Sparkel Skrevet 31. august #11561 Skrevet 31. august Det er bare så hinsides kleint at han tar over snappen hennes når hun er borte. Han virker bare merkelig og til å være en som utgir seg for å ville være « anonym» er han rimelig pr kåt. Men hva gjør man ikke for å få råd til livets bryllup! Men han burde dubbe snappene til Kristin for han har en mye mere behagelig stemme. 16 1
Justlooking Skrevet 31. august #11562 Skrevet 31. august Sparkel skrev (3 timer siden): Det er bare så hinsides kleint at han tar over snappen hennes når hun er borte. Han virker bare merkelig og til å være en som utgir seg for å ville være « anonym» er han rimelig pr kåt. Men hva gjør man ikke for å få råd til livets bryllup! Men han burde dubbe snappene til Kristin for han har en mye mere behagelig stemme. Han kan vel ikke være så pr kåt når han etter flere år med Kristin ikke vil «stå frem» offentlig, selv ikke som vikar for henne? Har han egen jobb eller er de begge avhengig av dette 3-d firmaet og snappen til Kristin? 1
Frøken Globus Skrevet 31. august #11563 Skrevet 31. august Hva er det Gjelsvik holder på med siden han er vikar? 1
Hønemoor Skrevet 31. august #11564 Skrevet 31. august Ble veldig nysgjerrig på typen. Men jeg klarer bare ikke å se gjennom alt det der. Var dette veldig mange snapper, eller snapper influensere alltid så mye? Kom meg ikke gjennom en hundrededel engang før jeg ga opp 😅 monotont, kjedelig og ikke noe jeg vil bruke tid på. Ikke pga han nødvendigvis, men det er jo helt krise å sitte og høre på noen snakke i timesvis? Forstår det bare ikke 🤷♀️ 8 1
baremeg007 Skrevet 1. september #11565 Skrevet 1. september Når han forklarte hvordan det å holde seg skjult startet, så var det jo ganske tydelig at hele greia med KG startet som noe useriøst fra hans side. Han sa jo rett ut at det var like greit å fortsette å holde seg skjult i tilfelle det skulle gå «åt skogen», og så ble det værende slik. Også spesielt å involvere seg med henne under et halvt år etter han gikk fra barnemoren etter 12+ år, og han hadde ikke engang rukket å kjøpe henne ut av huset før han hadde begynt på KG 5
Sparkel Skrevet 1. september #11566 Skrevet 1. september (endret) Justlooking skrev (10 timer siden): Han kan vel ikke være så pr kåt når han etter flere år med Kristin ikke vil «stå frem» offentlig, selv ikke som vikar for henne? Har han egen jobb eller er de begge avhengig av dette 3-d firmaet og snappen til Kristin? Man vil vel ikke akkurat være tilbaketrukket og anonym når man har timeslange samtaler på kjærestens snap, filmes hele tiden og det ligger 5000 klinebilder på instaen til kjæresten. Han vil fremstå som høy ( men ser jo ikke ut som han er mange cm høyere enn Kristin.), mørk og mystisk, men det failer totalt så mye som han eksponeres. Enten holder man seg unna kjærestens offentlige kanal om man vil være anonym eller så er man åpent med på det ellers blir det bare en utrolig merkelig oppførsel av en mann på 40 +. Endret 1. september av Sparkel 11 1 2
M.H85 Skrevet 1. september #11567 Skrevet 1. september (endret) baremeg007 skrev (9 timer siden): Når han forklarte hvordan det å holde seg skjult startet, så var det jo ganske tydelig at hele greia med KG startet som noe useriøst fra hans side. Han sa jo rett ut at det var like greit å fortsette å holde seg skjult i tilfelle det skulle gå «åt skogen», og så ble det værende slik. Også spesielt å involvere seg med henne under et halvt år etter han gikk fra barnemoren etter 12+ år, og han hadde ikke engang rukket å kjøpe henne ut av huset før han hadde begynt på KG Det hørte jeg også han sa... Måtte inn å se😅 Hun har jo sagt hun visste ved første øyekast dette var mannen i hennes liv🙈 Jeg fikk en rebound følelse mer fra hans side... Vært singel kun 6 mnd fra barnemor, og det minste barnet går jo enda i barnehagen så det betyr han hadde en 2 åring da han møtte Kristin. Snakk om dårlig tid, værsågod neste. Det er meg da, jeg hadde aldri involvert meg om fyren hadde bleiebarn og hadde vært singel kun 6 mnd etter et langt forhold med mange barn. Kristin har jo også uttalt at han og eks delte på bolig i barneuker den tiden..... Altså snakk om å involvere seg i litt kaos.....Jaja håper de blir lykkelig gift da,at de ikke bare rusher inn...😬 For meg virker dette litt tilgjort, han har definitivt fått en kokk hver dag, og masse sex ( Det elsker jo Kristin å snakke om). Hun driver jo også og overdriver når hun omtaler mannen som verdens mest sexy mann,at det er så sykt alt er så deilig nydelig tullete. Det er for meg litt tilgjort....Desperat holde på den første forelskelsen 🤷♀️ Lett å høre at hun "over" skryter av han hele tiden.... Endret 1. september av M.H85 11 2 2
FreezeandFawn Skrevet 1. september #11568 Skrevet 1. september Vet vi hvor Kristin er? Farmen eller forræder eller noe sånt? Måtte kikke litt på snappen nå, herlig at han, i alle fall første del av dag én, fremstår litt skamfull og med en evne til å se tåpeligheten i å være snap-influenser. Litt seig og treig, men regner med at han har fått beskjed om å pøse på med mest mulig snapper. Synes ellers oppriktig synd på barna deres som risikerer å måtte høre fra venner om sexlivet til foreldrene sine. 10 1
baremeg007 Skrevet 2. september #11569 Skrevet 2. september Er direkte flaut at de faktisk er så økonomisk avhengig av snap at selveste «jeg-hater-å-eksponeres»-duden legger ned all sin innsats i å drive showet videre når masekråken han bor med er borte… ser for meg hun har gitt klar beskjed til han; «vi har IKKE RÅD til å legge snap brakk i to-ti dager, du MÅ ta over. Og du må sørge for at hver snutt varer mye lenger enn den trenger, vi har ikke råd til småskala snapping, her er storproduksjon av intetsigende videoer absolutt nødvendig!» 16 1 8
M.H85 Skrevet 2. september #11570 Skrevet 2. september baremeg007 skrev (5 timer siden): Er direkte flaut at de faktisk er så økonomisk avhengig av snap at selveste «jeg-hater-å-eksponeres»-duden legger ned all sin innsats i å drive showet videre når masekråken han bor med er borte… ser for meg hun har gitt klar beskjed til han; «vi har IKKE RÅD til å legge snap brakk i to-ti dager, du MÅ ta over. Og du må sørge for at hver snutt varer mye lenger enn den trenger, vi har ikke råd til småskala snapping, her er storproduksjon av intetsigende videoer absolutt nødvendig!» Har ikke fyren utdannelse og en vanlig jobb? 2 1
Purple Diamond Skrevet 2. september #11571 Skrevet 2. september baremeg007 skrev (7 timer siden): Er direkte flaut at de faktisk er så økonomisk avhengig av snap at selveste «jeg-hater-å-eksponeres»-duden legger ned all sin innsats i å drive showet videre når masekråken han bor med er borte… ser for meg hun har gitt klar beskjed til han; «vi har IKKE RÅD til å legge snap brakk i to-ti dager, du MÅ ta over. Og du må sørge for at hver snutt varer mye lenger enn den trenger, vi har ikke råd til småskala snapping, her er storproduksjon av intetsigende videoer absolutt nødvendig!» Leste dette med hennes dialekt i hodet 😂🤭 4
pinklizzard Skrevet 2. september #11572 Skrevet 2. september M.H85 skrev (2 timer siden): Har ikke fyren utdannelse og en vanlig jobb? Håper han har det? hvis ikke må det jo stilles enda større spørsmålstegn vedrørende alt rot som Kristin påtar seg nærmest daglig på ett sykt rotete kjøkken, eller ukentlig på veranda/platt/bod/loft osv 😅 hvis han er hjemmeværende må vel han kunne rydde også? eller værtfall være med på å unngå at det skal ende opp som helt bomba så ofte? 😅
baremeg007 Skrevet 2. september #11573 Skrevet 2. september Han jobbet i L’Oréal og har en bachelor fra BI, men slik jeg har skjønt det sa han opp jobben i fjor for å fokusere på 3d-printet plast? Apropos det, så finner jeg det også merkelig at KG, som liksom skal være så opptatt av bærekraft, oppretter dette 3D-selskapet og prøver å leve av å selge plastpynt. Er ikke vaser, skåler og julekuler noe markedet har mer enn nok av fra før (til og med i bærekraftige materialer)? Hvor er bærekraften i det? 17
M.H85 Skrevet 2. september #11575 Skrevet 2. september (endret) pinklizzard skrev (6 timer siden): Håper han har det? hvis ikke må det jo stilles enda større spørsmålstegn vedrørende alt rot som Kristin påtar seg nærmest daglig på ett sykt rotete kjøkken, eller ukentlig på veranda/platt/bod/loft osv 😅 hvis han er hjemmeværende må vel han kunne rydde også? eller værtfall være med på å unngå at det skal ende opp som helt bomba så ofte? 😅 Denne mannen lever nok et "luksus" liv, nevner jo selv det er 5stjerners frokost hver morgen , og dama har malt hele huset uten hans hjelp.!! Hadde aldri min kjæreste godtatt. Her deler vi på alt til tross han jobber 100%. Ikke jeg. Så ja han har som sagt fått både en daglig kokk,maler, rydder,vaskehjelp og masse sex ( sitat K). Lurer på hvordan forholdet hadde blitt om hun satt krav til han der....🙈 Synes også det er litt rart de kun er opptatt av å ha tid KUN med sine egne barn. Min kjæreste har med glede passet mitt barn om jeg skulle bort...... Det er en familie som det bør være mener jeg. Virker som K jobber "hardt" for være den beste kjæresten, det skal ikke være en jobb. Bare jeg bærer noe tungt kommer mannen løpende hjelpe meg...Kristin bærer og bærer alene... Hun syr puter under armen på mannen etter mitt syn,men en skikkelig mann hadde kommet til unnsetning. Menn er biologiske sterkere, og da skal de selvfølgelig hjelpe til. Endret 2. september av M.H85 7
Durancell Skrevet 2. september #11576 Skrevet 2. september M.H85 skrev (27 minutter siden): Denne mannen lever nok et "luksus" liv, nevner jo selv det er 5stjerners frokost hver morgen , og dama har malt hele huset uten hans hjelp.!! Hadde aldri min kjæreste godtatt. Her deler vi på alt til tross han jobber 100%. Ikke jeg. Så ja han har som sagt fått både en daglig kokk,maler, rydder,vaskehjelp og masse sex ( sitat K). Lurer på hvordan forholdet hadde blitt om hun satt krav til han der....🙈 Synes også det er litt rart de kun er opptatt av å ha tid KUN med sine egne barn. Min kjæreste har med glede passet mitt barn om jeg skulle bort...... Det er en familie som det bør være mener jeg. Virker som K jobber "hardt" for være den beste kjæresten, det skal ikke være en jobb. Bare jeg bærer noe tungt kommer mannen løpende hjelpe meg...Kristin bærer og bærer alene... Hun syr puter under armen på mannen etter mitt syn,men en skikkelig mann hadde kommet til unnsetning. Menn er biologiske sterkere, og da skal de selvfølgelig hjelpe til. Hun er vel livredd for å enda alene og blakk, så hun gjør alt for livets mann. 11
Klatrepia Skrevet 2. september #11577 Skrevet 2. september pinklizzard skrev (7 timer siden): Håper han har det? hvis ikke må det jo stilles enda større spørsmålstegn vedrørende alt rot som Kristin påtar seg nærmest daglig på ett sykt rotete kjøkken, eller ukentlig på veranda/platt/bod/loft osv 😅 hvis han er hjemmeværende må vel han kunne rydde også? eller værtfall være med på å unngå at det skal ende opp som helt bomba så ofte? 😅 Er jo ikke vanskelig å finne ut av det.. han har et eget firma bl a..
spirå12 Skrevet 2. september #11578 Skrevet 2. september Klatrepia skrev (1 time siden): Er jo ikke vanskelig å finne ut av det.. han har et eget firma bl a.. Er vel bare Dazzle and Dawn ? 3
Klatrepia Skrevet 2. september #11579 Skrevet 2. september spirå12 skrev (49 minutter siden): Er vel bare Dazzle and Dawn ? Er jo bare å gå inn på proff og følge videre..
Stjertmeis Skrevet 2. september #11580 Skrevet 2. september (endret) Klatrepia skrev (3 minutter siden): Er jo bare å gå inn på proff og følge videre.. Hvis du tenker på G.C Invest AS, så er jo det bare holdingselskapet hans, som han eier aksjene i Dazzle & Dawn gjennom. Endret 2. september av Stjertmeis 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå