Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (5 timer siden):

Ny bruker opprettet, ny bruker deltar med FULL støtte til K, og så er ny bruker slettet.

Og er rundt i mange tråder om de ulike influenserne med forsvarstaler uansett hva det dreier seg om. En kan virkelig begynne å lure på det ene og det andre her på rampelys. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke forsvare at KG er en bra mor. Hun burde ikke få barn om hun ikke ville ha barn!.Hun er lagt fra Norges "dårligste# mor!  Vet at det er jobben hennes å snakke i en tlf, men hun tjener så mye mer som en vanlig arbeidsdag og hun kutte ut for hennes sønn

Fått nok!! Ikke giddet å si noe, pgs a backlash. 

Noe har jeg holdt kjeft om at KG er fake som bare det. Aldri giddet å kritisere henne før nå i det siste for folk forvarer henne med at hun kritiserte  influensere som har påvirket i dårlig måte. Det skal hun ha! Men. Samtidig, hun har kommet der selv. Hun har totalt sluttet å gå ut mot influencere. Nå har hun blitt syltynn som de folka hun har angrepet .hvorfor? Hun redigere er på seg på sosial media. Ja hun har bidratt my for å sette fokus på influencer industrien, men hvordan hun promoterer kosthold, er sykelig. Hun har definitivt narsissistiske trekk. i media hun har angrepet sine kollegaer mens hun  selv har er dobbeltmoral. Merk dere at etter hun fikk Vixen heders pris eller det var, sluttet hun med å angripe bloggere. Botox har hun hatt i mange år. Den fake rolige tonen på Snapshat henger ikke sammen med den "sinna stemmen på tv" Fake, fake, fake. Hvorfor trengte  hun et hus, når det bare henne og sønnen som hun har minimalt?

Endret av Miranda16
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda16 skrev (3 timer siden):

Man kan ikke forsvare at KG er en bra mor. Hun burde ikke få barn om hun ikke ville ha barn!.Hun er lagt fra Norges "dårligste# mor!  Vet at det er jobben hennes å snakke i en tlf, men hun tjener så mye mer som en vanlig arbeidsdag og hun kutte ut for hennes sønn

Fått nok!! Ikke giddet å si noe, pgs a backlash. 

Noe har jeg holdt kjeft om at KG er fake som bare det. Aldri giddet å kritisere henne før nå i det siste for folk forvarer henne med at hun kritiserte  influensere som har påvirket i dårlig måte. Det skal hun ha! Men. Samtidig, hun har kommet der selv. Hun har totalt sluttet å gå ut mot influencere. Nå har hun blitt syltynn som de folka hun har angrepet .hvorfor? Hun redigere er på seg på sosial media. Ja hun har bidratt my for å sette fokus på influencer industrien, men hvordan hun promoterer kosthold, er sykelig. Hun har definitivt narsissistiske trekk. i media hun har angrepet sine kollegaer mens hun  selv har er dobbeltmoral. Merk dere at etter hun fikk Vixen heders pris eller det var, sluttet hun med å angripe bloggere. Botox har hun hatt i mange år. Den fake rolige tonen på Snapshat henger ikke sammen med den "sinna stemmen på tv" Fake, fake, fake. Hvorfor trengte  hun et hus, når det bare henne og sønnen som hun har minimalt?

Den fake rolige tonen/stemmen på snap er bare grusom. Jo mer sint hun er på noe desto mer fake og roligere er tonen. Trur hun er en ganske så skummel dame. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (5 minutter siden):

Den fake rolige tonen/stemmen på snap er bare grusom. Jo mer sint hun er på noe desto mer fake og roligere er tonen. Trur hun er en ganske så skummel dame. 

Tror ikke man vil møte henne bak kassen nei når hun klager på dadler som ikke var gode nok eller sunne nok. Øynene lyser mye sinne...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært merkelig (og flau) meldingsutveksling med «regnskapsføreren». Snart får vel han også gjennomgå slik de foregående fikk. Hvordan har hun økonomi til alle disse jævla turene, med all den gjelden hun enda sitter med? Og nr 2 - bare klarer hun ikke være alene hjemme når fyren gjør sitt? Ettersom hun MÅ reise vekk hver gang han skal noe. Er virkelig merkelig hele det freakshowet hennes.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

baremeg007 skrev (11 timer siden):

Svært merkelig (og flau) meldingsutveksling med «regnskapsføreren». Snart får vel han også gjennomgå slik de foregående fikk. Hvordan har hun økonomi til alle disse jævla turene, med all den gjelden hun enda sitter med? Og nr 2 - bare klarer hun ikke være alene hjemme når fyren gjør sitt? Ettersom hun MÅ reise vekk hver gang han skal noe. Er virkelig merkelig hele det freakshowet hennes.

Jeg så dette,ble flau på hennes vegne. Litt som et barn som jippi jeg fikk lov av mamma dra på hyttetur med venninna mi😅😬

Det jeg reagerte mest på er hvordan hun hinter så sykt til mannen, se på håret mitt hallo? Åhhh hallo? Du sa feil. Du skulle sagt VI skal til Paris, ikke at jeg skal dra alene. Si det! Si det! Si det på kamera.  Herregud den stakkars mannen får ikke lov å si noe som ikke passer henne. Hele forholdet virker tilgjort? Han jatter bare med henne... Det høres godt. Han virker lite interessert i alt det hun sier,kommanderer,forlanger å tyter ut med.... Han jatter med for at hun ikke skal bli pottesur. Hun er så dominerende og intens på kamera mot han, kan jo bare undre seg hvordan hun er nå kamera er av..

Hun MÅ som du sier alltid ut å reise. Helst når sikker mannen har barna så hun slipper være hjemme tipper jeg. Hva slags bonusmor er hun egentlig? Mer en slags hippie dame som må ut av huset mest mulig samt involvere seg minst mulig. At han orker? Flytter man sammen drar man lasset sammen. Og kommentaren på at hun MÅ ut å reise for å få bedre selvtillit  eller finne seg selv🤣🤣 Vel Kristin,det får du ikke i en helg i Paris... Det får du av å endre tankegangen din,gå i terapi, være raus og inkluderende med din nye mann og bruke tid med barna og storfamilien!!!

Endret av M.H85
  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, har reagert på det samme! Og at hun konstant avbryter fyren sin - svært ofte er det umulig å få med seg hva han faktisk prøver å si, fordi hun på død og liv må snakke over han. Rart han ikke kommenterer det selv.

Og den sms-tråden med regnskapsføreren  kommer jeg ikke over - hvor flau kan man bli? Hun er nesten 40 år og sender bøttevis med meldinger (til og med i capslock) til en som er på jobb, med innhold som fremstår som er skrevet av et barn. Hun kommer heller aldri til å få bukt med de økonomiske problemene sine når det er slik hun (mis)bruker den økonomiske hjelpen hun selv har bedt om å få.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg007 skrev (35 minutter siden):

Helt enig, har reagert på det samme! Og at hun konstant avbryter fyren sin - svært ofte er det umulig å få med seg hva han faktisk prøver å si, fordi hun på død og liv må snakke over han. Rart han ikke kommenterer det selv.

Og den sms-tråden med regnskapsføreren  kommer jeg ikke over - hvor flau kan man bli? Hun er nesten 40 år og sender bøttevis med meldinger (til og med i capslock) til en som er på jobb, med innhold som fremstår som er skrevet av et barn. Hun kommer heller aldri til å få bukt med de økonomiske problemene sine når det er slik hun (mis)bruker den økonomiske hjelpen hun selv har bedt om å få.

🤣 Ikke at jeg ler av deg,men satt å tenkte på om jeg selv måtte få lommepenger av mannen eller høre med noen for å kunne dra på ferie når man er ca 40 år med barn. Ikke akkurat tiltrekkende.... Jeg kunne aldri levd med en slik mann altså motsatt....  

Hun vil nok kreve mer og mer av mannen også for han virker allerede som en fyr som bare jatter med uten å interesse seg....Da blir hun nok rasende.🙈

Hun burde vært barnløs, og iallefall ikke bodd med totalt 4 stk barn. Katastrofe. Hun er ikke faniliekjær. Hun er egoistisk ,og det er definitivt mye uro og usikkerhet i henne der hun må flykte  bort hele tiden med en illusjon at det handler om å "finne seg selv".  For et slitsomt evig "jag"..... Gir det samboer forholdet max et par år... Kan jo bare tenke seg når 4 kids kommer i puberteten hvordan hun skal takle det. Hun rømmer nok bare fra ansvaret.

Endret av M.H85
  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg av ren kjedsomhet sett snappen hennes. Har ikke sett på flere uker. (Heldigvis) De blir verre og verre disse, såkalte påvirkerne🙈 Tenk å ha en mening om absolutt alt?! Også er disse meningene, knyttet til de kortene hun daglig trekker, bare TULL! Nesten så det er på grensa til frekt å bruke av andres tid på denne måten. Hva slags øyeåpner er hun for andre med alt dette tullet hun snakker om ? I tillegg, denne milde, myke, rooooolige stemmen🙈
Ja, jeg trigges av sånt tull. Og ja, jeg blokkerte. Umiddelbart

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (13 minutter siden):

Nå har jeg av ren kjedsomhet sett snappen hennes. Har ikke sett på flere uker. (Heldigvis) De blir verre og verre disse, såkalte påvirkerne🙈 Tenk å ha en mening om absolutt alt?! Også er disse meningene, knyttet til de kortene hun daglig trekker, bare TULL! Nesten så det er på grensa til frekt å bruke av andres tid på denne måten. Hva slags øyeåpner er hun for andre med alt dette tullet hun snakker om ? I tillegg, denne milde, myke, rooooolige stemmen🙈
Ja, jeg trigges av sånt tull. Og ja, jeg blokkerte. Umiddelbart

Har hun begynt med kortene igjen nå ja😅 Ikke fått med meg. Hun er fryktelig happy nå,det er ingen barn i huset (hun takler jo knapt barn) og hun skal reise på aleneferie igjen til byen som i fjor mener jeg ble kåret til verdens dyreste by😅🙈 Det går fint,regnskapsføreren sa det var ok så🥰 Skal finne seg "billige" hotel i Paris ( noe som er umulig med mindre du vil bo i "slummen"),men vil reise med SAS + da,selvfølgelig 🥰Alt med måte si.😁

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moongirl skrev (3 timer siden):

Skal hun finne seg sjæl i Paris?🥱

Ja, men på budsjett. Maks 5.000,- pr dag. Der har regnskapsføreren satt grensa.

Lenge siden forrige solotur nå. På tide med en ny 💅

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jo blokkert henne i noen uker, men hva skjedde me Palestina? Hu pratet jo så mye om Gaza og palestinske barn, men ikke hørt eller sett noe på lenge ☺️ var det bare for å få følgere? 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde hun var i London igjen, men det er vel kun et tilbakeblikk fra turen hun har lagt ut på Snap

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Himmelen_91 skrev (20 minutter siden):

Nå har jeg jo blokkert henne i noen uker, men hva skjedde me Palestina? Hu pratet jo så mye om Gaza og palestinske barn, men ikke hørt eller sett noe på lenge ☺️ var det bare for å få følgere? 

Hun skulle vist å kjøpe nytt palestina skjerf i dag. Sa det på snap etter at hun hadde lagt ut om ville tilstander nedenfor beltestedet. Heldigvis var hun på tur til bestevenninna «gartneren» som skulle rydde opp i urskogen. Hun skal nok lage noe nytt og spennende til 17 mai av palestinaskjerfet. 

Endret av Sparkel
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (55 minutter siden):

Ja, men på budsjett. Maks 5.000,- pr dag. Der har regnskapsføreren satt grensa.

Lenge siden forrige solotur nå. På tide med en ny 💅

Ja,sckjempe lenge siden London nå!😬 Maks 5000 kr altså...med hotell, mat, drikke og shopping..godt noen holder hun i ørene..lissom..null tro på!!🤣

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (Akkurat nå):

Ja,sckjempe lenge siden London nå!😬 Maks 5000 kr altså...med hotell, mat, drikke og shopping..godt noen holder hun i ørene..lissom..null tro på!!🤣

Dette var per dag altså… men ja. Nei! Det skjer ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (5 minutter siden):

Dette var per dag altså… men ja. Nei! Det skjer ikke.

Ja, mente per dag.. skjer ikke, nei   det koster å finne seg  sjæææl vettu 😬

"Vanlige folk" hadde hatt null problem med det budsjettet, men ikke GJELDSviken !

Endret av Moongirl
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...