Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

M.H85 skrev (4 timer siden):

Ja. Hun vil jo egentlig  ikke flytte. Hun elsker jo livets hus hun skulle bo i mange år.  Flytter etter ca 7 mnd🤭 Når hun så nevner hun skal flytte er det jo for å si hvor magisk det blir å våkne med livets mann hver dag ( pluss  på en haug med kids og et mindre trangere hus),høres ikke ut som magisk.

Høres ut som livets liv det der gitt 😂

Endret av Xmasclovn
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xmasclovn skrev (32 minutter siden):

Er noe med de som gjentatte ganger MÅ si at alt er så nydelig magisk og livets ditt og datt hele tiden, det lyser ofte at det egentlig kanskje ikke er så flott,mer kan bli livets nedtur😅

Nå sitter hun på et hotellrom og sier for trippel millioner gang at livets mann var livets mann på 1 date🤣 Får satse på hun sier det i noen år til når hun våkner i et hus med mine,dine mas og kjas om hvor forelsket hun er. Hun er jo så forelsket  at det er jo helt sinnsykt sier hun. Blir et spill  for galleriet😬

Endret av M.H85
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (47 minutter siden):

"Livets liv" 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (På 16.1.2025 den 18.13):

Det er et paradoks at du anklager meg for å være «umoden» samtidig som du hengir deg til simple hersketeknikker i forsøk på å diskreditere innlegget mitt.

Hele diskusjonen dreier seg om trenden om barn og skincare. Det er det jeg har kommentert på. Hvor du personlig (som jeg antar at ikke er et barn, men en voksen kvinne) kjøper hudpleie, og dine personlige preferanser for å gå til hudpleier eller andre fagfolk er sådan helt irrelevant i forhold til det som diskuteres. Det handler ikke om voksne damers behov eller preferanser for hudpleie, og har aldri gjort det. Det handler om det KG gjenåpnet diskusjonen for; nemlig barn og tiktok-trenden skincare, som de fleste oppegående voksne mennesker burde se at er helt unødvendig og i ytterste konsekvens skadelig. 

Som jeg har skrevet flere ganger før, så gidder jeg ikke å diskutere whataboutism om det marginale antallet barn som har faktiske hudproblemer som tilsier at de trenger spesiell oppfølging. De utgjør unntak, ikke regelen.

Og du anklager meg for hersketeknikk?? Det klarer du fint selv å bruke. (Dog kanskje du mangler snev av selvinnsikt, eller bare liker å forsøke å provosere). Du beskriver deg selv godt..du vet kanskje at du man får kjøpt kuldekremer som Bø a det anbefales barn å bruke, kun for å beskytte huden?? Som ikke inneholder mye av den driten flere apotek selger? Som hudleger anbefaler??  For alt du vet er jeg dermatolog, hudterapeut med kjemi i bunn? Jeg har fartstid i bransjen, med ulike hud-tematikker. Din kunnskap kan man ikke skryte av. Så hvorfor du uttaler deg overhodet, har jeg ingen aning om. MEN for å opplyse deg: Hva hudpleie for barn gjelder, vil jeg nå anbefale å ikke starte for tidlig, men absolutt solbeskyttelse uansett årstid, og noe som kanskje beskytter mot den verste kulden! Med riktige ingredienser. Sånn!!! Fikk du svar???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...