Gjest Kort_og_grei Skrevet 28. august #11521 Skrevet 28. august Snublefot62 skrev (9 timer siden): Kristin er et matekstrimist. Ingen gråsoner. Enten er man sunn eller så er man usunn. Balanse finnes ikke. ADHD eller cptsd hun maskerer.
M.H85 Skrevet 28. august #11522 Skrevet 28. august Kort_og_grei skrev (4 timer siden): ADHD eller cptsd hun maskerer. Tenk å bli provosert fordi butikker som Pandora selger snop?😅🤮 Hun må roe seg ned. Hvis det er det hun har å klage på her i livet bør hun iallefall ta seg en bolle fra circle k🙈 Er det mulig, er ikke dette litt sykelig... 17
Full kontroll Skrevet 28. august #11523 Skrevet 28. august (endret) Ikke alle som burde hatt vin. ( rusmidler. ) så lett tilgjengelig heller😎Dèt snakker hun aldri om🧐 Endret 28. august av Full kontroll 28 7
Stargaze Skrevet 28. august #11524 Skrevet 28. august Min mor var som Kristin da jeg var barn. Sukker var bannlyst, lørdagsgodt nesten aldri, bare frukt og grønt og alskens rar greier. Endte med at jeg fikk spiseforstyrrelser og hadde en unormalt forbruk av alt sukkerholdig når jeg var gammel nok til å bestemme selv. Mine barn har fått litt av alt, ingen hysteri, og fokus på det summe. Aldri vært forbudt med Nugatti eller syltetøy. Nå som ungdommer velger de som regel det sunne. Men vet at det usunne ikke er forbudt og har et helt normalt forhold til mat. Det hun driver med er tydeligvis bare for å provosere og genere klikk og cash. Absolutt ikke sunt eller normalt å ha et så anstrengt forhold til feks sukker. 23 2 6
Orly Skrevet 28. august #11525 Skrevet 28. august Sparkel skrev (17 timer siden): Som da Kristin hylte om at Sophie Elise var ett farlig forbilde. Da burde hun ha satt grenser for seg selv og ikke latt seg påvirke av og skylde på Sophie Elise. Ja for det kan jo virkelig sammenlignes ..
Sparkel Skrevet 28. august #11526 Skrevet 28. august (endret) Orly skrev (1 time siden): Ja for det kan jo virkelig sammenlignes .. Hvorfor ikke? Endret 28. august av Sparkel 3
Purple Diamond Skrevet 28. august #11527 Skrevet 28. august Full kontroll skrev (10 timer siden): Ikke alle som burde hatt vin. ( rusmidler. ) så lett tilgjengelig heller😎Dèt snakker hun aldri om🧐 Ikke sant! Alkohol er jo virkelig gift, hvorfor ser hun ikke det? 19
M.H85 Skrevet 28. august #11528 Skrevet 28. august Stargaze skrev (7 timer siden): Min mor var som Kristin da jeg var barn. Sukker var bannlyst, lørdagsgodt nesten aldri, bare frukt og grønt og alskens rar greier. Endte med at jeg fikk spiseforstyrrelser og hadde en unormalt forbruk av alt sukkerholdig når jeg var gammel nok til å bestemme selv. Mine barn har fått litt av alt, ingen hysteri, og fokus på det summe. Aldri vært forbudt med Nugatti eller syltetøy. Nå som ungdommer velger de som regel det sunne. Men vet at det usunne ikke er forbudt og har et helt normalt forhold til mat. Det hun driver med er tydeligvis bare for å provosere og genere klikk og cash. Absolutt ikke sunt eller normalt å ha et så anstrengt forhold til feks sukker. Ikke sant, kan få motsatt effekt... Jeg fikk sjelden nye klær som liten, alt skulle arves🫤. Etter jeg begynte som 18 åring (den gang) jobbe i klesbutikk gikk hele lønna på klær.., som om jeg aldri fikk nok...Det ble ekstremt ,for mye av alt klær og tilbehør. "Vokste" det av meg. Ikke mat da,men går i det samme.... Skulle nok ta "igjen" for alle de klærne jeg aldri fikk som liten.. 7 6 1
Jobbermedbarn Skrevet 28. august #11529 Skrevet 28. august Kort_og_grei skrev (17 timer siden): ADHD eller cptsd hun maskerer. Det virker som hun bare kjørte videre etter bruddet og utroskapen og aldri bearbeidet det. Jeg har sett mange lignende eksempler på hva det gjør med deg og hvordan det innhenter deg videre i livet. Jeg kan ikke tro dette er den samme Kristin jeg hadde så respekt for for noen år siden. Trist for de rundt, men aller mest henne selv. 10 4
Hønemor133 Skrevet 28. august #11530 Skrevet 28. august Orly skrev (10 timer siden): Ja for det kan jo virkelig sammenlignes .. Klart det kan. Når noen er uenig med henne bør de logge av, bruke tiden på noe mer positivt og slutte å være så sure. Alt hun mener om ting som ikke er bra, bør forbys og reguleres fra høyere hold. 1
baremeg007 Skrevet 28. august #11531 Skrevet 28. august Hun har et stort forbruk av produktet lactal balance og oppfordrer andre til å kjøre på med dette jevnlig, hvorfor undersøker hun ikke heller hva underlivsproblemet hennes faktisk skyldes og tar det ved roten? Kan jo ikke være gøy å stadig lukte fisk og klø der nede. 8
Stargaze Skrevet 28. august #11532 Skrevet 28. august baremeg007 skrev (9 minutter siden): Hun har et stort forbruk av produktet lactal balance og oppfordrer andre til å kjøre på med dette jevnlig, hvorfor undersøker hun ikke heller hva underlivsproblemet hennes faktisk skyldes og tar det ved roten? Kan jo ikke være gøy å stadig lukte fisk og klø der nede. Hun stresser jo på som bare det. Roe ned litt så forsvinner sikkert plagene. Stress påvirker både immunforsvar og hormonbalanse.. 1 1
Stargaze Skrevet 28. august #11533 Skrevet 28. august Purple Diamond skrev (3 timer siden): Ikke sant! Alkohol er jo virkelig gift, hvorfor ser hun ikke det? Fordi hun hun trenger det og tydeligvis ikke klarer seg uten, da er det ikke så farlig… 6 2
Purple Diamond Skrevet 28. august #11534 Skrevet 28. august Stargaze skrev (Akkurat nå): Fordi hun hun trenger det og tydeligvis ikke klarer seg uten, da er det ikke så farlig… Du har nok rett!
baremeg007 Skrevet 29. august #11535 Skrevet 29. august (endret) Hva er det som gjør at hun har et så stort behov for å annonsere sitt eget sexliv? Som om ikke alle «beskjedene» om suging til den store gullmedalje er nok (til og med inni fargerike-reklamer) må hun altså annonsere at fordi hun skal vekk i hele to dager så MÅ hun få ridd han før hun må sove! Hvorfor ikke holde det for seg selv? (Dødtid på nattevakt her). Endret 29. august av baremeg007 14 9
M.H85 Skrevet 29. august #11536 Skrevet 29. august baremeg007 skrev (4 timer siden): Hva er det som gjør at hun har et så stort behov for å annonsere sitt eget sexliv? Som om ikke alle «beskjedene» om suging til den store gullmedalje er nok (til og med inni fargerike-reklamer) må hun altså annonsere at fordi hun skal vekk i hele to dager så MÅ hun få ridd han før hun må sove! Hvorfor ikke holde det for seg selv? (Dødtid på nattevakt her). Haha sa hun det? Det er jo smakløst. Hvorfor hun må snakke detaljert om sex livet sitt? Jeg tror det må være usikkerhet og oppmerksomhet kanskje. Hun vet folk ser på snappen. Kanskje et stikk mot utro eks eller hans eks.. " se på meg nå. Jeg er begjært og puler sååå masse? ". Det samme gjelder jo det behovet hun har for å si "hvor latterlig tullete forelsket hun er, å de er perfekt match ". Veldig behov for å fortelle dette høyt. At hun aldri har hat det slik før. Samtidig med at hun er så opptatt av holde seg tynn, farge håret helst blondere ,samt bruke mye penger på hårfritt understell. Det er noe se,bli sett ,look at me now opplegg. Det kommer ofte av usikkerhet.... Synes det er direkte super harry som snart 40 åring skrike ut på snap at når hun opererer seg kan hun ikke ha sex på lenge så da blir det mye suging ?! Kanskje hun føler hun må suge i vei for å føle seg attraktiv nok. Hvis jeg hadde operert så hadde ikke det viktigste for meg være hvor mange suge jobber jeg skulle gi, og hadde forventet at det var også det siste min kjære tenkte på, det er isåfall en bonus. Hun driter seg jo ut med de detaljene..... 13 8
Stargaze Skrevet 29. august #11537 Skrevet 29. august baremeg007 skrev (5 timer siden): Hva er det som gjør at hun har et så stort behov for å annonsere sitt eget sexliv? Som om ikke alle «beskjedene» om suging til den store gullmedalje er nok (til og med inni fargerike-reklamer) må hun altså annonsere at fordi hun skal vekk i hele to dager så MÅ hun få ridd han før hun må sove! Hvorfor ikke holde det for seg selv? (Dødtid på nattevakt her). Desperat etter oppmerksomhet....stakkars unger - folk rundt får jo med seg galskapen 18
K_mb Skrevet 29. august #11538 Skrevet 29. august (endret) baremeg007 skrev (7 timer siden): Hva er det som gjør at hun har et så stort behov for å annonsere sitt eget sexliv? Som om ikke alle «beskjedene» om suging til den store gullmedalje er nok (til og med inni fargerike-reklamer) må hun altså annonsere at fordi hun skal vekk i hele to dager så MÅ hun få ridd han før hun må sove! Hvorfor ikke holde det for seg selv? (Dødtid på nattevakt her). Har hun virkelig sagt det? WOW! Alt trenger ikke deles og fatter hun ikke selv hvor grenseløst det er å dele intime detaljer om sexlivet til offentligheten når det er fire barn som er ute i verden og kan få det slengt etter seg på skolen? Og hva med foreldre, lærere og andre mennesker de forholder seg til? Hun er helt grenseløs. Og jeg er ikke prippen, men ærlig talt hun nærmer seg 40, men har et oppmerksomhetsbehov som en umoden tenåring. Flaut! Endret 29. august av K_mb 14 5
M.H85 Skrevet 29. august #11539 Skrevet 29. august K_mb skrev (5 timer siden): Har hun virkelig sagt det? WOW! Alt trenger ikke deles og fatter hun ikke selv hvor grenseløst det er å dele intime detaljer om sexlivet til offentligheten når det er fire barn som er ute i verden og kan få det slengt etter seg på skolen? Og hva med foreldre, lærere og andre mennesker de forholder seg til? Hun er helt grenseløs. Og jeg er ikke prippen, men ærlig talt hun nærmer seg 40, men har et oppmerksomhetsbehov som en umoden tenåring. Flaut! Godt poeng. Så hyggelig når barna får snap..... Eller foreldre i klassen vet alt om sex livet hennes og de mange sugejobbene hun skal ta etter operasjon ☺️ 8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå