Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
baremeg007 skrev (På 14.6.2025 den 0.54):

Alle de rantsene hun kjører nå om «hvor jævlig hun er», er de stikk til tøffelen alle som én? Lage et helvetes snapshow for å gni inn hvor fæl han er som påpeker at hun er gretten? Virker jo slik…

Jeg oppfatter det ikke sånn.. Oppfatter at hun bare er ærlig på at hun var heks den dagen og ikke ønsker å være det

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaa, jeg vet at vi ikke skal kommentere på kropp. Men hadde jeg vært i hennes omgangskrets, hadde jeg oppriktig vært bekymra nå. Det brystpartiet kan ikke være sunt, man skal vel ikke se beina på den måten? 😳

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Purple Diamond skrev (På 15.6.2025 den 23.35):

Jaa, jeg vet at vi ikke skal kommentere på kropp. Men hadde jeg vært i hennes omgangskrets, hadde jeg oppriktig vært bekymra nå. Det brystpartiet kan ikke være sunt, man skal vel ikke se beina på den måten? 😳

Hvilke? Ribbein eller kravebein? 

Skrevet (endret)
Rufs skrev (53 minutter siden):

.

Endret av Janne1975
Skrevet
Janne1975 skrev (Akkurat nå):

Brystbeinet (sternum) stikker ut som en trapp og det finnes ikke underhudsfett. Som nevnt tidligere, hele hennes fokus er ikke friskt men pro-ana.

Jeg er ikke fan av Kristin, så følger ikke henne og det kan godt hende hun har proana fokus, og det er ugreit. Men hos meg med BMI på 19/20 og helt normal ser du også sternum og ribbein hvis jeg går i bikini altså, ribbeina vil også stikke ut under bikinoverdelen. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Rufs skrev (41 minutter siden):

Jeg er ikke fan av Kristin, så følger ikke henne og det kan godt hende hun har proana fokus, og det er ugreit. Men hos meg med BMI på 19/20 og helt normal ser du også sternum og ribbein hvis jeg går i bikini altså, ribbeina vil også stikke ut under bikinoverdelen. 

Slettet

Endret av Janne1975
Skrevet

Den karikaturtegningen til Livets mann av Kristin var helt konge, han er god til å tegne 🤣 Kanskje et lite hint om at hun burde oppføre seg litt mindre som en masete gnu 🤣 

Sitat Livets mann: "Jeg synes det ligner litt da!" 🤣

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Bjerka skrev (9 timer siden):

Den karikaturtegningen til Livets mann av Kristin var helt konge, han er god til å tegne 🤣 Kanskje et lite hint om at hun burde oppføre seg litt mindre som en masete gnu 🤣 

Sitat Livets mann: "Jeg synes det ligner litt da!" 🤣

Faktisk enig med elsklingen 😛 Nedovermunn på hu der, får både barn og voksne til å skygge banen :D

Kristin burde starte "det hun skal / gjør" i 1.gir for så og øke på, neida, gønner på i 4.gir, og forventer små og store skal være "der" med henne - stressende , vil jeg tro for de som er tett på, spesielt barn, som gjerne trenger litt lengre tid på  omstilling  :)  

Endret av Full kontroll
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Rufs skrev (På 17.6.2025 den 0.07):

her har hun vel vært åpen om en ulykke fra barndommen, at en hest tok tak i brystet hennes og kastet henne avgårde, derfor så ser det gjerne litt ut om det gjør. 

Skrevet

Litt av en opptreden i bilen. Helt vanlig å bli rørt, men å dele det der? Så helt fake ut. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
cerruti skrev (1 time siden):

Litt av en opptreden i bilen. Helt vanlig å bli rørt, men å dele det der? Så helt fake ut. 

Var det etter avslutning i barnehagen eller skal ungen flytte til Australia?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Stargaze skrev (2 timer siden):

Var det etter avslutning i barnehagen eller skal ungen flytte til Australia?

Hadde han flyttet til Australia så hadde hun fyrt opp fyrverkeri. Me-time!!!

• Liker 11
Skrevet

Det så jo ut som hun fikk latteranfall på slutten. 

• Liker 1
Skrevet
cerruti skrev (10 timer siden):

Jeg åpnet helt tilfeldig snappen til Kristin i går, og så det grine-greiene. Min første tanke var at det var ironisering over "kleine influencergrinevideoer", men nope, hun har kasta seg inn i å bli full blown klein selv. 

Merkelig valg egentlig. 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet

Nå er Livets mann hivd ut med unger, han har fått snap-forbud og huset skal endevendes igjen 😂

• Liker 5
Skrevet (endret)

Den leiligheten der skal " hand made " av Kristin desinfiseres for alt av  x  og at alle spor av at livets mann har levd liv før han traff henne :D :D 

Endret av Full kontroll
  • Liker 8
Skrevet

Kan hun ikke bare ta en helt normal , rolig familie uke ? Sånn helt vanlig hverdagsliv?  

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Livets mann har fått seg ei 24 stjerners hushjelp iallfall. Hun gjør jo alt i huset og pakker plast sånn som hun fremstiller det. Og han skygger banen når hun har turbo helg med oppussing og barn så han slipper overhøvling og Kristin på krigsstien😅

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Må være deilig å ikke ha en jobb, og bare tjene masse penger på å styre hjemme. 

Forstår man ønsker å sette eget preg på hjemmet sitt, og det var jo veldig grått og kjedelig. Men må jo huske at det er hjemme til andre også. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...