Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen er tillatt å kjøre med promille. Ei heller Kristin Gjelsvik.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sansa20 skrev (3 timer siden):

Herlighet så teit .   Er ikke uvanlig å ta  seg  1-2 glass vin hverdag og kanskje ta seg  mer innimellom ved en fest innimellom

Slutt.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Sansa20 skrev (3 timer siden):

Herlighet så teit .   Er ikke uvanlig å ta  seg  1-2 glass vin hverdag og kanskje ta seg  mer innimellom ved en fest innimellom

Du har helt rett. Det er vanlig å drikke hver dag når man har et alkoholproblem. 

• Liker 8
  • Nyttig 21
Skrevet
Purple Diamond skrev (1 time siden):

Slutt.

Jeg syns  det er rart å si at hun har et alkoholproblem det vet vi da ikke. 

• Liker 5
Skrevet
Sassya skrev (17 minutter siden):

Ja hun har hatt rusproblemer i tenårene med narkotika. Og jeg husker hun snakket om at hun drakk øl når hun ammet F og det var ok og unne seg øl da. Og i dag snakket hun og samboeren at de kunne ut med båten i dag. Det etter at de var på fest i går.

Ja trenger ikke la være å kjøre hele dagen derpå? Eller? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Andrea59 skrev (På 26.2.2025 den 19.37):

Hmm…ser den. 😛  ja, det er bra de smaker på mye. Bare en betraktning om at alt hele tiden skal være så lekkert og variert :) 

Variert er ikke vanskelig om en har system, jeg er absolutt ikke fan av den norske matpakken med kjedelige brødskiver. Mine pakker det de får tid til fra de pakker sine egne (1klasse)

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet
Klink skrev (4 timer siden):

Jeg syns  det er rart å si at hun har et alkoholproblem det vet vi da ikke. 

Hvor leser du at jeg har sagt det? Jeg reagerte på brukeren som sa dette; "Herlighet så teit .   Er ikke uvanlig å ta  seg  1-2 glass vin hverdag og kanskje ta seg  mer innimellom ved en fest innimellom"

Jeg reagerer på hvor lett man tar på alkoholbruk.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
Purple Diamond skrev (8 timer siden):

Hvor leser du at jeg har sagt det? Jeg reagerte på brukeren som sa dette; "Herlighet så teit .   Er ikke uvanlig å ta  seg  1-2 glass vin hverdag og kanskje ta seg  mer innimellom ved en fest innimellom"

Jeg reagerer på hvor lett man tar på alkoholbruk.

I min krets er det helt vanlig å drikke et glass vin i sola midt i uka. Har heller ingen dårlig samvittighet for å drikke flere glass i helga. Dere som syns dette er forkastelig og koser dere med vask av bil og terrasse, kan dere ikke bare godta at vi er ulike? 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Nimbus skrev (Akkurat nå):

I min krets er det helt vanlig å drikke et glass vin i sola midt i uka. Har heller ingen dårlig samvittighet for å drikke flere glass i helga. Dere som syns dette er forkastelig og koser dere med vask av bil og terrasse, kan dere ikke bare godta at vi er ulike? 

Jeg har heller ikke problemer med at noen tar seg noen glass alkohol midt i uka. Eller i helga. Eller i ferier. Osv osv. jeg gjør det gjerne selv.

Men ser du på Kristin er det ikke lenger bare et par ganger i uka. Det ser nærmest ut til å være hver dag + helg. Pluss litt ekstra innimellom. Og så litt ekstra til kosen. Og som vi vet, vi ser ikke alt. Noe som betyr at mengden sannsynligvis er større.

Men. Det verste er at dette skjer i Kristins SoMe kanal. Det er inntekten hennes, og alkoholforbruket hennes blandes da med jobb og da er vi over i alkoholloven og forbud mot å vise alkohol når man selger noe. Spis med Kristin, og et glass vin. Åpne post med Kristin, og et glass vin. Snakke om tøffe ting, og et glass vin. Betale regninger, og et glass vin. Reisevideoer, med alkohol. F har lagt seg, og litt vin. Og så videre og så videre.

Når jeg drikker alkohol er det ingenting jeg tjener penger på. Ingen som ser det (bortsett fra de rundt meg). Og ingen som blir påvirket av at jeg drikker (bortsett fra meg).

Der er den store forskjellen.

• Liker 22
  • Nyttig 18
Skrevet
Nimbus skrev (10 minutter siden):

Jo, selvsagt. Men det er ikke mindre skadelig for det.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 6
Skrevet
Nimbus skrev (1 time siden):

Jeg har null problem med å godta at enkelte trenger alkohol mer enn andre, det er da ingen hemmelighet. Dobbeltmoralen hos KG oppstår når hun fremviser hypersunne matvaner samtidig som hun drikker alkohol veldig ofte. Hun glorifiserer det å drikke alkohol nærmest daglig, men gud forby om ungene skulle få i seg et gram sukker! 

• Liker 17
  • Nyttig 12
Skrevet

K normaliserer alkohol som er det mest utbredte rusmiddelet som finnes. Hvorfor har hun behov for å ruse seg så ofte? 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Moongirl skrev (11 minutter siden):

K normaliserer alkohol som er det mest utbredte rusmiddelet som finnes. Hvorfor har hun behov for å ruse seg så ofte? 

Hun syns nok det er hyggelig med et glass vin. Er du sikker på at det alltid er alkohol i glasset? Det finnes utrolig mye alkoholfritt som er godt. Og ikke alle som er så opptatt av å signalisere hva man drikker. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 10
Skrevet (endret)
Moongirl skrev (25 minutter siden):

Det er Kristin sin form for godteri.

Endret av Tough cookie
  • Liker 5
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...