Lawyer Skrevet søndag kl 22:22 #11001 Skrevet søndag kl 22:22 Jeg grein på nesa av den gulfargen. Men nå som hu er ferdig så syns jeg det ble bra🌸 Og jeg liker ikke farger😅 Men det ble lysere og penere der nå syns jeg. 7
loffen Skrevet søndag kl 23:03 #11002 Skrevet søndag kl 23:03 Måtte jo inn å se jeg også. Jeg hater grått og syntes det var trist før. Fargene hun valgte er litt for grelle for min smak (jeg liker de mer 'støvete'), men synes det ble mye bedre nå! Også fint at et par av veggene ble beholdt mørke og på merkelig vis så passet jo alt sammen. Det ble både lysere og koseligere nå. Utrolig gjort å orke alt det alene på en langhelg. 10 2
Purple Basil Skrevet søndag kl 23:31 #11003 Skrevet søndag kl 23:31 (endret) loffen skrev (28 minutter siden): Måtte jo inn å se jeg også. Jeg hater grått og syntes det var trist før. Fargene hun valgte er litt for grelle for min smak (jeg liker de mer 'støvete'), men synes det ble mye bedre nå! Også fint at et par av veggene ble beholdt mørke og på merkelig vis så passet jo alt sammen. Det ble både lysere og koseligere nå. Utrolig gjort å orke alt det alene på en langhelg. Enig, selv om jeg ikke liker den gulfargen, synes jeg det er bedre enn det var før. Bare håper familien som bodde der fra før av liker det 🙈 Endret søndag kl 23:32 av Purple Basil 9
Purple Basil Skrevet søndag kl 23:31 #11004 Skrevet søndag kl 23:31 (endret) . Dobbelpost Endret søndag kl 23:31 av Purple Basil
baremeg007 Skrevet mandag kl 01:16 #11005 Skrevet mandag kl 01:16 Ser dere ikke at det ikke harmonerer? Og ser dere heller ikke likheten mellom stueveggene hennes nå og sykehusvegger? Og den gule ser ut som noe man kan finne på et venterom. 3 2
Hulderen Skrevet mandag kl 01:21 #11006 Skrevet mandag kl 01:21 Kan ikke noen legge ut bilde av de nye rommene, så ikke flere trenger å følge henne for å kunne være med på diskusjonen? 12 1
NoaideBiehtar Skrevet mandag kl 04:36 #11007 Skrevet mandag kl 04:36 Tror denne tråden har generert mange klikk, jeg måtte også inn å se. 😂 Sykt imponert over hvor mye hun har fått gjort da! Ikke helt min stil, men fy flate. Jeg som ikke orker å male en halv vegg en gang fordi "arbeid". 😂🙈 8 1
Stay Skrevet mandag kl 05:54 #11008 Skrevet mandag kl 05:54 baremeg007 skrev (4 timer siden): Ser dere ikke at det ikke harmonerer? Og ser dere heller ikke likheten mellom stueveggene hennes nå og sykehusvegger? Og den gule ser ut som noe man kan finne på et venterom. 100% enig. Grusomt. 2
Irja Skrevet mandag kl 07:34 #11009 Skrevet mandag kl 07:34 Fargen i stua er så feil at det skjærer i hele kroppen. Kristin liker farger, men kan null og niks om det. 3 1
Snublefot62 Skrevet mandag kl 07:41 #11010 Skrevet mandag kl 07:41 Farger er flott. Men farger er og vanskelig. Og veldig subjektivt. Derfor blir en anbefalt å velge tidløse nøytrale farger. 2 1
Snublefot62 Skrevet mandag kl 09:08 #11012 Skrevet mandag kl 09:08 Isild skrev (4 minutter siden): Hvor har hun delt resultatet? Garantert der hun tjener mest på det - SC 3
NoaideBiehtar Skrevet mandag kl 10:08 #11013 Skrevet mandag kl 10:08 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Farger er flott. Men farger er og vanskelig. Og veldig subjektivt. Derfor blir en anbefalt å velge tidløse nøytrale farger. Nja, blir man nå det? Tidløse, nøytrale farger kan være stygt og kjedelig det også. Det er jo bare maling, bare å male om igjen når man er lei. Ser ingen grunn til å velge nøytralt hvis man misliker nøytralt bare for å være "trygg". Det er mange kjipe, tidløse stuer rundt omkring. 13 4
veslemy2006 Skrevet mandag kl 15:13 #11014 Skrevet mandag kl 15:13 Følger ikke dama. Men måtte inn på se nå. Der hun skal ha livets mann ril å svare på hva han synes. Hun legger jo ord i munnen på den stakkars mannen. Er jo ikke sikkert han har lyst å si til alle følgere hennes hva han virkelig mener. Å hun virker jo helt manisk. Å han virker veldig ukomfortabel med å prate når hun filmer. Hvorfor gjøre det tiø hennes hjem og ikke dems. Synes det grå var finere. Og ville heller kjørt på med fargerik pynt. 11 5
Frøkenfryden Skrevet mandag kl 15:26 #11015 Skrevet mandag kl 15:26 veslemy2006 skrev (12 minutter siden): Følger ikke dama. Men måtte inn på se nå. Der hun skal ha livets mann ril å svare på hva han synes. Hun legger jo ord i munnen på den stakkars mannen. Er jo ikke sikkert han har lyst å si til alle følgere hennes hva han virkelig mener. Å hun virker jo helt manisk. Å han virker veldig ukomfortabel med å prate når hun filmer. Hvorfor gjøre det tiø hennes hjem og ikke dems. Synes det grå var finere. Og ville heller kjørt på med fargerik pynt. Og preget av null søvn og vin😳 7
Sjømystikk Skrevet mandag kl 17:21 #11016 Skrevet mandag kl 17:21 Stusser over at hun ikke vasker vegger og tak først, spesielt med tanke på kjøkkenet, med fett flekker og stekos som har satt seg. Hun burde kanskje og ha sparklet og pusset over gamle spikerhull og annet ujevnheter først? 5
adriana32 Skrevet mandag kl 18:13 #11017 Skrevet mandag kl 18:13 Shit: tror det var en jordbær og en drue hun glemte å beføle. Hun der og mat er rene slankekuren for meg. 1
Klink Skrevet mandag kl 18:37 #11018 Skrevet mandag kl 18:37 Jeg syns ikke gulfargen ble så pen til hvitt, men ellers ble det ganske tøft 😊 2
Bjerka Skrevet mandag kl 19:42 #11019 Skrevet mandag kl 19:42 Nå skal det pøses på med blått 😅 "Da har vi en avtale, sant? Sant? Sant? Ser du? Hører du?" Off, stakkar 🙈 Jeg blir sliten bare av å høre på. 16
Tough cookie Skrevet mandag kl 20:02 #11020 Skrevet mandag kl 20:02 Lurer på hva som er drivstoffet hennes? Hun er jo helt propell den dama 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå