Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
duskelapp skrev (9 minutter siden):

Jeg tror mannen liker henne, men at hun er krevende, joda 

Tror også han elsker henne, men at the end tror jeg de er svært ulike.  Så om dette er livets mann og livet susse digge deilige hunken og verdens deiligste mann er rimelig overdriver. Han innrømmer jo også at han irriterer seg over at hun "hater"  friluftsliv , men at hun i begynnelsen ville gjøre alt for å imponerer han med å dra på fjellturer 😬?? Ekte kjærlighet skal ikke imponere, hvis du ikke er god nok som du er så hadet bra..... Jeg hater ski og snø selv.., ja takk til rolige soldager...  Kjæresten min kunne aldri vært irritert over det. Han valgte meg. Og jeg er god nok. Dårlig selvbilde = prøve imponere. Får håpe det ikke rakner til slutt dette... For meg fremstår fyren som en ja hyggelig fyr, men nokså enkel dessverre. 

Endret av M.H85
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
M.H85 skrev (31 minutter siden):

Tror også han elsker henne, men at the end tror jeg de er svært ulike.  Så om dette er livets mann og livet susse digge deilige hunken og verdens deiligste mann er rimelig overdriver. Han innrømmer jo også at han irriterer seg over at hun "hater"  friluftsliv , men at hun i begynnelsen ville gjøre alt for å imponerer han med å dra på fjellturer 😬?? Ekte kjærlighet skal ikke imponere, hvis du ikke er god nok som du er så hadet bra..... Jeg hater ski og snø selv.., ja takk til rolige soldager...  Kjæresten min kunne aldri vært irritert over det. Han valgte meg. Og jeg er god nok. Dårlig selvbilde = prøve imponere. Får håpe det ikke rakner til slutt dette... For meg fremstår fyren som en ja hyggelig fyr, men nokså enkel dessverre. 

Hvem har ikke latt som å like ting man egentlig ikke gjør når man er forelsket

Hvem har ikke likt ting bedre når man er forelsket 

Sikkert mange som ikke har, men absolutt ikke uvanlig 

Samboer er mer sporty enn meg, men av tingene jeg liker å gjøre er ikke han så aktiv på

Da vi datet latet han som at toppturer og hiking var gøy.. Han hatet det

Vi jogget masse sammen, noe vi ikke gjør nå lenger. Jeg løper alene 

Det vi har felles er fotball , yay

Jeg var mer spontan når det kom til reising. London neste helg, null problem. I dag.. må tenke på det 

Være med å gå tur sammen med hund. Ikke så gøy nå lenger, det skjer, og det er koselig, men jeg kan gjerne slippe unna

Han er glad i ting som jeg ikke har lyst til, og kunne nok gjerne tenkt at vi f.eks dro å spilte padel sammen. Det hadde jeg nok gjort om vi hadde datet, men nå.. ellers takk 

Og for å ikke snakke om alt jeg har lidd meg gjennom på tv.. skjer ikke i dag for å si det sånn. Alle serier på spansk, fransk og andre ikke engelsk talende, norsk eller svensk får han se alene 

Endret av duskelapp
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
duskelapp skrev (1 time siden):

Haha, må du gi deg 

Jeg elsker samboer svært høyt etter over 10 år sammen, men at jeg irriterer meg over ting han gjør er virkelig ikke ett rødt flagg 

Skulle bare mangle om jeg ikke irriterte han også 

Det er når irritasjonen blir for tung at problemene starter, så selv om vi irriterer hverandre på ting og tang så er heldigvis ikke der tyngden ligger i forholdet.. enda .. og ikke senere forhåpentligvis 

Ser det er skrevet feil. Jeg skrev to, det skulle være ti ting. Og ja, jeg irriterer meg, men jeg klarer ikke å finne TI ting. Så er det vel ganske subjektivt hva man irriterer seg over. Jeg kan ikke huske at jeg irriterte meg noe særlig mens forelskelsen fortsatt var gjeldene og de er vel fortsatt der i forholdet. For når man er forelsket så er det vanskeligere å se de negative sidene. Så kommer det til et punkt der man ikke lenger ‘henger’ seg opp i bagateller, fordi forelskelsen har gått over til kjærlighet. Mulig livets mann og jeg definerer irritasjoner ulikt. Synes hele greia er kleint. 

• Liker 2
Skrevet
Mocca86 skrev (2 timer siden):

Og i dag var han innom for å fortelle om alle «hennes dårlige sider». Så fake, planlagt og rigget som det kan gå an. 
For en fantasi. Alt for å håve inn penger til drømmebryllupet. 

Måtte inn å se. Dette er veldig rart. Rigget, ja 100%. Det er et luksusbryllup som venter.  

• Liker 1
Skrevet
Klatrepia skrev (På 2.9.2025 den 21.13):

Er jo bare å gå inn på proff og følge videre..

Men hva heter han da? Ellers finner man jo ingenting...

Skrevet
Kønn skrev (1 time siden):

Måtte inn å se. Dette er veldig rart. Rigget, ja 100%. Det er et luksusbryllup som venter.  

Ja, han sa jo at pengene han "tjener" nå skal rett på bryllupskontoen, for dette blir ikke billig...

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Faina skrev (11 minutter siden):

Du trenger bare å søke opp henne, og se på firma og forbindelser.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Skrevet
Faina skrev (1 time siden):

Man trenger f.eks kun å vite firmanavnet til pottene

Søk opp dazzle&dawn

• Liker 1
Skrevet
Kønn skrev (14 timer siden):

Jøss og hjelp. Å ha ti ting å irritere seg over er rødt flagg i min verden. Jeg har vært gift i mange år og ja jeg irriterer meg også, men å finne to ting klarer jeg ikke. Dette er spill for krystaller= penger i kassa. 

Ja og du og andre går fem på😂

• Nyttig 3
Skrevet

Er ikke så vanskelig å finne ut hvem «mannen bak filteret» er. Så sånn sett så kunne han jo bare vist seg. Men… moneymoney

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg digger både han og Kristin :D elskbar underholdning. 

synes også det er veldig gøy å se så mange bitre og sjalue folk her inne også. God underholdning! Må ha lite å gjøre i hverdagen å snakke ned andre mennesker, mat for mange og ha den hobbyen da

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
BBB87 skrev (1 time siden):

synes også det er veldig gøy å se så mange bitre og sjalue folk her inne også. God underholdning! Må ha lite å gjøre i hverdagen å snakke ned andre mennesker, mat for mange og ha den hobbyen da

Hvis man er kritisk til noen så er man automatisk bitter og sjalu? Kristin har ganske mange kritiske meninger, er hun også bitter og sjalu? Dette er et diskusjonsforum, så det er naturlig at ikke alle kommentarene er bare ubetinget kjærlighet.

• Liker 19
  • Nyttig 16
Skrevet
Odine skrev (3 timer siden):

Ja og du og andre går fem på😂

Du tar ikke poenget mitt. 

Skrevet
BBB87 skrev (1 time siden):

Ja jeg er kjempesjalu!

• Liker 6
Skrevet
Snublefot62 skrev (25 minutter siden):

Ja jeg er kjempesjalu!

Er du ikke litt bitter og? 

• Liker 3
Skrevet
Sparkel skrev (1 time siden):

Er du ikke litt bitter og? 

Jo faktisk når jeg kjenner skikkelig godt etter så er jeg nok litt bitter og.

• Liker 6
Skrevet

10 ting å elske uten å nevne hvordan hun er som mor og bonusmor. Skjønner mer og mer nå hvorfor de er et par. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Kønn skrev (27 minutter siden):

10 ting å elske uten å nevne hvordan hun er som mor og bonusmor. Skjønner mer og mer nå hvorfor de er et par. 

Og sexen er bedre enn noen ekser noensinne, veldig viktig å bare stadfeste det til hele verden når han (de) først skal si noe! 

Er jo helt tydelig at alt det sexrelaterte maset deres kun har én hensikt; å sverte deres respektive ekser (som de håper ser på).

• Liker 8
  • Nyttig 9
Skrevet

Kristin er en av de jeg er minst sjalu på, faktisk 😂

• Liker 15
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...