Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sugar&Spice skrev (19 minutter siden):

Hun er forlovet, men absolutt ingen medier nevner det eller skriver om det? Hva har hun gjort for å bli svartelistet av mediene? Selv Se og Hør har ikke laget en sak…

Det sto vel dessverre i vg eller nettavisen (eller begge)…

• Liker 8
Skrevet
Sugar&Spice skrev (19 minutter siden):

Hun er forlovet, men absolutt ingen medier nevner det eller skriver om det? Hva har hun gjort for å bli svartelistet av mediene? Selv Se og Hør har ikke laget en sak…

Jeg mener jeg så en overskrift på VG i går eller forleden dag, men klikka meg ikke inn på saken. Hvis det er få som har klikka seg inn på saken, blir den relativt raskt "begravd".

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
Sugar&Spice skrev (26 minutter siden):

Jeg har sett overskrift og bilde i flere aviser, så der er jeg uenig :)

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Sugar&Spice skrev (35 minutter siden):

Feil.

https://www.seher.no/kjendis/roper-gladnyhet/83373496

https://www.dagbladet.no/kjendis/deler-gladnyhet/83373537

https://www.nettavisen.no/kjendis/kristin-gjelsvik-er-forlovet-skjedde-dette/s/5-95-2537598

https://www.tv2.no/underholdning/roper-nytt-kapittel-fullstendig-satt-ut/17935514/

https://www.kk.no/livet/forlovet-jeg-har-dromt-om-dette-sa-lenge-1/83374201

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Kristin er jo en drømmedame for denne mannen. Han får sunn og næringsrik mat, rent hjem, reiser, BJ, en uke fri som partnere og ingen felles barn. Mange menn som ønsker å ha det enklest mulig. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet
Marihone skrev (6 timer siden):

Kristin er jo en drømmedame for denne mannen. Han får sunn og næringsrik mat, rent hjem, reiser, BJ, en uke fri som partnere og ingen felles barn. Mange menn som ønsker å ha det enklest mulig. 

Kommer uansett ikke til å vare. Og fyren virker da ganske umoden for å være nærmere 45 år også - kler og ter seg som en 20-åring med capsen på snei selv inne i egen stue osv. osv. For ikke å glemme KGs avhandling til snap da hun flyttet inn om hvordan han hadde ligget rundt over en lav sko med kondomer parat i nattbordsskuffen - noe som varte helt til hun dukket opp. En guttevalp i mannskropp!

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Og bryllup skal hun ha, men vil ikke betale for det! Ref. «samtalen» med regnskapsføreren… Alle skjønner da at det er fyren som betaler dette, iblandet spons der det sponses kan. Selv kjolen skal vel være sponsa!

Endret av baremeg007
  • Liker 8
Skrevet (endret)
baremeg007 skrev (5 timer siden):

Og bryllup skal hun ha, men vil ikke betale for det! Ref. «samtalen» med regnskapsføreren… Alle skjønner da at det er fyren som betaler dette, iblandet spons der det sponses kan. Selv kjolen skal vel være sponsa!

Har ho delt noe fra samtale med regnskapsfører om bryllupet?

Edit: hastetrykka meg superfort gjennom et hav av snapstory hos KG nå (for første gang i ferien), og stoppa da jeg så skjermdumpen fra meldinger med regnskapsfører. Godt å se at regnskapsfører har hodet riktig påskrudd. 

Endret av Stjertmeis
Tillegg
  • Liker 7
Skrevet
baremeg007 skrev (9 timer siden):

Kommer uansett ikke til å vare. Og fyren virker da ganske umoden for å være nærmere 45 år også - kler og ter seg som en 20-åring med capsen på snei selv inne i egen stue osv. osv. For ikke å glemme KGs avhandling til snap da hun flyttet inn om hvordan han hadde ligget rundt over en lav sko med kondomer parat i nattbordsskuffen - noe som varte helt til hun dukket opp. En guttevalp i mannskropp!

Hyggelig gjort av henne å dele mtp andre i hans familie…

• Liker 17
Skrevet

Skal vel mer til for å komme under huden på fru.johansen😎Farmor kommer nok alltid til å ha et bra/bedre forhold til sine barnebarns mor enn til Kristin🙃I forhenværende svigermor er det nå kommet så mange potensielle svigerdøtre( mødre) at Kristin ikke lengre er 1.pri🙃

IMG_9625.jpeg

• Liker 4
Skrevet

Bør vel ringe en bjelle om at filterbruken bør roes kraftig ned på når hun stadig vekk må avkrefte at hun har botox? Hun får garantert ikke disse spørsmålene fra folk som ser henne irl. 

• Liker 11
Skrevet

Det er vel lite som tyder på botox med den surdeigsbretten i pannen? Hvilket kanskje er det fineste med KG per nå. At pannen har tellekanter på nivå med gørstegangstjenesten.

• Liker 2
Skrevet

"Det e ikkje det at eg ikkje kan være intim med mannen min med bush altså, men eg synes det er så fantastisk å føle meg stelt og smooth og fresh og fantastisk der nede"...

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Tough cookie skrev (46 minutter siden):

"Det e ikkje det at eg ikkje kan være intim med mannen min med bush altså, men eg synes det er så fantastisk å føle meg stelt og smooth og fresh og fantastisk der nede"...

Da har du vokst som influenser når content består av å dele intime detaljer på hvordan gjøre deg lekker for livets mann, hvordan posere og fjolle deg i mest mulig tettsittende antrekk for å vise hvor tynn du er blitt  og prøve å se best mulig ut for livets mann, rydde opp og lage mat til livets mann og tigge sponsede ting for å imponere han. For ikke å snakke om å planlegge livets bryllup. 
Skyhøye ambisjoner hos Gjeldsvik for tiden og vulgariteten når nye høyder😅 

Endret av Sparkel
  • Liker 27
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Sparkel skrev (43 minutter siden):

Da har du vokst som influenser når content består av å dele intime detaljer på hvordan gjøre deg lekker for livets mann, hvordan posere og fjolle deg i mest mulig tettsittende antrekk for å vise hvor tynn du er blitt  og prøve å se best mulig ut for livets mann, rydde opp og lage mat til livets mann og tigge sponsede ting for å imponere han. For ikke å snakke om å planlegge livets bryllup. 
Skyhøye ambisjoner hos Gjeldsvik for tiden og vulgariteten når nye høyder😅 

Jepp.

Hun sier jo at hun/ damer ikke er stelt og fresh når de har hår på dotten.

Hun motsier seg selv hele tiden og har blitt hyklersk.

😏

Endret av Tough cookie
  • Liker 19
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Tough cookie skrev (1 time siden):

Jepp.

Hun sier jo at hun/ damer ikke er stelt og fresh når de har hår på dotten.

Hun motsier seg selv hele tiden og har blitt hyklersk.

😏

Bare at det er et samtaleemne i en offentlig SoMe-kanal er jo heilt tragisk. Tenk at vi er kommet dit. 

Endret av RandiO
  • Liker 24
Skrevet (endret)
Tough cookie skrev (2 timer siden):

Det er noe hakkende galt med  influensere 

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet

Hva skjer med å kommentere at hun har blitt så blond hele tiden? Annette Haga gjør det samme. Er det en trend å være blond og tynn blant influensere nå - og kopiere hverandre? Ingen av disse kler blondt heller. Det ser ikke naturlig ut.

• Liker 16
Skrevet

Jeg synes Kristin har roet litt ned tempoet etter at de kom hjem fra ferie, men det er kanskje fordi hun har fått ring på fingeren?💍

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...