cerruti Skrevet 29. mai #10922 Skrevet 29. mai Hva med å lage noen skikkelige gode vafler…?! Smoothie-vafler faktisk. Og det må deles. 1
Fredrik29 Skrevet 29. mai #10923 Skrevet 29. mai Skuffende at Fargerike sponser henne. da blir det ikke noe handel hos de til sommerens oppussing ! 22 3
Snublefot62 Skrevet 29. mai #10924 Skrevet 29. mai Fredrik29 skrev (49 minutter siden): Skuffende at Fargerike sponser henne. da blir det ikke noe handel hos de til sommerens oppussing ! Samme her. 5 2
Nimbus Skrevet 29. mai #10925 Skrevet 29. mai Dere som gir plukktallerken med middag til barna. Spiser barnet middag/plukk helt alene eller spiser hele familien plukktallerken? Hva gjør dere når dere er på besøk og får servert vanlig mat? 4
Prelunia Skrevet 29. mai #10926 Skrevet 29. mai Nimbus skrev (2 timer siden): Dere som gir plukktallerken med middag til barna. Spiser barnet middag/plukk helt alene eller spiser hele familien plukktallerken? Hva gjør dere når dere er på besøk og får servert vanlig mat? Jeg har gjort det til et av barna mine lenge før Kristin begynte med det. Jeg skjærer egentlig bare opp masse ulik frukt og legger på en tallerken, kaller det ikke plukktallerken. Han får det etter yoghurt /brødskive til kveldsmat, fordi han er småspist og det eneste han vil spise er frukt og grønnsaker. Lager det ikke til de andre barna mine, de spiser bare vanlig eple /en banan osv. siden de er ikke like småspiste. Går helt fint når han er på besøk og får "vanlig" mat, er jo vanlig mat på den tallerken han får også- bare oppskåret.
NiceOrNothing Skrevet 29. mai #10927 Skrevet 29. mai Nuwanda2 skrev (På 28.5.2025 den 8.48): Jeg er enig i mange av beskrivelsene, men promiskuøs er hun vel ikke? Det å snakke offentlig om å gi mannen en bj er vel i høyeste grad promiskuøst? 9
NiceOrNothing Skrevet 29. mai #10928 Skrevet 29. mai Sparkel skrev (På 28.5.2025 den 12.16): Jeg ville heller ikke brukt promiskuøs, men vulgær. Hun er blitt ekspert til å dele intimbarberingsrutiner, blowjobs, det sexy undertøyet hun har på seg og badekar bilder av seg og livets mann. Desperasjonen på å hoste opp content lyser lang vei. Er enig . Vulgær er mer treffende . 8 1
garfunkel Skrevet 30. mai #10930 Skrevet 30. mai Mariss@68 skrev (7 minutter siden): Fikk hun trumfet igjennom fargerikt hus? Ja såvidt jeg har forstått skal hun kicke mannen ut av sitt eget hus nå i helga og male til krampa tar henne? Moro at hun trøstet han med at liker han det ikke er det bare å male over igjen. Som om han får lov til å ha noe han skulle sagt når han kommer hjem igjen til fargekaoset? 🤣 Og "bare male over igjen", hun får det til å høres så enkelt og fortgjort ut. 7
Norlevo Skrevet 30. mai #10931 Skrevet 30. mai Jeg liker farger! Men jeg likte toalettrommet bedre før den nye rosa fargen. Før var det stilig, nå bare, jeg vet ikke? Det ble bare Ikke helt riktig. Godt hun selv er fornøyd tenker jeg. 8 1
Bjerka Skrevet 30. mai #10932 Skrevet 30. mai garfunkel skrev (6 timer siden): Ja såvidt jeg har forstått skal hun kicke mannen ut av sitt eget hus nå i helga og male til krampa tar henne? Moro at hun trøstet han med at liker han det ikke er det bare å male over igjen. Som om han får lov til å ha noe han skulle sagt når han kommer hjem igjen til fargekaoset? 🤣 Og "bare male over igjen", hun får det til å høres så enkelt og fortgjort ut. Livets mann er kicket ut sammen med sine unger, for det var meningen at Kristin skulle ha mamma og barn helg. Men nå tar tornadoen Kristin fullstendig av - med alt mulig annet 🌪🌪🌪 Jaja, hennes valg. Det er barnet jeg tenker på. 8
Full kontroll Skrevet 30. mai #10934 Skrevet 30. mai (endret) Bra smaken er som baken 😛 Grøsser over disse pastellene hun maler i 😛 Hvilket interiør mixer man med slikt? ( kanskje ikke bedre selv 😛 som fastgrodd i mørk beiset laft og panel, på hytta og hjemme, lot meg engang " influense" av Halvor Bakke jeg da, ikke forandret mye de siste 10 årene, ish ) Endret 30. mai av Full kontroll 5
Måne Rampelyset Skrevet 30. mai #10935 Skrevet 30. mai Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
NiceOrNothing Skrevet 30. mai #10937 Skrevet 30. mai Bjerka skrev (5 timer siden): Hmmm 🤔 Har hun tenkt å gjøre dette alene?? Det lukter litt mani 😅 7
Justlooking Skrevet 30. mai #10938 Skrevet 30. mai Full kontroll skrev (1 time siden): Bra smaken er som baken 😛 Grøsser over disse pastellene hun maler i 😛 Hvilket interiør mixer man med slikt? ( kanskje ikke bedre selv 😛 som fastgrodd i mørk beiset laft og panel, på hytta og hjemme, lot meg engang " influense" av Halvor Bakke jeg da, ikke forandret mye de siste 10 årene, ish ) Hjelpes …var hos noen med snap og fy søren så fæle farger … Jammen godt smaken er som baken. Det rosa wc rommet ble grusomt men den fargen på stua - har knapt sett noe verre … Er det mulig tenker jeg, kan noen like den fargen på en stue? Av alle farger som finnes … Men hun virker veldig driftig da, og får ting gjort. 6
Hønemor133 Skrevet 30. mai #10939 Skrevet 30. mai Smaken er som baken ja.. Det er fullt mulig å ha et hjem med farger, uten at de er så skrikende at de overdøver alt annet som skjer i rommet. Green Leaf, Refined Yellow, Adventure og Free Spirit, for å nevne noen. Det er ofte enklere å møtes en plass på midten, og kanskje hadde hun da fått litt friere tøyler. Når det er sagt, jeg er helt enig med henne i at taket burde males. Det gule kræsjer fullstendig med det hvite. 1
Måne Rampelyset Skrevet 30. mai #10940 Skrevet 30. mai Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå