Jobbermedbarn Skrevet 7. september #11661 Skrevet 7. september K_mb skrev (13 timer siden): Poenget er vel at han utleverer moren til sine tre barn, og det han sier trenger ikke engang å være sant, men likefullt når det ut i offentligheten til alles info på KG sin snapkonto.. Ganske motbydelig å sende ett sånt stikk mot sin ex som han tross alt har laget tre barn med. Spesielt mtp at det er en forklaring på dette som ligger åpent ute. Så stygt. Mistet veldig respekt for han også nå. 9 2
Whitesnake69 Skrevet 7. september #11662 Skrevet 7. september Hvor lenge skal han egentlig jobbe for Kristin?? Hva er det hun driver med så lenge han må opprettholde inntekten hennes? 2 2
M.H85 Skrevet 7. september #11663 Skrevet 7. september Variert skydekke skrev (3 timer siden): Ja, enig i det. Han burde definitivt ikke sagt noe når han har barn med en av eksene. Enig i dette også, det slår jo tilbake på han selv. Hva er galt med han når damene er så lite interessert at de aldri tar initiativ? Han sier jo indirekte at de ikke hadde lyst på han. I min verden er det i hvert fall veldig vanlig at damer tar initiativ når de er tiltrukket, både ved direkte tale, handling, kroppsspråk, kle seg i sexy undertøy osv. Min omgangskrets er stort sett småbarnsforeldre i 30-årene, men det høres da allikevel ut som om folk har en del sex og ønsker å ha sex med mennene sine. De som ikke ønsket sex med hverandre hadde dårlige forhold og har gått fra hverandre. Det er ganske krise. 44 år. Flere barn med en eks han var sammen med i mange år. For meg fremstår han litt i late 40 års krise. Fant seg en sexy tattis dame som er den som alltid tar initiativ til sex,er jo det han sier mens han fniser. Glemmer litt at han har 3 kids og er en god voksen mann som gjerne burde hatt litt andre verdier enn det voldsomme deilige rompe, lager god mat og masse sex pratet. Umodent. Kristin har også sagt eldste har mobil. Så hyggelig om barnet ser sin wanna be 20 åring far på snap... 18 11
Bjerka Skrevet 7. september #11664 Skrevet 7. september M.H85 skrev (1 time siden): Det er ganske krise. 44 år. Flere barn med en eks han var sammen med i mange år. For meg fremstår han litt i late 40 års krise. Fant seg en sexy tattis dame som er den som alltid tar initiativ til sex,er jo det han sier mens han fniser. Glemmer litt at han har 3 kids og er en god voksen mann som gjerne burde hatt litt andre verdier enn det voldsomme deilige rompe, lager god mat og masse sex pratet. Umodent. Kristin har også sagt eldste har mobil. Så hyggelig om barnet ser sin wanna be 20 åring far på snap... Helt enig her. De virker svært umodne begge to. Han i panikk over at han er i 40 årene og hun i ren hyper-panikk over at hun er 40 neste år og er en voksen skolemamma nå og ikke en insta-babe på 22. 14 6
Justlooking Skrevet 7. september #11665 Skrevet 7. september (endret) Whitesnake69 skrev (9 timer siden): Hvor lenge skal han egentlig jobbe for Kristin?? Hva er det hun driver med så lenge han må opprettholde inntekten hennes? Aner ikke men hun er visst på noe reality. Har kun sett farmen kjendis og torpet som spilles inn i lang tid før det sendes. Alt det andre «nye» som har kommet av reality de siste årene har jeg ikke sett eller har peiling på når det spilles inn på året. Kan det være torpet f.eks.? Eller noe matprogram? Er det ikke flere av de? Endret 7. september av Justlooking Trykkfeil andre ord. Ikke, ikke inne 😅
baremeg007 Skrevet 7. september #11666 Skrevet 7. september M.H85 skrev (9 timer siden): Det er ganske krise. 44 år. Flere barn med en eks han var sammen med i mange år. For meg fremstår han litt i late 40 års krise. Fant seg en sexy tattis dame som er den som alltid tar initiativ til sex,er jo det han sier mens han fniser. Glemmer litt at han har 3 kids og er en god voksen mann som gjerne burde hatt litt andre verdier enn det voldsomme deilige rompe, lager god mat og masse sex pratet. Umodent. Kristin har også sagt eldste har mobil. Så hyggelig om barnet ser sin wanna be 20 åring far på snap... Og topper det hele med å stå uten benklær foran kamera for alle å se, gjentatte ganger, med et filter over trynet - 44 år gammel. Er vanvittig kleint å bevitne. Og går rundt med capsen på snei selv inne i huset; hvilke voksne menn ter seg slik? Synes for øvrig den kommentaren hans om bakparten til KG var veldig rar, ettersom den bakparten jo faktisk er flat som en pannekake. Hver sine preferanser altså, for all del, men rent objektivt fremstår det veldig rart å hause opp en flat kvinnerumpe 19 2
Tough cookie Skrevet 7. september #11667 Skrevet 7. september baremeg007 skrev (2 minutter siden): Og topper det hele med å stå uten benklær foran kamera for alle å se, gjentatte ganger, med et filter over trynet - 44 år gammel. Er vanvittig kleint å bevitne. Og går rundt med capsen på snei selv inne i huset; hvilke voksne menn ter seg slik? Synes for øvrig den kommentaren hans om bakparten til KG var veldig rar, ettersom den bakparten jo faktisk er flat som en pannekake. Hver sine preferanser altså, for all del, men rent objektivt fremstår det veldig rart å hause opp en flat kvinnerumpe Han er en ass-mann sa han, så da tenner han vel på rumper uansett om de er runde eller flate😏 1 1
baremeg007 Skrevet 7. september #11668 Skrevet 7. september (endret) Justlooking skrev (2 timer siden): Aner ikke men hun er visst på noe reality. Har kun sett farmen kjendis og torpet som spilles inn i lang tid før det sendes. Alt det andre «nye» som har kommet av reality de siste årene har jeg ikke sett eller har peiling på når det spilles inn på året. Kan det være torpet f.eks.? Eller noe matprogram? Er det ikke flere av de? Lurer på om det er Ops, feil link! Mente: https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/KMw32y/se-opp-for-kjendiser-ny-innspilling-av-boksen-er-paa-gang-i-stavanger-regionen Endret 7. september av baremeg007 2
baremeg007 Skrevet 7. september #11669 Skrevet 7. september (endret) dobbeltpost Endret 7. september av baremeg007
duskelapp Skrevet 8. september #11670 Skrevet 8. september baremeg007 skrev (6 timer siden): Lurer på om det er Ops, feil link! Mente: https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/KMw32y/se-opp-for-kjendiser-ny-innspilling-av-boksen-er-paa-gang-i-stavanger-regionen Etter mitt inntrykk så skal ikke hun sette foten i Stavanger igjen 1
Angel75 Skrevet 8. september #11671 Skrevet 8. september baremeg007 skrev (6 timer siden): Lurer på om det er Ops, feil link! Mente: https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/KMw32y/se-opp-for-kjendiser-ny-innspilling-av-boksen-er-paa-gang-i-stavanger-regionen Den begynte vel før hun forsvant
Marihone Skrevet 8. september #11672 Skrevet 8. september Helt enig med flere her. Han virker som en enkel og umoden mann, som liker det overfladiske her i livet. Kristin tar initiativ til sex, lager mat, rydder, pusser opp, drar inn inntekt på å sitte hjemme og elsker egentid uten barn. Dette er det mange enkle menn som ønsker seg, men flere av disse mennene er ikke de skarpeste knivene i skuffen når det kommer til det emosjonelle eller dype, intellektuelle spørsmål. Jeg hadde blitt gal om jeg hadde vært i et slik forhold, men alle er forskjellige. Vi vet ikke hvorfor det ble slutt mellom han og eksen, men det finnes alltid to sider av en sak. Når han blir sammen med en ny dame ett halv år etter brudd med barnemor, så tenker jeg han er en mann som har behov for mye bekreftelse eller er redd for å være alene. Av Kristin får han jo stadig høre hvor digg og kjekk han er, og at han er livets mann. Klart han digger det. Dette er bare mine tanker. 15 8
Maia3 Skrevet 8. september #11673 Skrevet 8. september Marihone skrev (34 minutter siden): Helt enig med flere her. Han virker som en enkel og umoden mann, som liker det overfladiske her i livet. Kristin tar initiativ til sex, lager mat, rydder, pusser opp, drar inn inntekt på å sitte hjemme og elsker egentid uten barn. Dette er det mange enkle menn som ønsker seg, men flere av disse mennene er ikke de skarpeste knivene i skuffen når det kommer til det emosjonelle eller dype, intellektuelle spørsmål. Jeg hadde blitt gal om jeg hadde vært i et slik forhold, men alle er forskjellige. Vi vet ikke hvorfor det ble slutt mellom han og eksen, men det finnes alltid to sider av en sak. Når han blir sammen med en ny dame ett halv år etter brudd med barnemor, så tenker jeg han er en mann som har behov for mye bekreftelse eller er redd for å være alene. Av Kristin får han jo stadig høre hvor digg og kjekk han er, og at han er livets mann. Klart han digger det. Dette er bare mine tanker. Liker ikke fyren i det hele tatt, men hver sin smak 5 1
M.H85 Skrevet 8. september #11674 Skrevet 8. september Marihone skrev (2 timer siden): Helt enig med flere her. Han virker som en enkel og umoden mann, som liker det overfladiske her i livet. Kristin tar initiativ til sex, lager mat, rydder, pusser opp, drar inn inntekt på å sitte hjemme og elsker egentid uten barn. Dette er det mange enkle menn som ønsker seg, men flere av disse mennene er ikke de skarpeste knivene i skuffen når det kommer til det emosjonelle eller dype, intellektuelle spørsmål. Jeg hadde blitt gal om jeg hadde vært i et slik forhold, men alle er forskjellige. Vi vet ikke hvorfor det ble slutt mellom han og eksen, men det finnes alltid to sider av en sak. Når han blir sammen med en ny dame ett halv år etter brudd med barnemor, så tenker jeg han er en mann som har behov for mye bekreftelse eller er redd for å være alene. Av Kristin får han jo stadig høre hvor digg og kjekk han er, og at han er livets mann. Klart han digger det. Dette er bare mine tanker. Får akkurat det samme inntrykket. Helt enig! Mannen fremstår usikker og med behov for mye bekreftelser . En slik enkel " hei hurra ' mann hadde ikke vært noe for meg. Typisk enkle menn er strålende fornøyd med hushjelp, mat i magen og masse sex 😬 Vi kjenner alle noen slike... 11 1
baremeg007 Skrevet 9. september #11675 Skrevet 9. september Voldsomt til sexsnakk på de begge to, er jo helt tydelig hva det forholdet handler om. Stikker ikke så fryktelig dypt når alt han klarer fokusere på når hun er på «sykebesøk» hos mor, er at han trenger høne! Direkte flaut er det. 9 3
baremeg007 Skrevet 9. september #11676 Skrevet 9. september Klump skrev (På 8.9.2025 den 20.18): Sa opp og sa opp, fru blom Ble han kicka?
Fru Uperfekt Skrevet 9. september #11677 Skrevet 9. september Klump skrev (På 8.9.2025 den 20.18): Sa opp og sa opp, fru blom Please spill the tea... 2
Nøytral-80 Skrevet 10. september #11678 Skrevet 10. september Var inne å kikket på snappen - av den grunn at man må nesten det for å kunne uttale seg. For å si det sånn, om Kristin forsøkte seg på litt mystikk rundt denne mannen, så forsvant det rett i dass! Umoden 40+ åring med idiot filter som utleverer seg selv og sitt for cash. Til dere som klager eller (saklig) kritiserer dette her, men allikevel er inne på snappen hennes (og nå hans) daglig. HVORFOR gjør dere det? Dere er klar over at det er DERE som gjør det mulig for disse to tiggerne å drive med denne idiotien som en helt totalt meningsløs «jobb»? 17 1 29
M.H85 Skrevet 10. september #11679 Skrevet 10. september (endret) baremeg007 skrev (15 timer siden): Voldsomt til sexsnakk på de begge to, er jo helt tydelig hva det forholdet handler om. Stikker ikke så fryktelig dypt når alt han klarer fokusere på når hun er på «sykebesøk» hos mor, er at han trenger høne! Direkte flaut er det. 🙈 Minner meg om pulevenner 20+...Litt artig at hun har gjentatte ganger beskrevet han som livets mann , og det er ikke måte på hvor spesiell unik denne mannen er. Sorry altså, han er jo barnslig og meget enkel, veldig lite mystisk og flott😅. Minner meg litt om de herlige 40+ mennene jeg chattet smått med på Tinder da jeg var singel. Litt sånn desperate skilte kåtinger uten særlig IQ.... Nesten litt synd på alle disse barna som har Kristin som har nesen I tlf hele tiden, men nå har også pappsen blitt lik ,temu vikaren??!🙉 Endret 10. september av M.H85 20
Sansa20 Skrevet 10. september #11680 Skrevet 10. september M.H85 skrev (24 minutter siden): 🙈 Minner meg om pulevenner 20+...Litt artig at hun har gjentatte ganger beskrevet han som livets mann , og det er ikke måte på hvor spesiell unik denne mannen er. Sorry altså, han er jo barnslig og meget enkel, veldig lite mystisk og flott😅. Minner meg litt om de herlige 40+ mennene jeg chattet smått med på Tinder da jeg var singel. Litt sånn desperate skilte kåtinger uten særlig IQ.... Nesten litt synd på alle disse barna som har Kristin som har nesen I tlf hele tiden, men nå har også pappsen blitt lik ,temu vikaren??!🙉 La være å gå på snappen hvis du / dere ikke liker dem 🙈 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå