Tough cookie Skrevet fredag kl 22:00 #10941 Skrevet fredag kl 22:00 Bjerka skrev (6 timer siden): Hmmm 🤔 Har hun ikke samværshelg med guttungen? 4
Populært innlegg Harnoejegvilsi Skrevet fredag kl 22:18 Populært innlegg #10942 Skrevet fredag kl 22:18 Det triste med hele oppussingen er at hun har gnålt til alle sine 120000 bestevenner, om hvor nitrist det ser ut, før hun begynner male. Hadde min partner, flyttet inn i mitt hjem, fordi h*n var totalt skrapa økonomisk, og deretter lagt ut på sosiale medier, hvor jævlig det så ut, hos meg. Jeg kan LOVE alle, at det hadde blitt tidenes konflikt, og adresseendring på innflytteren. Kristin har oppført seg som en skikkelig heks mot han i sosiale medier. Det er ikke bare han som bor der, det er også han og ex’ns barn som bor der. Jeg har tidligere virkelig likt Kristin, men noe skurrer i forhold til livets mann. Også synes jeg at livets mann, skal begynne å kjenne sin verdi. Gir det samboerskapet max 1 år. 24 26
baremeg007 Skrevet lørdag kl 02:05 #10943 Skrevet lørdag kl 02:05 NiceOrNothing skrev (På 29.5.2025 den 20.08): Det å snakke offentlig om å gi mannen en bj er vel i høyeste grad promiskuøst? Er det noen her som har opptak av den enormt flaue seansen? 3
ivfmamma78 Skrevet lørdag kl 03:28 #10944 Skrevet lørdag kl 03:28 Omg. Måtte inn å se. For noen utrolig fæle farger. Jeg elsker rosa, men der badet ble ikke pent. Og den gulfarga passa heller ikke. 8 2
Mina 2 Skrevet lørdag kl 03:32 #10945 Skrevet lørdag kl 03:32 Var jo så lunt,pent og koselig fra før av. Er glad det ikke er jeg som kommer hjem til det der på søndag. 2 7
ivfmamma78 Skrevet lørdag kl 03:55 #10946 Skrevet lørdag kl 03:55 Mina 2 skrev (22 minutter siden): Var jo så lunt,pent og koselig fra før av. Er glad det ikke er jeg som kommer hjem til det der på søndag. Ja, stakkars mann som kommer hjem til de fargene der. Var mye finere før. 7
Haloman Skrevet lørdag kl 06:31 #10947 Skrevet lørdag kl 06:31 Oi.. Det var verre enn jeg så for meg 😨 Den gule fargen.... Den er jo total mismatch med gulvet og inventar forøvrig. Hele opplegget er jo helt manisk... 15 4
Bjerka Skrevet lørdag kl 06:36 #10948 Skrevet lørdag kl 06:36 Det er så mye bedre å komme hjem til et hus med lune vegger og mildt lys, hvor man kan slappe av etter dagen, enn vegger som skriker farger mot deg døgnet rundt 😵💫 14 1
Doris Becker Skrevet lørdag kl 06:46 #10949 Skrevet lørdag kl 06:46 Tenker på miljøet jeg da. All denne oppussingen, kjøp av tekstiler og møbler og nips...Dette er spons hun lever av, og som hun pusher ut. Lyser desperasjon av dette. De trenger pengene, og hun virker å være totalt avhengig av oppmerksomheten dette gir. Et voldsomt eksponeringsbehov, der livet styres av sponsorer og klikk. Livet hennes er som et mareritt, der hun er programleder på en sinnsyk tv-shop døgnet rund. Hjemmet hennes er tv-shop og reality. Og alle som lever sammen med henne må ta del i dette. Der andre verner om sitt privatliv og slapper av etter jobb, så selger hun det til høystbydende, og er klistret til skjermen, tenker content døgnet rundt, bare for å holde seg relevant, så flest mulig mennesker skal se hennes regisserte liv. Dette er hennes identitet nå. Hennes verdi. 25
Andrea59 Skrevet lørdag kl 08:13 #10950 Skrevet lørdag kl 08:13 Doris Becker skrev (1 time siden): Tenker på miljøet jeg da. All denne oppussingen, kjøp av tekstiler og møbler og nips...Dette er spons hun lever av, og som hun pusher ut. Lyser desperasjon av dette. De trenger pengene, og hun virker å være totalt avhengig av oppmerksomheten dette gir. Et voldsomt eksponeringsbehov, der livet styres av sponsorer og klikk. Livet hennes er som et mareritt, der hun er programleder på en sinnsyk tv-shop døgnet rund. Hjemmet hennes er tv-shop og reality. Og alle som lever sammen med henne må ta del i dette. Der andre verner om sitt privatliv og slapper av etter jobb, så selger hun det til høystbydende, og er klistret til skjermen, tenker content døgnet rundt, bare for å holde seg relevant, så flest mulig mennesker skal se hennes regisserte liv. Dette er hennes identitet nå. Hennes verdi. Det er så ut nå til dags med klimakrisen hengende over oss - eller burde være ut. Å pusse opp/skifte ut det som ikke er nødvendig. Her blir det jo også nødvendig å pusse opp etterpå, med sære farger neste eier aldri vil ha. Og som influenser pushe ut den slags, både endring av innemiljø, nips, kostbare reiser osv. osv. Direkte umoralsk. 9
Doris Becker Skrevet lørdag kl 12:18 #10951 Skrevet lørdag kl 12:18 (endret) https://edition.cnn.com/2024/05/29/us/social-media-children-influencers-cec Litt om hva barn av influensere, og de som har foreldre som poster mye av deres rutiner og privatliv har og si om den saken, nå som de er store... Hjelper ikke å ikke vise ansikt, hvis alt annet av private rutiner og øyeblikk legges ut som clickbait. Mange ønsker regelverk. Barn har rett på trygghet og ro i eget hjem, der privatlivet vernes. Hjemmet skal ikke være del av en kommersiell kanal, der livet deres selges. Denne type influensere fører kun til psykisk uhelse, på begge sider, og overforbruk. De fører ingenting godt med seg. FN sin klimarappport peker direkte på sosiale medier og influensere som årsaken til det de kaller "vampyrisk overforbruk." Jeg tror influensere koster samfunnet millarder årlig! Jeg tror det er mye verre enn spillindustrien, der de samfunnøkonomiske kostnadene ble beregnet til over 5 milliarder årlig. Det er tv-shop på steroider. Det skaper avhengighet, usunt kroppspress, økt alkoholforbruk, overforbruk som setter folk i gjeld, og generell psykisk- og fysisk uhelse. Endret lørdag kl 12:18 av Doris Becker 5 9
Christiane_W Skrevet lørdag kl 12:52 #10952 Skrevet lørdag kl 12:52 (endret) Fargerike hjem kan være flotte de, om det er gjort av noen som faktisk kan farger. Jeg synes f.eks. at en del av interiørene Koi fargestudio har skapt er lekre, da de er en god blanding av mer dempede farger iblandet en og annen kontrast som skaper liv: Kristins interiører blir for mye for meg. Hun klarer ikke å begrense seg, det er farge på farge som forsøker å overdøve hverandre og sluttresultatet blir voldsomt og skrikende. De kan fungere i en vindusuvsilling eller på en stand på en interiørmesse, der målet er å tiltrekke seg kunder og å bli lagt merke til, men det blir for mye i et privat hjem (i mine øyne, jeg er klar over at folk er forskjellige og har forskjellig smak). Jeg synes også det er veldig respektløst mot samboeren, som eier huset (og barna hans som også bor der) at hun har trasset seg til å male og innrede sånn som hun vil ha det tilsynelatende uten å reflektere over at han har innredet sitt hjem sånn som han liker det. Lagt til 31.05.25 kl 18:35: Eksempel på fargerik merchandising i butikk (tatt på Illum i København for et par år siden): Endret lørdag kl 16:40 av Christiane_W La til bilde som falt ut i første runde. 10 11
Tripptrapp1 Skrevet lørdag kl 14:10 #10953 Skrevet lørdag kl 14:10 Whitesnake69 skrev (På 28.5.2025 den 23.28): Å malinga fikk hun gratis og reklamerer på insta. Men man må følge på snæpp da 😂 Og for fremtiden, så er vel det korrekte at hvert bidige innlegg av det hun malte skal merkes som reklame «så lenge gjenstanden [her: Fargen? Oppussingen?] har reklameverdi». Vi får se. 8
Doris Becker Skrevet lørdag kl 14:17 #10954 Skrevet lørdag kl 14:17 Tripptrapp1 skrev (4 minutter siden): Og for fremtiden, så er vel det korrekte at hvert bidige innlegg av det hun malte skal merkes som reklame «så lenge gjenstanden [her: Fargen? Oppussingen?] har reklameverdi». Vi får se. Hele dette reklamestuntet virker dårlig gjennomtenkt fra Fargerike sin side. Hvis ikke det er snakk om en billig deal for dem, der hun kun har fått noe maling gratis, og ikke så mye betaling. Hun har ikke særlig teft, og vil ikke tro målgruppen er helt riktig heller. 9
Bjerka Skrevet lørdag kl 14:21 #10955 Skrevet lørdag kl 14:21 Å guri, nå blir det helknæsj helgult tivoli i gangen fra topp til tå ("Ikke fortell typen") 😂 Det hele minner meg om en type gymsal/bomberom/biljardrom/ungdomsklubb at this point 🟡🟢🔵🔴 5
Margit777 Skrevet lørdag kl 14:25 #10956 Skrevet lørdag kl 14:25 Bjerka skrev (4 minutter siden): Å guri, nå blir det helknæsj helgult tivoli i gangen fra topp til tå ("Ikke fortell typen") 😂 Det hele minner meg om en type gymsal/bomberom/biljardrom/ungdomsklubb at this point 🟡🟢🔵🔴 Grøss 3
Ingebjørg Skrevet lørdag kl 17:31 #10957 Skrevet lørdag kl 17:31 Elsker fargene hennes, jeg. Får energi og glede av fine farger, og passer perfekt i et hjem med barn. Men - hadde ikke begynt å pusse opp før vi hadde bodd sammen en god stund. Og hadde nok ikke blitt samboer om jeg med barn hadde blitt sammen med en med barn. De små trenger trygghet og stabilitet, ikke bli fusjonert inn i en storfamilie ❤️ 6 5
Full kontroll Skrevet lørdag kl 21:57 #10958 Skrevet lørdag kl 21:57 (endret) Sett bort fra fæle farger (min mening) ,så har hun altså plukket av livets mann A L L E hans valg hva angår huset og hans meninger 😮 Det G KAN velge å gjøre , er å vise henne døra med enveis billett i hånden 😛 neida, penger er vel viktig for han også..... 😛 Men hun er i mine øyne ufordragelig 😕 Endret lørdag kl 22:06 av Full kontroll 20
Tripptrapp1 Skrevet lørdag kl 22:34 #10959 Skrevet lørdag kl 22:34 Doris Becker skrev (8 timer siden): Hele dette reklamestuntet virker dårlig gjennomtenkt fra Fargerike sin side. Hvis ikke det er snakk om en billig deal for dem, der hun kun har fått noe maling gratis, og ikke så mye betaling. Hun har ikke særlig teft, og vil ikke tro målgruppen er helt riktig heller. Hva tenker du på ift målgruppe?
baremeg007 Skrevet søndag kl 01:03 #10960 Skrevet søndag kl 01:03 (endret) Flere som merket at det omtrent ikke var mulig å se forskjell på maskeringstapen og veggfargen? Burde si henne NOE om hvor udelikat fargen er (på vegg). Alle hennes forsøk på maling og interiør blir et eneste stort og høyt skrik. Egentlig ganske likt henne selv. Nå er liksom hele huset like stressende og anti-relaxing å se på som henne selv er. Edit; Forresten veldig dårlig reklame for fargerike - 3 strøk er ikke fordi veggene er «mørke», men fordi malingen er dårlig. Alle som ser dette velger heller Jotun. Endret søndag kl 02:32 av baremeg007 14 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå