Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg grein på nesa av den gulfargen. Men nå som hu er ferdig så syns jeg det ble bra🌸 Og jeg liker ikke farger😅 Men det ble lysere og penere der nå syns jeg. 

• Liker 7
Skrevet

:ler: 
Måtte jo inn å se jeg også. Jeg hater grått og syntes det var trist før. Fargene hun valgte er litt for grelle for min smak (jeg liker de mer 'støvete'), men synes det ble mye bedre nå! Også fint at et par av veggene ble beholdt mørke og på merkelig vis så passet jo alt sammen. Det ble både lysere og koseligere nå. 

Utrolig gjort å orke alt det alene på en langhelg. :dåne: 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
loffen skrev (28 minutter siden):

:ler: 
Måtte jo inn å se jeg også. Jeg hater grått og syntes det var trist før. Fargene hun valgte er litt for grelle for min smak (jeg liker de mer 'støvete'), men synes det ble mye bedre nå! Også fint at et par av veggene ble beholdt mørke og på merkelig vis så passet jo alt sammen. Det ble både lysere og koseligere nå. 

Utrolig gjort å orke alt det alene på en langhelg. :dåne: 

Enig, selv om jeg ikke liker den gulfargen, synes jeg det er bedre enn det var før. Bare håper familien som bodde der fra før av liker det 🙈

Endret av Purple Basil
  • Liker 9
Skrevet (endret)

. Dobbelpost

Endret av Purple Basil
Skrevet

Ser dere ikke at det ikke harmonerer? Og ser dere heller ikke likheten mellom stueveggene hennes nå og sykehusvegger? Og den gule ser ut som noe man kan finne på et venterom.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Kan ikke noen legge ut bilde av de nye rommene, så ikke flere trenger å følge henne for å kunne være med på diskusjonen?

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror denne tråden har generert mange klikk, jeg måtte også inn å se. 😂

Sykt imponert over hvor mye hun har fått gjort da! Ikke helt min stil, men fy flate. Jeg som ikke orker å male en halv vegg en gang fordi "arbeid". 😂🙈

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
baremeg007 skrev (4 timer siden):

Ser dere ikke at det ikke harmonerer? Og ser dere heller ikke likheten mellom stueveggene hennes nå og sykehusvegger? Og den gule ser ut som noe man kan finne på et venterom.

100% enig. Grusomt. 

• Liker 2
Skrevet

Fargen i stua er så feil at det skjærer i hele kroppen. Kristin liker farger, men kan null og niks om det.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Farger er flott. Men farger er og vanskelig. Og veldig subjektivt.

Derfor blir en anbefalt å velge tidløse nøytrale farger.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Isild skrev (4 minutter siden):

Hvor har hun delt resultatet? 

Garantert der hun tjener mest på det - SC :)

• Liker 3
Skrevet
Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Farger er flott. Men farger er og vanskelig. Og veldig subjektivt.

Derfor blir en anbefalt å velge tidløse nøytrale farger.

Nja, blir man nå det? Tidløse, nøytrale farger kan være stygt og kjedelig det også. 

Det er jo bare maling, bare å male om igjen når man er lei. Ser ingen grunn til å velge nøytralt hvis man misliker nøytralt bare for å være "trygg". Det er mange kjipe, tidløse stuer rundt omkring. 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet

Følger ikke dama. Men måtte inn på se nå. Der hun skal ha livets mann ril å svare på hva han synes. Hun legger jo ord i munnen på den stakkars mannen. Er jo ikke sikkert han har lyst å si til alle følgere hennes hva han virkelig mener.  Å hun virker jo helt manisk. Å han virker veldig ukomfortabel med å prate når hun filmer. Hvorfor gjøre det tiø hennes hjem og ikke dems. Synes det grå var finere. Og ville heller kjørt på med fargerik pynt. 

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
veslemy2006 skrev (12 minutter siden):

Følger ikke dama. Men måtte inn på se nå. Der hun skal ha livets mann ril å svare på hva han synes. Hun legger jo ord i munnen på den stakkars mannen. Er jo ikke sikkert han har lyst å si til alle følgere hennes hva han virkelig mener.  Å hun virker jo helt manisk. Å han virker veldig ukomfortabel med å prate når hun filmer. Hvorfor gjøre det tiø hennes hjem og ikke dems. Synes det grå var finere. Og ville heller kjørt på med fargerik pynt. 

Og preget av null søvn og vin😳

• Liker 7
Annonse
Skrevet

Stusser over at hun ikke vasker vegger og tak først, spesielt med tanke på kjøkkenet, med fett flekker og stekos som har satt seg. Hun burde kanskje og ha sparklet og pusset over gamle spikerhull og annet ujevnheter først? 

• Liker 5
Skrevet

Shit: tror det var en jordbær og en drue hun glemte å beføle.  Hun der og mat er rene slankekuren for meg. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns ikke gulfargen ble så pen til hvitt, men ellers ble det ganske tøft 😊

• Liker 2
Skrevet

Nå skal det pøses på med blått 😅

"Da har vi en avtale, sant? Sant? Sant? Ser du? Hører du?" Off, stakkar 🙈 Jeg blir sliten bare av å høre på. 

• Liker 16
Skrevet

Lurer på hva som er drivstoffet hennes?

Hun er jo helt propell den dama

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...