Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hønemor133 skrev (På 5.7.2025 den 12.03):

Det er interessant å se at Kristin mener folk som er kritiske til henne bør logge av, bruke energien sin på noe annet og slutte å følge. Samtidig har hun selv vært en tydelig stemme når det gjelder å kritisere andre influensere, og da har argumentet vært at det er viktig å si ifra, at influensere må tåle kritikk, og at det handler om virksomheten, ikke personen. Når hun kritiserer andre, er det samfunnsansvar, men når kritikken rettes mot henne, er det surmaget støy.

Er dette relatert til noe hun har sagt nylig? For da har jeg ikke fått det med meg, men er nysgjerrig på hva hun nå har slått ned på - har noen en recap?

Skrevet
baremeg007 skrev (19 minutter siden):

Er dette relatert til noe hun har sagt nylig? For da har jeg ikke fått det med meg, men er nysgjerrig på hva hun nå har slått ned på - har noen en recap?

Det var en følger som kom med noen mindre hyggelige kommentarer. Som tilsvar til dette snakket Kristin langt og lenge om hvor slitsomt det må være å bruke tid på å kritisere andre og være så negativ. Videre oppfordret hun til å logge av og bruke tiden på andre ting (fritt sitert etter hukommelsen). Det var vel en del som også argumenterte med at hun kunne la være å bry seg, da hun ytret seg kritisk om andre i bransjen. Engasjement er viktig, så lenge det ikke er noe negativt om henne så klart

• Liker 13
Skrevet
nøtta skrev (5 timer siden):

Selvsagt langt i fra det verste. Men det er det verste når du ikke har opplevd verre. Og alle som klikka inn og hørte på Vaset var med å sponsa neste tur til herr og fru.

Ja, nettopp. Men tipper grunnen til at det ble delt så dramatisk på Kristin sin snap var nettopp for å få inn mer penger, ikke fordi hun oppriktig mener at det er den verste beskjeden man kan få når man er på ferie. Det er tross alt den eneste grunnen til at ting deles på influenserne sine sosiale medier. Om hun ikke ville tjent ekstra penger på det, hadde det vært nok å si i fra til nærmeste familie eller naboer som kunne tatt turen for å se an brannstedet eller hjelpe til på andre måter. 

• Liker 8
Skrevet
Kinder skrev (18 minutter siden):

Ja, nettopp. Men tipper grunnen til at det ble delt så dramatisk på Kristin sin snap var nettopp for å få inn mer penger, ikke fordi hun oppriktig mener at det er den verste beskjeden man kan få når man er på ferie. Det er tross alt den eneste grunnen til at ting deles på influenserne sine sosiale medier. Om hun ikke ville tjent ekstra penger på det, hadde det vært nok å si i fra til nærmeste familie eller naboer som kunne tatt turen for å se an brannstedet eller hjelpe til på andre måter. 

Klart, å få beskjed om at bilen sin er brannskadd, er ikke så ille. Men når brannvesenet ankom, så var garasjen i full fyr med fare for at tomannsboligen kunne ta fyr. Hvis det var på dette tidspunktet Kristin ble informert, så er det selvsagt dramatisk å frykte at hele huset med innhold stryker med.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjønner jo at det ikke er noe hyggelig beskjed å få, men visste ikke at det var der hun bor.  Ikke veldig eksklusivt.

Trangbodd område uten mye frihet. Ikke noen privatliv eller uteliv uten innsyn. Overrasket.

• Liker 5
Skrevet

I dag tar det av med innlegg på aviser. Er det mulig

• Liker 5
Skrevet
Consita skrev (57 minutter siden):

Skjønner jo at det ikke er noe hyggelig beskjed å få, men visste ikke at det var der hun bor.  Ikke veldig eksklusivt.

Trangbodd område uten mye frihet. Ikke noen privatliv eller uteliv uten innsyn. Overrasket.

Hun har prøvd å bo eksklusivt flere ganger, og det får hun ikke til, så det har endt med økonomisk ballalaika i flere kapitler. Nå bor hun hos typen, noe som sikkert er billig og fint for henne. Ser for øvrig ingen grunn til å kritisere at kjendiser eller noen som helst for å bo under helt alminnelige forhold. Hva er galt med det, liksom? Ikke alle ønsker å bo seg i hjel?

• Liker 13
Skrevet
Consita skrev (1 time siden):

Bekkestua er da regnet for å være et veldig bra område å bo i, så jeg skjønner ikke hva du mener.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Bekkestua er en av de dyreste områdene i Bærum

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Så det der hun har flyttet. 

Følger henne ikke men leste om brannen i media. 

Tankeløst å dele dette på some som avslører adressen til huset der hun bor med sitt barn og samboerens barn😑

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Hulderen skrev (18 timer siden):

Bekkestua er da regnet for å være et veldig bra område å bo i, så jeg skjønner ikke hva du mener.

Det nybyggstedet kunne vært hvor som helst. Kjenner området godt og det er trangbodd og lite uteplass.

Her er adresse alt og hva du får samsvarer ikke.

• Liker 5
Skrevet
Consita skrev (14 minutter siden):

Det nybyggstedet kunne vært hvor som helst. Kjenner området godt og det er trangbodd og lite uteplass.

Gaten er fantastisk og veldig barnevennlig. Fint for barn å bo tett, mange lekekamerater i nabohusene og bilfritt område mellom husene. Bakkebygrenda-følelse. God skolekrets (engasjerte foreldre som bidrar på alt fra skoleverv til fotballverv, gode lærere), tett på natur men også kort vei til t-banen og byen. Derfor er det dyrt område, man får det beste av alt og for barn er det et fint sted å vokse opp. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg synes det hadde vært en dritkjip beskjed å få selv! Jeg er veldig glad i bilen min.

• Nyttig 1
Skrevet
Hønemor133 skrev (På 14.7.2025 den 16.41):

Det var en følger som kom med noen mindre hyggelige kommentarer. Som tilsvar til dette snakket Kristin langt og lenge om hvor slitsomt det må være å bruke tid på å kritisere andre og være så negativ. Videre oppfordret hun til å logge av og bruke tiden på andre ting (fritt sitert etter hukommelsen). Det var vel en del som også argumenterte med at hun kunne la være å bry seg, da hun ytret seg kritisk om andre i bransjen. Engasjement er viktig, så lenge det ikke er noe negativt om henne så klart

Har i grunn aldri sett henne gidde kommentere kritiske meldinger (utenom denne Siv og hun som sendte mail til henne, der Kristin la opp til en hel mobbetråd på IG som «tilsvar»), enda et tegn på forfallet hennes? Synes hun går lenger og lenger bort fra den hun var. Blir liksom mer og mer usmakelig.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
bonsaijenta skrev (11 timer siden):

Tankeløst å dele dette på some som avslører adressen til huset der hun bor med sitt barn og samboerens barn😑

Adressen er allerede offentlig mange steder - selv jeg har visst det lenge.

• Liker 1
Skrevet
Consita skrev (14 timer siden):

Hva er egentlig poenget ditt? Hva så om det er trangbodd og lite uteplass? Har det slått deg at noen synes det gir MER frihet enn du liker å bestemme at det er? 

Bor sånn selv, elsker det. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
elora skrev (7 timer siden):

Photoshoppet.

SEKS tær.

Det kan man fint ha uten Photoshop, faktisk. 

Skrevet
Klatrepia skrev (18 timer siden):

Jeg synes det hadde vært en dritkjip beskjed å få selv! Jeg er veldig glad i bilen min.

De fleste synes vel det er en dritkjip beskjed å få; og det er vel akkurat det det er- dritkjipt…. Men er det «den verste beskjeden å få»?? Eller er det litt/mye overdrevet for å skape klikk tror du? 

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...