Bjerka Skrevet 3. juli #11221 Skrevet 3. juli Det uttrykket på Kristin da Livets mann faktisk har gjort skikkelige undersøkelser og funnet ut at hotellet i Amalfi ligger i svært ulendt terreng uten bilvei 🤭 Hele Italia er ikke akkurat flatt som Roma 🤭 8 2
baremeg007 Skrevet 4. juli #11222 Skrevet 4. juli Hun er så opptatt av å få frem at de «aldri har kranglet». «Hadde vi får første krangel nå??? Åja, nei, ikke denne gangen heller gitt, vi er så solide!!» er så jævla tilgjort at det er latterlig. Er jo klinkende klart at det forholdet der ikke varer lenge, uavhengig av antall krangler på deres drøye 2 år. 43 3
Purple Diamond Skrevet 4. juli #11223 Skrevet 4. juli Maijuni skrev (19 timer siden): Nå har hun pusset opp/fikset terrasser: nye møbler/rydding/planter i denne rekkefølgen: 1. frokost-terassen (forside hus) 2. Loft-terassen 3.Grill-terassen (bakside hus) 4. Frokost-terassen igjen, få uker etter og nå er hun i gang med frokost terrassen igjen!? Jeg liker Kristin, men nå fyker hun rundt som en diagnose virvelvind. Hva er det hun flykter fra. Og så har hun ryddet i bodene flere ganger og samme bod flere ganger, nytt system - rot - flytter rundt på rot -må lage nytt system. Venter bare på at hun skal male loftetasjen eller stuen på nytt også i løpet av sommeren, det er jo tross alt noen uker siden sist. Uff 😂🙊 Skikkelig troverdig med ryddebok og greier. Hadde ikke tatt imot ryddehjelp fra henne 😅 8
Litenhopp Skrevet 5. juli #11224 Skrevet 5. juli Korleis er det mulig å seie seg ferdig med maling når det fortsatt er kvitt bak rekkverket til trappa? Liker fargen på soverommet/loftet, men det er no ikkje fint når det er uferdig... Kanskje droppe eit anna prosjekt for å ferdigstille heller. 4
Populært innlegg Hønemor133 Skrevet 5. juli Populært innlegg #11225 Skrevet 5. juli Det er interessant å se at Kristin mener folk som er kritiske til henne bør logge av, bruke energien sin på noe annet og slutte å følge. Samtidig har hun selv vært en tydelig stemme når det gjelder å kritisere andre influensere, og da har argumentet vært at det er viktig å si ifra, at influensere må tåle kritikk, og at det handler om virksomheten, ikke personen. Når hun kritiserer andre, er det samfunnsansvar, men når kritikken rettes mot henne, er det surmaget støy. 31 45
baremeg007 Skrevet 6. juli #11226 Skrevet 6. juli Hønemor133 skrev (På 5.7.2025 den 12.03): Det er interessant å se at Kristin mener folk som er kritiske til henne bør logge av, bruke energien sin på noe annet og slutte å følge. Samtidig har hun selv vært en tydelig stemme når det gjelder å kritisere andre influensere, og da har argumentet vært at det er viktig å si ifra, at influensere må tåle kritikk, og at det handler om virksomheten, ikke personen. Når hun kritiserer andre, er det samfunnsansvar, men når kritikken rettes mot henne, er det surmaget støy. Har hun kommet med «ny tordentale» til kritikere igjen? Hva var det denne gangen? Ikke fått med meg, og ser ikke noe om det på de nyeste… men ble nysgjerrig? 1
Purple Diamond Skrevet 11. juli #11227 Skrevet 11. juli Har folk på magisk vis sluttet å følge henne? 😍😂🎉🤞 1
Frøkenfryden Skrevet 11. juli #11228 Skrevet 11. juli Det er mye å si om Kristin men feriepostingen hennes sammenligna med Isabel Raad er 10-1☺️ 7 1
Sparkel Skrevet 12. juli #11230 Skrevet 12. juli Irja skrev (7 timer siden): Den ferien de er på.. jeg er sjalu. På den romantiske ferieturen for over hundre tusen fremmede + 2? Hun jobber ganske mye på ferien. Filming, redigering og posting. Men hun er vel nødt å lage content for å kunne skrive av mest mulig av ferie kostnadene på firmaet. Men stedet de er på er flott da. 11 3
Irja Skrevet 12. juli #11232 Skrevet 12. juli Sparkel skrev (2 timer siden): På den romantiske ferieturen for over hundre tusen fremmede + 2? Hun jobber ganske mye på ferien. Filming, redigering og posting. Men hun er vel nødt å lage content for å kunne skrive av mest mulig av ferie kostnadene på firmaet. Men stedet de er på er flott da. Nei, på stedene de er på. Ser veldig fint ut. Heldigvis kan jeg reise dit uten å være på jobb. 5
Purple Diamond Skrevet 12. juli #11233 Skrevet 12. juli Vil ikke trykke meg innpå, men hvor er de? 🕵️
Full kontroll Skrevet 12. juli #11234 Skrevet 12. juli Purple Diamond skrev (8 minutter siden): Vil ikke trykke meg innpå, men hvor er de? 🕵️ Amalfi kysten. Italia
Bjerka Skrevet 12. juli #11235 Skrevet 12. juli Helt enig, virkelig luksusferie og det er utrolig vakkert der. Men med den eksklusive maten og drinker og servering på hvert sted de besøker hver dag, så lurer jeg på hva den totalprisen blir på 😶🌫️ 4 1
Snublefot62 Skrevet 12. juli #11236 Skrevet 12. juli Bjerka skrev (31 minutter siden): Helt enig, virkelig luksusferie og det er utrolig vakkert der. Men med den eksklusive maten og drinker og servering på hvert sted de besøker hver dag, så lurer jeg på hva den totalprisen blir på 😶🌫️ Det kommer vi nok til å få vite. Sikkert flere ganger og sånn i tilfelle de som sitter bakerst ikke får det med seg. 7 1
Purple Diamond Skrevet 12. juli #11237 Skrevet 12. juli Full kontroll skrev (6 timer siden): Amalfi kysten. Italia Takk! 1
Katten89 Skrevet 12. juli #11238 Skrevet 12. juli Irja skrev (17 timer siden): Den ferien de er på.. jeg er sjalu. Du kan da dra på ferie dit du og. du slipper til og med å være konstant på jobb mens du er der. Ikke noe å være sjalu på. 5
K_mb Skrevet 12. juli #11239 Skrevet 12. juli Hønemor133 skrev (På 5.7.2025 den 12.03): Det er interessant å se at Kristin mener folk som er kritiske til henne bør logge av, bruke energien sin på noe annet og slutte å følge. Samtidig har hun selv vært en tydelig stemme når det gjelder å kritisere andre influensere, og da har argumentet vært at det er viktig å si ifra, at influensere må tåle kritikk, og at det handler om virksomheten, ikke personen. Når hun kritiserer andre, er det samfunnsansvar, men når kritikken rettes mot henne, er det surmaget støy. Helt riktig. Og Kristin fortsetter å produsere innhold som handler om henne og eget EGO og nå en luksusferietur med samboer. Og det egoet er et ego som handler om å se på MEG og det drømmelivet jeg lever med livets mann, livets tur, livets hus (etter å ha tatt helt over og laget content på "oppussing" i samboers hus)livets bad, livets hotell, livets ditt og datt. Hun griner hun sine modige og kleine krokodilletårer over barnehageslutt på åpen skjerm for content (hvem har ikke vært vemodige over det uten å sette opp et kamera for å lage innhold) Og innimellom her skal imaget som en stor og sterk stemme ta sin plass. Gaza.. og det Palestinske folk er de utvalgte og Kristins krampeaktige kamp for å holde på eget image angående krig, elendighet og hennes påståtte følelser rundt det. Ikke uvanlig det at oppmerksomhetssyke folk som ønsker kreditt bruker andres elendighet for å fremheve seg selv. Jeg kjøper det ikke. 9 16
Irja Skrevet 12. juli #11240 Skrevet 12. juli Katten89 skrev (1 time siden): Du kan da dra på ferie dit du og. du slipper til og med å være konstant på jobb mens du er der. Ikke noe å være sjalu på. Jada, men jeg har ikke mulighet til å skaffe barnevakt. Og den typen ferie de er på nå er best uten barn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå