Sparkel Skrevet 15. mai 2025 #10801 Skrevet 15. mai 2025 (endret) Tough cookie skrev (12 minutter siden): Er dere sikker på at dette utspillet hennes ikke bare er "et spill for galleriet" for å få klikk? Kanskje det er planlagt mellom henne og "livets mann"? Hun påstår hardnakket selv at dette er humor mellom dem. Uansett hva det er så er det så dårlig content at jeg ikke tror 140 liter rosa maling engang kunne berge Kristin fra den stien hun er på nå. Atter en influenser i godt voksen alder som går baklengs inn i fremtiden. Tro om det er stråling fra telefonene som dreper alle hjernecellene til disse influenserne. Endret 15. mai 2025 av Sparkel 11 5
Miranda16 Skrevet 15. mai 2025 #10802 Skrevet 15. mai 2025 Tough cookie skrev (14 minutter siden): Er dere sikker på at dette utspillet hennes ikke bare er "et spill for galleriet" for å få klikk? Kanskje det er planlagt mellom henne og "livets mann"? Med tanke på hennes tidligere økonomiske atferd i. f.t impulsivitet som har blitt et evig runddans, så tror jeg faktisk på det hun sier. Og hva med disse tekstmeldingene mellom henne og regnskapsfører? For ikke å glemme hvor mye alenetid hun trenger borte fra barn. Å flytte inn til han var en utrolig lite gjennomtenkt handling. Livets manns kommentarer på å kjøpe leil, virket ganske spontan og noe de ikke hadde snakket om på forhånd 7
M.H85 Skrevet 15. mai 2025 #10803 Skrevet 15. mai 2025 Tough cookie skrev (20 minutter siden): Er dere sikker på at dette utspillet hennes ikke bare er "et spill for galleriet" for å få klikk? Kanskje det er planlagt mellom henne og "livets mann"? Hmmm..kunne vært ja..,men med tanke på hennes fortid... Kjøpt hus,solgt, kjøpt noe nytt,tapt igjen, plutselig nye reiser, ideer,plutselig ditt..,plutselig datt...hun er såååå impulsiv, og JA hun vil ha klikk,men hun gjør jo disse tingene også i praksis 🙈 Nå har de jo brukt mye penger på nytt "voksen " bad eller mansion bad 18+ grense. Så er hun fornøyd i 2 dager med det,så er det noe nytt.... Stakkars mann hun bor med. 8 1
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2025 #10804 Skrevet 15. mai 2025 (endret) Innom snap nå, men jeg er orka bare noen minutter med en fartsbot hun ikke hadde orda opp i, så politiet ringte. 🙄 Joda. Alt på stell der si’. Bra det snart er #livetsfredags #postkasskassesjekk #livetsvin med #spinatlivetsomelett Endret 15. mai 2025 av Frøkenfryden 14 1
Stjertmeis Skrevet 15. mai 2025 #10805 Skrevet 15. mai 2025 (endret) Tough cookie skrev (48 minutter siden): Er dere sikker på at dette utspillet hennes ikke bare er "et spill for galleriet" for å få klikk? Kanskje det er planlagt mellom henne og "livets mann"? Sikre kan man ikke være på noe når det gjelder influensere, men jeg tror oppriktig at det ligger en del realitet bak utspillene til KG. KG har sett noe kult (et fargerikt hus), og som et barn i en leketøysbutikk, vil ho ha det samme, uten begrep om at det også må finnes penger og gjøres prioriteringer. Lysten tar overhånd. Det kan godt være hun hauser det ekstra opp for content, men om ho hadde hatt et snev av mulighet og ingen kunne stoppe ho, ser jeg ikke bort fra at ho hadde gønna på uten noen som helst risikoanalyse, budsjett eller plan. At ho styres av impuls og er uten evne til å tenke rasjonelt og langsiktig, underbygges av alle dårlige økonomiske valg ho har tatt opp gjennom årene, både privat og i de ulike selskapene sine. Ikke minst også at ho sitter på Snacpchat og bagatelliserer disse dårlige valgene sine, og samtidig legger skyld på andre (kreditorene) for hvorfor det går dårlig, vitner om at ho verken har evne til å forstå økonomi eller vilje til å ta innover seg sitt eget ansvar. Det ser også ut som ho heller ikke tar særlig lærdom. Ho har blitt redda av regnskapsfører og "livets mann", og nå brenner pengene (ho ikke har) i lomma - igjen. Endret 15. mai 2025 av Stjertmeis 11 6
Måne Rampelyset Skrevet 15. mai 2025 #10806 Skrevet 15. mai 2025 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. Måne, admin.
Nøytral-80 Skrevet 15. mai 2025 #10807 Skrevet 15. mai 2025 M.H85 skrev (4 timer siden): Bastant? Mener det jeg mener😅 Jeg undrer meg... Hvorfor er DU så ivrig etter å dele dine meninger om samboerskap i en tråd som omhandler Kristin?? Her diskuterer man Kristin,ikke hva du mener er rett eller ikke generelt om folks bosituasjon, eller hva som fungerer generelt for folk etter ditt syn? Vi diskuterer Kristin sin væremåte,hennes utsagn , og nei det er ikke normalt å flytte inn med en fyr med barn, for å så ønske etter noen få måneder å ha egen "to go too" leilighet spesielt ikke i hennes økonomiske situasjon og med barn involvert. Det diskuteres her, ikke hva du mener Kari og Ola bør gjøre.... Nå må du for pokker ta deg sammen og tåle det å bli sagt imot. Du sitter på et diskusjonsforum (dag inn og dag ut!) 4 2
Sansa20 Skrevet 15. mai 2025 #10808 Skrevet 15. mai 2025 (endret) Herlighet så bokstavelig enkelte tar ting og vrir på ting som blir sagt. Endret 15. mai 2025 av Sansa20
Nøytral-80 Skrevet 15. mai 2025 #10809 Skrevet 15. mai 2025 Sansa20 skrev (3 minutter siden): Herlighet så bokstavelig enkelte tar ting og vrir på ting som blir sagt. Det er da ingen som skal flytte. Og det vet du fordi…..? 3
M.H85 Skrevet 15. mai 2025 #10810 Skrevet 15. mai 2025 Nøytral-80 skrev (12 minutter siden): Nå må du for pokker ta deg sammen og tåle det å bli sagt imot. Du sitter på et diskusjonsforum (dag inn og dag ut!) Imponerende bidrag 😅 Du er jammen her selv å skriver? Jeg har min mening,andre for ha sin. Skal da for pokker ikke ta meg sammen for å ikke være enig bare fordi hun mente noe annet🤔 Fei for din egen dør. JA dette er et diskusjonsforum, og folk har ulike meninger. 3
Nøytral-80 Skrevet 15. mai 2025 #10811 Skrevet 15. mai 2025 M.H85 skrev (30 minutter siden): Imponerende bidrag 😅 Du er jammen her selv å skriver? Jeg har min mening,andre for ha sin. Skal da for pokker ikke ta meg sammen for å ikke være enig bare fordi hun mente noe annet🤔 Fei for din egen dør. JA dette er et diskusjonsforum, og folk har ulike meninger. Ha nå litt selvinnsikt. Du skriver at tråden handler om Kristin og ikke brukeren du diskuterte med sin mening om samboerskap eller hva som er rett og galt. Samtidig som du selv prakker på alle hva akkurat DU synes! 🤦🏼♀️ 1 4
baremeg007 Skrevet 15. mai 2025 #10812 Skrevet 15. mai 2025 De sms-utvekslingene med «regnskapsføreren», er de kjøpt og betalt? En setup rett og slett, avtalt og staget mot at sistnevnte får litt ekstra betalt? For meg fremstår det slik, for hvilken profesjonell aktør (enn hvor anonymisert man forbeholder seg å være) er med på et slikt freakshow?! Det er direkte pinlig, KG er godt voksen. Og forresten, holder det ikke å skrive én mld om gangen? Nei, ikke for hennes oppmerksomhetsbehov tydeligvis. Da må én mld deles opp i titalls på rappen, slik at mottakerens tlf konstant piper! Det er jo på et sånt nivå at hadde jeg vært samboeren til denne «regnskapsføreren» hadde jeg lurt på hva denne aktiviteten til alle døgnets tider faktisk var (og jeg er ikke noen sjalu person av natur). Det andre jeg vil nevne er «fargeskillsa» hennes: har flere enn meg bitt seg merke i at hun faktisk aldri har klart å utspille fargebonanzaen sin på noen som helst estetisk eller gjennomført måte? Huset i Drammen f eks. Så faen ikke ut. Da det kom på markedet så interessenter kun månedsvis med malingsarbeid foran seg og bød ikke. KG måtte normalisere hele huset for i det hele tatt å få napp. Hun prøver hardt å være en «fargeklatt», men knekker ikke kodene for å faktisk få det til med stil. Hun er en copycat. Ser noe hos noen andre > blir umiddelbart inspisert > prøver etterligne, men feiler > gjør om > gjentar seg i det evige. …. og så forstår hun fortsatt ikke at all «CONTENT» de såkalte fargene står for, egentlig er basert på at folk rett og slett ser på dette fordi det er et levende jævla freakshow, og ikke fordi hun «inspirerer»?! 21 4
baremeg007 Skrevet 15. mai 2025 #10813 Skrevet 15. mai 2025 Full kontroll skrev (10 timer siden): Skikkelig manisk, som om hun febrilsk skal snakke & jobbe seg ut, vekk & bort fra noe, blir stressa av å se på Synd vil det også være om det er "det tomme vinglasset" som "skriker" etter Kristins oppmerksomhet 😛 Manisk er hun helt klart! Burde vært behandlet for det. Og vindrikkingen er urovekkende, jeg så nylig en video på TT som bare bekreftet det hele. Den «sammenfattet» hvor ofte hun faktisk drikker. Til og med alene mens ungen lå og sov i rommet vegg i vegg, mens hun sang høyt til høyttaleren på fullt volum og svingte glasset mellom slurkene. Hva vil hun egentlig oppnå med å fremstå slik? 13 1
GhostHug Skrevet 16. mai 2025 #10814 Skrevet 16. mai 2025 Ser ikke denne dialogen med regnskapsfører jeg. Noen som har tatt screen?
Margit777 Skrevet 16. mai 2025 #10815 Skrevet 16. mai 2025 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Innom snap nå, men jeg er orka bare noen minutter med en fartsbot hun ikke hadde orda opp i, så politiet ringte. 🙄 Joda. Alt på stell der si’. Bra det snart er #livetsfredags #postkasskassesjekk #livetsvin med #spinatlivetsomelett Ringer politiet for en bot? Aldri hørt om før. 6
Snublefot62 Skrevet 16. mai 2025 #10816 Skrevet 16. mai 2025 Den «praten» med regnskapsføreren kan lett ha vært rigget/forfalsket av kun henne. Bare så en er obs på det. 3 1
Moongirl Skrevet 16. mai 2025 #10817 Skrevet 16. mai 2025 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Den «praten» med regnskapsføreren kan lett ha vært rigget/forfalsket av kun henne. Bare så en er obs på det. Ehh...hadde ikke det vært veeeldig rart for han hadde jo fått høre om det? ? Sjukt hvis hun hadde gjort det i såfall, da viser man at man i hvertfall ikke er i vater. Dra andre inn i galskapen sin... 2 1
Snublefot62 Skrevet 16. mai 2025 #10818 Skrevet 16. mai 2025 Moongirl skrev (10 minutter siden): Ehh...hadde ikke det vært veeeldig rart for han hadde jo fått høre om det? ? Sjukt hvis hun hadde gjort det i såfall, da viser man at man i hvertfall ikke er i vater. Dra andre inn i galskapen sin... Rart? Influensere lyver. Ofte. Kristin lyver oftere. Som andre her sikkert vil si, du må ikke ta alt Kristin legger ut så bokstavelig. Jeg er sånn skrudd sammen nå at jeg sjeldent tar det influensere sier/skriver som ekte uten å evnt sjekke nærmere. Meldinger/kommentarer de får og legger ut? Kan være de. Produkter de viser frem? Kan være sponset. Skryter de av andre? Kan være samarbeid. Krangler de med noen? Kan være oppdiktet for å skape "content" og engasjement. Kanskje dette var en ekte samtale med regnskapsføreren. Det hadde gitt meg noen spørsmål rundt seriøsiteten til regnskapsføreren. For hvem vil vel stå bak finansielle råd tatt på sparken på SMS? Mistenker det og kan være brudd på noen etiske retningslinjer eller lover og. Jeg håper ikke samtalen var ekte, og jeg håper at Kristin ikke forteller hvem det er for det blir flaut for vedkommende (men ikke uvanlig i influenser-verdenen). Eller kanskje samtalen var oppdiktet. Ikke uvanlig for en influenser for å skape content. Veldig mye er planlagt. Burde naturligvis være avklart med vedkommende først just-in-case noen vet hvem det er eller det kommer frem senere, men jeg tviler på at Kristin tenker såpass langt eller i det hele tatt bryr seg. Samme opplegg var vel når hun skulle "få lov" til å reise på utenlandstur igjen. Som en 14 åring som vil på Norway Cup (eller være lengre hos venninner på fredagskvelden). Ikke akkurat noe som minner om noen som snart passerer 40 år. 9
Stargaze Skrevet 16. mai 2025 #10819 Skrevet 16. mai 2025 Snublefot62 skrev (3 minutter siden): Rart? Influensere lyver. Ofte. Kristin lyver oftere. Som andre her sikkert vil si, du må ikke ta alt Kristin legger ut så bokstavelig. Jeg er sånn skrudd sammen nå at jeg sjeldent tar det influensere sier/skriver som ekte uten å evnt sjekke nærmere. Meldinger/kommentarer de får og legger ut? Kan være de. Produkter de viser frem? Kan være sponset. Skryter de av andre? Kan være samarbeid. Krangler de med noen? Kan være oppdiktet for å skape "content" og engasjement. Kanskje dette var en ekte samtale med regnskapsføreren. Det hadde gitt meg noen spørsmål rundt seriøsiteten til regnskapsføreren. For hvem vil vel stå bak finansielle råd tatt på sparken på SMS? Mistenker det og kan være brudd på noen etiske retningslinjer eller lover og. Jeg håper ikke samtalen var ekte, og jeg håper at Kristin ikke forteller hvem det er for det blir flaut for vedkommende (men ikke uvanlig i influenser-verdenen). Eller kanskje samtalen var oppdiktet. Ikke uvanlig for en influenser for å skape content. Veldig mye er planlagt. Burde naturligvis være avklart med vedkommende først just-in-case noen vet hvem det er eller det kommer frem senere, men jeg tviler på at Kristin tenker såpass langt eller i det hele tatt bryr seg. Samme opplegg var vel når hun skulle "få lov" til å reise på utenlandstur igjen. Som en 14 åring som vil på Norway Cup (eller være lengre hos venninner på fredagskvelden). Ikke akkurat noe som minner om noen som snart passerer 40 år. Fremstår mer som en verge enn som en regnskapsfører.... 7
Moongirl Skrevet 16. mai 2025 #10820 Skrevet 16. mai 2025 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Rart? Influensere lyver. Ofte. Kristin lyver oftere. Som andre her sikkert vil si, du må ikke ta alt Kristin legger ut så bokstavelig. Jeg er sånn skrudd sammen nå at jeg sjeldent tar det influensere sier/skriver som ekte uten å evnt sjekke nærmere. Meldinger/kommentarer de får og legger ut? Kan være de. Produkter de viser frem? Kan være sponset. Skryter de av andre? Kan være samarbeid. Krangler de med noen? Kan være oppdiktet for å skape "content" og engasjement. Kanskje dette var en ekte samtale med regnskapsføreren. Det hadde gitt meg noen spørsmål rundt seriøsiteten til regnskapsføreren. For hvem vil vel stå bak finansielle råd tatt på sparken på SMS? Mistenker det og kan være brudd på noen etiske retningslinjer eller lover og. Jeg håper ikke samtalen var ekte, og jeg håper at Kristin ikke forteller hvem det er for det blir flaut for vedkommende (men ikke uvanlig i influenser-verdenen). Eller kanskje samtalen var oppdiktet. Ikke uvanlig for en influenser for å skape content. Veldig mye er planlagt. Burde naturligvis være avklart med vedkommende først just-in-case noen vet hvem det er eller det kommer frem senere, men jeg tviler på at Kristin tenker såpass langt eller i det hele tatt bryr seg. Samme opplegg var vel når hun skulle "få lov" til å reise på utenlandstur igjen. Som en 14 åring som vil på Norway Cup (eller være lengre hos venninner på fredagskvelden). Ikke akkurat noe som minner om noen som snart passerer 40 år. Enig 👏...galskap når vel stadig nye høyder med hu der...så alt kan vel være mulig! Men, dette tok liksom kaka. 🤪 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå