Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ingebjørg skrev (1 time siden):

Må være deilig å ikke ha en jobb, og bare tjene masse penger på å styre hjemme. 

Forstår man ønsker å sette eget preg på hjemmet sitt, og det var jo veldig grått og kjedelig. Men må jo huske at det er hjemme til andre også. 

Har vi fått tour av de pastellmalte soveromsdørene til barna?

• Liker 2
Skrevet
cerruti skrev (På 19.6.2025 den 22.47):

Litt av en opptreden i bilen. Helt vanlig å bli rørt, men å dele det der? Så helt fake ut. 

Tror hun slapp løs mange følelser der. Hun ble så fornærmet over den tegningen samboeren hadde tegnet av henne dagen før. Så det var brått noen av følelsene der som måtte ut 😅😅

Hun virker jo helt ute av kontroll med tanke på å styre følelsene sine. Jada det er vemodig når barna står i veiskille mellom barnehage, barneskole og ungdomsskole osv. men det får da være måte på til ukontrollert hulking 😅

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Hun vet kanskje ikke hva en karikaturtegning er 😅

• Liker 2
Skrevet
Full kontroll skrev (5 timer siden):

Har vi fått tour av de pastellmalte soveromsdørene til barna?

Det venter jeg også på... har bare tappet meg gjennom noen stories, men enda ikke settt noe om de dørene...

• Liker 3
Skrevet
Frøken79 skrev (4 timer siden):

Tror hun slapp løs mange følelser der. Hun ble så fornærmet over den tegningen samboeren hadde tegnet av henne dagen før. Så det var brått noen av følelsene der som måtte ut 😅😅

Hun virker jo helt ute av kontroll med tanke på å styre følelsene sine. Jada det er vemodig når barna står i veiskille mellom barnehage, barneskole og ungdomsskole osv. men det får da være måte på til ukontrollert hulking 😅

Det pinligste her er at hun rigger opp kameraet for å grine foran det... Typisk influencer å være puteklein, KG er intet unntak. 

• Liker 12
  • Nyttig 23
Skrevet

Hvordan kan mannen synes de fargene hun velger er fint? Ingen menn jeg kjenner liker det der. Han lar jo henne styre og holde på. Hvorfor ønsker en mann å være tøffel? Hun har ikke peiling på hva som passer sammen eller til denne type bolig. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Marihone skrev (2 timer siden):

Hvordan kan mannen synes de fargene hun velger er fint? Ingen menn jeg kjenner liker det der. Han lar jo henne styre og holde på. Hvorfor ønsker en mann å være tøffel? Hun har ikke peiling på hva som passer sammen eller til denne type bolig. 

Han er forelsket og synes nok det er litt spennende med å være sammen med en kjendis, men en dag våkner han opp...

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Tough cookie skrev (På 21.6.2025 den 23.23):

Han er forelsket og synes nok det er litt spennende med å være sammen med en kjendis, men en dag våkner han opp...

Han virket ikke særlig forelsket slik han portretterte henne. Hun så ut som en gorilla😂

• Liker 6
Skrevet
Janne1975 skrev (1 time siden):

Han virket ikke særlig forelsket slik han portretterte henne. Hun så ut som en gorilla😂

Men det lignet. Det var ikke vanskelig å se at det var Kristin. Største feilen var nesa. 

• Liker 15
Skrevet
Hulderen skrev (19 minutter siden):

Men det lignet. Det var ikke vanskelig å se at det var Kristin. Største feilen var nesa. 

Jeg er helt enig, prøvde bare å ordlegge meg forsiktig🙈

Skrevet

For de som måtte lure; her er tegningen. Screenshot fra Kjerstins Instagram.

IMG_1355.jpeg

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Hulderen skrev (4 minutter siden):

For de som måtte lure; her er tegningen. Screenshot fra Kjerstins Instagram.

IMG_1355.jpeg

Spot on!

• Liker 10
Skrevet

Fantastisk bra karikaturtegning! :laugh: 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes fargen på soverommet var fin! Hun gjør en god jobb! Det skal hun ha. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg følger ingen influensere, men noen ganger blir jeg litt fristet til å se en snapstory, som feks nå med oppussingen. Men fy søren så mange snapper man må trykke seg igjennom!! Jeg trykker og trykker, til jeg gir opp uten å få kommet til noe i nærheten av det teaseren var om.

Hun lever åpenbart på snap (og sikkert andre steder på sosiale medier)!

Lurer på hvor mye blikkontakt folk får med henne i løpet av en dag, der hun ikke har mobilen i nærheten? Så kjedelig det må være!

• Liker 19
  • Nyttig 4
Skrevet
loffen skrev (15 timer siden):

Fantastisk bra karikaturtegning! :laugh: 

Verste av alt var at det ikke skulle være en karikatur, men et portrett. Så det er slik han ser henne🤣

• Liker 4
Skrevet

Hva skal Kristin gjøre på når alle tak og vegger i huset er ferdigmalt?

Jeg tror hun prøver å være en slags interiør/ livsstil influencer

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Tough cookie skrev (32 minutter siden):

Hva skal Kristin gjøre på når alle tak og vegger i huset er ferdigmalt?

Jeg tror hun prøver å være en slags interiør/ livsstil influencer

Jeg ser ikke bort fra at ho vil bruke trafikken/inntektene fra male- og interiørprosjektene som argument overfor regnskapsfører på at ho skal få kjøpe seg en sekundærbolig for å pusse opp og lage content..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Stjertmeis skrev (1 time siden):

Jeg ser ikke bort fra at ho vil bruke trafikken/inntektene fra male- og interiørprosjektene som argument overfor regnskapsfører på at ho skal få kjøpe seg en sekundærbolig for å pusse opp og lage content..

Ikke gi henne ideer da…

• Liker 5
Skrevet
Snublefot62 skrev (40 minutter siden):

Ikke gi henne ideer da…

😂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...