M.H85 Skrevet 12. mai 2025 #10721 Skrevet 12. mai 2025 Margit777 skrev (8 timer siden): Skjønner ikke jeg heller, torturere de med den fæle varmen. Har aldri hørt den før😅 At noen barn ikke vil til syden pga varmen torturerer dem😅 Barn tåler ofte varmen mye bedre enn eldre , er de eldre som må sitte i skyggen med stråhatten sin.... Poenget var heller ikke reisemål og antall varmegrader ,men opplevelser med foreldrene. Spesielt med tanke på at de reiser til Italia og andre steder alltid uten barn. Det er ikke vanlig når man har barn,at foreldrene reiser på flere slike turer ALTID uten barn. Normalt sett tar de barna med på iallefall en av turene. Kristin vil helst slippe reise med barn, Kristin vil helst gjøre alt uten barn. Da bosetter man seg ikke sammen med mann og en barneflokk. 20
misspinky Skrevet 12. mai 2025 #10722 Skrevet 12. mai 2025 Har også reagert på alle aktiviteter uten barn. Jeg har vært i litt samme situasjon som Kristin. Det jeg også reagerer på er at hun skal belære andre i både ditt og datt og er veldig bastant. Men hvis noen våger å reagere på noe hun gjør, ja da! Min eks fikk raskt ny samboer etter brudd, de reise hit og dit og levde livet når barnet var hos meg. Barnet og jeg har reist mye på turer. Det er uvurderlige minner! Og det trenger ikke være syden eller til utlandet, vi har både teltet og leid små rorbuer osv. Etterhvert som jeg også fikk ny mann, var det en selvfølge at min sønn skulle inkluderes i det meste. Her hadde det vært bare"oss to" i noen år. Skulle jeg da ha skjøvet han tilside for en mann? Nei. Poenget er at nå som min sønn er tenåring har han et godt forhold til sin bonuspappa og meg, mens jeg ser at han tilbringer mindre og mindre tid sammen med far og bunosmor. Dette synes jeg er leit, men kan til en viss grad forstå det når man har blitt lite inkludert. Tror Kristin kommer til å angre i fremtiden om hun ikke endrer tankesettet sitt. 18 4
Harnoejegvilsi Skrevet 12. mai 2025 #10723 Skrevet 12. mai 2025 misspinky skrev (1 time siden): Har også reagert på alle aktiviteter uten barn. Jeg har vært i litt samme situasjon som Kristin. Det jeg også reagerer på er at hun skal belære andre i både ditt og datt og er veldig bastant. Men hvis noen våger å reagere på noe hun gjør, ja da! Min eks fikk raskt ny samboer etter brudd, de reise hit og dit og levde livet når barnet var hos meg. Barnet og jeg har reist mye på turer. Det er uvurderlige minner! Og det trenger ikke være syden eller til utlandet, vi har både teltet og leid små rorbuer osv. Etterhvert som jeg også fikk ny mann, var det en selvfølge at min sønn skulle inkluderes i det meste. Her hadde det vært bare"oss to" i noen år. Skulle jeg da ha skjøvet han tilside for en mann? Nei. Poenget er at nå som min sønn er tenåring har han et godt forhold til sin bonuspappa og meg, mens jeg ser at han tilbringer mindre og mindre tid sammen med far og bunosmor. Dette synes jeg er leit, men kan til en viss grad forstå det når man har blitt lite inkludert. Tror Kristin kommer til å angre i fremtiden om hun ikke endrer tankesettet sitt. 🎯 Helt helt enig med deg❤️ Jeg har også vært enslig mor. Aldri om jeg reiste fra ungene på egen ferie, når de var hos sin far. Tvert i mot så unnet både far og jeg ungene ferie, sammen med oss. Vi spleiset på flybilletter, slik at jeg kunne reise med de det ene året, og han det neste. Unger trenger likevel ikke reise på dyre utenlandsreiser for å ha en fin ferie med foreldre. Unger har RETT på å bli inkludert. Det er ikke matpakker fra himmelen som gir en denne følelsen. Det er å være pri 1 for mamma og pappa. I alle sammenhenger. 18
Kønn Skrevet 12. mai 2025 #10724 Skrevet 12. mai 2025 Harnoejegvilsi skrev (58 minutter siden): 🎯 Helt helt enig med deg❤️ Jeg har også vært enslig mor. Aldri om jeg reiste fra ungene på egen ferie, når de var hos sin far. Tvert i mot så unnet både far og jeg ungene ferie, sammen med oss. Vi spleiset på flybilletter, slik at jeg kunne reise med de det ene året, og han det neste. Unger trenger likevel ikke reise på dyre utenlandsreiser for å ha en fin ferie med foreldre. Unger har RETT på å bli inkludert. Det er ikke matpakker fra himmelen som gir en denne følelsen. Det er å være pri 1 for mamma og pappa. I alle sammenhenger. Kan det være at disse matpakkene rett og slett er content og å ‘kjøpe’ seg god samvittighet? Aleneferier reiser man på før man får barn og etter at barna er ute av redet. Jeg fikk ikke barn for å overlate dem til andre. Dette behovet for alenetid trenger man ikke om man oppdrar barna til å oppføre seg ordentlig. Om det er fritt vilt, uten grensesetting blir ofte barna svært krevende og foreldrene trenger en pause. Jeg vet ikke hvordan K oppdrar barna, så dette var en generell betraktning. 12
Doris Becker Skrevet 12. mai 2025 #10725 Skrevet 12. mai 2025 (endret) . Endret 16. november 2025 av Doris Becker 8
M.H85 Skrevet 12. mai 2025 #10726 Skrevet 12. mai 2025 Harnoejegvilsi skrev (4 timer siden): 🎯 Helt helt enig med deg❤️ Jeg har også vært enslig mor. Aldri om jeg reiste fra ungene på egen ferie, når de var hos sin far. Tvert i mot så unnet både far og jeg ungene ferie, sammen med oss. Vi spleiset på flybilletter, slik at jeg kunne reise med de det ene året, og han det neste. Unger trenger likevel ikke reise på dyre utenlandsreiser for å ha en fin ferie med foreldre. Unger har RETT på å bli inkludert. Det er ikke matpakker fra himmelen som gir en denne følelsen. Det er å være pri 1 for mamma og pappa. I alle sammenhenger. Ja som dere skriver. Inkludering. Tenk deg selv som liten, ville du hatt en slik bonusmor? Ikke jeg iallefall. 10
M.H85 Skrevet 12. mai 2025 #10727 Skrevet 12. mai 2025 Kønn skrev (5 timer siden): Kan det være at disse matpakkene rett og slett er content og å ‘kjøpe’ seg god samvittighet? Aleneferier reiser man på før man får barn og etter at barna er ute av redet. Jeg fikk ikke barn for å overlate dem til andre. Dette behovet for alenetid trenger man ikke om man oppdrar barna til å oppføre seg ordentlig. Om det er fritt vilt, uten grensesetting blir ofte barna svært krevende og foreldrene trenger en pause. Jeg vet ikke hvordan K oppdrar barna, så dette var en generell betraktning. Må jo le litt.. I dag tyter hun på snap at ingen barn trenger ferie i utlandet, hytta er helt magisk. Ok, det er jo greit..., men hun SELV har behov for 5-6 utenlands turer i året 🤔😅 Henger ikke på greip. Bare vent til alle disse barna blir litt eldre, hytta blir ikke like populært år inn og ut da.., de vil nok også til utlandet spesielt når mor selv drar til utenlandet flere ganger i året,mens hun på en annen side sier hyttelivet er magisk.?! Møter seg selv i døren.😬 28 11
Klementine Skrevet 12. mai 2025 #10728 Skrevet 12. mai 2025 Helt enig i at barn ikke har behov for syden, men det finnes da mye mer i denne verden her enn det. Badeland, dyreparken, eventyrpark osv. Håper at de ikke legger alle pengene sine i jetset ferien for voksne i uken med barnefri. Det fremstår flaut og kleint spør du meg. 5 5
M.H85 Skrevet 13. mai 2025 #10729 Skrevet 13. mai 2025 Klementine skrev (8 timer siden): Helt enig i at barn ikke har behov for syden, men det finnes da mye mer i denne verden her enn det. Badeland, dyreparken, eventyrpark osv. Håper at de ikke legger alle pengene sine i jetset ferien for voksne i uken med barnefri. Det fremstår flaut og kleint spør du meg. Etter en viss alder er Badeland kipe greier, men da finnes telturer, klatring mye annet gøy. Når det er sagt noen turer til dyrepark,badeland, tusenfryd,overnatting i slike parker koste deg skjorta,på linje med syden😅 Poenget her er vel heller at det er 4 barns foreldre som drar på jetset ferier til London,Paris,Italia og Ibiza i løpet av 1 år (!). Har du råd til slikt har du råd til å ta barna med iallefall på en tur til utlandet også.! 12 4
baremeg007 Skrevet 13. mai 2025 #10730 Skrevet 13. mai 2025 Ikke at jeg stiller meg bak det å sende en slik melding, enten det er på mail eller snap eller hvor enn, som denne «Heidi» hadde sendt. Men det KG gjorde ut av dette er faktisk regelrett ren mobbing. KG får altså en hel følgerskare til å produsere en hel tråd med hets mot avsenderen, i full offentlighet. Hvordan kan det være greit? Hun er godt voksen og burde vite bedre, det burde aldri vært publisert! 7 6
Kønn Skrevet 13. mai 2025 #10731 Skrevet 13. mai 2025 baremeg007 skrev (1 time siden): Ikke at jeg stiller meg bak det å sende en slik melding, enten det er på mail eller snap eller hvor enn, som denne «Heidi» hadde sendt. Men det KG gjorde ut av dette er faktisk regelrett ren mobbing. KG får altså en hel følgerskare til å produsere en hel tråd med hets mot avsenderen, i full offentlighet. Hvordan kan det være greit? Hun er godt voksen og burde vite bedre, det burde aldri vært publisert! Har ikke sett på snappen hennes på en stund, men om hun mobber en usaklig kommentar er hun på samme nivå selv. Noe forøvrig flere av disse gjør. Pilotfrue er en av verstingene. 8 1
Harnoejegvilsi Skrevet 13. mai 2025 #10732 Skrevet 13. mai 2025 En ting er at hun, om hun gjør det, henger ut folk. En annen ting er at godeste Gjelsvik pr dags er en av verstingene når det gjelder å presse kropp og mat i ansiktet på folk. Kropp ved ulike poseringer, redigering av bilder, og da har jeg ikke tatt med hvor umodent denne «se hvor sexy og hot jeg er», samt dette grenseløse hysteriet når det kommer til mat.Ikke rart folk provoseres. Jeg er en av de som har forsvart Kristin tidligere, dessverre er det mindre og mindre igjen å forsvare. Ikke for at hun er et kjipt menneske, men pga innholdet hun prakker på folk. Og for at hun setter seg selv over andre. Issbel Raad og Sophie Elise, er i mine øyne mer tro mot seg selv, og tildels ærlige om hva de holder på med. 19
Skrottefar Skrevet 13. mai 2025 #10733 Skrevet 13. mai 2025 baremeg007 skrev (10 timer siden): Ikke at jeg stiller meg bak det å sende en slik melding, enten det er på mail eller snap eller hvor enn, som denne «Heidi» hadde sendt. Men det KG gjorde ut av dette er faktisk regelrett ren mobbing. KG får altså en hel følgerskare til å produsere en hel tråd med hets mot avsenderen, i full offentlighet. Hvordan kan det være greit? Hun er godt voksen og burde vite bedre, det burde aldri vært publisert! Hva var det for noe?
Janne1975 Skrevet 13. mai 2025 #10734 Skrevet 13. mai 2025 Er greia med et ark med ordet reklame teipet på brystet at snap ikke registrerer at man reklamerer? På samme måte som f eks Sara Emilie skriver «egebreklame» på sine snaps? Lurer oppriktig altså
Snublefot62 Skrevet 13. mai 2025 #10735 Skrevet 13. mai 2025 Janne1975 skrev (1 minutt siden): Er greia med et ark med ordet reklame teipet på brystet at snap ikke registrerer at man reklamerer? På samme måte som f eks Sara Emilie skriver «egebreklame» på sine snaps? Lurer oppriktig altså Tipper det ja. Alt for å unngå å følge reglene. 3
Janne1975 Skrevet 13. mai 2025 #10736 Skrevet 13. mai 2025 Snublefot62 skrev (6 minutter siden): Tipper det ja. Alt for å unngå å følge reglene. Ja, gud forby. Så sleipt. Takk for svar da😊
baremeg007 Skrevet 14. mai 2025 #10737 Skrevet 14. mai 2025 Skrottefar skrev (7 timer siden): Hva var det for noe? Se IG, video der hun «trenger hjelp til å svare på en mail»… 1
Stargaze Skrevet 14. mai 2025 #10738 Skrevet 14. mai 2025 baremeg007 skrev (5 timer siden): Se IG, video der hun «trenger hjelp til å svare på en mail»… Herregud for en mobbetråd med alle de innleggene, DET synes hun er greit liksom. Dobbeltmoralen lenge leve. Hun blir bare mer og mer usmakelig. Noen burde svart henne der. Virkelig. 4 2
Doris Becker Skrevet 14. mai 2025 #10739 Skrevet 14. mai 2025 (endret) . Endret 16. november 2025 av Doris Becker 5 5
Full kontroll Skrevet 14. mai 2025 #10740 Skrevet 14. mai 2025 (endret) "dager finns i alle farger" også grå som livets mann velger å ha det nå, dèt kan ikke godeste Kristin heeelt forstå, så nå bruker hun det som grunn for at nå skal "hun jammen flytte hun nå" 😛 😛 Ikke gull i enden av regnbuen der altsooo Kjærleiken er ikke blodrød for alltid ❤️ (setter det på spissen, til det motsatte er bevist 😛 ) Endret 14. mai 2025 av Full kontroll 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå