Purple Diamond Skrevet 12. januar #9621 Del Skrevet 12. januar (endret) Anonym90059005 skrev (1 time siden): De må jo være enormt forskjellige, som noen påpekte over her, hva gjelder aktiviteter og fritid. Her inviterte typen med barn alle på aking i korketrekkeren, men KG vil heller stå på kjøkkenet hjemme og live-overføre baking av noe korngreier. Sønnen hadde vel sikkert elsket å være med på aking i det perfekte vinterværet i går. Er det sant, dro alle på aking utenom Kristin og sønnen!? Spesielt! Endret 12. januar av Purple Diamond Skrivefeil 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 12. januar #9622 Del Skrevet 12. januar Zenhouse skrev (14 timer siden): Man er alenemor med delt omsorg. Punktum. Dette stemmer overens med NAV sin definisjon på aleneforelder. Helt eller delvis alene med barn. Kristin er derfor, pr definisjon, aleneforelder inntil hun har vært samboer i ett år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 12. januar #9623 Del Skrevet 12. januar Anonym90059005 skrev (3 timer siden): De må jo være enormt forskjellige, som noen påpekte over her, hva gjelder aktiviteter og fritid. Her inviterte typen med barn alle på aking i korketrekkeren, men KG vil heller stå på kjøkkenet hjemme og live-overføre baking av noe korngreier. Sønnen hadde vel sikkert elsket å være med på aking i det perfekte vinterværet i går. Ja , det kan fort bli vanskelig og utfordrende å bo sammen en hel gjeng når K heller vil være hjemme i ro og fred å snakke til kamera. Dette forhold gir jeg ikke lenge som samboere. Plutselig er hun på flyttefot igjen skal du se😅 Ganske ustabilt, livets hus hun bor i nå har hun ikke bodd i mer enn kanskje 7 mnd? Drøyt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 12. januar #9624 Del Skrevet 12. januar Purple Diamond skrev (1 time siden): Er det sant, dro alle på aking utenom Kristin og sønnen!? Spesielt! Ja hun skal bruke lørdager til kvalitetstid med sønnen sa hun ( mobilen egentlig og kaffikoppen). Problemet blir da når du velger å bo med ny mann og en haug med barn at du kan ikke leve som du gjorde alene da. Høres ut som hun har tenkt at de skal leve som 2 separate familier, hun synes nok det er slitsomt med masse kids. Da bør man ikke flytte sammen hvis man ikke liker slike moderne mine og dine familie relasjoner. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 12. januar #9625 Del Skrevet 12. januar Purple Diamond skrev (2 timer siden): Er det sant, dro alle på aking utenom Kristin og sønnen!? Spesielt! Enig! Disse skal liksom leke familie med mine og dine de neste årene, men Kristin velger å trekke seg selv og sønnen unna fellesaktiviteter allerede før leken har startet. Veldig spesielt! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. januar #9626 Del Skrevet 12. januar Han kunne vel vært med selv om hun ikke orket det? Han skal tross alt bygge bånd og relasjoner til de nye søskenene sine. Ja Kristin burde være med, men han kunne og dratt sammen med de andre. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 12. januar #9627 Del Skrevet 12. januar Snublefot62 skrev (23 minutter siden): Han kunne vel vært med selv om hun ikke orket det? Han skal tross alt bygge bånd og relasjoner til de nye søskenene sine. Ja Kristin burde være med, men han kunne og dratt sammen med de andre. Mye kjekkere å bli med ake med andre barn enn å spise plukketalerken med mor som lager grønne vafler og protein rundstykker. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. januar #9628 Del Skrevet 12. januar M.H85 skrev (6 minutter siden): Mye kjekkere å bli med ake med andre barn enn å spise plukketalerken med mor som lager grønne vafler og protein rundstykker. Jeg kjenner ikke en eneste unge i den alderen der som selv hadde valgt dette fremfor en dag i akebakken. Selv med steforelder/familie. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 12. januar #9629 Del Skrevet 12. januar Snublefot62 skrev (2 timer siden): Jeg kjenner ikke en eneste unge i den alderen der som selv hadde valgt dette fremfor en dag i akebakken. Selv med steforelder/familie. Klassisk narsistisk behavior....meg..meg..meg Jeg hadde spurt barnet hva ønsker du ( selv om jeg ville hatt barnet hjemme fordi jeg hadde planlagt noe etc) 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 12. januar #9630 Del Skrevet 12. januar Ingen som stusser på at hun glorifiserer den moderne familien? Som om hun prøver å inspirere andre til det samme, for å rettferdiggjøre eget valg? Vi er alle forskjellig, men den moderne familien passer ikke meg. Mannen er helt enig også. Så heller ikke der appellerer hun til meg. Hennes målgruppe: Alenemødre som har - eller skal slå opp med barnefar, med økonomiske problemer, men som drømmer om et influenser liv. Jeg synes det er noe falsk over det hun legger ut ang. denne fantastiske mannen som er så perfekt og at alle barna er gira på hennes planer. Ønsker hun virkelig det beste og lykke til, men synes hun har endret seg så mye. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 12. januar #9631 Del Skrevet 12. januar (endret) Marihone skrev (42 minutter siden): Ingen som stusser på at hun glorifiserer den moderne familien? Som om hun prøver å inspirere andre til det samme, for å rettferdiggjøre eget valg? Vi er alle forskjellig, men den moderne familien passer ikke meg. Mannen er helt enig også. Så heller ikke der appellerer hun til meg. Hennes målgruppe: Alenemødre som har - eller skal slå opp med barnefar, med økonomiske problemer, men som drømmer om et influenser liv. Jeg synes det er noe falsk over det hun legger ut ang. denne fantastiske mannen som er så perfekt og at alle barna er gira på hennes planer. Ønsker hun virkelig det beste og lykke til, men synes hun har endret seg så mye. De fleste forhold der man blander dine,mine osv i felles hus er også der fleste forhold tar slutt. Ulike barn, ulike mødre,ulike regler, sjalusi , svelge masse kameler, ta hensyn til ekser når man planlegger ferie osv osv....! Jo flere barn jo verre. For noen tålmodige sjeler passer dette livet, men for den impulsive " elsker meg tid" og " barnefri tid" snakke i mobilen Kristin er det nok mer en oppskrift på livets krasj tror jeg😂 Hun snakker som om dette blir såååå magisk og nydelig, på samme måte som hun snakker om at livets mann er en mann alle burde ha. Naivt og overfladisk, viktig late som for Kristin. En mann med mange kids er for meg totalt no go,men valgte derfor heller ikke en slik mann,men for K er alt som en drøm på rosa skyver... hun overdriver som med alt annet. Hun snakker kun om praktiske ting,alt hun skal kaste hos han for å få med seg sitt ,alt hun skal endre... Typisk manøver for å prøve få kontroll på noe du egentlig ikke har kontroll på om noen forstår hva jeg mener. Ekte kjærlighet grunner i helt andre verdier. Da er du ikke så opptatt av at du må pusse opp momentant nesten før du har flyttet inn der, alt slikt kommer etterhvert.. Det du er opptatt av er å snakke med partner, bruke tid på å bli sammensveiset og alle de emosjonelle verdiene. Det er ekte. Resten betyr ikke en dritt. Endret 12. januar av M.H85 13 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøytral-80 Skrevet 13. januar #9632 Del Skrevet 13. januar Forutsigbar er hun i det minste. Nå ute og TIGGER etter sponset interiørarkitekt… 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 13. januar #9633 Del Skrevet 13. januar Nøytral-80 skrev (9 minutter siden): Forutsigbar er hun i det minste. Nå ute og TIGGER etter sponset interiørarkitekt… Jeg hadde vært forsiktig med å involvere meg i ustabile influensere som næringsdrivende, spesielt større prosjekter...Siste dagers media har vist at influensere lett kan snu, og at de ikke nøler med å henge ut bedrifter, organisasjoner og enkeltmennesker de mener har behandlet dem dårlig. Her hadde jeg luktet konflikt laaang vei 😅 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola712 Skrevet 13. januar #9634 Del Skrevet 13. januar Mastersuite?? Er det normalt å kalle soverommet det? Mulig jeg henger etter altså... 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jette10 Skrevet 13. januar #9635 Del Skrevet 13. januar (endret) Hvordan får jeg fulgt henne på snap? Leste bloggen hennes tidligere.Mener å huske det kom en bok også? Bra nok? Svingte nylig innom instagramen hennes og kjente henne nesten ikke igjen. Har hun tatt etter kjærestens personlighet? Først nå så ser jeg hvor mye innflytelse Dennis hadde på Kristin tidligere. Endret 13. januar av Jette10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 13. januar #9636 Del Skrevet 13. januar Viola712 skrev (41 minutter siden): Mastersuite?? Er det normalt å kalle soverommet det? Mulig jeg henger etter altså... Nei det er ikke vanlig å si. Kristin driter seg ut. Alt skal være så råflott. 14 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 13. januar #9637 Del Skrevet 13. januar M.H85 skrev (På 12.1.2025 den 13.48): Ja , det kan fort bli vanskelig og utfordrende å bo sammen en hel gjeng når K heller vil være hjemme i ro og fred å snakke til kamera. Dette forhold gir jeg ikke lenge som samboere. Plutselig er hun på flyttefot igjen skal du se😅 Ganske ustabilt, livets hus hun bor i nå har hun ikke bodd i mer enn kanskje 7 mnd? Drøyt. Tja, her drar far ut alle på ski og aking i helgene, min oppgave er å lage klar niste og ha klar hjemmelaget kakao med vanilje krem når de er hjemme igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 13. januar #9638 Del Skrevet 13. januar Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 13. januar #9639 Del Skrevet 13. januar Snublefot62 skrev (1 time siden): Nei det er ikke vanlig å si. Kristin driter seg ut. Alt skal være så råflott. Og badet skal være sexy og svart slik at det kan brukes til barnefri "sone" eller egentid sa hun. Er merkelige prioriteringer der, hun viser jo egentlig bare at hun vil bo alene igrunn med å sikre seg "barnefri" rom. Meget merkelig prioritering. De fleste hadde laget et stort lekerom til barna der de kunne hatt venner på besøk..... 25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 14. januar #9640 Del Skrevet 14. januar M.H85 skrev (På 12.1.2025 den 13.52): Ja hun skal bruke lørdager til kvalitetstid med sønnen sa hun ( mobilen egentlig og kaffikoppen). Problemet blir da når du velger å bo med ny mann og en haug med barn at du kan ikke leve som du gjorde alene da. Høres ut som hun har tenkt at de skal leve som 2 separate familier, hun synes nok det er slitsomt med masse kids. Da bør man ikke flytte sammen hvis man ikke liker slike moderne mine og dine familie relasjoner. Hun trengte nok et hus å bo i, mer en en stor familie... 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå