Poly Skrevet onsdag kl 08:39 #9841 Del Skrevet onsdag kl 08:39 Fy faen for en heseblesende kjerring. Bodd der i (1?) dag og allerede endevendt kjøkkenet og kjøleskapet?! Er hun manisk eller? Hva med og sette seg rolig ned i sofaen og observere litt. Ta ting i rolig tempo, litt etter litt. Involvere ungene. Æsj, for et slitsomt menneske. 38 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet onsdag kl 09:18 #9842 Del Skrevet onsdag kl 09:18 Freydis skrev (1 time siden): Vel, min mann og mine barn hadde ikke syntes det var greit at jeg kastet syltetøyet deres og erstattet det med mitt eget, hjemmelagde, sunne syltetøy. Når man ser større fare med en klemflaske syltetøy enn det å dele alle omgivelsene (kjøleskap, stue, kjøkken, bad) til barna sine så sier det sitt om den personen. Hvor mye syltetøy bruker et barn på brødskiven? Og hvor ofte bruker de syltetøy? Mine barn brukte det stort sett kun de gangene vi hadde vafler. Det groveste er jo at hun plutselig skal bestemme hva hans barn kan spise og ikke. Grov overtramp. Håper virkelig gubben har baller til å la ungene få leve slike de er vant, og spise normale ting. Skal hun styre hele huset der så kan det der umulig vare lenge. Det er faktisk pinlig å se hvordan hun holder på. 26 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet onsdag kl 09:40 #9843 Del Skrevet onsdag kl 09:40 (endret) Jeg tror KG er desperat etter oppmerksomhet, og derfor har hevet seg på trenden "raigebait". Det er siste skanse, når desperasjon etter oppmerksomhet blir så høy at de søker hva de kan av klikk. Hun lager nå "content" av ting hun vet mange vil reagere på.Samtidig utleverer hun privat info om barna, og faren deres, som bor i huset. De rammes ikke av regler, og derfor må faren eller moren til disse barna være de som setter ned foten. Dette rammer dem bare negativt. Ikke er det penger å hente heller. KG går i kraftig minus, og har gjort det lenge. Alle prosjekt hun har tatt del i peker rett nedover. Hun mistet troverdigheten for lenge siden. Og denne nye versjonen er ikke "sexy" nok til å fenge den type målgruppe som er opptatt av ekstrem-slanking, luksusreiser, rådyre møbler og "skjønnhets"-pleie. Endret onsdag kl 11:37 av Doris Becker la til luksusreiser, rådyre møbler 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet onsdag kl 09:43 #9844 Del Skrevet onsdag kl 09:43 Invaderende! Kort og enkelt forklart ang oppførselen til Kristin de siste dagene. 26 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet onsdag kl 10:02 #9845 Del Skrevet onsdag kl 10:02 Og nå håner hun kaffekoppene han ønsker å beholde. »folk tror ikke han har noe han skulle sagt - selvfølgelig spør jeg om lov» står hun og sier.. på kamera.. rett etter å ha hånet hans ønske om å beholde ÅTTE fuckings kaffekopper. Stakkars fyr. Lurer på hvor langt det går før det smeller. 34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet onsdag kl 10:36 #9846 Del Skrevet onsdag kl 10:36 Snublefot62 skrev (33 minutter siden): Og nå håner hun kaffekoppene han ønsker å beholde. »folk tror ikke han har noe han skulle sagt - selvfølgelig spør jeg om lov» står hun og sier.. på kamera.. rett etter å ha hånet hans ønske om å beholde ÅTTE fuckings kaffekopper. Stakkars fyr. Lurer på hvor langt det går før det smeller. Tror du ikke dette er avtalt på forhånd, regissert? Jeg tipper det. De prøver å få masse klikk og trafikk på kanalen, såkalt raigebait. Barna er den tapende part. Deres private sfære er nå tv-shop på steroider... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet onsdag kl 10:43 #9847 Del Skrevet onsdag kl 10:43 Doris Becker skrev (3 minutter siden): Tror du ikke dette er avtalt på forhånd, regissert? Jeg tipper det. De prøver å få masse klikk og trafikk på kanalen, såkalt raigebait. Barna er den tapende part. Deres private sfære er nå tv-shop på steroider... Jeg har tenkt tanken. Men er usikker på hva jeg synes er verst. At det er avtalt og han med viten og vilje godtar å bli rakket ned på sånn, eller at hun gir en f i hvordan han fremstilles. Men ja. Barna er alltid den tapende part. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
merry Skrevet onsdag kl 10:43 #9848 Del Skrevet onsdag kl 10:43 Snublefot62 skrev (35 minutter siden): Og nå håner hun kaffekoppene han ønsker å beholde. »folk tror ikke han har noe han skulle sagt - selvfølgelig spør jeg om lov» står hun og sier.. på kamera.. rett etter å ha hånet hans ønske om å beholde ÅTTE fuckings kaffekopper. Stakkars fyr. Lurer på hvor langt det går før det smeller. Reagerte jeg også på, gjør narr av de åtte(!!) kaffekoppene han vil beholde, når hun har trampet inn og byttet ut absolutt alt av hans og ungenes møbler/mat i løpet av første dagene hun bor der, veldig spesielt! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet onsdag kl 10:45 #9849 Del Skrevet onsdag kl 10:45 Snublefot62 skrev (Akkurat nå): Jeg har tenkt tanken. Men er usikker på hva jeg synes er verst. At det er avtalt og han med viten og vilje godtar å bli rakket ned på sånn, eller at hun gir en f i hvordan han fremstilles. Men ja. Barna er alltid den tapende part. Begge deler er like sykt.. Men jeg tror det meste av det influencere legger ut er nøye planlagt og regissert, med tanke på mest mulig oppmerksomhet. Det er skikkelig pinlig. Men mest av alt trist. Med tanke på barna. Uforståelig at det er lov med denne type salgskanaler. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
merry Skrevet onsdag kl 10:48 #9850 Del Skrevet onsdag kl 10:48 Doris Becker skrev (9 minutter siden): Tror du ikke dette er avtalt på forhånd, regissert? Jeg tipper det. De prøver å få masse klikk og trafikk på kanalen, såkalt raigebait. Barna er den tapende part. Deres private sfære er nå tv-shop på steroider... Hvis dette er avtalt spill som du skriver, framstår det som det det er ekstremt usjarmerende, grenseløst og invaderende. barna er helt klart tapende part her 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet onsdag kl 10:51 #9851 Del Skrevet onsdag kl 10:51 merry skrev (Akkurat nå): Hvis dette er avtalt spill som du skriver, framstår det som det det er ekstremt usjarmerende, grenseløst og invaderende. barna er helt klart tapende part her Det er jeg veldig enig i! Og jeg synes det er hårreisende at denne type salgskanaler er lov. Der de benytter seg av barnas hjem, og private sfære, til å lage content for å selge sin egen merkevare og produkter. Det er ikke vanskelig å lage et regelverk. Dette er rene bedriftskanaler, sånn er det. alt innhold bygger opp om egen merkevare, og opp mot salg av produkter. Og de når ut til hundretusener! 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet onsdag kl 10:52 #9852 Del Skrevet onsdag kl 10:52 Doris Becker skrev (6 minutter siden): Begge deler er like sykt.. Men jeg tror det meste av det influencere legger ut er nøye planlagt og regissert, med tanke på mest mulig oppmerksomhet. Det er skikkelig pinlig. Men mest av alt trist. Med tanke på barna. Uforståelig at det er lov med denne type salgskanaler. Ironisk nok var vel det en av tingene Kristin fremhevet for noen år siden. At ingenting en influenser legger ut er tilfeldig 😅 17 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harehopp33 Skrevet onsdag kl 11:26 #9853 Del Skrevet onsdag kl 11:26 Klump skrev (1 time siden): Invaderende! Kort og enkelt forklart ang oppførselen til Kristin de siste dagene. Hun virker jo helt manisk. Alt må gjøres på en gang, helst i går. Alt skal forandres/forbedres på sekundet. Hva med å ta litt og litt? Involvere barna? Roe seg ned noen hakk?!!Så slitsomt 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Albilano Skrevet onsdag kl 12:20 #9854 Del Skrevet onsdag kl 12:20 Snublefot62 skrev (1 time siden): Ironisk nok var vel det en av tingene Kristin fremhevet for noen år siden. At ingenting en influenser legger ut er tilfeldig 😅 Jeg vet ikke hva som er værst av om dette er planlagt eller ADHD. Om det er planlagt så skjønner jeg ikke hvem som er en tenkt målgruppe... Hun er opptatt av å bli likt og nå fremstår hun som komplett uspiselig med kontrollbehov der hun tråkker på og trykker ned en person som hun egentlig skulle bære på gullstol. Når det blir brudd så kan hun i allefall ikke si at hun prøvde å lage et trygt hjem der alle føler seg elsket for den de er.. hvorfor være kjæreste med noen som vil endre alt med deg... 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet onsdag kl 12:44 #9855 Del Skrevet onsdag kl 12:44 Albilano skrev (21 minutter siden): Jeg vet ikke hva som er værst av om dette er planlagt eller ADHD. Om det er planlagt så skjønner jeg ikke hvem som er en tenkt målgruppe... Hun er opptatt av å bli likt og nå fremstår hun som komplett uspiselig med kontrollbehov der hun tråkker på og trykker ned en person som hun egentlig skulle bære på gullstol. Når det blir brudd så kan hun i allefall ikke si at hun prøvde å lage et trygt hjem der alle føler seg elsket for den de er.. hvorfor være kjæreste med noen som vil endre alt med deg... Hun sliter med målgruppen, det er sikkert og visst. Synes forøvrig veldig mange av de gamle "bloggerne" som nå sliter tyr til denne type innhold. Raigebait og "sjokk", utlevering av intime "flaue" detaljer osv.. Desperasjon. Hun og ny kjæreste må jo ha penger inn nå, vil jeg tro. De har et sinnsykt forbruk, og skal hun henge med på det, så er det bare å spy ut med nattbordskuffer, hemoroider, krangler, angst, sykdom osv osv. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet onsdag kl 14:14 #9856 Del Skrevet onsdag kl 14:14 Har hun ingen 8-16 jobb lenger? Eller går all innsats i SoMe, firmaet med samboer og Kristinifisering av boligen hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet onsdag kl 14:49 #9857 Del Skrevet onsdag kl 14:49 Harehopp33 skrev (3 timer siden): Hun virker jo helt manisk. Alt må gjøres på en gang, helst i går. Alt skal forandres/forbedres på sekundet. Hva med å ta litt og litt? Involvere barna? Roe seg ned noen hakk?!!Så slitsomt Hun virker manisk ja. Spørsmål om tid før smellen kommer. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet onsdag kl 15:30 #9858 Del Skrevet onsdag kl 15:30 (endret) Klump skrev (49 minutter siden): Hun virker manisk ja. Spørsmål om tid før smellen kommer. Undersøkelser som har blitt gjort på dette viser jo at influensere sliter voldsomt. Jobben de har er ekstremt mentalt belastende, de må tenke "content" døgnet rundt, og finne på stadig nye ting for å holde seg relevante. Det er ikke noe skille mellom privatliv og jobb, det viskes ut, de blir avhengige av klikk og likes. Selvfølelse og identitet knyttes opp mot merkevaren, og denne "avataren" som selges, og de føler seg helt verdiløse uten den konstante bekreftelsen og oppmerksomheten følgere og media gir dem. De lyver om alt fra småting til alvorlige problemstillinger. Stadig må de "sjokkere" mer, legge ut klikkbait, som pirrer skadefryd og nysgjerrighet. Og influenseren faller for egne kyniske virkemidler. Alkohol- og rusproblemer øker blandt influensere så vel som følgerne, spiseforstyrrelse, shoppingavhengighet, psykiske lidelser, selvskading, depresjoner og manier. Men selv når de kollapser logger de ikke av, neida, det er jo enda bedre "content"! De sender live fra rehab, terapitimer og akutten... Rart ingen av disse terapeutene ber dem om å logge av synes jeg... https://www.prweb.com/releases/a-majority-of-content-creators-and-influencers-struggle-with-burnout-as-concerns-for-ai-begin-to-surface-according-to-a-new-awin-group-survey-research-302257152.html https://www.womenshealthmag.com/health/a41946590/influencer-content-creation-hurting-mental-health/ Endret onsdag kl 15:40 av Doris Becker 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norlevo Skrevet onsdag kl 15:44 #9859 Del Skrevet onsdag kl 15:44 Jeg er lurer på hvor alt som de hadde på badet har fått plass. Det hadde vært intr siden jeg bare har ett familie bad med begrenset plass til tingene våre. Skulle gjerne også pyntet men det varer ikke/blir bare til rot. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adriana32 Skrevet onsdag kl 15:56 #9860 Del Skrevet onsdag kl 15:56 Norlevo skrev (11 minutter siden): Jeg er lurer på hvor alt som de hadde på badet har fått plass. Det hadde vært intr siden jeg bare har ett familie bad med begrenset plass til tingene våre. Skulle gjerne også pyntet men det varer ikke/blir bare til rot. Kun hennes egne ting som har fått plass. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå