Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disser en helt profesjonell yrkesgruppe for å være udugelige når det er henne selv som har fucket det til gang på gang på gang på gang. Selv med regnskapsførere er det til syvende og sist hun som sitter med ansvaret for å følge opp, med dokumentasjon, billag etc.  Jeg kan ikke! Kjenner mange regnskapsførere og de ville ikke tatt i denne dama med en ildtang! Neste gang KG roter det til, vil hun selvsagt legge skylda på den nåværende regnskapsføreren

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Miranda16 skrev (8 minutter siden):

Neste gang KG roter det til, vil hun selvsagt legge skylda på den nåværende regnskapsføreren

Selvfølgelig vil hun det. For det er aldri hennes feil..

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Da har jeg hørt samtalen mellom de. 😳😳😳 Helt krise! Om det er ekte eller ikke så kommer hun jo utrolig dårlig ut av det. Og han høres sliten ut av alt 😔 Hun vil sende ham bort tre dager og slå seg løs med oppussing!? Men han har jo barn! Det er jo hensyn å ta. Skjønner hun også vil ha plass liksom, og sette sitt preg på. Og man må ikke gå helt stille i dørene som ny i husstanden. Men man trenger ikke komme inn gjennom døra med en rambukk og rosa maling liksom. 
Og når hun sier han kan drive med det han liker de tre dagene, og han bare: «Vet du ikke hva jeg liker?» 🙈😳

Og, hvis han har hjulpet henne økonomisk, slik jeg lurer på, og hun bare vil hive penger ut til rosa tak og enhjørnings-regnbue-diskokuler eller hva faen. Jeg hadde klikka! Da må hun jo være noe mer nøktern. Jobbe seg opp penger og kapital til ny bolig. Ærlig talt. 

PS; elsket da han sa det er en mellomting mellom grå og tivoli😂

Bra han setter grenser... Hele huset hadde sett ut som en blanding av drømmehagen og portveien 2 om ikke🤣   

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
M.H85 skrev (20 minutter siden):

Bra han setter grenser... Hele huset hadde sett ut som en blanding av drømmehagen og portveien 2 om ikke🤣   

Ja 😅

Men, synes han kunne vært så raus at hun fikk malt postkassen da!😅

• Liker 2
Skrevet

Samtalen mellom samboer og Kristin er for å skape reaksjoner. Mannen samtykker til å bli filmet. Dette er kun for content. Mannen liker selv oppmerksomhet. Veldig få menn liker å ha private samtaler live-streamet, så dette er helt bevisst fra Kristin sin side. Hun kommer nok ikke til å flytte, spesielt om hun kan bo relativt gratis. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Marihone skrev (20 minutter siden):

Samtalen mellom samboer og Kristin er for å skape reaksjoner. Mannen samtykker til å bli filmet. Dette er kun for content. Mannen liker selv oppmerksomhet. Veldig få menn liker å ha private samtaler live-streamet, så dette er helt bevisst fra Kristin sin side. Hun kommer nok ikke til å flytte, spesielt om hun kan bo relativt gratis. 

Er dette noe du vet eller antar?

• Liker 2
Skrevet
Marihone skrev (21 minutter siden):

Hun kommer nok ikke til å flytte, spesielt om hun kan bo relativt gratis. 

KG har da ALDRI tenkt hva ting koster eller ikke!😂Hvis hun blir sprø av å bo sammen med barn, så kommer hun til å flytte.

• Liker 8
Skrevet
Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

Er dette noe du vet eller antar?

Det inntrykket jeg fikk ved å se på den storien og studere toneleie, ansiktutrykk, atferd og måte å kommunisere på. Slik content er et virkemiddel for å skape reaksjoner og intresse, slik at flere vil gå inn for å se storiene. Dette vil føre til at hun vil få mer penger inn i kassa, og dette tror jeg ikke mannen har noe i mot. Mannen vet hun filmer og har akseptert det.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Marihone skrev (31 minutter siden):

Det inntrykket jeg fikk ved å se på den storien og studere toneleie, ansiktutrykk, atferd og måte å kommunisere på. Slik content er et virkemiddel for å skape reaksjoner og intresse, slik at flere vil gå inn for å se storiene. Dette vil føre til at hun vil få mer penger inn i kassa, og dette tror jeg ikke mannen har noe i mot. Mannen vet hun filmer og har akseptert det.

Tror jeg du har helt rett i, men hun kom heller usympatisk ut på på den storien, det var nok ikke like  planlagt 

• Liker 6
Skrevet
Marihone skrev (2 timer siden):

Vi har aldri sett hans kroppspråk eller ansiktsuttrykk,  hadde man sett det hadde det vært mye lettere se. Det sier ofte mer enn ord.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Content av  å parodiere seg selv , basert på det som skriver her inne 😛 😛 

Endret av Full kontroll
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Feil tråd

Endret av Frøkenfryden
Skrevet

KG’s insta, altså…den hånden til Livets Mann - er ikke den litt…rar? Forvrengt i litt redigering, tro?

F7E5C9C5-B8F2-4C09-940E-024784303CA6.jpeg

• Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Andrea59 skrev (7 timer siden):

KG’s insta, altså…den hånden til Livets Mann - er ikke den litt…rar? Forvrengt i litt redigering, tro?

Endret av merry
Feil tråd
  • Liker 1
Skrevet
Andrea59 skrev (4 timer siden):

Definitivt! Ser ut som hun har dratt ut midten av bildet på dem som er i fokus for å begunstige sin egen midje…

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Man kan i hvert fall legge spekulasjonene om botox etc hos Gjelsvik død når man ser henne som politikvinne i serien "Rykter". Jeg har bare sett et klipp, vet ikke om episoden er tilgjengelig enda.

Hun er for øvrig mye likere den "gamle" versjonen av seg selv, slik hun så ut på Debatten osv. Her er det helt klart MYE filterbruk i sosiale medier, for det ser ikke ut som samme person. 

Det ligger et kort klipp her:

https://www.instagram.com/kristingjelsvik/reel/DJbJavItOh0/?locale=de&hl=am-et

• Liker 10
Skrevet
Andrea59 skrev (11 timer siden):

Det var merkelig at hun ikke så hvordan hånden hans så ut, før hun la ut bildet. Hva slags drakt er det Kristin har på seg?

Bruker ikke hun vanligvis Bergensbunad? 

• Liker 5
Skrevet
Tough cookie skrev (10 minutter siden):

Det var merkelig at hun ikke så hvordan hånden hans så ut, før hun la ut bildet. Hva slags drakt er det Kristin har på seg?

Bruker ikke hun vanligvis Bergensbunad? 

Hun har sydd forkle til bunaden av et palestina-skjerf for å sende et budskap. 

• Liker 1
Skrevet
Andrea59 skrev (12 timer siden):

Begynner å bli like dumt som CBE sine bilder, jo... 

• Liker 9
Skrevet

Hva lever typen hennes av? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...