Sparkel Skrevet 5. juni #11061 Skrevet 5. juni Fruen opplyser at fargene har gitt bedre stemning i heimen! Alle er glade å fornøyde på grunn av alle fargene. Det har ingenting med at hun har surmult og lagt ut i det vide og brede i ukesvis om hvor forferdelig det har vært å bo i huset som er så grått og trist og gitt null inspirasjon og ødelagt hennes kreativitet og nå er på en maks opptur i humøret og manien fordi hun har fått viljen sin. 25 2
Snublefot62 Skrevet 5. juni #11062 Skrevet 5. juni Sparkel skrev (40 minutter siden): Fruen opplyser at fargene har gitt bedre stemning i heimen! Alle er glade å fornøyde på grunn av alle fargene. Det har ingenting med at hun har surmult og lagt ut i det vide og brede i ukesvis om hvor forferdelig det har vært å bo i huset som er så grått og trist og gitt null inspirasjon og ødelagt hennes kreativitet og nå er på en maks opptur i humøret og manien fordi hun har fått viljen sin. Selvfølgelig er stemningen i heimen bedre nå som Kristin er glad. Problemet, som ungene vil bite seg merke i over tid, er at dette varer bare til det er noe nytt hun kan klage over eller skal endre på. Matboksene og matpakkene deres røyk først. Sikkert god stemning rett etter det og. Så ble det jo ominnredning. Sikkert god stemning etter det og. Så ble det å etablere penthouse i toppetasjen. God stemning etterpå. Til hun ville ha nytt bad. Så fikk hun det. Så god stemning etterpå. Så var det farger. Og nå er det god stemning igjen. Og tusen andre oppturer og nedturer. 32 5
Bjerka Skrevet 5. juni #11063 Skrevet 5. juni Snublefot62 skrev (3 timer siden): Selvfølgelig er stemningen i heimen bedre nå som Kristin er glad. Problemet, som ungene vil bite seg merke i over tid, er at dette varer bare til det er noe nytt hun kan klage over eller skal endre på. Matboksene og matpakkene deres røyk først. Sikkert god stemning rett etter det og. Så ble det jo ominnredning. Sikkert god stemning etter det og. Så ble det å etablere penthouse i toppetasjen. God stemning etterpå. Til hun ville ha nytt bad. Så fikk hun det. Så god stemning etterpå. Så var det farger. Og nå er det god stemning igjen. Og tusen andre oppturer og nedturer. 💯💯💯 rett! Den gode stemningen varer til hun finner noe annet som er DRIIITSHHTØGT og som må endres NÅ. Gangen som ble gul, blir jo nå malt blå, som Kristin håpet på var lilla, men som var mest grå 😅 Så det overrasker meg ikke hvis hun maler om enda en gang 🌀 11
Tough cookie Skrevet 6. juni #11064 Skrevet 6. juni Hvorfor lar hun ikke voksing av "dåsa" forbigå i stillhet? Kristin maser om at det er så naturlig med hår og at alle må gjøre det som er naturlig for de, men hun påvirker jo følgere til å vokse seg når hun viser at hun gjør det. Hun unnskylder det med at hun er så hårete... 🤨 17
Snublefot62 Skrevet 6. juni #11065 Skrevet 6. juni Tough cookie skrev (4 minutter siden): Hvorfor lar hun ikke voksing av "dåsa" forbigå i stillhet? Kristin maser om at det er så naturlig med hår og at alle må gjøre det som er naturlig for de, men hun påvirker jo følgere til å vokse seg når hun viser at hun gjør det. Hun unnskylder det med at hun er så hårete... 🤨 Med denne voksinga av "dåsa" som du sier og snakket om bjs i det siste så tenker jeg kanskje at hun er på vei mot en annen type SoMe-platform for å tjene penger. Det er vulgært. Til og med for henne. 20 2
Irja Skrevet 6. juni #11066 Skrevet 6. juni Tough cookie skrev (34 minutter siden): Hvorfor lar hun ikke voksing av "dåsa" forbigå i stillhet? Kristin maser om at det er så naturlig med hår og at alle må gjøre det som er naturlig for de, men hun påvirker jo følgere til å vokse seg når hun viser at hun gjør det. Hun unnskylder det med at hun er så hårete... 🤨 Livets mann er vel ikke noe glad i hår da. Ingenting skal forbigås i stillhet! 12
Bjerka Skrevet 6. juni #11067 Skrevet 6. juni Men i dag har det vært stille på snap fra Praha. Men hvis hun faktisk klarer å koble av innimellom, så er det jo bare bra.
baremeg007 Skrevet 7. juni #11068 Skrevet 7. juni I 2023 hadde hun 60k i inntekt og betalte 378k i skatt, ifølge skattelistene, hvordan henger dette sammen? 2
Bjerka Skrevet 9. juni #11069 Skrevet 9. juni Overetasjen og den pene trappa får nå den samme bomberom/gymsal sjarmen som underetasjen. Jaja, det er i det minste artig å følge med 😅 5
garfunkel Skrevet 9. juni #11070 Skrevet 9. juni (endret) Var veldig rart å gå fra å se gjennom snapstorien til Tone Damli som rolig sitter å uttrykker takknemlighet over mannen sin som har stilt så mye opp - til at snap hopper rett inn i Gjelsvikens story som med skjærende kråkerøst står å klager på en putekasse hun vil at livets mann skal hjelpe henne å få fjernet snarest. Omtaler det som ligger oppi kassa (bl.a hans barns leker) som drit. "Mye her som kan kastes". Livets mann holder opp en ting og foreslår at den kan de vel beholde. Men nope, Kristin har allerede kjøpt ny hun. Har aldri i mitt liv sett noen overta noen andres hjem så sykt som hun har. Og han får knapt lov å fullføre en setning før hun tar over. Alt skal fornyes, kastes. Jeg skjønner jo at dette forholdet ikke blir gammelt men jeg synes synd på barna. Var de misfornøyde med fargene i hjemmet sitt? Ble de deprimerte av det? Kanskje var det et godt minne fra en tid når mor og far var sammen (vet ikke om de bodde sammen i det huset men uansett) og nå kommer det ei inn og maler over alle minner for hun hæler ikke være i det triste huset deres hvis ikke noe gjøres Endret 9. juni av garfunkel 37 8
~ Ada ~ Skrevet 9. juni #11071 Skrevet 9. juni Tough cookie skrev (På 6.6.2025 den 9.01): Hvorfor lar hun ikke voksing av "dåsa" forbigå i stillhet? Kristin maser om at det er så naturlig med hår og at alle må gjøre det som er naturlig for de, men hun påvirker jo følgere til å vokse seg når hun viser at hun gjør det. Hun unnskylder det med at hun er så hårete... 🤨 Hva leste jeg nå? 5
Snublefot62 Skrevet 9. juni #11072 Skrevet 9. juni garfunkel skrev (1 time siden): Var veldig rart å gå fra å se gjennom snapstorien til Tone Damli som rolig sitter å uttrykker takknemlighet over mannen sin som har stilt så mye opp - til at snap hopper rett inn i Gjelsvikens story som med skjærende kråkerøst står å klager på en putekasse hun vil at livets mann skal hjelpe henne å få fjernet snarest. Omtaler det som ligger oppi kassa (bl.a hans barns leker) som drit. "Mye her som kan kastes". Livets mann holder opp en ting og foreslår at den kan de vel beholde. Men nope, Kristin har allerede kjøpt ny hun. Har aldri i mitt liv sett noen overta noen andres hjem så sykt som hun har. Og han får knapt lov å fullføre en setning før hun tar over. Alt skal fornyes, kastes. Jeg skjønner jo at dette forholdet ikke blir gammelt men jeg synes synd på barna Kontrasten er enorm. 10 2
Tough cookie Skrevet 9. juni #11073 Skrevet 9. juni ~ Ada ~ skrev (1 time siden): Hva leste jeg nå? Dåsa=underlivet/vulva
Tough cookie Skrevet 9. juni #11074 Skrevet 9. juni Snublefot62 skrev (1 time siden): Kontrasten er enorm. Nå er Tone i sorg, mens Kristin er i lykkerus, så det er jo en stor kontrast. 8 1
Sk57 Skrevet 9. juni #11075 Skrevet 9. juni garfunkel skrev (2 timer siden): Var veldig rart å gå fra å se gjennom snapstorien til Tone Damli som rolig sitter å uttrykker takknemlighet over mannen sin som har stilt så mye opp - til at snap hopper rett inn i Gjelsvikens story som med skjærende kråkerøst står å klager på en putekasse hun vil at livets mann skal hjelpe henne å få fjernet snarest. Omtaler det som ligger oppi kassa (bl.a hans barns leker) som drit. "Mye her som kan kastes". Livets mann holder opp en ting og foreslår at den kan de vel beholde. Men nope, Kristin har allerede kjøpt ny hun. Har aldri i mitt liv sett noen overta noen andres hjem så sykt som hun har. Og han får knapt lov å fullføre en setning før hun tar over. Alt skal fornyes, kastes. Jeg skjønner jo at dette forholdet ikke blir gammelt men jeg synes synd på barna. Var de misfornøyde med fargene i hjemmet sitt? Ble de deprimerte av det? Kanskje var det et godt minne fra en tid når mor og far var sammen (vet ikke om de bodde sammen i det huset men uansett) og nå kommer det ei inn og maler over alle minner for hun hæler ikke være i det triste huset deres hvis ikke noe gjøres Eier han ikke ryggrad i det hele tatt? 10 2
Tough cookie Skrevet 9. juni #11076 Skrevet 9. juni Sk57 skrev (8 minutter siden): Eier han ikke ryggrad i det hele tatt? Han er forelsket og da er ryggraden ganske bløt 5 1
Stargaze Skrevet 9. juni #11077 Skrevet 9. juni Kristin burde jo blitt med i båten til Greta Thunberg. Headed for Gaza. 12 2
Snublefot62 Skrevet 10. juni #11078 Skrevet 10. juni Stargaze skrev (5 timer siden): Kristin burde jo blitt med i båten til Greta Thunberg. Headed for Gaza. Enig. Da hadde de sannsynligvis ha kommet frem og pga ren stahet fra Kristin. 6 1 1
enkefru Skrevet 10. juni #11079 Skrevet 10. juni Stargaze skrev (14 timer siden): Kristin burde jo blitt med i båten til Greta Thunberg. Headed for Gaza. Ikke høy nok boblefaktor ombord der for henne... 6 3
Tulsa Skrevet 10. juni #11080 Skrevet 10. juni Dyds-posering er alt det politiske engasjementet handler om 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå