Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sparkel skrev (34 minutter siden):

Nå viser det seg at kjøkkenet ikke er sexy nok og må males om igjen. Trodde at man var litt mere stilsikker når man var så godt voksen og ikke trengte å male om x antall ganger i året og er det vanlig å være så opptatt av at alt skal være så sexy når man er snart 40 og lever i en 4 barns familie? 
Spør for en venn😆

Ungeflokken vil sette pris på et sexy kjøkken, mer enn en tilstedeværende mor/bonusmor….

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel en gedigen ClickBait  snart , slik  at  finansiering   til bryllupet går i +  :D  At det tok en tid før hun skjønte at gult på kjøkken ikke er kult, drar vel ikke inn så mye....  :o   

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Sparkel skrev (23 timer siden):

Nå viser det seg at kjøkkenet ikke er sexy nok og må males om igjen. Trodde at man var litt mere stilsikker når man var så godt voksen og ikke trengte å male om x antall ganger i året og er det vanlig å være så opptatt av at alt skal være så sexy når man er snart 40 og lever i en 4 barns familie? 

Men i alle dager, malingen har vel knapt rukket å tørke på det kjøkkenet? Spinnvilt 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
garfunkel skrev (38 minutter siden):

Men i alle dager, malingen har vel knapt rukket å tørke på det kjøkkenet? Spinnvilt 

Veldig bærekraftig og miljøvennlig😅 All klaging og suring over at huset hadde for lite farger og nå skal a male kjøkkenet svart…., 
men trenger vel kontent for å tjene penger til livets bryllup ifall det ikke går å tigge seg til hele bryllupet sponset. 

Endret av Sparkel
  • Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Hvor mange ganger skal hun reposte «frieriet»?

For det andre; jeg blir på ordentlig, på hennes vegne, flau over måten hun ikke bare stadig, men hele tiden, MÅ understreke at hun tross alt (hvilket for meg er et mysterium i seg selv) ble fridd til! Av denne 44-årige duden (som kler og ter seg som 20) som nekter å vise seg, attpåtil - når han velger en (kredittuverdig) såkalt influencer. Jeg forstår det bare ikke.

Endret av baremeg007
  • Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet
baremeg007 skrev (3 timer siden):

For det andre; jeg blir på ordentlig, på hennes vegne, flau over måten hun ikke bare stadig, men hele tiden, MÅ understreke at hun tross alt (hvilket for meg er et mysterium i seg selv) ble fridd til! Av denne 44-årige duden (som kler og ter seg som 20) som nekter å vise seg, attpåtil - når han velger en (kredittuverdig) såkalt influencer. Jeg forstår det bare ikke.

Det at han ikke vil vise seg er nok bare et triks for å skape kunstig mystikk rundt han.

Ikke overbevist.

• Liker 9
Skrevet

Det er jo bare å google navnet hans, og boom… Katta har vært ute av sekken i en evighet. Og katta er ikke SÅ spesiell. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Så filmen nå av frieriet. Sååå flaks at dette tilfeldigvis kom på film 😂 og foran barna de elsker aller høyest! Så ingen barn jeg. Sannheten er vel at hun elsker seg selv høyest….

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har ingen tro på at de kommer til å bli juridisk gift. Dette er utelukkende for content å sikre inntekt. Merker jo det hvordan dette melkes. 140gjester. Spent på økonomien oppi dette her. Hvem som sponser og ikke

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Er forhold skapt i SOME og for SOME. Føler jeg kjenner typen hennes bedre enn hun gjør, så mye hun dokumenterer samtaler og øyeblikk på snap. Rart hun ikke fikler fram mobilen under øktene på soverommet også, er vel bare det som mangler 

Endret av garfunkel
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
garfunkel skrev (2 minutter siden):

Er forhold skapt i SOME og for SOME. Føler jeg kjenner typen hennes bedre enn hun gjør, så mye hun dokumenterer samtaler og øyeblikk på snap. Rart hun ikke fikler fram mobilen under øktene på soverommet også, er vel bare det som mangler 

3mnd etter fjerning av livmor, vil vi kunne se strekkmerker i munnviken.......(omg)

• Liker 3
Skrevet

Vent nå litt….. hva er det jeg ser på Snap?

Har terrassen i «toppetasjen» blitt forvandlet til et skrotlager? Som nå gjøres om/ryddes opp. Hun holdt jo på der i timevis rett før ferien?! Ble så fint. Men istedenfor å sitte å nyte den fine takterrassen har den blitt brukt som søppelhaug som nå må ryddes opp i? Gud bedre….  hva er det disse menneskene driver med? Det må være noe galt ordenssansen der ja. Men hun har jo skrevet en bok om det👍😅

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
Zooli skrev (9 minutter siden):

Vent nå litt….. hva er det jeg ser på Snap?

Har terrassen i «toppetasjen» blitt forvandlet til et skrotlager? Som nå gjøres om/ryddes opp. Hun holdt jo på der i timevis rett før ferien?! Ble så fint. Men istedenfor å sitte å nyte den fine takterrassen har den blitt brukt som søppelhaug som nå må ryddes opp i? Gud bedre….  hva er det disse menneskene driver med? Det må være noe galt ordenssansen der ja. Men hun har jo skrevet en bok om det👍😅

De hiver i hvertfall utrolig mye søppel og skrot rundt omkring seg! Skjønner ikke hvordan det er mulig 😅

• Liker 3
Skrevet
Bjerka skrev (6 minutter siden):

De hiver i hvertfall utrolig mye søppel og skrot rundt omkring seg! Skjønner ikke hvordan det er mulig 😅

Du vet, miljøfokus. De er veeeeeldig opptatt av miljø.

• Liker 9
Skrevet
baremeg007 skrev (14 timer siden):

Tilfeldig at han som ikke vil vises på SM filmet hele frieriet,  også klarte han og ikke vise ansiktet sitt under hele seansen... Fremstår som han filmet nettopp for at det skulle bli lagt ut - men da vil han ikke vise ansiktet.

Synes det virker så kunstig- skjønner at man ikke vil være synlig i SM , men da får man faktisk holde seg skjult da - ikke "late" som man vil være skult samtidig som legger opp til filmer osv. eller er med på hele samtaler på snap med Krisin uten å vise ansiktet. Jeg vil jo si det er mer utleverende enn å bare vise ansiktet. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvem har lyst til å dele dette i media?🙄 Angrer på at eg klikket meg inn i dag! Alkoholdrikking og klining....og foran barna? Ser de ikke, så sikkert bare noe de sier. For har såpass små barn fått beskjed om å sitte på sidelinjen til de er ferdig med å kline, grine og drikke?Håper virkelig de ikke var til stede. Og at Livets Mann har kommet opp med dette selv? Haha, nei. Og å bruke såå penger er det siste de trenger. De her to blir neppe gift!!

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

sol, admin. 

Skrevet

Noen som vet hvor morgenkåpa er fra?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...