M.H85 Skrevet 15. januar #9661 Del Skrevet 15. januar Frøkenfryden skrev (23 timer siden): Og spa-avdeling. 😂Hun bruker ikke badekaret hun har hjemme nå engang visstnok, men liker så godt tanken på det😆 Plantene bruker det😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. januar #9662 Del Skrevet 15. januar M.H85 skrev (10 minutter siden): Plantene bruker det😍 Det stemmer jo! Livets plante-spa🔥🍃🌿🛁💦 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 15. januar #9663 Del Skrevet 15. januar Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjerka Skrevet 15. januar #9664 Del Skrevet 15. januar Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Det stemmer jo! Livets plante-spa🔥🍃🌿🛁💦 Livets barnefri oase på badet 🌿🌺🪷🏵🫧🫧🫧 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trilili Skrevet 15. januar #9665 Del Skrevet 15. januar Anonym90059005 skrev (På 12.1.2025 den 10.26): De må jo være enormt forskjellige, som noen påpekte over her, hva gjelder aktiviteter og fritid. Her inviterte typen med barn alle på aking i korketrekkeren, men KG vil heller stå på kjøkkenet hjemme og live-overføre baking av noe korngreier. Sønnen hadde vel sikkert elsket å være med på aking i det perfekte vinterværet i går. Jeg tipper sønnen ville ha litt ro og kanskje til og med på baking. Mange barn liker slikt også. Ang at de er forskjellige så er det jo supert. Han skal aktivisere barna (i den gjengen en her eller der betyr lite) og hun skal vente med klare forfriskninger (og til og med sunne og som smaker godt). Skjønner ikke hva det er å ikke like. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 15. januar #9666 Del Skrevet 15. januar GhostHug skrev (På 7.1.2025 den 2.44): Hæ? Det er jo helt sykt. Hva er det med H og alle disse kjendisene? Hvem er H ? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutta Skrevet 15. januar #9667 Del Skrevet 15. januar (endret) Må jeg høre en snap til ang den jækla mastersuiten fra henne så sletter jeg. Snakk om å skulle ha luksusrom med kaffemaskin og så i det andre øyeblikket er det kreditorer og gjeld til Halsen. Våkn opp unge dame..... Endret 15. januar av Huttetutta 25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnadonna Skrevet 15. januar #9668 Del Skrevet 15. januar Tripptrapp1 skrev (2 timer siden): Er du et barn, siden du svarer på innlegget mitt om barn og deres behov for hudpleie med dine personlige preferanser? Eller mener du at barnet skal gå til hudterapeut for å få riktige produkter til sine ikke-eksisterende utfordringer med rynker og «glow»? Om du leser på nytt som et voksent menneske, så svarer jeg verken på eller om rynker eller «glow». Tydeligvis så har du null kompetanse på hva en hudterapeut med riktig utdannelse faktisk kan hjelpe med om det er hudproblemer. Verken mer eller mindre. Så at du drar det jeg skriver så til de ytterkanter av hva jeg faktisk skrev, for å finne en hver mulighet for å argumentere finner jeg heller umodent. Er du et barn kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerfrue Skrevet 15. januar #9669 Del Skrevet 15. januar Huttetutta skrev (19 minutter siden): Må jeg høre en snap til ang den jækla mastersuiten fra henne så sletter jeg. Snakk om å skulle ha luksusrom med kaffemaskin og så i det andre øyeblikket er det kreditorer og gjeld til Halsen. Våkn opp unge dame..... Må ikke glemme klesrommet og det mystiske og sexy badet da 😅 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 15. januar #9670 Del Skrevet 15. januar Tigerfrue skrev (5 minutter siden): Må ikke glemme klesrommet og det mystiske og sexy badet da 😅 Og hvem betaler? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerfrue Skrevet 15. januar #9671 Del Skrevet 15. januar Moongirl skrev (2 minutter siden): Og hvem betaler? Ja, det er sikkert livets dust, jeg mener livets mann, i første omgang. 17 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 15. januar #9672 Del Skrevet 15. januar Tigerfrue skrev (44 minutter siden): Ja, det er sikkert livets dust, jeg mener livets mann, i første omgang. God råd han da, som tar en så dyr sjanse før de knapt har bodd sammen!! Fort gjort at han blir sittende alene igjen med regningen, for hun skal vel bruke plenty på alt slags luksus! Burde tatt det med ro nå i begynnelsen.....oppussing er krevende...og hun stresser som et helvete med alt!! 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 15. januar #9673 Del Skrevet 15. januar Albilano skrev (På 14.1.2025 den 22.08): Hvilke penger skal hun pusse opp for? Låne seg opp i bank2 for å få råd til å kjøpe seg inn og så betale halve oppussinga? Eller få typen til å oppgradere etter hennes behov? Har ikke forstått det slik at hennes egenkapitalkonto har vokst seg enorm... Kommer til å kjøre typen konk også. Blir sikkert artig 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 15. januar #9674 Del Skrevet 15. januar Trilili skrev (2 timer siden): Jeg tipper sønnen ville ha litt ro og kanskje til og med på baking. Mange barn liker slikt også. Ang at de er forskjellige så er det jo supert. Han skal aktivisere barna (i den gjengen en her eller der betyr lite) og hun skal vente med klare forfriskninger (og til og med sunne og som smaker godt). Skjønner ikke hva det er å ikke like. Det var mor som lagde noen "spennende" rundstykker sammen med sine følgere, sønn gamet eller noe alene. Så tipp igjen. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 16. januar #9675 Del Skrevet 16. januar Tigerfrue skrev (11 timer siden): Ja, det er sikkert livets dust, jeg mener livets mann, i første omgang. Livets lommebok må vel snart begynne å bli lei? gladidag skrev (12 timer siden): Hvem er H ? 😅 Den nye bestevennen til KG og div andre C- og D-kjendiser. Hun KG solgte livshistorien til i julen, sånn at kg kunne kjøpe enda mer skvip til huset hun skal fraflytte 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 16. januar #9676 Del Skrevet 16. januar Huttetutta skrev (12 timer siden): Må jeg høre en snap til ang den jækla mastersuiten fra henne så sletter jeg. Snakk om å skulle ha luksusrom med kaffemaskin og så i det andre øyeblikket er det kreditorer og gjeld til Halsen. Våkn opp unge dame..... Ung og ung...snart 40 gitt 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 16. januar #9677 Del Skrevet 16. januar baremeg007 skrev (7 timer siden): Livets lommebok må vel snart begynne å bli lei? Den nye bestevennen til KG og div andre C- og D-kjendiser. Hun KG solgte livshistorien til i julen, sånn at kg kunne kjøpe enda mer skvip til huset hun skal fraflytte Åja… skjønner fortsatt ikke hvem det er🤣 følger ingen av influensenserne på snap… Line V Husby og AltAsiatisk 😅 men er det en langt nede i alfabetet-kjendis eller en helt «random» person? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 16. januar #9678 Del Skrevet 16. januar gladidag skrev (41 minutter siden): Åja… skjønner fortsatt ikke hvem det er🤣 følger ingen av influensenserne på snap… Line V Husby og AltAsiatisk 😅 men er det en langt nede i alfabetet-kjendis eller en helt «random» person? Hun er ikke kjent. Jeg visste ikke hvem det var før Kristin. Hun har ca. 17.000 følgere på IG, og prater for det meste om traumer, overgrep og diagnoser. Jeg blir veldig trigget av å gå inn på hennes profil, så måtte slutte å lese hennes svar på spørsmål. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurris Skrevet 16. januar #9679 Del Skrevet 16. januar Marihone skrev (5 minutter siden): Hun er ikke kjent. Jeg visste ikke hvem det var før Kristin. Hun har ca. 17.000 følgere på IG, og prater for det meste om traumer, overgrep og diagnoser. Jeg blir veldig trigget av å gå inn på hennes profil, så måtte slutte å lese hennes svar på spørsmål. Hun er godt kjent i det "miljøet". Jeg synes ikke noe om det. Det er triggende for meg og. 7 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 16. januar #9680 Del Skrevet 16. januar Donnadonna skrev (19 timer siden): Om du leser på nytt som et voksent menneske, så svarer jeg verken på eller om rynker eller «glow». Tydeligvis så har du null kompetanse på hva en hudterapeut med riktig utdannelse faktisk kan hjelpe med om det er hudproblemer. Verken mer eller mindre. Så at du drar det jeg skriver så til de ytterkanter av hva jeg faktisk skrev, for å finne en hver mulighet for å argumentere finner jeg heller umodent. Er du et barn kanskje? Det er et paradoks at du anklager meg for å være «umoden» samtidig som du hengir deg til simple hersketeknikker i forsøk på å diskreditere innlegget mitt. Hele diskusjonen dreier seg om trenden om barn og skincare. Det er det jeg har kommentert på. Hvor du personlig (som jeg antar at ikke er et barn, men en voksen kvinne) kjøper hudpleie, og dine personlige preferanser for å gå til hudpleier eller andre fagfolk er sådan helt irrelevant i forhold til det som diskuteres. Det handler ikke om voksne damers behov eller preferanser for hudpleie, og har aldri gjort det. Det handler om det KG gjenåpnet diskusjonen for; nemlig barn og tiktok-trenden skincare, som de fleste oppegående voksne mennesker burde se at er helt unødvendig og i ytterste konsekvens skadelig. Som jeg har skrevet flere ganger før, så gidder jeg ikke å diskutere whataboutism om det marginale antallet barn som har faktiske hudproblemer som tilsier at de trenger spesiell oppfølging. De utgjør unntak, ikke regelen. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå