Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Janne1975 skrev (49 minutter siden):

Kjempeekkelt! Og det etter å ha sittet i bilen i 2 timer mens livets mann var i svømmehallen med 4 kids alene. Hennes sønn kan ikke svømme engang, det har Nina dokumentert, så bare det er passe stress for livets stefar. Som hun reder så ligger hun, hun ender nok opp som helgemamma til slutt.

Etter 5 uker barnefri, og da ca 5 dager påske med barn så gleder hun seg såååååå utrolig mye til alle barna drar til den ene andre foresatte. Dette sitter hun å prater høyt om. At hun har funnet seg en fyr med 3 kids er nok et dårlig valg når den største gleden er å sende barna til den andre foresatte etter 5 dager når du i forkant har hatt nesten 5 uker fri😬 Kristin passer som helgemamma til sitt barn og definitivt en dame som burde valgt en barnløs mann. Er det mulig?? Sitte prate slikt. Et hån nesten mot andre som har har unger 100%. Hva om barnet hennes ikke hadde en tilstedeværende far eller bonusungene ikke hadde en frisk mor. Herregud hun takler ikke en påske en gang med barn hun😱 Gleder seg såååå sykt til de er ute av huset sier hun.👏😱

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Himmelen_91 skrev (1 time siden):

Uff a meg!! Så ekkelt 🤮!!! Sitte å prate så mye om at hun gleder seg så mye til at barna skal ut av huset, og at på onsdagen så skal de til sine andre foreldre. Har hun ikke nylig hatt barnet sitt kun i noen dager hos deg? 

IMG_4803.png

Jo 5 dager ca, etter 5 uker barnefri🙄

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 minutter siden):

Etter 5 uker barnefri, og da ca 5 dager påske med barn så gleder hun seg såååååå utrolig mye til alle barna drar til den ene andre foresatte. Dette sitter hun å prater høyt om. At hun har funnet seg en fyr med 3 kids er nok et dårlig valg når den største gleden er å sende barna til den andre foresatte etter 5 dager når du i forkant har hatt nesten 5 uker fri😬 Kristin passer som helgemamma til sitt barn og definitivt en dame som burde valgt en barnløs mann. Er det mulig?? Sitte prate slikt. Et hån nesten mot andre som har har unger 100%. Hva om barnet hennes ikke hadde en tilstedeværende far eller bonusungene ikke hadde en frisk mor. Herregud hun takler ikke en påske en gang med barn hun😱 Gleder seg såååå sykt til de er ute av huset sier hun.👏😱

M.H85 skrev (3 minutter siden):

Det er bare trist. Relasjonen blir tilsvarende uten at man kan utdype så mye mer her…

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmelen_91 skrev (1 time siden):

Men det er jo ikke Kristin som bestemmer? Er jo moren til disse barna som bestemmer. Kommer mor med påskeegg, så kan ikke vaskehjelpen si noe på det. 

Vel...ikke om far sier at "i dette huset gjør vi det slik" og at da får heller barna få eggene hos mor. Står nok en Kristin foran tøffelhelten vet du, og han orker sikkert ikke bråk... Vil jeg tro. Mor kan jo ikke bestemme reglene i deres hus hvis stemor styrer skuta og barnefar bare er enig.😬

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 minutter siden):

Vel...ikke om far sier at "i dette huset gjør vi det slik" og at da får heller barna få eggene hos mor. Står nok en Kristin foran tøffelhelten vet du, og han orker sikkert ikke bråk... Vil jeg tro. Mor kan jo ikke bestemme reglene i deres hus hvis stemor styrer skuta og barnefar bare er enig.😬

Skal litt guts til som mor for å troppe opp hos daddelnazien med sukker også da, når det ikke er mors påske

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (Akkurat nå):

Skal litt guts til som mor for å troppe opp hos daddelnazien med sukker også da, når det ikke er mors påske

Absolutt. Hun kan være en sjenert dame også. Jeg hadde vært små nervøs selv.. Kristin prater jo på en veldig passiv aggressiv måte når hun skal understreke et poeng,der lyser jo sinne... Is her Way or No Way at all! 

Hun har blitt verre etter de flyttet sammen,altså alt hun vil er jo å ha barnefri... Hun takler selvfølgelig ikke en haug med kids når hun knapt har sitt eget. Ganske logisk. Folk er ulike,noen mødre er jo også kun helgemammaer osv, men da flytter man ikke inn i en storfamilie, ærligtalt

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (13 minutter siden):

Absolutt. Hun kan være en sjenert dame også. Jeg hadde vært små nervøs selv.. Kristin prater jo på en veldig passiv aggressiv måte når hun skal understreke et poeng,der lyser jo sinne... Is her Way or No Way at all! 

Hun har blitt verre etter de flyttet sammen,altså alt hun vil er jo å ha barnefri... Hun takler selvfølgelig ikke en haug med kids når hun knapt har sitt eget. Ganske logisk. Folk er ulike,noen mødre er jo også kun helgemammaer osv, men da flytter man ikke inn i en storfamilie, ærligtalt

Tror ikke hun hadde noe valg. Hun klarte ikke å betjene sin økonomiske apokalypse alene. Flyttet inn til livets mann og betaler leie i form av hva da - matpakkelaging? rydding? kirurgisk fjerning av ryggraden hans?

Alt dette mens hun foran åpent kamera distanserer seg fra alle ungene i huset, drar avgårde på aleneferier og planlegger neste tur så fort hun har delt tak med noen av dem

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (46 minutter siden):

Jo 5 dager ca, etter 5 uker barnefri🙄

Skjønner ikke at den trebarnskjæresten falt for dette om at barnefri er det beste også har han i tillegg som det sies lånt henne mange millioner for å hjelpe henne økonomisk ….

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt en samboer som gjentatte ganger hadde snakket høyt om at hun gledet seg til barnefri hadde jeg mistet følelsene på flekken. Kan ikke tenke meg noe mer usexy enn en mor som har så lite omsorg for eget barn. Jeg hadde nok blitt bekymret for at hun skulle være rundt mine egne barn og, virker til å ha narsissiske trekk. For meg hadde det viktigste vært å funnet en dame som aktivt deltar i felles aktiviteter med ungene, viser interesse og gleder seg til ungene skal være med oss og helst skulle hatt dem der hele tiden. Blir faktisk oppriktig sjokkert over at hun sier disse tingene. Hadde jeg vært eksen hennes hadde jeg definitivt tatt opp kampen for hovedomsorgen. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fremstår som et paradoks når en influencer, som har gjort det til sitt levebrød å dele innhold fra eget liv i offentlige kanaler, samtidig signaliserer at det ikke er ønskelig med kommentarer eller meninger knyttet til det som publiseres – særlig når tilbakemeldingene ikke utelukkende er positive. Når man velger å eksponere store deler av hverdagen sin og uttrykker seg tydelig om ulike temaer, må det påregnes at publikum vil ha ulike oppfatninger, og at enkelte ytringer kan være kritiske.

Kommentaren fra følgeren fremstår ikke som spesielt krenkende eller usaklig. Influenceren har blant annet delt at hun reiste alene til London, eksempelvis dokumentert at resten av familien har vært i svømmehallen, mens hun sitter i bilen og filmer seg selv. Det uttrykkes ofte på kanalen at hun egentlig ikke liker å være med på diverse aktiviteter. Selv om hun ikke eksponerer barna gjennom video, gir det hyppige innholdet hun legger ut, en god pekepinn på hvordan dagene hennes tilbringes.

Det er derfor ikke helt urimelig at enkelte reflekterer over hvorvidt denne livsstilen er forenlig med foreldrerollen. Det er selvsagt legitimt å uttrykke at man ser frem til barnehageåpning og verdsetter egentid, men når slike utsagn kombineres med omfattende deling av eget fravær fra barneomsorg, kan det for noen oppleves som distanse eller ambivalens i foreldrerollen.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (6 timer siden):

Stemmer! Det har jeg jo ikke tenkt på 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blokkerte den kjerringa, ekkel dame! Hvorfor skal man være med på at sånne som hun gorillaen tjene penger. De som heier på det hun sa på snap, er like rare som henne. Det er bra at hun ikke har barn med utfordringer, TAKK GUD FOR DET! 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Himmelen_91 skrev (5 minutter siden):

Blokkerte den kjerringa, ekkel dame! Hvorfor skal man være med på at sånne som hun gorillaen tjene penger. De som heier på det hun sa på snap, er like rare som henne. Det er bra at hun ikke har barn med utfordringer, TAKK GUD FOR DET! 

Din omtale om andre sier  mer om deg.  Folk er forskjellige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blokkerer, etter å ha fulgt henne 1 uke eller 2. Dette støtter ikke jeg. Hun er en dårlig mor og må skamme seg 😡

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (13 minutter siden):

Din omtale om andre sier  mer om deg.  Folk er forskjellige. 

Bryr meg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor "må" hun "straffe" barnet, fordi at D ikke var i stand til å ha omsorg for andre seg selv (så vidt det var) , etter bruddet? F får minner fra i dag og fremover, ettervært som han vokser til vil han ikke huske mer " enn 1 uke tilbake i tid" (fra 5 - 1 år )  . Fremtiden og minner skapes   fra NÅ Kristin, vært tilstede NÅ  ❤️ 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...