Frøkenfryden Skrevet søndag kl 04:56 #10961 Skrevet søndag kl 04:56 Jeg elsker farger men synes ikke så mye om resultatet. Jeg synes huset var fint fra før og at dette var en nedgradering. Jeg blir også litt stressa av at hun ikke rydder først og at sofa står der halvt udekket mens hun maler vegg/tak over den stående oppi den 11
Doris Becker Skrevet søndag kl 06:22 #10962 Skrevet søndag kl 06:22 Tripptrapp1 skrev (7 timer siden): Hva tenker du på ift målgruppe? Jeg tenker at målgruppen hennes er kvinner 35+ som sliter etter samlivsbrudd, som er ensomme, har diverse utfordringer, både med helse og økonomisk. Dette er ikke prosjekter de vil kunne sette i gang med. Tenker de er mer typen som kjøper tekstiler og mindre pyntegjenstander, aniktsmasker og matvarer, feks da hun pushet dadler, det tror målgruppen kjøpte. 4
Stargaze Skrevet søndag kl 06:30 #10963 Skrevet søndag kl 06:30 Hun prøver å etterligne og skape huset til Studiovinje på insra. Hin som eier den kontoen har talent for det hun driver med og det er veldig lekkert. Mest sannsynlig også nøye planlagte fargesammensetninger. Ikke bare impulshandling av tilfeldige farger fordi hun bare må male. Det Kristin har gjort er ikke i nærheten. Fatter ikke hvorfor alt skal gjøres så impulsivt og uplanlagt. Virker veldig manisk slik hun holder på. Stakkars mann. 10 4
baremeg007 Skrevet søndag kl 06:47 #10964 Skrevet søndag kl 06:47 Stargaze skrev (16 minutter siden): Hun prøver å etterligne og skape huset til Studiovinje på insra. Hin som eier den kontoen har talent for det hun driver med og det er veldig lekkert. Mest sannsynlig også nøye planlagte fargesammensetninger. Ikke bare impulshandling av tilfeldige farger fordi hun bare må male. Det Kristin har gjort er ikke i nærheten. Fatter ikke hvorfor alt skal gjøres så impulsivt og uplanlagt. Virker veldig manisk slik hun holder på. Stakkars mann. Helt enig. Men livets tøffel kan takke seg selv - han gjør altså alt for «en» BJ, inkludert å senke verdien på huset sitt. 14
Doris Becker Skrevet søndag kl 07:10 #10965 Skrevet søndag kl 07:10 (endret) Nå følger ikke jeg KG. Men det dere beskriver, er noe jeg mener flere beskriver om andre av denne typen influensere. Og som vi kan se i media. Det har på en måte bikket over. Innholdet de legger ut er ikke lenger så målrettet og kontrollert. Det at de ikke har klare skiller mellom privatliv og kommersielle kanaler preger dem, og vi får ta del i det jeg tror er psykisk uhelse. Jeg tror forskningen har rett, og at influensere som lever på denne måten tar stor skade psykisk, fordi det er en enorm mental belastning. Mange av dem bli avhengige av oppmerksomheten og bekreftelsen, de mister sin identitet, alt knyttes opp til antall klikk, og livet og tankene styres konstant av tanken om å holde seg relevant, der eksponeringstrangen overtar, og de er selv ofre for den kyniske strategien bransjen fører. Det trigger psykiske lidelser som mani, depresjon, spiseforstyrrelser, rusavhengighet, angst og selvskading. Det lyser mer og mer desperasjon. Du har influensere som strør om seg med diagnoser, de deler intime detaljer fra sexliv, de finner opp kjæresteforhold med mye drama, de sender live fra sykehusinnleggelser, fødsler, de filmer mens de har sammenbrudd, fra operasjonsrommet. Og de filmer barna. Private øyeblikk og såre situasjoner. Forferdelig overtramp. Jeg tror ikke de lenger vet hvem de er uten snap og stories og skjerm. Og jeg tror ikke det er så kontrollert lenger, det de legger ut. Det blir som annen rusavhengighet. De kan gå lang tid før noen rundt skjønner at de er syke, men en dag går det ikke lenger. Og da tar de med seg avhengigheten og alt den har ødelagt i dem på jobb, og ut blant folk. Spørsmålet er om det bare blir mer content. Grådige følgere og media elsker sånt. Det selger som hakka møkk. Vi vet hvor det ender. Det har vi sett mye av i skandalejournalistikken som tar for seg stjerner og kjendiser. Det ender tragisk. Endret søndag kl 07:11 av Doris Becker 19 7
Tough cookie Skrevet søndag kl 07:37 #10966 Skrevet søndag kl 07:37 Fargen på toalettet og i stuen var forferdelig, kjøkkenet ikke så verst 3
Snublefot62 Skrevet søndag kl 07:55 #10967 Skrevet søndag kl 07:55 Doris Becker skrev (37 minutter siden): Nå følger ikke jeg KG. Men det dere beskriver, er noe jeg mener flere beskriver om andre av denne typen influensere. Og som vi kan se i media. Det har på en måte bikket over. Innholdet de legger ut er ikke lenger så målrettet og kontrollert. Det at de ikke har klare skiller mellom privatliv og kommersielle kanaler preger dem, og vi får ta del i det jeg tror er psykisk uhelse. Jeg tror forskningen har rett, og at influensere som lever på denne måten tar stor skade psykisk, fordi det er en enorm mental belastning. Mange av dem bli avhengige av oppmerksomheten og bekreftelsen, de mister sin identitet, alt knyttes opp til antall klikk, og livet og tankene styres konstant av tanken om å holde seg relevant, der eksponeringstrangen overtar, og de er selv ofre for den kyniske strategien bransjen fører. Det trigger psykiske lidelser som mani, depresjon, spiseforstyrrelser, rusavhengighet, angst og selvskading. Det lyser mer og mer desperasjon. Du har influensere som strør om seg med diagnoser, de deler intime detaljer fra sexliv, de finner opp kjæresteforhold med mye drama, de sender live fra sykehusinnleggelser, fødsler, de filmer mens de har sammenbrudd, fra operasjonsrommet. Og de filmer barna. Private øyeblikk og såre situasjoner. Forferdelig overtramp. Jeg tror ikke de lenger vet hvem de er uten snap og stories og skjerm. Og jeg tror ikke det er så kontrollert lenger, det de legger ut. Det blir som annen rusavhengighet. De kan gå lang tid før noen rundt skjønner at de er syke, men en dag går det ikke lenger. Og da tar de med seg avhengigheten og alt den har ødelagt i dem på jobb, og ut blant folk. Spørsmålet er om det bare blir mer content. Grådige følgere og media elsker sånt. Det selger som hakka møkk. Vi vet hvor det ender. Det har vi sett mye av i skandalejournalistikken som tar for seg stjerner og kjendiser. Det ender tragisk. Enig med deg. Jeg tror problemet er at alt handler om innhold og engasjement. Alt må tenkes igjennom i forhold til å skape innhold, arrangeres, planlegges, filmes og tilpasses. Og det går selvfølgelig ut over tilstedeværelse, psyke og motivasjon. 8 1
Orly Skrevet søndag kl 08:59 #10968 Skrevet søndag kl 08:59 Tough cookie skrev (1 time siden): Fargen på toalettet og i stuen var forferdelig, kjøkkenet ikke så verst Så forskjellig er man, jeg synes kjøkken var grusomt og toalett helt ok 2
Faina Skrevet søndag kl 09:02 #10969 Skrevet søndag kl 09:02 baremeg007 skrev (7 timer siden): Flere som merket at det omtrent ikke var mulig å se forskjell på maskeringstapen og veggfargen? Burde si henne NOE om hvor udelikat fargen er (på vegg). Alle hennes forsøk på maling og interiør blir et eneste stort og høyt skrik. Egentlig ganske likt henne selv. Nå er liksom hele huset like stressende og anti-relaxing å se på som henne selv er. Edit; Forresten veldig dårlig reklame for fargerike - 3 strøk er ikke fordi veggene er «mørke», men fordi malingen er dårlig. Alle som ser dette velger heller Jotun. Uenig i siste avsnitt. Jeg malte med jotun, hele huset. Og fargene senses og kardemomme måtte ha 3 strøk. De andre fargene holdt det med 2. Alle veggene var hvite fra før. Så det handler mye om fargen, ikke malingen. 5 1
Faina Skrevet søndag kl 09:05 #10970 Skrevet søndag kl 09:05 (endret) Når det gjelder fargevalgenen så er det ikke farger jeg ville valgt, men det var heller ikke de som var der fra før. Det var veldig triste farger før. Gladere farger nå, helt klart. Rosafargen kunne jeg kaaanskje svelget om det var kun den ene veggen. Gulfargen synes jeg ser fin ut, men ville ikke valgt den selv. Endret søndag kl 09:08 av Faina Gul. Ikke gull 2
oss-to Skrevet søndag kl 09:11 #10971 Skrevet søndag kl 09:11 No er det reklamert so mykje for fargane her. Er nesten so eg må inn å sjå🙈 1
Vinnanna15 Skrevet søndag kl 09:19 #10972 Skrevet søndag kl 09:19 Unngår det kvinnemenneske! Bare hun åpner kjeften med den grusomme, brautende dialekten blir jeg irritert! Imponert over de som orker det spetakkelet der😅 11
Klatrepia Skrevet søndag kl 09:26 #10973 Skrevet søndag kl 09:26 Hver sin smak. Hadde vært kjedelig om vi alle var like. Men den gule og grønne minner meg mest om sykehusvegger eller venterommet hos legen. 6
Doris Becker Skrevet søndag kl 09:27 #10974 Skrevet søndag kl 09:27 (endret) Snublefot62 skrev (4 timer siden): Enig med deg. Jeg tror problemet er at alt handler om innhold og engasjement. Alt må tenkes igjennom i forhold til å skape innhold, arrangeres, planlegges, filmes og tilpasses. Og det går selvfølgelig ut over tilstedeværelse, psyke og motivasjon. Avhengighet har en tendens til å ta over livet. Det endrer atferden, ødelegger nære relasjoner, og fører som regel til at man distanserer seg fra alt som kommer i veien for avhengigheten. Du ser at flere influensere isolerer seg mer og mer nå. Drar på turer alene osv. Tror ikke det er tilfeldig. Endret søndag kl 12:02 av Doris Becker 4 1
Really Skrevet søndag kl 09:32 #10975 Skrevet søndag kl 09:32 Vinnanna15 skrev (11 minutter siden): Unngår det kvinnemenneske! Bare hun åpner kjeften med den grusomme, brautende dialekten blir jeg irritert! Imponert over de som orker det spetakkelet der😅 Jeg også. Ikke bare har hun en brautende grusom dialekt, men makan til belærende kvinnfolk. Ble uvel bare av å se henne. 6
baremeg007 Skrevet søndag kl 09:37 #10976 Skrevet søndag kl 09:37 Faina skrev (33 minutter siden): Uenig i siste avsnitt. Jeg malte med jotun, hele huset. Og fargene senses og kardemomme måtte ha 3 strøk. De andre fargene holdt det med 2. Alle veggene var hvite fra før. Så det handler mye om fargen, ikke malingen. Jotun garanterer 2 strøk, så da kunne du reklamert 2 1
Tripptrapp1 Skrevet søndag kl 10:02 #10977 Skrevet søndag kl 10:02 Doris Becker skrev (3 timer siden): Jeg tenker at målgruppen hennes er kvinner 35+ som sliter etter samlivsbrudd, som er ensomme, har diverse utfordringer, både med helse og økonomisk. Dette er ikke prosjekter de vil kunne sette i gang med. Tenker de er mer typen som kjøper tekstiler og mindre pyntegjenstander, aniktsmasker og matvarer, feks da hun pushet dadler, det tror målgruppen kjøpte. Jeg vet ikke, jeg? Jeg gjorde et scroll på instaen hennes fordi jeg ble litt nyskjerrig på denne fornyelsen av samboerens hus. Hurrastemningen i kommentarfeltet der inne er er noe ganske annet enn her i tråden. Der inne virker det til at hun er både vellykket og samfunnsengasjert (f.eks Gaza). Er ikke enig med deg i at hun utelukkende tiltrekker seg følgere som sliter. Ut i fra feeden hennes så fremstår hun jo som alminnelig vellykket og lykkelig. Fake? Ja. Men hvis man ikke graver i henne som person eller stiller kritiske spørsmål, så fremstår hun som en cool girl. Kanskje det er nok for en del. Rent aldersmessig tipper jeg at hun appellerer til folk i 30-40 årene, en aldersgruppe som ofte både har et ønske om og råd til å fornye hjemmet. Å gi veggen et strøk maling er heller ikke så dyrt (selv uten spons). 2 1
Doris Becker Skrevet søndag kl 10:30 #10978 Skrevet søndag kl 10:30 (endret) Tripptrapp1 skrev (2 timer siden): Jeg vet ikke, jeg? Jeg gjorde et scroll på instaen hennes fordi jeg ble litt nyskjerrig på denne fornyelsen av samboerens hus. Hurrastemningen i kommentarfeltet der inne er er noe ganske annet enn her i tråden. Der inne virker det til at hun er både vellykket og samfunnsengasjert (f.eks Gaza). Er ikke enig med deg i at hun utelukkende tiltrekker seg følgere som sliter. Ut i fra feeden hennes så fremstår hun jo som alminnelig vellykket og lykkelig. Fake? Ja. Men hvis man ikke graver i henne som person eller stiller kritiske spørsmål, så fremstår hun som en cool girl. Kanskje det er nok for en del. Rent aldersmessig tipper jeg at hun appellerer til folk i 30-40 årene, en aldersgruppe som ofte både har et ønske om og råd til å fornye hjemmet. Å gi veggen et strøk maling er heller ikke så dyrt (selv uten spons). Jeg har ikke vært inne på hennes sosiale medier, men har lest noe av bloggen, og sett mye i media. Hun startet ut i reality, som veldig mange andre. Har eksponert seg mye. Startet som en stemme mot kroppspress, men snakket allikevel alarmerende mye om kropp, utseende og vekt. Fikk mye kritikk da hun startet "Glow Up", hvor hun plutselig hadde samme fokus som de hun før har kritisert, hun slanket seg mye, og hadde stort fokus på utseende, mat og tynn kropp. Har siste to årene rettet seg mot ensomme, snakket mye om samlivsbrudd, har hatt en stor konkurs, og snakker mye om dette, åpnet inkassokrav "sammen" med følgerne, samtidig som det drikkes vin og blandet dette med salg av produkter, og "skjønnhetsrutiner". Har startet "Dazzle and Dawn", som er pyntegjenstander laget med 3D maskin. Dette tenker jeg er typisk noe hennes målgruppe kjøper, men det er ingen tall ennå, de har ikke levert inn årsregnskap. Utfra dette tenker jeg det jeg tenker om målgruppen. Kvinner 35+, mulig 40+, som er søkende, med eller uten barn, som sliter med gjeld, som er ensomme, eller har gått gjennom samlivsbrudd. Og som er mye på sosiale medier. Endret søndag kl 12:03 av Doris Becker 5
Tripptrapp1 Skrevet søndag kl 10:43 #10979 Skrevet søndag kl 10:43 Harnoejegvilsi skrev (På 31.5.2025 den 0.18): Det triste med hele oppussingen er at hun har gnålt til alle sine 120000 bestevenner, om hvor nitrist det ser ut, før hun begynner male. Hadde min partner, flyttet inn i mitt hjem, fordi h*n var totalt skrapa økonomisk, og deretter lagt ut på sosiale medier, hvor jævlig det så ut, hos meg. Jeg kan LOVE alle, at det hadde blitt tidenes konflikt, og adresseendring på innflytteren. Kristin har oppført seg som en skikkelig heks mot han i sosiale medier. Det er ikke bare han som bor der, det er også han og ex’ns barn som bor der. Jeg har tidligere virkelig likt Kristin, men noe skurrer i forhold til livets mann. Også synes jeg at livets mann, skal begynne å kjenne sin verdi. Gir det samboerskapet max 1 år. Bildene er sakset fra Gjelsvikens offentlige konto på Instagram. Mulig at det er et forsøk på humor, men å være en dame på straks 40 år som presterer å linke sammen sine «beste overtalelses-skills» med «å true med å flytte ut» (fra hans hus!) hvis hun ikke får viljen sin? Kjære vene. Dette er flaut. Jeg vet ikke hvem han er, men slik det fremstår så har han mye på stell sammenlignet med henne. Hva bidrar hun egentlig med? Utenom bjs, noe hun villig deler med offentligheten. Hvorfor er han så forgapt i denne snylteren at hun tilsynelatende har makt til å trumfe gjennom «sin måte» gang på gang? 14 8
NiceOrNothing Skrevet søndag kl 10:45 #10980 Skrevet søndag kl 10:45 Doris Becker skrev (8 minutter siden): Jeg har ikke vært inne på hennes sosiale medier, me har lest noe av bloggen, og sett mye i media. Hun startet ut i reality, som veldig mange andre. Har eksponert seg mye. Startet som en stemme mot kroppspress, men snakket allikevel alarmerende mye om kropp, utseende og vekt. Fikk mye kritikk da hun startet "Glow Up", hvor hun plutselig hadde samme fokus som de hun før har kritisert, hun slanket seg mye, og hadde stort fokus på utseende, mat og tynn kropp. Har siste to årene rettet seg mot ensomme, snakket mye om samlivsbrudd, har hatt en stor konkurs, og snakker mye om dette, åpnet inkassokrav "sammen" med følgerne, samtidig som det drikkes vin og blandet dette med salg av produkter, og "skjønnhetsrutiner". Har startet "Dazzle and Dawn", som er pyntegjenstander laget med 3D maskin. Dette tenker jeg er typisk noe hennes målgruppe kjøper, men det er ingen tall ennå, de har ikke levert inn årsregnskap. Utfra dette tenker jeg det jeg tenker om målgruppen. Kvinner 35+, mulig 40+, som er søkende, med eller uten barn, som sliter med gjeld, som er ensomme, eller har gått gjennom samlivsbrudd. Og som er mye på sosiale medier. Hun profiterer på sårbare folk ( ensomme , gjeldstyngede , spiseforstyrrede etc) . Og parallelt ligger «løsningen « tydeligvis i å gi BJ for fordeler , flytte inn superfort hos ny rik type , og kræsje stebarnas hjem i rekordfart . Ingen selvstendige, bærekraftige eller langsiktige mål å spore. For meg virker hun å pushe en parasittær livsstil . 8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå