Svartfugl Skrevet 7 timer siden #9861 Del Skrevet 7 timer siden Stargaze skrev (6 timer siden): Det groveste er jo at hun plutselig skal bestemme hva hans barn kan spise og ikke. Grov overtramp. Håper virkelig gubben har baller til å la ungene få leve slike de er vant, og spise normale ting. Skal hun styre hele huset der så kan det der umulig vare lenge. Det er faktisk pinlig å se hvordan hun holder på. Han bør sette ned foten for hennes del også. Hun kommer ikke til å bli populær blant barna på den måten der. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespetten Skrevet 7 timer siden #9862 Del Skrevet 7 timer siden Norlevo skrev (30 minutter siden): Jeg er lurer på hvor alt som de hadde på badet har fått plass. Det hadde vært intr siden jeg bare har ett familie bad med begrenset plass til tingene våre. Skulle gjerne også pyntet men det varer ikke/blir bare til rot. Det ligger sikkert i gangen enda😅 Det er jo bare fasade og for kamera dette. Her hjemme har vi to ganske store bad og eget vaskerom, men jeg hadde aldri kunne pyntet slik. Fordi det blir bare rot etter en dag uansett. Med barn så må man tenke praktisk, og lysestaker, potteplanter, pynt, smykker og parfymer på vasken, er ikke det. Det ser fint ut ja når det er ryddet og nyvasket, men et bad blir lissom fort kaos uansett. I alle fall her hjemme😏 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 6 timer siden #9863 Del Skrevet 6 timer siden Stakkars barn som skal bo der med henne som stemor. Hadde hun flyttet inn som stemor til meg, hadde jeg flyttet. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterjente92 Skrevet 5 timer siden #9864 Del Skrevet 5 timer siden Den mest urealistiske baderom "før og etter" jeg har sett tror jeg 😂 sender all "driten" i gangen for å kun sette inn pynteting 😂😂 ja jøss.. synes sånne videoer er gøy, men kun om de faktisk er realistiske.. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 5 timer siden #9865 Del Skrevet 5 timer siden Blomsterjente92 skrev (4 minutter siden): Den mest urealistiske baderom "før og etter" jeg har sett tror jeg 😂 sender all "driten" i gangen for å kun sette inn pynteting 😂😂 ja jøss.. synes sånne videoer er gøy, men kun om de faktisk er realistiske.. Ja det der er noe av det dummeste jeg har sett. Sikkert ok med to voksne. Men fire barn i tillegg? Ja jøsses… Lurer på når hun skal vise frem ungenes rom jeg. Med steamer og søppelsekk. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 5 timer siden #9866 Del Skrevet 5 timer siden Ut med absolutt alt og inn med lysestaker og en haug med fake planter. Lekkert og inspirerende altså. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet 5 timer siden #9867 Del Skrevet 5 timer siden Å se på Kristin flytter inn er som å se et togkrasj i sakte film… Stearinlys på vaskemaskinen fordi fasade er langt viktigere enn å utnytte plassen praktisk. Hjemmelaget syltetøy med store klumper, til tross for at hennes stebarn tydeligvis foretrekker syltetøy fritt for klumper. Overkjøring av samboer når det gjelder hans ting. Noen få eksempler på de siste dagers sakte film av krasjet som kommer før eller siden. Gjerne før enn siden tror jeg. 10 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
merry Skrevet 5 timer siden #9868 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Poly skrev (42 minutter siden): Ut med absolutt alt og inn med lysestaker og en haug med fake planter. Lekkert og inspirerende altså. 😂💯 Endret 4 timer siden av merry 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 4 timer siden #9869 Del Skrevet 4 timer siden Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 4 timer siden #9870 Del Skrevet 4 timer siden Zena33 skrev (1 time siden): Å se på Kristin flytter inn er som å se et togkrasj i sakte film… Stearinlys på vaskemaskinen fordi fasade er langt viktigere enn å utnytte plassen praktisk. Hjemmelaget syltetøy med store klumper, til tross for at hennes stebarn tydeligvis foretrekker syltetøy fritt for klumper. Overkjøring av samboer når det gjelder hans ting. Noen få eksempler på de siste dagers sakte film av krasjet som kommer før eller siden. Gjerne før enn siden tror jeg. Tenkte jeg også. Hadde regnet med at hun skulle kjøre stavmikser i syltetøyet siden de fleste som foretrekker klemflaske fortrekker syltetøy uten klumper. Blir nok dessverre en bommert det der og må nok på butikken å kjøpe inn ny asap. Jaja… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niffler Skrevet 3 timer siden #9871 Del Skrevet 3 timer siden Når du må snu kaffekapslene i skuffen så dem ligger med fargen opp. Da er du faen med så langt fra virkeligheten ass. Også litt komiskt med gårdagens kort var "økt selvbevissthet" 🤣 Følger ikke men måtte inn å titte på denne maniske ryddingen som foregått. Hadde jeg vært barn og stemor hadde kommet inn og kasta syltetøyet og matboksene mine hadde det klikka for meg. Alt av minner som er knyttet til matbokser. Det er jo et symbol for rutiner, trygghet osv. Jeg hadde alltid matbokser fra ferieturer, disney, Legoland mm. Sitter bare med en vond følelse overfor barna som må stå i dette. Er uvant nok å måtte forholde seg til ny stemor og sønnen hennes i nytt hjem. Det er alltid litt sånn i starten. Man må flette det litt fint sammen, skape et miljø alle trives i, i det tempoet som alle føler seg komfortabel med, ikke stå på gassen og kjøre rett over alt og alle. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 3 timer siden #9872 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Niffler skrev (46 minutter siden): Når du må snu kaffekapslene i skuffen så dem ligger med fargen opp. Da er du faen med så langt fra virkeligheten ass. Også litt komiskt med gårdagens kort var "økt selvbevissthet" 🤣 Følger ikke men måtte inn å titte på denne maniske ryddingen som foregått. Hadde jeg vært barn og stemor hadde kommet inn og kasta syltetøyet og matboksene mine hadde det klikka for meg. Alt av minner som er knyttet til matbokser. Det er jo et symbol for rutiner, trygghet osv. Jeg hadde alltid matbokser fra ferieturer, disney, Legoland mm. Sitter bare med en vond følelse overfor barna som må stå i dette. Er uvant nok å måtte forholde seg til ny stemor og sønnen hennes i nytt hjem. Det er alltid litt sånn i starten. Man må flette det litt fint sammen, skape et miljø alle trives i, i det tempoet som alle føler seg komfortabel med, ikke stå på gassen og kjøre rett over alt og alle. Ser ut som det har gått mye av ferdigpizza i hjemmet før KG kommer å sunnifiserer alt 😂 Livets mann, og kanskje barna hans også; liker veldig godt pizza mozzarella tydeligvis 🙌🏻 Nå blir det pizza med bunn av cottage cheese, egg og havremel heretter…. Med spinat, ruccola, sopp og tomatskiver til topping… Lurer på om alle blir happy over det? 😅 Endret 3 timer siden av Klittings 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Albilano Skrevet 2 timer siden #9873 Del Skrevet 2 timer siden Klittings skrev (4 minutter siden): Ser ut som det har gått mye av ferdigpizza i hjemmet før KG kommer å sunnifiserer alt 😂 Livets mann, og kanskje barna hans også; liker veldig godt pizza mozzarella tydeligvis 🙌🏻 Nå blir det pizza med bunn av cottage cheese, egg og havremel heretter…. Med spinat, ruccola, sopp og tomatskiver til topping… Lurer på om alle blir happy over det? 😅 Hun har jo blitt en parodi.. tror ikke noen kunne skrevet et manus på en værre stemor.. håper noen kan gi henne et kjapt kurs i barneoppdragelse, rolleforståelse og empati. Hun er helt ute å kjøre.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 2 timer siden #9874 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har vært inne på hennes snap for første og siste gang i dag. Hun virker jo helt hysterisk? Jeg har aldri sett noen så hysterisk opptatt av å vise frem hvor flink hun er? Sunn mat, sunt ditt og datt, vasking, rydding, manisk oppførsel med et sykelig behov for å vise seg frem? Nei dette gav meg lite positive vibber, bare en følelse av en dame som er helt ute å kjøre, OG kjører over alle andre stakkare i huset. Husmor på Superspeed. Håper hun ikke er så gal i virkeligheten. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bethenny Skrevet 2 timer siden #9875 Del Skrevet 2 timer siden Etter å ha lest tråden her de siste dagene ble jeg nysgjerrig og gikk inn på snap. Må jo si jeg ble ganske skuffet. Hadde sett for meg noe helt annet enn det jeg så. For det første, å kalle vaskingen og ryddingen manisk er ikke greit! Kristin er på ingen måte manisk. Og rydding/vasking er faktisk noe av det som trender mest på sosiale medier for tiden, så hadde jo vært idiotisk å ikke utnytte situasjonen. Fikk inntrykk av at hun kastet rubbel og bit da hun ryddet kjøkkenet, men må innrømme at hadde det vært meg så hadde mye mer forsvunnet ut. Og hun sa jo at hun ville bytte ut matbokser (av plast), men skulle spørre eieren først. Med tanke på alt fokuset på mikroplast det er nå synes jeg det er fornuftig. og seriøst, det syltetøyet. Det er som å gi ungen sin cola på brødskiva. Og det er det vel ingen som gjør håper jeg.. Inntrykket jeg hadde av hennes kosthold etter å ha lest her, er nå et helt annet etter å ha sett snappene. Det er jo helt vanlig mat, ser ut som min og mine bekjennes handlekurver på en vanlig tirsdag. Eneste er at det må bli veldig dyrt hvis hun handler på Meny hver gang. Synes det er synd å lese hvordan alt blir så overdrevet her inne, er mye med henne jeg ikke er fan av. Men det drukner litt i innlegg om kaffekopper og levende lys på tørketrommelen. Som må være noe av de teiteste jeg har sett på lenge. Håper de husker å blåse de ut før sentrifuga starter;) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 2 timer siden #9876 Del Skrevet 2 timer siden Niffler skrev (1 time siden): Når du må snu kaffekapslene i skuffen så dem ligger med fargen opp. Da er du faen med så langt fra virkeligheten ass. Også litt komiskt med gårdagens kort var "økt selvbevissthet" 🤣 Følger ikke men måtte inn å titte på denne maniske ryddingen som foregått. Hadde jeg vært barn og stemor hadde kommet inn og kasta syltetøyet og matboksene mine hadde det klikka for meg. Alt av minner som er knyttet til matbokser. Det er jo et symbol for rutiner, trygghet osv. Jeg hadde alltid matbokser fra ferieturer, disney, Legoland mm. Sitter bare med en vond følelse overfor barna som må stå i dette. Er uvant nok å måtte forholde seg til ny stemor og sønnen hennes i nytt hjem. Det er alltid litt sånn i starten. Man må flette det litt fint sammen, skape et miljø alle trives i, i det tempoet som alle føler seg komfortabel med, ikke stå på gassen og kjøre rett over alt og alle. Har hun kastet barnas matbokser?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet 1 time siden #9877 Del Skrevet 1 time siden Bethenny skrev (49 minutter siden): Etter å ha lest tråden her de siste dagene ble jeg nysgjerrig og gikk inn på snap. Må jo si jeg ble ganske skuffet. Hadde sett for meg noe helt annet enn det jeg så. For det første, å kalle vaskingen og ryddingen manisk er ikke greit! Kristin er på ingen måte manisk. Og rydding/vasking er faktisk noe av det som trender mest på sosiale medier for tiden, så hadde jo vært idiotisk å ikke utnytte situasjonen. Fikk inntrykk av at hun kastet rubbel og bit da hun ryddet kjøkkenet, men må innrømme at hadde det vært meg så hadde mye mer forsvunnet ut. Og hun sa jo at hun ville bytte ut matbokser (av plast), men skulle spørre eieren først. Med tanke på alt fokuset på mikroplast det er nå synes jeg det er fornuftig. og seriøst, det syltetøyet. Det er som å gi ungen sin cola på brødskiva. Og det er det vel ingen som gjør håper jeg.. Inntrykket jeg hadde av hennes kosthold etter å ha lest her, er nå et helt annet etter å ha sett snappene. Det er jo helt vanlig mat, ser ut som min og mine bekjennes handlekurver på en vanlig tirsdag. Eneste er at det må bli veldig dyrt hvis hun handler på Meny hver gang. Synes det er synd å lese hvordan alt blir så overdrevet her inne, er mye med henne jeg ikke er fan av. Men det drukner litt i innlegg om kaffekopper og levende lys på tørketrommelen. Som må være noe av de teiteste jeg har sett på lenge. Håper de husker å blåse de ut før sentrifuga starter;) Sa dama som har startet egen tråd om PH sesong 4, hvor KG deltar. Og som nærmeste beskriver den sesongen som om hun hadde deltatt selv. Forøvrig ditt eneste innlegg bortsett fra dette, men sikkert bare tilfeldig. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå