M.H85 Skrevet 14. mai #10741 Skrevet 14. mai Full kontroll skrev (1 time siden): "dager finns i alle farger" også grå som livets mann velger å ha det nå, dèt kan ikke godeste Kristin heeelt forstå, så nå bruker hun det som grunn for at nå skal "hun jammen flytte hun nå" 😛 😛 Ikke gull i enden av regnbuen der altsooo Kjærleiken er ikke blodrød for alltid ❤️ (setter det på spissen, til det motsatte er bevist 😛 ) Er barna mine hos han nå? Siden Kristin takler knapt barn. Synd for barna og en elendig far om han setter hun foran tid med barna. Ikke vet jeg,men... 1
Miranda16 Skrevet 14. mai #10742 Skrevet 14. mai (endret) Ikke rart hun velter økonomien når hun må ha noe her og nå! Ikke vært mer borte i mer impulsiv dame. Man snakker om dyre boliger, ikke en weekendtur. Ingen grenser. Å bo med livets mann er vel ikke så stas når hun ikke engang klarer å dele samvær med far. Hun er ikke skodd for min barn og dine barn. Helt soleklart at dette samboerforholdet ikke kommer til å vare. Endret 14. mai av Miranda16 11
merry Skrevet 14. mai #10743 Skrevet 14. mai Jeg fikk helt nok da hun reiste på alene «inspirasjons» reise til London overnattet på hoteller til 3000 kr natta og veldig høyt forbruk på dagene. Få av oss kunne vel la oss inspirere av en sånn tur hun er jo helt virkelighetsfjern. Har ingen tro på at hun holder ut 14 dager med 4 barn på hyttetur til sommeren som de har bestemt de skal. Jeg har blokkert henne nå 13
M.H85 Skrevet 14. mai #10744 Skrevet 14. mai Nå drømmer hun om å kjøpe sin egen leilighet der hun kan bo alene med masse farger, for hun og mannen er virkelig ulike på farger og sånn 😍 Etter 3 måneder å ha bodd sammen er dette...., hva skal man si litt røde flagg🙈🙈 Er det mulig 😱 35 10
Tripptrapp1 Skrevet 14. mai #10745 Skrevet 14. mai Snublefot62 skrev (På 13.5.2025 den 20.56): Tipper det ja. Alt for å unngå å følge reglene. Reglene til hvem? 😊
Snublefot62 Skrevet 14. mai #10746 Skrevet 14. mai Tripptrapp1 skrev (Akkurat nå): Reglene til hvem? 😊 Til Snapchat. De endrer hvor ofte innhold fra influensere vises når de selv promoterer egne produkter i innholdet. Så mange influensere finner på smarte løsninger for å unngå at Snapchat forstår at influenseren har betalt samarbeid i innholdet sånn at innholdet blir vist minst like ofte som annet innhold. 2 2
Tripptrapp1 Skrevet 14. mai #10747 Skrevet 14. mai M.H85 skrev (3 timer siden): Nå drømmer hun om å kjøpe sin egen leilighet der hun kan bo alene med masse farger, for hun og mannen er virkelig ulike på farger og sånn 😍 Etter 3 måneder å ha bodd sammen er dette...., hva skal man si litt røde flagg🙈🙈 Er det mulig 😱 At det kan hende er lurt å være særboere er det smarteste hun har tenkt på lenge. Velkommen etter, Kristin. Ellers er det noe urimelig å legge seg borti interiøret hos mannen som har vært så hyggelig å ta henne opp i sin husholdning etter at forrige boligdrøm gikk i knas, syns jeg. Kanskje hun heller skal være litt takknemlig, og ikke bry seg så mye om at det ikke hjemmet hans ser ut som et raveparty. 25 1
Tripptrapp1 Skrevet 14. mai #10748 Skrevet 14. mai Snublefot62 skrev (5 minutter siden): Til Snapchat. De endrer hvor ofte innhold fra influensere vises når de selv promoterer egne produkter i innholdet. Så mange influensere finner på smarte løsninger for å unngå at Snapchat forstår at influenseren har betalt samarbeid i innholdet sånn at innholdet blir vist minst like ofte som annet innhold. Aha. Er disse bruddene med snapchats regler av rent teknisk format (ref plakat med «reklame», dumme skrivefeil o.l)? Hvis det ikke fremkommer tydelig at det er er reklame, så vil det også være brudd på markedsføringsloven, og da kan potensielt samarbeidspartneren til influenseren sanksjoneres mot. 1
Klementine Skrevet 14. mai #10749 Skrevet 14. mai det hun har lagt ut i kveld er bare så fullstendig absurd! for åpen scene skal en bjuda på. Kanskje det blir egen leilighet raskere enn planlagt. At mannen i hennes liv får nok. 13
Janne1975 Skrevet 14. mai #10750 Skrevet 14. mai Livets mann: -Så du har råd til en egen leilighet? Når skal du bo der? K: -Bare et par dager sånn annenhver uke Livets mann: -Når jeg har barna? Og du trenger en time-out? Dette var veldig, veldig avslørende på så mange plan….. 22 1 25
Klementine Skrevet 14. mai #10751 Skrevet 14. mai Janne1975 skrev (2 minutter siden): Livets mann: -Så du har råd til en egen leilighet? Når skal du bo der? K: -Bare et par dager sånn annenhver uke Livets mann: -Når jeg har barna? Og du trenger en time-out? Dette var veldig, veldig avslørende på så mange plan….. veeeeeeeldig spesiell samtale å ha med sine snap venninner som tredjepart for å støtte hennes sak. Ting er nok ikke så rosenrødt gitt. meg-meg-meg som vil lage content-content-content 28 5
baremeg007 Skrevet 14. mai #10752 Skrevet 14. mai Janne1975 skrev (4 minutter siden): Livets mann: -Så du har råd til en egen leilighet? Når skal du bo der? K: -Bare et par dager sånn annenhver uke Livets mann: -Når jeg har barna? Og du trenger en time-out? Dette var veldig, veldig avslørende på så mange plan….. Er dette sitert fra samtale med dem? Har ikke sett, hun maser så ekstremt mye at jeg må scrolle forbi det meste. 16
Janne1975 Skrevet 14. mai #10753 Skrevet 14. mai baremeg007 skrev (4 minutter siden): Er dette sitert fra samtale med dem? Har ikke sett, hun maser så ekstremt mye at jeg må scrolle forbi det meste. Ja, så måtte jeg selv ut fra snap fordi det ble for mye selvsentrert pinlig piss. Men ja. Det mest påfallende er når han sier -Når da, når jeg har ungene og så trenger du en time-out (fritt sitert etter hukommelse). Det sier så mye…. Nå har jeg vært inne og sett enda mer av samtalen (eller monologen om du vil), og det blir ikke akkurat bedre. Ikke gå inn og gi henne klikk, det er galt nok at jeg gjør det… 19
Korpsnerden Skrevet 15. mai #10754 Skrevet 15. mai Etter å ha lest her måtte jeg inn og se. Er det mulig??? Emosjonell utpressing av typen foran alle følgerne, med ultimatumet "enten kjøper jeg egen leilighet eller så lar du meg gjøre som jeg vil med huset?" I en passiv aggressiv tone, blandet med nedlatende kommentarer, som hun deler med alle som vil se. Det verste er at hun bruker content som begrunnelse for å ville ha farger. Content??? Vil hun egentlig ha farger rundt seg eller har hun bare god erfaring med at det gir klikk? Det viser bare hvordan hele livet til influensere blir styrt av jakten på innhold. Kompromiss er viktig når man flytter sammen, alle skal føle seg hjemme i et hjem, og her er det snakk om seks personer. Da kan ikke en person få viljen sin i alt. Jeg er enig med dere som tenker at dette forholdet kommer til å bli utfordrende og kanskje ikke vil vare. 20 9
Diverse Skrevet 15. mai #10755 Skrevet 15. mai Høres ut som begynnelsen på slutten for eventyret med livets mann… 25
Stjertmeis Skrevet 15. mai #10756 Skrevet 15. mai Jeg måtte faktisk også inn for å se, både samtalen med typen og korrespondansen med regnskapsfører. Samtalen med typen var veldig avslørende, ja. Typen sitt passiv aggressive svar var på sin plass. Det traff nok spikeren på på hodet på en prikk! For øvrig: Hadde jeg vært regnskapsførere hadde jeg ikke akseptert deling av korrespondansen vår i SoMe. Han kommer for øvrig greit ut av det, men jeg hadde satt ned foten før det blir delt noe som ikke bør deles. KG er jo antageligvis den mest løse kanonen i hele hans kundeportefølje. 15 1
Stjertmeis Skrevet 15. mai #10757 Skrevet 15. mai (endret) KG viser jo også at ho er totalt blottet for selvinnsikt. Ho drømmer seriøse drømmer om å kjøpe en sekundærbolig et kvarter etter at ho er blitt gjeldsfri. Og er ho egentlig gjeldsfri, eller har ho kun samla og refinansiert forbruksgjelden? Ho som finansierte forrige boligkjøp med forbrukslån! Ho får neppe lån til å kjøpe for å ha en leilighet stående tom. Verken privat eller gjennom selskapet. Endret 15. mai av Stjertmeis 11 1
Doris Becker Skrevet 15. mai #10758 Skrevet 15. mai Tripptrapp1 skrev (1 minutt siden): Jeg blir nesten i beit for ord. Jeg lurer oppriktig på hva som er galt med denne bransjen, hva som får henne til å oute private samtaler/diskusjoner med samboeren til hele Norge. Det fremstår som så utrolig respektløst overfor den andre parten! Eller syns han at dette er greit? Er han med på leken, som et bidrag til damas business? Hvordan føles det at diskusjonene ikke er mellom de to, men at KG har et knippe støttende fans på en eller annen some-plattform som brukes for å underbygge at hun har rett? Jeg tror det hadde klikket for meg hvis min samboer delte denne type private situasjoner med offentligheten, det hadde antakeligvis vært kroken på døra for min del 🤯 Det er en sinnsyk bransje. Rett og slett. Og alle studier til nå viser at det er enormt mentalt belastende. Ikke bare for influenseren selv, som tydelig blir avhengig av oppmerksomheten og bekreftelsen det gir, men også for familien rundt. Se på Anna Nicole show. Dette er det samme. Man kan ikke leve av å utlevere seg selv på denne måten uten at det tar stor skade. Identitet og selvfølelse knyttes opp til antall klikk, og livet styres etter hva som skaper mest engasjement. Et slags tv-shop/såpeopera, der programlederen selger varene ved å gi grådige og fråtsende følgere stadige mer intime detaljer og "sjokk". Det er nedrige greier. 14 2
Irja Skrevet 15. mai #10759 Skrevet 15. mai Den samtalen med typen.. den var vond å se på. Filmer seg selv mens hun jabber i vei om at hun trenger en egen leilighet for å lage content. En leilighet hvor hun hun kan få en pause fra han av og til. Dama er jo helt gærn. Gir dette forholdet ut 2025. Når jula er over, så er dette forholdet ferdig. 23 8
Moongirl Skrevet 15. mai #10760 Skrevet 15. mai For en fæl kjæreste hun er 😪 Har han godtatt å bli delt sånn? 23 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå