Sassya Skrevet 20. januar #9741 Del Skrevet 20. januar Felis skrev (6 minutter siden): Jeg tipper det ikke passet seg at han jobbet i L'Oréal, så lenge Kristin sitt engasjement for Gaza er såpass heftig. Lóreal er på lista over firmaer man bør boikotte, dersom man støtter Gaza. Tipper Kristin følte at livets mann hadde en ganske pinlig jobb. Tror ikke Kristin bryr seg eller vet at Loreal er på lista av firmaer som bør boikottes. Hun bruker flere produkter fra Loreal og livets krem fra Estee Lauder. Estee Lauder er også et firma som bør boikottes. Kristin har reklame link til flere produkter fra firmaer som bør boikottes. Hun tjener penger på å bruke og anbefale bla livets krem fra Estee Lauder. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 20. januar #9742 Del Skrevet 20. januar Doris Becker skrev (1 time siden): Tenkte på det, men Israel er det landet i verden som tjener mest på eksport av dadler, og KG er vel en stor daddelfantast? Sassya skrev (1 time siden): Tror ikke Kristin bryr seg eller vet at Loreal er på lista av firmaer som bør boikottes. Hun bruker flere produkter fra Loreal og livets krem fra Estee Lauder. Estee Lauder er også et firma som bør boikottes. Kristin har reklame link til flere produkter fra firmaer som bør boikottes. Hun tjener penger på å bruke og anbefale bla livets krem fra Estee Lauder. Så engasjementet for Gaza stikker ikke så dypt, med andre ord. Det er kult når hun får omtale for å jasse opp bunaden med palestinaskjerf, og det fungerer fint som unnskyldning på manglende samarbeid, men å foreta seg noe reelt, det gidder hun ikke… 17 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 20. januar #9743 Del Skrevet 20. januar Xmasclovn skrev (4 timer siden): Gammelt nytt😜 Det ble vel funnet ut av når hun la ut snap der bilskiltet hans syntes. Og så søkte noen opp bileier og sånt. Hvis jeg ikke husker feil. Herlighet, så psycho noen oppfører seg. 🤯 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 20. januar #9744 Del Skrevet 20. januar Kålrota skrev (4 minutter siden): Herlighet, så psycho noen oppfører seg. 🤯 Nyskjerrighet er en sterk lyst. Dagen etter var hele hendelsen i VG. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 20. januar #9745 Del Skrevet 20. januar (endret) Jeg synes det er rart ingen skriver mer om hvor FLAUT dette er i det hele tatt. Voksne folk som selger livet sitt for penger, et regissert liv, der de hele tiden må "sjokkere". Og ikke minst selger mange av dem barna sine. Intime situasjoner, privatlivet deres! Det er også pinlig å følge dem synes jeg. . Før leste man Se & Hør i smug på legekontoret liksom. Noen kjendiser ble tatt bilder av mot sin vilje, men mange solgte det jo, selv om de sa noe annet offentlig. Og det var de mest desperate. Men nå er det fritt fram og fråtsing alle veier. Hva skjedde? Hva gjør dette med oss? Endret 20. januar av Doris Becker 25 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 20. januar #9746 Del Skrevet 20. januar Felis skrev (9 timer siden): Jeg tipper det ikke passet seg at han jobbet i L'Oréal, så lenge Kristin sitt engasjement for Gaza er såpass heftig. Lóreal er på lista over firmaer man bør boikotte, dersom man støtter Gaza. Tipper Kristin følte at livets mann hadde en ganske pinlig jobb. Men hva jobber han med nå? Det skal betales det lånet på huset hans også🙈 Og det er ikke akkurat lite😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 24. januar #9747 Del Skrevet 24. januar Har det skjedd noe mer i livets vennskap med H? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 26. januar #9748 Del Skrevet 26. januar Xmasclovn skrev (På 24.1.2025 den 14.18): Har det skjedd noe mer i livets vennskap med H? Vil ikke tro det. De bor jo på hver sin kant av landet og kommer nok ikke til å ha noe mye mer med hverandre å gjøre 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 26. januar #9749 Del Skrevet 26. januar Katten89 skrev (18 minutter siden): Vil ikke tro det. De bor jo på hver sin kant av landet og kommer nok ikke til å ha noe mye mer med hverandre å gjøre Jeg tenker det samme som du. Synes det ble brått stille likevel. Hadde sett for meg at Kristin kom til å ghoste over litt lengre tid. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjerka Skrevet 27. januar #9750 Del Skrevet 27. januar Først varemesse med maling og styr og nå skal hun flytte om fire dager. Livets kjør går! Til og med propellen Kristin ser sliten ut nå. #livetspropell 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 27. januar #9751 Del Skrevet 27. januar Doris Becker skrev (På 20.1.2025 den 15.56): Jeg synes det er rart ingen skriver mer om hvor FLAUT dette er i det hele tatt. Voksne folk som selger livet sitt for penger, et regissert liv, der de hele tiden må "sjokkere". Og ikke minst selger mange av dem barna sine. Intime situasjoner, privatlivet deres! Det er også pinlig å følge dem synes jeg. . Før leste man Se & Hør i smug på legekontoret liksom. Noen kjendiser ble tatt bilder av mot sin vilje, men mange solgte det jo, selv om de sa noe annet offentlig. Og det var de mest desperate. Men nå er det fritt fram og fråtsing alle veier. Hva skjedde? Hva gjør dette med oss? KG er jo også med på å løfte interessen for disse 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 27. januar #9752 Del Skrevet 27. januar siesta skrev (5 timer siden): KG er jo også med på å løfte interessen for disse Det gjør det nok. De er en stor del av industrien. Allikevel er det også her det ble satt igang kampanjer som førte til at NRK droppet Sophie Elise, og det er her oppfordringer om varslinger til Forbrukertilsynet gjerne oppstår. Jeg heller derfor mot at KG er negativt for veldig mange. Selv har jeg aldri trykket med inn på en eneste snap eller "story". Media tyter over med det, får med meg mer enn nok der, men fint med skjermdumper som legges ut her inne når man varsler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 27. januar #9753 Del Skrevet 27. januar Tiden gikk visst fra henne natt til i går, så hun rakk ikke å sove i det hele tatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 27. januar #9754 Del Skrevet 27. januar Tough cookie skrev (11 minutter siden): Tiden gikk visst fra henne natt til i går, så hun rakk ikke å sove i det hele tatt Likevel er hun proppel? Snakker vi ADHD eller hvitt pulver? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. januar #9755 Del Skrevet 27. januar Xmasclovn skrev (1 time siden): Likevel er hun proppel? Snakker vi ADHD eller hvitt pulver? Tipper overtrøtt. Og ruset på livet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 27. januar #9756 Del Skrevet 27. januar Han sluttet vel ikke akkurat i L’Oreal… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet 27. januar #9757 Del Skrevet 27. januar Cissacissa skrev (1 time siden): Han sluttet vel ikke akkurat i L’Oreal… ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 27. januar #9758 Del Skrevet 27. januar Cissacissa skrev (1 time siden): Han sluttet vel ikke akkurat i L’Oreal… Å? Fortell? Gjerne DM😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 27. januar #9759 Del Skrevet 27. januar Hun virker jo manisk. Lite mat, mye koffein, søvnløse netter, hei hvor det går. Så høyt tempo. Hun var ikke sånn før. Har vært manisk selv, og var vitne til at min mor ble manisk mens hun var under veldig mye stress med jobben og faren min var en drittsekk som var et mareritt å bo med før hun endelig gikk. Hun fløy fra det ene til det andre og raste ned i vekt. Helt spinnvill var hun. Det minner meg om Kristin. Det virker som et veldig hektisk liv. Og søvn er SÅ viktig.... Får håpe hun har kontroll og ikke stresser seg rett i kjelleren eller møter den berømte veggen.... 16 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 27. januar #9760 Del Skrevet 27. januar Snart 40 år? Står og knepper en body på Snapchat. Jaja, det er forskjell på folk. Pinlig, bare pinlig 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå