M.H85 Skrevet 23. april 2025 #10541 Skrevet 23. april 2025 Sansa20 skrev (5 timer siden): Det gikk da veldig fint, som dem håndverkere sa. ?😅 Poenget er at det fort kunne gått dårlig. Er en grunn at tørketid er ca 1 døgn. 4
loffen Skrevet 23. april 2025 #10542 Skrevet 23. april 2025 For ei tragisk dame! Har prøvd å se på et par snapper men... at noen orker å følge det spetakkelet der fatter jeg ikke! 17 5
Gjest Sol2025 Skrevet 24. april 2025 #10543 Skrevet 24. april 2025 (endret) Oi,oi for en begredelig tråd! Som om KG er en dårlig mor fordi hun syns det var godt at barnehage, skole åpnet etter påsken… Dæven altså da tror jeg det er mange dårlige foreldre rundt forbi i landet vårt. Hvem fanden nyter ikke det etter 24/7 med 4,5 barn i huset 😂 Slapp av , jeg leste hun var i London på egentur, sønnen var borte noen uker. Tenker mor, far og besteforeldre gir alt for at barna skal ha det helt tipp,topp. Trekk pusten ! KG gjør mye dumt men spar dere for å kritisere henne i forhold til sønnen! Endret 24. april 2025 av Sol2025 .
Irja Skrevet 24. april 2025 #10544 Skrevet 24. april 2025 Sol2025 skrev (2 timer siden): Oi,oi for en begredelig tråd! Som om KG er en dårlig mor fordi hun syns det var godt at barnehage, skole åpnet etter påsken… Dæven altså da tror jeg det er mange dårlige foreldre rundt forbi i landet vårt. Hvem fanden nyter ikke det etter 24/7 med 4,5 barn i huset 😂 Slapp av , jeg leste hun var i London på egentur, sønnen var borte noen uker. Tenker mor, far og besteforeldre gir alt for at barna skal ha det helt tipp,topp. Trekk pusten ! KG gjør mye dumt men spar dere for å kritisere henne i forhold til sønnen! De fleste kjenner sikkert på at det er litt godt å komme tilbake til hverdagen igjen, ja. Men man skulle tro at det var litt hyggelig å tilbringe noen dager med sønnen sin, etter å ha vært borte fra han i fem uker. Og faktisk få til det helt uten å klage på snap 😞 21 3 3
arnoyb Skrevet 24. april 2025 #10545 Skrevet 24. april 2025 Irja skrev (23 minutter siden): De fleste kjenner sikkert på at det er litt godt å komme tilbake til hverdagen igjen, ja. Men man skulle tro at det var litt hyggelig å tilbringe noen dager med sønnen sin, etter å ha vært borte fra han i fem uker. Og faktisk få til det helt uten å klage på snap 😞 Dette er jo poenget! Hun synes det er godt å sende ungen i barnehagen og til far etter fem dager! Hun kunne ordlagt seg annerledes. Ikke tvil om at det er krevende å ha barna hjemme flere dager i strekk, spes om man er veldig avhengig av egentid. Men her fremstår hun ikke bra. 10
Full kontroll Skrevet 24. april 2025 #10546 Skrevet 24. april 2025 Noen som har sett "oppfølgeren" til at livets mann spiste de siste bitene rett foran snurte nesa på henne? 😛 1
Kønn Skrevet 24. april 2025 #10547 Skrevet 24. april 2025 Var det vinkveld og feiring av barnefri i går kveld? Slørete blikk og kos med appelisbiter. Livets mann azz. Og jeg er irritert på meg selv for å ha gått inn der på snappen🙈 10
Sol Rampelyset Skrevet 24. april 2025 #10548 Skrevet 24. april 2025 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
M.H85 Skrevet 24. april 2025 #10549 Skrevet 24. april 2025 Sol2025 skrev (16 timer siden): Oi,oi for en begredelig tråd! Som om KG er en dårlig mor fordi hun syns det var godt at barnehage, skole åpnet etter påsken… Dæven altså da tror jeg det er mange dårlige foreldre rundt forbi i landet vårt. Hvem fanden nyter ikke det etter 24/7 med 4,5 barn i huset 😂 Slapp av , jeg leste hun var i London på egentur, sønnen var borte noen uker. Tenker mor, far og besteforeldre gir alt for at barna skal ha det helt tipp,topp. Trekk pusten ! KG gjør mye dumt men spar dere for å kritisere henne i forhold til sønnen! Vel om du kun har 1 barn som enda er veldig liten, og du har ca 5 uker barnefri , for å så være overlykkelig at barnehagen starter etter 5 dager fri,og barnet er dagen etterpå hos far igjen... Det er ikke vanlig gitt.... Jeg hadde slitt voldsomt bare av å være 5 uker (!!) uker borte fra et barnehage barn, det er heller ikke helt vanlig... Handler ikke om om barnet er godt i varetatt. Ikke det man diskuterer her om du leser....... 30 6
Marihone Skrevet 25. april 2025 #10550 Skrevet 25. april 2025 Jeg synes hun skryter litt vel mye av egentid/barnefri. Jeg har aldri vært mer enn to netter borte fra barna og savnet er stort etter en helg borte. Jeg fikk ikke barn for å være borte fra dem. Såklart deilig med egentid og bare være meg, men flere dager borte fra barna føler ikke jeg for: 17 3
M.H85 Skrevet 25. april 2025 #10551 Skrevet 25. april 2025 Marihone skrev (2 timer siden): Jeg synes hun skryter litt vel mye av egentid/barnefri. Jeg har aldri vært mer enn to netter borte fra barna og savnet er stort etter en helg borte. Jeg fikk ikke barn for å være borte fra dem. Såklart deilig med egentid og bare være meg, men flere dager borte fra barna føler ikke jeg for: Det vanligste for skilte foreldre er vel å være uten barna sine max 2-3 uker i strekk når man deler sommerferien.? Kristin var 5 uker uten sønnen,så dro han rett til faren slik hun kunne dra til London. Det hadde nok ikke de aller fleste gjort... Spesielt når det er snakk om barnehage barn. Store tenåringer er litt annerledes, de vil ikke alltid bli med foreldre på ting en gang. Det kjenner jeg godt til nå for tiden😅 Men noe helt annet med små barn. 19 1
~ Ada ~ Skrevet 25. april 2025 #10552 Skrevet 25. april 2025 Mindreårige (verken direkte eksponering eller annen omtale) har ingenting på kommersielle nettkontoer å gjøre, og heller ikke her på kg. Jeg forstår ikke at det tillates en praktis der vi kan diskutere morsrollen når mor er navngitt. 5
oss-to Skrevet 25. april 2025 #10553 Skrevet 25. april 2025 ~ Ada ~ skrev (16 minutter siden): Mindreårige (verken direkte eksponering eller annen omtale) har ingenting på kommersielle nettkontoer å gjøre, og heller ikke her på kg. Jeg forstår ikke at det tillates en praktis der vi kan diskutere morsrollen når mor er navngitt. 🙌🙌 4
Margit777 Skrevet 25. april 2025 #10554 Skrevet 25. april 2025 M.H85 skrev (På 22.4.2025 den 1.23): Etter 5 uker barnefri, og da ca 5 dager påske med barn så gleder hun seg såååååå utrolig mye til alle barna drar til den ene andre foresatte. Dette sitter hun å prater høyt om. At hun har funnet seg en fyr med 3 kids er nok et dårlig valg når den største gleden er å sende barna til den andre foresatte etter 5 dager når du i forkant har hatt nesten 5 uker fri😬 Kristin passer som helgemamma til sitt barn og definitivt en dame som burde valgt en barnløs mann. Er det mulig?? Sitte prate slikt. Et hån nesten mot andre som har har unger 100%. Hva om barnet hennes ikke hadde en tilstedeværende far eller bonusungene ikke hadde en frisk mor. Herregud hun takler ikke en påske en gang med barn hun😱 Gleder seg såååå sykt til de er ute av huset sier hun.👏😱 Er vondt 😔 2
Gjest Sol2025 Skrevet 25. april 2025 #10555 Skrevet 25. april 2025 M.H85 skrev (23 timer siden): Vel om du kun har 1 barn som enda er veldig liten, og du har ca 5 uker barnefri , for å så være overlykkelig at barnehagen starter etter 5 dager fri,og barnet er dagen etterpå hos far igjen... Det er ikke vanlig gitt.... Jeg hadde slitt voldsomt bare av å være 5 uker (!!) uker borte fra et barnehage barn, det er heller ikke helt vanlig... Handler ikke om om barnet er godt i varetatt. Ikke det man diskuterer her om du leser....... Nå om dagen er det vel flere barn det er snakk om, slik jeg har forstått det. Hva vet vi, kanskje det var pappan sin tur til å ha sønnen. Selv hadde jeg nok hatt det vondt om mitt barn var borte så lenge men når det hadde vært snakk om en så fantastisk opplevelse som gutten får oppleve med sine besteforeldre så hadde jeg satt mine egoistiske tanker vekk og unt gutten den store opplevelsen. Sånn litt på siden så har jeg lest men tråden går jo både hit og dit 😉
Gjest Sol2025 Skrevet 25. april 2025 #10556 Skrevet 25. april 2025 ~ Ada ~ skrev (4 timer siden): Mindreårige (verken direkte eksponering eller annen omtale) har ingenting på kommersielle nettkontoer å gjøre, og heller ikke her på kg. Jeg forstår ikke at det tillates en praktis der vi kan diskutere morsrollen når mor er navngitt. Enig, beklager! Skjer ikke igjen.
garfunkel Skrevet 25. april 2025 #10557 Skrevet 25. april 2025 Marihone skrev (11 timer siden): Jeg synes hun skryter litt vel mye av egentid/barnefri. Jeg har aldri vært mer enn to netter borte fra barna og savnet er stort etter en helg borte. Jeg fikk ikke barn for å være borte fra dem. Såklart deilig med egentid og bare være meg, men flere dager borte fra barna føler ikke jeg for: Ja, og så aggressivt hun fronter dette med å nærmest skryte av hvor lenge det er mulig å ikke se barnet sitt så synes jeg nesten hun indirekte sier at det å savne barna sine og ønske å være sammen med de foran noe annet, er en svakhet og negativ ting. Det liker jeg ikke helt. 8 1 2
Anno1969 Skrevet 26. april 2025 #10558 Skrevet 26. april 2025 Når KG skal kose seg eller gi seg selv belønning vil hun ha noe som gjør kroppen godt! KG gir kroppen alkohol (vin) og påstår at hun lever sunt!!! Kan du forklare dette Kristin hvis du leser dette??? 13
SH# Skrevet 26. april 2025 #10559 Skrevet 26. april 2025 Blokker henne og andre influensere som har elendig innhold. Hvis flere blokkere, så vil influensere bli nødt til å produsere bedre innhold. Anbefaler alle å ta en opprydding og tenke over hvilke influensere synes du fortjener inntektene fra dine klikk ? 9 11
M.H85 Skrevet 26. april 2025 #10560 Skrevet 26. april 2025 (endret) Anno1969 skrev (5 timer siden): Når KG skal kose seg eller gi seg selv belønning vil hun ha noe som gjør kroppen godt! KG gir kroppen alkohol (vin) og påstår at hun lever sunt!!! Kan du forklare dette Kristin hvis du leser dette??? 😅 Litt dobbelt moral der. Tyter ut om alle disse næringsstoffene kroppen trenger,nærmest håner alt som gud forby heter sukker.... Interessant når du da pøser ned på alkohol. Alkohol som er noe av det mest skadeligste som finnes for mennesker!!! Hvertfall så ofte som hun drikker. Og...der ble det fylla igjen i går. Orker ikke se igjennom alt,men sto å hoppet tydelig beruset.... Hva en slik fylle kule gjør med kroppen snakker hun ikke om, hun er jo en vits.... ikke kom her snakk om protein maten din når du tørker ut kroppen din med mengder av " gift". Fy Søren så dobbeltmoralsk. Så lett å se hun elsker dette barnløse livet,mye mer happy nå enn når hun er med barn. Ganske patetisk. Hun snart 40, han 45 eller 46 år ca....(!) merkelige prioriteringer. Endret 26. april 2025 av M.H85 22 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå