Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hakkespetten skrev (3 timer siden):

Men det jeg ser nå er at det virker som hun prøver hardt å overbevise seg selv om at denne flyttingen blir bra. 

Jeg tror nok at dette heller ikke blir så langvarig. Bosituasjonen altså, ikke forholdet. Jeg tipper at om noen måneder får vi følgerne høre om hvor vanskelig og tøft hun har hatt det den siste tiden, og at hun flytter ut for å ta vare på seg selv, eller noe slik. Forholdet fortsetter, men de bor ikke sammen. Jeg synes ikke det virker helt troverdig nå at hun gleder seg til matpakker og div, vi så jo også hvor flott og fint alt var i det gamle huset også, før det plutselig ikke var det lengre. 

Fake it till you make it, er det noe som heter.... 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin. 

• Liker 1
Skrevet

Såg det hun la ut om DVDene til nye samboeren. Fy flate for en ekkel holdning.

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet
Snublefot62 skrev (1 time siden):

Såg det hun la ut om DVDene til nye samboeren. Fy flate for en ekkel holdning.

Hun kaller det sikkert kødd, men for oss andre virker det som begynnelsen på en hånlig, nedlatende og ekkel atferd mot «livets mann». 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Klump skrev (23 minutter siden):

Hun kaller det sikkert kødd, men for oss andre virker det som begynnelsen på en hånlig, nedlatende og ekkel atferd mot «livets mann». 

Hun rydda bort «godteskapet» til kjæresten og ungene😅. Omorganiserer og styrer på. Ikke vanskelig å se hvem som har tatt over som sjef for familien as🫢

• Liker 21
Skrevet
Klump skrev (26 minutter siden):

Hun kaller det helt sikkert tull.

Jeg derimot ser mange røde flagg på en ganske destruktiv relasjon med mye negativt i seg. Håper jeg tar feil og at jeg bare ser «spøkelser på høylys dag». Men den hånlige holdningen, bedreviteren og behovet for å være bedre/ha rett - den har jeg sett før.

Jeg er i tillegg litt overrasket over hvor lite hun har planlagt før flyttingen. Ut fra det hun viser frem på snappene så ser det jo ikke ut til at hun har kvittet seg med noe som helst og at det nå er han som må kvitte seg med ting fordi hun flytter inn.

Og der er jeg i ferd med å gå i en felle med bekreftelsesbias. For det er og er veldig rødt flagg..

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg lurer på hva ungene til livets mann kommer til å føle når de kommer til pappa og alt de er vant til å omgi seg med er erstattet med Kristins møbler/innbo. Stakkars.. 

• Liker 29
Skrevet

Såg nettopp nedvask av kjøkkenet nå. Det var akkurat det jeg tenkte.

Hun har rett. Hun tar plass. Hennes ting skal bli. Og den nedlatende holdningen til innhold i skapene. Og systemet de har hatt.

Hun der eier ingen grenser eller selvinnsikt.

De ryddet ut av et rom i helgen hun gjorde om til klesrom. Og falk har sikkert fått seg et eget rom. Har de tre andre ungene måtte flytte på seg og?

• Liker 29
  • Nyttig 6
Skrevet
Harehopp33 skrev (35 minutter siden):

Hun rydda bort «godteskapet» til kjæresten og ungene😅. Omorganiserer og styrer på. Ikke vanskelig å se hvem som har tatt over som sjef for familien as🫢

Så nå får de ikke engang ha godtesnopet i fred?? Altså hvorfor tillater han denne sjefete oppførselen hennes?

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Skal ikke spekulere i barns følelser rundt dette, men alt blir nok perfekt når Nugattien er bytta ut mot livets plukke tallerken.  
Greit nok at hun omtrent desinfiserer kjøkkenet til livets mann og rydder bort de usunne matvarene som fins der, men å dele det med hele verden er skikkelig ufint av henne.

• Liker 27
  • Nyttig 1
Skrevet
baremeg007 skrev (1 minutt siden):

Så nå får de ikke engang ha godtesnopet i fred?? Altså hvorfor tillater han denne sjefete oppførselen hennes?

Han fremstilles ikke akkurat i noe godt lys lenger.

• Liker 12
Skrevet

Tåler kjøkkenfronter og -innmat å bli vasket med sånn steammaskin som Kristin bruker? For meg fremstår det heftig med damp på, men digg og sikkert veldig effektivt dersom det går bra 🤔

• Liker 5
Skrevet

Den snappen med å vise frem før/etter av kjøkkenet og nå gleder hun seg til å overraske han stoppet vel litt vel brått?

Kanskje han ble litt mer overrasket enn hun hadde tenkt?

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser ut som det meste av det som var på kjøkkenet før, ble kastet ja. Inkludert maten. Hun vil også erstatte barnas matbokser fordi de var av plast. (!) 

• Liker 6
Skrevet

Hadde jeg vært mor til disse barna hadde jeg både blitt oppgitt,lei meg og helt sikkert litt sint på barnas vegne. Hvis han godtar dette så er han ikke mye til mann. Ja,i et samboerskap må man samarbeide og kompromisere på enkelte ting, men dette er total overkjøring fra Kristins side. Virker ikke som hun tenker på barna i det hele tatt

• Liker 34
  • Nyttig 3
Skrevet
desperate skrev (7 timer siden):

Tåler kjøkkenfronter og -innmat å bli vasket med sånn steammaskin som Kristin bruker? For meg fremstår det heftig med damp på, men digg og sikkert veldig effektivt dersom det går bra 🤔

Jeg tviler på at tre har godt av det. Jeg tør kun bruke den på fliser, glass, gulvbelegg og den type overflater. Heller aldri på pakninger/silikon.

Men den er helt rå på fuger og flis.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Frk nysgjerrig skrev (37 minutter siden):

Hadde jeg vært mor til disse barna hadde jeg både blitt oppgitt,lei meg og helt sikkert litt sint på barnas vegne. Hvis han godtar dette så er han ikke mye til mann. Ja,i et samboerskap må man samarbeide og kompromisere på enkelte ting, men dette er total overkjøring fra Kristins side. Virker ikke som hun tenker på barna i det hele tatt

Det er veldig mulig at de fortsatt er i «livets Boble», og slik oppførsel godtas, enn så lenge. Det er også mulig at kjæresten hennes aksepterer det. Jeg hadde nok hatt konstant angst dersom min mann filma, eksponerte mine skuffer,  og la det ut på SoMe for «hele» verden.  Jeg vet helt ærlig ikke jeg om hadde orka å leve med en «influenser». Rett og slett fordi grensene pushes på stadig, og det er vel det vi ser utspille seg nå. 

Endret av Gakkepus
  • Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja dette blir spennende. Her har vi Kristin som i kjent stil tar over kommandoen. Alt hva livets mann har i skuffer og skap tømmes og kastes. Møbler stues bort, rom blir tømt og skal males om igjen. Her kommer dronninga feiende inn med sine fargesprakende møbler. Nå er det slutt på det enkle og praktiske liv -  nugatti’n må vike for en grønn plukktallerken. Stakkars barn -  som heretter må passe på hvor de setter skoene sine. Hjelpes altså!

• Liker 21
  • Nyttig 5
Skrevet

Reagerer mest på at hun sitter oppå kjøkkenbenken kl 02 på natta og prater jeg🫣 Fordi jeg selv trenger ro i huset for å sove😅 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Sitter oppe kl to etter å ha lest her inne og prøver å forsikre oss om at han var fornøyd med ryddinga hennes og at ungene skal bli spurt før ene veggen på kjøkkenet males blå…

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...