Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Moongirl skrev (19 timer siden):

Skal hun finne seg sjæl i Paris?🥱

Ja,hun vil være Carrie Bradshaw in Paris nevnte hun😍 Skikkelig normalt og jordnært fra en småbarns mor på snart 40😆

Endret av Måne Rampelyset
Bilde med opphavsrett fjernet
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Moongirl skrev (34 minutter siden):

Ja,sckjempe lenge siden London nå!😬 Maks 5000 kr altså...med hotell, mat, drikke og shopping..godt noen holder hun i ørene..lissom..null tro på!!🤣

Maks 5000 pr dag sa hun😆 Det er billig mente hun. Det er jo helt virkelighetsfjernt. Hvis du i tillegg har hatt skattemyndighetene etter deg, huset ditt ble nesten tvangsolgt, og du må ha regnskapsfører i hverdagen....🙈  Så drar du ikke til Paris i det hele tatt,mer danskebåten en helg om du vil være fornuftig. 

• Liker 12
  • Nyttig 17
Skrevet

Dyre drinker i London: "Jeg er i ekstase!" 

Nytt bad: "Jeg er i ekstase!" 

Det hun frykter mest, er visst å måtte innse at hun er en helt vanlig norsk 40 åring med barn og garasje. Til høsten er hun skolemamma og da blir hun enda mer bundet til ett sted. 

Men nei, bedre å fornekte det og heller leve det ekstatiske, konstante champagnesprudlende 10/10 livet 🥂🥂🥂🥂

• Liker 16
  • Nyttig 8
Skrevet

For det første; nøyaktig hvem får NOE som helst nytte, eller for såvidt interesse, av detaljert info om tilstanden på hennes kjønnshår? Det lurer jeg oppriktig på.

for det andre; hvor mange flere enn meg har scrollet direkte videre fra alt såkalt «innhold» fra londonturen (som forøvrig ble reprodusert herfra til helvete)? Selv så jeg aldri noen form for verken verdi eller inspirasjon i det. Det jeg så var en kvinne som måtte ty til desperate tiltak for å overvære en helg uten «livets mann (som hun ikke engang er forlovet med)».

For det tredje - hvordan F har hun råd til dette? Eller har hun egentlig det…?

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet
Bjerka skrev (7 timer siden):

Dyre drinker i London: "Jeg er i ekstase!" 

Nytt bad: "Jeg er i ekstase!" 

Det hun frykter mest, er visst å måtte innse at hun er en helt vanlig norsk 40 åring med barn og garasje. Til høsten er hun skolemamma og da blir hun enda mer bundet til ett sted. 

Men nei, bedre å fornekte det og heller leve det ekstatiske, konstante champagnesprudlende 10/10 livet 🥂🥂🥂🥂

Blir nok faren som følger opp barnet på skolen. Hun skal nok klage på det også,altså skolesystemet.  Bare vent.... 

Fikk også med meg at hun hun klaget på en bedrift, en bedrift som ville gi henne en pose twist fordi hun hadde handlet så mye kontorrekvisita der. Det syntes hun var "tragisk" at noen tilbyr søtsaker gratis?!😱 Tenke seg? De burde nok tilbudt frukt etter hennes syn. Er faen meg tragisk,tenk å reagere på alt. Dama må være et mareritt å leve med. 

• Liker 32
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 12
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
baremeg007 skrev (1 time siden):

For det første; nøyaktig hvem får NOE som helst nytte, eller for såvidt interesse, av detaljert info om tilstanden på hennes kjønnshår? Det lurer jeg oppriktig på.

for det andre; hvor mange flere enn meg har scrollet direkte videre fra alt såkalt «innhold» fra londonturen (som forøvrig ble reprodusert herfra til helvete)? Selv så jeg aldri noen form for verken verdi eller inspirasjon i det. Det jeg så var en kvinne som måtte ty til desperate tiltak for å overvære en helg uten «livets mann (som hun ikke engang er forlovet med)».

For det tredje - hvordan F har hun råd til dette? Eller har hun egentlig det…?

De fleste influensere i denne kategorien, Gjeldsvik, Tandberg, Sophie Elise m.fl, har til nå levd av å utlevere det meste om seg selv, privatlivet sitt, ungene sine. Vi er nå over i fasen hvor de må gå enda et steg lenger og snakke om kjønnshårene og bollemusa si for å få klikk. En kan jo bare lure på hva det neste blir for å få klikk. 

Endret av Era Vulgaris
  • Liker 16
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 7
Skrevet
Doris Becker skrev (25 minutter siden):

Jeg er redd det blir full kollaps. Slik vi har sett skje med superstjerner som startet ut i altfor ung alder. For dem var det ikke selvvalgt, de forsøkte å beskytte sitt privatliv, men jeg tror resultatet blir det samme, for det er ikke friskt å søke oppmerksomhet på denne måten. Det må bunne i store problemer og mangel på identitets- og selvfølelse, en trygghet der som mangler. Superstjernene har i det minste et talent å lene seg på, noe denne type influencere mangler, de ble kjent av å blotte seg på reality, og det er alt de har. Merkevarene de er ansikt utad for er ikke noe de selv har vært med på å bygge opp, de er kun innleid for å selge det til sine følgere.

Du har sannsynligvis rett i at det kan ende i full kollaps, og i kjølvannet ligger det uskyldige barn og andre relasjoner som er ufrivillig dratt inn i dette. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
M.H85 skrev (16 timer siden):

Ja,hun vil være Carrie Bradshaw in Paris nevnte hun😍 Skikkelig normalt og jordnært fra en småbarns mor på snart 40😆

Carrie hadde det jo så fælt i Paris😂

• Liker 7
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet
Era Vulgaris skrev (9 timer siden):

Du har sannsynligvis rett i at det kan ende i full kollaps, og i kjølvannet ligger det uskyldige barn og andre relasjoner som er ufrivillig dratt inn i dette. 

Dette forholdet varer ikke lenge... Isåfall må livets mann kun bli helgepappa noe han forhåpentligvis ikke gjør å velger barna sine før henne🥺😱. Ingen dame kan leve et slikt egoistisk "jetsett" liv samtidig som hun skal være "mor" til 4 kids og alt det innebærer. No Way. Det blir katastrofe til slutt. At hun ikke fant seg en 100% barnløs jetsett life mann er meget rart..... Velger en 3 barnsfar🙈 Livets mann må være blind!

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
M.H85 skrev (58 minutter siden):

Dette forholdet varer ikke lenge... Isåfall må livets mann kun bli helgepappa noe han forhåpentligvis ikke gjør å velger barna sine før henne🥺😱. Ingen dame kan leve et slikt egoistisk "jetsett" liv samtidig som hun skal være "mor" til 4 kids og alt det innebærer. No Way. Det blir katastrofe til slutt. At hun ikke fant seg en 100% barnløs jetsett life mann er meget rart..... Velger en 3 barnsfar🙈 Livets mann må være blind!

Kanskje det viktigste var å finne «noen» for å slippe å være alene. 

• Liker 10
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (4 minutter siden):

Kanskje det viktigste var å finne «noen» for å slippe å være alene. 

Det viktigste var 💸 da hun kunne jo ikke beholde huset sitt. Kjempe fornuftig utgangspunkt å bli en storfamilie av den grunn☺️

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
M.H85 skrev (16 minutter siden):

Det viktigste var 💸 da hun kunne jo ikke beholde huset sitt. Kjempe fornuftig utgangspunkt å bli en storfamilie av den grunn☺️

Enig med deg at det er veldig spesielt å finne seg en mann med et liv som virker til å være nesten motsatt av det hun egentlig ønsker å leve. Selv om hun virkelig er glad i han eller elsker han, så er det jo ikke som at det ikke finnes flere potensielle partnere der ute. Sannsynligvis noen som både er betalingsvillige og uten en haug med unger som skal følges opp også. 

• Liker 4
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (7 minutter siden):

Enig med deg at det er veldig spesielt å finne seg en mann med et liv som virker til å være nesten motsatt av det hun egentlig ønsker å leve. Selv om hun virkelig er glad i han eller elsker han, så er det jo ikke som at det ikke finnes flere potensielle partnere der ute. Sannsynligvis noen som både er betalingsvillige og uten en haug med unger som skal følges opp også. 

Tidsnød og betalingsvilje er vel nøkkelordene her. 

• Nyttig 6
Skrevet
Sparkel skrev (21 timer siden):

Hun skulle vist å kjøpe nytt palestina skjerf i dag. Sa det på snap etter at hun hadde lagt ut om ville tilstander nedenfor beltestedet. Heldigvis var hun på tur til bestevenninna «gartneren» som skulle rydde opp i urskogen. Hun skal nok lage noe nytt og spennende til 17 mai av palestinaskjerfet. 

Så spesielt! Er jo lenge siden hu har nevnt det, men ja altfor litt oppmerksomhet 

• Liker 1
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (1 time siden):

Ja for ungene kommer først, det vet hun. Så da burde hun funnet seg en barnløs fyr som elsket å 🍸🍹🏖✈️ all the time,eller også har mulighet til det...med 3 små kids funker det dårlig😅

• Liker 3
Skrevet
M.H85 skrev (17 minutter siden):

Ja for ungene kommer først, det vet hun. Så da burde hun funnet seg en barnløs fyr som elsket å 🍸🍹🏖✈️ all the time,eller også har mulighet til det...med 3 små kids funker det dårlig😅

Ikke sant. Jeg er sammen med en som har et par mindre unger jeg også. Det blir selvfølgelig en del ekstra greier sammenlignet med om det bare var oss, men dette var jo noe jeg visste om, vurderte og aksepterte før det ble oss. Ser virkelig ikke hvordan det skulle fungert for noen av oss hvis jeg nærmest var allergisk mot familielivet slik som KG virker til å være. Det er ikke som at situasjonen hans kommer til å forandre seg på en god stund, så det er for lenge å «holde ut» i påvente av at ungene flytter ut 😅 Alternativene er å tilpasse seg situasjonen eller pakke snippsekken og dra sin vei, og det bør hun skjønne også.

• Liker 5
Skrevet

Enig i det meste dere over meg skriver. Forholdet til K og livets mann, vet jeg ingenting om. Annet enn at det for MEG virker rart å leve singellivet i et parforhold med 4 barn involvert. Noen blir tapere av det til slutt. 
Det som provoserer meg er hennes Klara Klok attityde, der hun skal mene noe om absolutt ALT! Dette med økonomi i særdeleshet, der hun preker en ting, og gjør noe annet. Jeg skulle gitt henne kredibiliteten om hun levde etter det hun preker. Om hun handlet vanlige klær, alle har råd til. Der hun modererte pengebruken radikalt i henhold til å ha vært i en situasjon der hun holdt på å miste alt. Har de som sliter økonomisk råd til å ribbe høna, gå til dyre frisørbehandlinger, reise på flere ferier, lage nytt bad, kjøre dyr bil, handle klær fra dyre merkebutikker, kose med dyre datenights, med overnatting på hotell i samme by man bor i?! 
Det provoserer meg at hun fremstiller seg som ei som snakker de sårbares sak, mens sannheten er at hun med alt det jeg refererer til, snakker seg selv i mot. Hvis svaret på å finne seg selv, er å reise til en dyr destinasjon, som hun så fint kaller det, da er det noe jeg ikke har skjønt. 
I følge Kristin er jeg uansett bare 1 av nettrollene på Kvinneguiden😅

• Liker 23
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...