Bjerka Skrevet 5. september #11641 Skrevet 5. september Ane Rikke skrev (3 timer siden): Dette er helt fullstendig feil. Du mister menstrasjon når livmoren fjernes. Menstrasjon skapes fra slimhinnene i livmoren. Google it! Det var det jeg gjorde. Men samme det ☺️
plomman Skrevet 5. september #11642 Skrevet 5. september (endret) Bjerka skrev (6 timer siden): Planlegger Kristin å fjerne livmoren for å slippe mensen? For man mister ikke mensen av å kun fjerne livmoren. Da må man fjerne eggstokkene også, siden det er der kvinnelige hormoner produseres. Ved fjerning av eggstokkene så slutter kroppen å produsere disse hormonene og da kommer man brått i en kunstig overgangsalder, hvor man kan få enda sterkere overgangsalder-symptomer enn hvis man lar kroppen avslutte menstruasjonssyklusen på naturlig vis. Tenk deg Kristin med humørsvingninger × 10 🤭 Lurer på hvor nøye hun har tenkt i gjennom dette. Tror du må lese litt nøyere når du googler. Jo man mister såklart mensen når man fjerner livmor. Du produserer dog fortsatt hormoner gjennom eggstokker. Fjernet livmoren selv for noen år siden og det er helt nydelig å slippe både smerter og heftige blødninger 🤌🏻 Endret 5. september av plomman 5 3
M.H85 Skrevet 5. september #11643 Skrevet 5. september Nå kom komplimenter på hennes rolle som stemor. Det virker ikke helt ekte når han prater. Han fremstår for meg som en noe enkel mann om det er lov å si...44 år gammel. Virker ikke så dyp. 18 4
baremeg007 Skrevet 5. september #11644 Skrevet 5. september M.H85 skrev (1 time siden): Nå kom komplimenter på hennes rolle som stemor. Det virker ikke helt ekte når han prater. Han fremstår for meg som en noe enkel mann om det er lov å si...44 år gammel. Virker ikke så dyp. Som jeg skulle sagt det selv; er nettopp det inntrykket han gir. 10
M.H85 Skrevet 5. september #11645 Skrevet 5. september baremeg007 skrev (3 minutter siden): Som jeg skulle sagt det selv; er nettopp det inntrykket han gir. Litt sånn 20 + fnisete i alder... Meget enkel fyr ja. 10 3
Tough cookie Skrevet 6. september #11646 Skrevet 6. september (endret) Har nå sett gjennom alle 10 punktene der han forteller hvorfor han er sammen med Kristin, om sexlivet deres og om kroppen til Kristin. Er det hun som har skrevet manuset hans, eller har han frie tøyler? Savner også et par ord om hva hun gjør for barna hans, og om han synes hun er en god bonusmor/rollemodell ol. Jeg er flau på vegne av barna som får høre dette når de går inn på snap. 🙈 Endret 7. september av Tough cookie 6 1 6
Orly Skrevet 6. september #11647 Skrevet 6. september BBB87 skrev (På 4.9.2025 den 10.46): Jeg digger både han og Kristin elskbar underholdning. synes også det er veldig gøy å se så mange bitre og sjalue folk her inne også. God underholdning! Må ha lite å gjøre i hverdagen å snakke ned andre mennesker, mat for mange og ha den hobbyen da Sjalu på hva? Elendig økonomisans? Utlevering av hele livet? Utlevering av sexliv ? nei jeg er ikke sjalu! 18 2
M.H85 Skrevet 6. september #11648 Skrevet 6. september Tough cookie skrev (3 timer siden): Har nå sett gjennom alle 10 punktene der han forteller hvorfor han er sammen med Kristin, og om sexlivet deres og om kroppen til Kristin. Er det hun som har skrevet manuset hans eller har han frie tøyler? Savner også et par ord om hva hun gjør for barna hans, og at han synes hun er en god bonusmor/rollemodell ol. Jeg er flau på vegne av barna som får høre dette når de går inn på snap. 🙈 Og ekser og faktisk, de har barn sammen. Kjempe hyggelig å høre detaljer, som blant annet at det han elsker med K er at hun tar initiativ til sex,det hadde han aldri opplevd med andre damer😆🤯 10
Sansa20 Skrevet 6. september #11649 Skrevet 6. september BBB87 skrev (På 4.9.2025 den 10.46): Jeg digger både han og Kristin elskbar underholdning. synes også det er veldig gøy å se så mange bitre og sjalue folk her inne også. God underholdning! Må ha lite å gjøre i hverdagen å snakke ned andre mennesker, mat for mange og ha den hobbyen da Enig, utrolig hva enkelte her får seg til å skrive .. 1
K_mb Skrevet 6. september #11650 Skrevet 6. september M.H85 skrev (1 time siden): Og ekser og faktisk, de har barn sammen. Kjempe hyggelig å høre detaljer, som blant annet at det han elsker med K er at hun tar initiativ til sex,det hadde han aldri opplevd med andre damer😆🤯 Svært frekt og utleverende med tanke på at han har tre barn og medfølgende forhold med barnemor bak seg. Ærlig talt, han burde da i det minste holde sin såkalte "misnøye" med exer langt unna forherligsen av KG. 18 1
Måne Rampelyset Skrevet 6. september #11651 Skrevet 6. september Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin.
Variert skydekke Skrevet 6. september #11652 Skrevet 6. september M.H85 skrev (3 timer siden): Og ekser og faktisk, de har barn sammen. Kjempe hyggelig å høre detaljer, som blant annet at det han elsker med K er at hun tar initiativ til sex,det hadde han aldri opplevd med andre damer😆🤯 I min omgangskrets er det helt vanlig at damer tar like mye initiativ som menn. Hva slags stein har denne mannen bodd under? 6
K_mb Skrevet 6. september #11653 Skrevet 6. september Variert skydekke skrev (Akkurat nå): I min omgangskrets er det helt vanlig at damer tar like mye initiativ som menn. Hva slags stein har denne mannen bodd under? Poenget er vel at han utleverer moren til sine tre barn, og det han sier trenger ikke engang å være sant, men likefullt når det ut i offentligheten til alles info på KG sin snapkonto.. Ganske motbydelig å sende ett sånt stikk mot sin ex som han tross alt har laget tre barn med. 27 7
Hønemoor Skrevet 6. september #11654 Skrevet 6. september Syns ikke han kommer kjempegodt ut av å utlevere at ingen før Kristin har tatt initiativ. Kan vel gjerne være en grunn for at damene ikke er så hypp på å ligge med han? 😅 25 5
baremeg007 Skrevet 7. september #11655 Skrevet 7. september Har han laget egen snap nå? Der han skal sitte med filteret sitt å mase om kapp med masedronninga selv? Direkte pinlig, og lurer på hva barnemor og barna hans tenker. Den eldste er gammel nok til å få med seg dette allerede nå, de to andre får nok se kleine screens i bøtter og spann om noen få år. 6 4
Tough cookie Skrevet 7. september #11656 Skrevet 7. september M.H85 skrev (7 timer siden): Og ekser og faktisk, de har barn sammen. Kjempe hyggelig å høre detaljer, som blant annet at det han elsker med K er at hun tar initiativ til sex,det hadde han aldri opplevd med andre damer😆🤯 Ja det kunne han utelatt. 1 1
MiominMio Skrevet 7. september #11657 Skrevet 7. september Bjerka skrev (På 5.9.2025 den 16.50): Planlegger Kristin å fjerne livmoren for å slippe mensen? For man mister ikke mensen av å kun fjerne livmoren. Da må man fjerne eggstokkene også, siden det er der kvinnelige hormoner produseres. Ved fjerning av eggstokkene så slutter kroppen å produsere disse hormonene og da kommer man brått i en kunstig overgangsalder, hvor man kan få enda sterkere overgangsalder-symptomer enn hvis man lar kroppen avslutte menstruasjonssyklusen på naturlig vis. Tenk deg Kristin med humørsvingninger × 10 🤭 Lurer på hvor nøye hun har tenkt i gjennom dette. Feil man kan fjerne livmorslimhinner som enten tar bort kraftige blødninger eller mensen helt. Har selv tatt denne og ikke hatt mens siden 2017. De brenner da bort slimhinnene.
Dottie Skrevet 7. september #11658 Skrevet 7. september Bjerka skrev (På 5.9.2025 den 20.46): Det var det jeg gjorde. Men samme det ☺️ Hvis du fortsatt har blødninger etter fjerning av livmoren, så bør du kontakte legen igjen..
M.H85 Skrevet 7. september #11659 Skrevet 7. september Hønemoor skrev (11 timer siden): Syns ikke han kommer kjempegodt ut av å utlevere at ingen før Kristin har tatt initiativ. Kan vel gjerne være en grunn for at damene ikke er så hypp på å ligge med han? 😅 Ja , tror vel de fleste damer blir mindre tiltrukket av en mann som forteller at han aldri før har opplevd at damer har tatt initiativ til sex😅🙈 Er nok en meget god grunn til han ikke har opplevd initiativ der fra damer , snakk om å gjøre seg litt mindre attraktiv😅 Hadde synes det var helt merkelig om kjæresten min informerte meg at wow du tar initiativ til sex,det har jeg aldri opplevd før...veldig sexy🤣 5 8
Variert skydekke Skrevet 7. september #11660 Skrevet 7. september K_mb skrev (13 timer siden): Poenget er vel at han utleverer moren til sine tre barn, og det han sier trenger ikke engang å være sant, men likefullt når det ut i offentligheten til alles info på KG sin snapkonto.. Ganske motbydelig å sende ett sånt stikk mot sin ex som han tross alt har laget tre barn med. Ja, enig i det. Han burde definitivt ikke sagt noe når han har barn med en av eksene. Hønemoor skrev (13 timer siden): Syns ikke han kommer kjempegodt ut av å utlevere at ingen før Kristin har tatt initiativ. Kan vel gjerne være en grunn for at damene ikke er så hypp på å ligge med han? 😅 Enig i dette også, det slår jo tilbake på han selv. Hva er galt med han når damene er så lite interessert at de aldri tar initiativ? Han sier jo indirekte at de ikke hadde lyst på han. I min verden er det i hvert fall veldig vanlig at damer tar initiativ når de er tiltrukket, både ved direkte tale, handling, kroppsspråk, kle seg i sexy undertøy osv. Min omgangskrets er stort sett småbarnsforeldre i 30-årene, men det høres da allikevel ut som om folk har en del sex og ønsker å ha sex med mennene sine. De som ikke ønsket sex med hverandre hadde dårlige forhold og har gått fra hverandre. 6 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå