Frøkenfryden Skrevet 26. april #10561 Del Skrevet 26. april Jeg synes hun lever så kavete. Kunne ikke på restaurant da hun ikke hatt dusja på dagesvis.😧 Ha nå litt struktur da, ta en morgendusj og ta på vanlige klær. Må da klare det når hun ikke må ut av huset på spesifikke tider og sånn. Nister lages jo dagen før og hun måker vel ikke bonusbarna ut døra på morgenkvisten? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hei_paa_deg Skrevet 26. april #10562 Del Skrevet 26. april Fins tørrshampo til sånne som KG også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 26. april #10563 Del Skrevet 26. april Hun var på fylla igår med typen igjen. Hun drikker alkohol nesten hver dag nå. Hun tror vel at det sukkerfrie og super sunne kostholdet veier opp det store alkoholinntaket hennes. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 26. april #10564 Del Skrevet 26. april Sassya skrev (6 minutter siden): Hun var på fylla igår med typen igjen. Hun drikker alkohol nesten hver dag nå. Hun tror vel at det sukkerfrie og super sunne kostholdet veier opp det store alkoholinntaket hennes. Og mannen da🙈... 3 barns far på 45 år. For en livsstil. Gud jeg er glad i min kjære som heller foretrekker hjelpe meg med å vaske bil,terrasse og slike ting. Han festet mye før selv,men når man er så godt voksen er det normalt ikke orke slikt..... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 26. april #10565 Del Skrevet 26. april M.H85 skrev (9 minutter siden): Og mannen da🙈... 3 barns far på 45 år. For en livsstil. Gud jeg er glad i min kjære som heller foretrekker hjelpe meg med å vaske bil,terrasse og slike ting. Han festet mye før selv,men når man er så godt voksen er det normalt ikke orke slikt..... Ikke sant 👍 Jeg er også godt voksen og orker ikke å drikke og feste sånn lenger. Festet fra meg i 20 årene jeg. Jeg merker jeg tåler alkohol dårlige med årene og det holder med 1 glass vin en skjelden gang. Skjønner ikke at de orker. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 26. april #10566 Del Skrevet 26. april 🤣 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 26. april #10567 Del Skrevet 26. april Full kontroll skrev (12 minutter siden): 🤣 Herlighet så teit . Er ikke uvanlig å ta seg 1-2 glass vin hverdag og kanskje ta seg mer innimellom ved en fest innimellom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 26. april #10568 Del Skrevet 26. april (endret) Sassya skrev (28 minutter siden): Ikke sant 👍 Jeg er også godt voksen og orker ikke å drikke og feste sånn lenger. Festet fra meg i 20 årene jeg. Jeg merker jeg tåler alkohol dårlige med årene og det holder med 1 glass vin en skjelden gang. Skjønner ikke at de orker. Det er ikke vanlig. Eller jo for menn uten barn i 45-50 års alderen er det jo mer normalt, ungkarer og spellemenn uten ansvar😅 Med 45 år og 3 små kids?? Eh nope,da er man sliten og har andre hobbyer..... som regel. De fyker jo på fylla med en gang barna er borte... Jeg drikker kanskje 5 ganger i året inkludert julebord og sommerfester. Er da ødelagt i 2 dager etterpå...Jeg er 40 Endret 26. april av M.H85 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 26. april #10569 Del Skrevet 26. april Sansa20 skrev (12 minutter siden): Herlighet så teit . Er ikke uvanlig å ta seg 1-2 glass vin hverdag og kanskje ta seg mer innimellom ved en fest innimellom Er du seriøs nå? 1-2 glass hver dag + noe mer ved en fest innimellom? Dersom du er alvorlig nå så viser det hvor skadelig denne eksponeringen hennes er av alkohol. Det er virkelig ikke normalt med 1-2 glass vin hver dag. 13 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 26. april #10570 Del Skrevet 26. april Sassya skrev (58 minutter siden): Hun var på fylla igår med typen igjen. Hun drikker alkohol nesten hver dag nå. Hun tror vel at det sukkerfrie og super sunne kostholdet veier opp det store alkoholinntaket hennes. Hun har tydelig at alkoholproblem. Hvis all kos må inneholde alkohol så har man et problem.. Og veldig pussig at hun ikke vet skadevirkningene av alkohol. Det er mye verre en syltetøy på brødskiva. At hun liksom er sunn er bare piss 8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 26. april #10571 Del Skrevet 26. april Sansa20 skrev (17 minutter siden): Herlighet så teit . Er ikke uvanlig å ta seg 1-2 glass vin hverdag og kanskje ta seg mer innimellom ved en fest innimellom Jo ,det er uvanlig. 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 26. april #10572 Del Skrevet 26. april Snublefot62 skrev (5 minutter siden): Er du seriøs nå? 1-2 glass hver dag + noe mer ved en fest innimellom? Dersom du er alvorlig nå så viser det hvor skadelig denne eksponeringen hennes er av alkohol. Det er virkelig ikke normalt med 1-2 glass vin hver dag. ....Og kanskje også mest dobbelt moralen....Kristin tyter ut, holder torden taler, kjefter i vei på folk som gir barna sukker,mens hun drikker som en sjømann...😬👐 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 26. april #10573 Del Skrevet 26. april (endret) Sansa20 skrev (31 minutter siden): Herlighet så teit . Er ikke uvanlig å ta seg 1-2 glass vin hverdag og kanskje ta seg mer innimellom ved en fest innimellom Er du seriøst nå? Skal du forsvare alkoholmisbruket hennes også nå? Ser du ikke at dette er unormalt og feil. Hun bor og har ansvar for opptil 4 barn og kjører bil hver dag. Noen som drikker så mye har et alkoholproblem. Endret 26. april av Sassya 6 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 26. april #10574 Del Skrevet 26. april "Influencers encourage alcohol consumption by associating the product with their positive image. In some posts the consumption of alcohol is associated with a convivial moment between friends, which is illegal. Very often drinking is made synonymous with partying, sexuality, travel or vacations. Mandatory health messages are very often absent, whether in description or on the visuals." https://eurocare.org/what-we-do/other-topics?view=article&id=62:a-landmark-victory-against-online-alcohol-influence&catid=20 Dette gjelder i høyeste grad Gjelsvik. "Alkohol er skadelig for kroppen din fra første glass du drikker. Det finnes ikke et risikofritt alkoholforbruk med tanke på helsekonsekvensene. Alkohol er mer skadelig for kroppen jo eldre du er." https://avogtil.no/fakta/hvor-mye-alkohol-er-skadelig/ 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. april #10575 Del Skrevet 26. april Sassya skrev (8 minutter siden): Er du seriøst nå? Skal du forsvare alkoholmisbruket hennes også nå? Ser du ikke at dette er unormalt og feil. Hun bor og har ansvar for opptil 4 barn og kjører bil hver dag. Noen som drikker så mye har et alkoholproblem. Hun kjører ikke og drikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 26. april #10576 Del Skrevet 26. april Klink skrev (5 minutter siden): Hun kjører ikke og drikker? Hun gjør nok det. Hun drikker på kvelden og kjører neste morgen. Når hun var i London drakk hun drinker på flyplassen og kjørte hjem på kvelden. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 26. april #10577 Del Skrevet 26. april Sassya skrev (3 minutter siden): Hun gjør nok det. Hun drikker på kvelden og kjører neste morgen. Når hun var i London drakk hun drinker på flyplassen og kjørte hjem på kvelden. Kjører nok ikke med promille nei,men bare det å måtte ta seg et glass vin til og med på flyplassen når ferien er ferdig?! Spesielt..... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hei_paa_deg Skrevet 26. april #10578 Del Skrevet 26. april (endret) M.H85 skrev (22 minutter siden): Kjører nok ikke med promille nei,men bare det å måtte ta seg et glass vin til og med på flyplassen når ferien er ferdig?! Spesielt..... . Endret 26. april av hei_paa_deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 26. april #10579 Del Skrevet 26. april M.H85 skrev (25 minutter siden): Kjører nok ikke med promille nei,men bare det å måtte ta seg et glass vin til og med på flyplassen når ferien er ferdig?! Spesielt..... Har lært og følger at man skal vente minst 12 timer å kjøre etter siste enhet. Hun gjør jo ikke det. Jeg reagerte også på drikkingen på flyplassen på vei hjem. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. april #10580 Del Skrevet 26. april Sassya skrev (26 minutter siden): Har lært og følger at man skal vente minst 12 timer å kjøre etter siste enhet. Hun gjør jo ikke det. Jeg reagerte også på drikkingen på flyplassen på vei hjem. Om hun kjører med promille er det selvfølgelig ikke greit. Er det så ofte? Og har ikke hun hatt et rusproblem før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå