PistolStar Skrevet mandag kl 20:23 #9521 Del Skrevet mandag kl 20:23 Jeg biter meg merke i et par ting fra dagens prat om økonomi. Kg sier hun hadde en helt annen økonomi når hun kjøpte huset (hadde hun egentlig det?), så sier hun at hun har hatt det veldig tøft økonomisk etter det (mens hun latet som at NÅ hadde hun full kontroll), for deretter å si at hun har tjent knallgodt (mens hun har innrømmet at å selge huset var helt nødvendig pga økonomi). Det er så mye selvmotsigelse på en gang at jeg knapt henger med. Så hun sier at hun både sliter økonomisk og tjener kjempebra, greit nok. Ingen som tvang henne til å kjøpe verdens dyreste hus med 100% lånte penger. Men når hun prater om at etter rentene på lånet var betalt så var det nesten ingenting igjen. Da lurer jeg på hvilke penger hun har brukt til: dyre ferieturer, dyre klær, svindyre hudpleieprodukter, nye møbler, dyr mat, lease ny bil (bare fordi hun ville ha en forandring) and the list goes on. Ingenting hun kjøper er billigversjonen. Ordet nøkternt eksisterer tydeligvis ikke i livet hennes. Det er overflod og overforbruk av verste sort. Det er verken bærekraftig, miljøvennlig eller inspirerende. Helt galskap. 18 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet mandag kl 21:57 #9522 Del Skrevet mandag kl 21:57 (endret) PistolStar skrev (1 time siden): Jeg biter meg merke i et par ting fra dagens prat om økonomi. Kg sier hun hadde en helt annen økonomi når hun kjøpte huset (hadde hun egentlig det?), så sier hun at hun har hatt det veldig tøft økonomisk etter det (mens hun latet som at NÅ hadde hun full kontroll), for deretter å si at hun har tjent knallgodt (mens hun har innrømmet at å selge huset var helt nødvendig pga økonomi). Det er så mye selvmotsigelse på en gang at jeg knapt henger med. Så hun sier at hun både sliter økonomisk og tjener kjempebra, greit nok. Ingen som tvang henne til å kjøpe verdens dyreste hus med 100% lånte penger. Men når hun prater om at etter rentene på lånet var betalt så var det nesten ingenting igjen. Da lurer jeg på hvilke penger hun har brukt til: dyre ferieturer, dyre klær, svindyre hudpleieprodukter, nye møbler, dyr mat, lease ny bil (bare fordi hun ville ha en forandring) and the list goes on. Ingenting hun kjøper er billigversjonen. Ordet nøkternt eksisterer tydeligvis ikke i livet hennes. Det er overflod og overforbruk av verste sort. Det er verken bærekraftig, miljøvennlig eller inspirerende. Helt galskap. Hun er jo dronningen av selvmotsigelse vet du 😀 Det er ingen logikk i å ikke ha nok penger til å betale på lånet ditt fordi det er tomt på kontoen ( som hun jo sier),MEN du har penger til den dyreste maten, dyreste parfymen, dyreste møblene,dyreste ferieturen, dyreste klærne, taxi hit og dit and the list goes on🤔 Tryllet frem de pengene da? Kreditt...kreditt..kreditt..hun sa jo huslånet også er i en spesial bank,det må jo være et slags kreditt lån hus-bank opplegg med skyhøy rente. Det er jo helt sprøtt. Galskap eie et hus å ha lånet i en slik kreditt "bank". Jeg hadde skjelvet i buksene mine for å si det slik om jeg skulle flyttet inn med en mann og han var slik økonomisk, jeg hadde vært livredd rett og slett. Spesielt når man har barn. Endret mandag kl 21:59 av M.H85 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk frøken Skrevet mandag kl 23:08 #9523 Del Skrevet mandag kl 23:08 Håper hun fikser dettte nå. Er glad i gamle gode Kristin og håper for alt i verden at hun får bena på jorda og tar vare på seg selv og gutten sin❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet mandag kl 23:56 #9524 Del Skrevet mandag kl 23:56 mereo skrev (13 timer siden): H var jo i en lang periode superbestis med den tidligere skjønnhetsbloggeren Hilde Christina (HC), men det skar seg en stund etter at HC flyttet tilbake til Norge. Blir bare mer og mer sprøtt hele opplegget, hva er greia med alle disse kjendisene som skal fremstå som Hs nære venner? Og hva foregår egentlig når «sexolog» Guttormsen blir PÅRØRENDE for H, etter at sistnevnte sendte IG en dm, og den dag i dag leser altså IG journalene hennes, mottar telefoner fra hjelpeapparatet, osv.? Det er jo faktisk spinnvilt 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet i går, 01:44 #9525 Del Skrevet i går, 01:44 baremeg007 skrev (1 time siden): Blir bare mer og mer sprøtt hele opplegget, hva er greia med alle disse kjendisene som skal fremstå som Hs nære venner? Og hva foregår egentlig når «sexolog» Guttormsen blir PÅRØRENDE for H, etter at sistnevnte sendte IG en dm, og den dag i dag leser altså IG journalene hennes, mottar telefoner fra hjelpeapparatet, osv.? Det er jo faktisk spinnvilt Hæ? Det er jo helt sykt. Hva er det med H og alle disse kjendisene? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet i går, 07:12 #9526 Del Skrevet i går, 07:12 baremeg007 skrev (7 timer siden): Blir bare mer og mer sprøtt hele opplegget, hva er greia med alle disse kjendisene som skal fremstå som Hs nære venner? Og hva foregår egentlig når «sexolog» Guttormsen blir PÅRØRENDE for H, etter at sistnevnte sendte IG en dm, og den dag i dag leser altså IG journalene hennes, mottar telefoner fra hjelpeapparatet, osv.? Det er jo faktisk spinnvilt GhostHug skrev (5 timer siden): Hæ? Det er jo helt sykt. Hva er det med H og alle disse kjendisene? Når vel gjennom med sin historie, som gjør at de får sympati og «her må vi hjelpe og redde». Tror det er mer enn ei ku løs der. Sier ikke at Hs historie ikke er sann og at den ikke er ille, men tror den kanskje blir «brukt» litt feil? 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet i går, 07:28 #9527 Del Skrevet i går, 07:28 mereo skrev (12 minutter siden): Når vel gjennom med sin historie, som gjør at de får sympati og «her må vi hjelpe og redde». Tror det er mer enn ei ku løs der. Sier ikke at Hs historie ikke er sann og at den ikke er ille, men tror den kanskje blir «brukt» litt feil? Den kommersialiseres. Jeg vet ikke nok om psykologien bak en slik historie, men vil tro det kan ramme negativt. I det minste skape grobunn for en rekke konflikter mellom de involverte, både økonomiske, men også emosjonelle. Bare det at hun har gitt ut tre bøker på tre år... Nå har ikke jeg lest dem, men det er mye, og det er tett. Fremstår manisk. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 23 timer siden #9528 Del Skrevet 23 timer siden Doris Becker skrev (42 minutter siden): Den kommersialiseres. Jeg vet ikke nok om psykologien bak en slik historie, men vil tro det kan ramme negativt. I det minste skape grobunn for en rekke konflikter mellom de involverte, både økonomiske, men også emosjonelle. Bare det at hun har gitt ut tre bøker på tre år... Nå har ikke jeg lest dem, men det er mye, og det er tett. Fremstår manisk. Dessverre tror jeg du har rett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 23 timer siden #9529 Del Skrevet 23 timer siden mereo skrev (1 minutt siden): Dessverre tror jeg du har rett. Ja, altså som sagt vet jeg ikke. Men noe som kjennetegner også disse influenserne, i tillegg til pengejaget, er at de fremstår enormt oppmerksomhetssyke! Sykelig opptatt av anerkjennelse, applaus og beundring. Noen er kanskje bare sånn, men det kan også bunne i store psykiske problemer. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 22 timer siden #9530 Del Skrevet 22 timer siden GhostHug skrev (7 timer siden): Hæ? Det er jo helt sykt. Hva er det med H og alle disse kjendisene? Hæ? Den brautende intense sex podcast dama er på pårørende for den nye venninna til Kristin? Altså hun H ?? Hvor står dette....er jo helt vilt 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 22 timer siden #9531 Del Skrevet 22 timer siden M.H85 skrev (7 minutter siden): Hæ? Den brautende intense sex podcast dama er på pårørende for den nye venninna til Kristin? Altså hun H ?? Hvor står dette....er jo helt vilt Det er noe som skurrer voldsomt. Ingen av disse fremstår i balanse. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marixxx Skrevet 21 timer siden #9532 Del Skrevet 21 timer siden Hun sier at boligkrisen ingen forutså er en stor del av årsaken til at hun (igjen..!) havnet i økonomisk uføre. Det var vel ingen boligkrise i 22/23?🤷♀️Husene var overpriset, tenker jeg vi sier. At hun «satt på boliger til en verdi av 20 millioner» mener hun rettferdiggjør at hun fint kunne kjøpe boligen hun nå nylig har solgt. Planen var vel å selge boligen i Drammen når huset i Stavanger sto ferdig og lånet ville begynne å løpe på sistnevnte eiendom. I realiteten var det aldri snakk om å sitte på verdier verdt 20 millioner, men lån og ett hus om gangen, til en markedsverdi på rundt 8 millioner, som trolig var kraftig belånt. Å selge før man kjøper nytt, er ellers alltid smart. Spesielt for hennes del, som var så heldig å kunne låne/leie sin mors leilighet. Noen har en nærmest misunnelsesverdig evne til å tviste og vri på sannheten og legge ansvaret på alt annet enn egne valg. 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 21 timer siden #9533 Del Skrevet 21 timer siden Marixxx skrev (4 minutter siden): Hun sier at boligkrisen ingen forutså er en stor del av årsaken til at hun (igjen..!) havnet i økonomisk uføre. Det var vel ingen boligkrise i 22/23?🤷♀️Husene var overpriset, tenker jeg vi sier. At hun «satt på boliger til en verdi av 20 millioner» mener hun rettferdiggjør at hun fint kunne kjøpe boligen hun nå nylig har solgt. Planen var vel å selge boligen i Drammen når huset i Stavanger sto ferdig og lånet ville begynne å løpe på sistnevnte eiendom. I realiteten var det aldri snakk om å sitte på verdier verdt 20 millioner, men lån og ett hus om gangen, til en markedsverdi på rundt 8 millioner, som trolig var kraftig belånt. Å selge før man kjøper nytt, er ellers alltid smart. Spesielt for hennes del, som var så heldig å kunne låne/leie sin mors leilighet. Noen har en nærmest misunnelsesverdig evne til å tviste og vri på sannheten og legge ansvaret på alt annet enn egne valg. Enig. I et hvilket som helst boligmarked er det selvfølgelig en enorm risiko å kjøpe en TREDJE bolig før man har solgt de TO man allerede har. Det finnes faktisk ingen måte å forklare valgene hennes på en logisk måte som vanlige mennesker kjenner seg igjen i. Å «satse på at det ordner seg» er ikke en strategi man bør velge når det gjelder økonomi. 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 21 timer siden #9534 Del Skrevet 21 timer siden ¤flicka¤ skrev (10 minutter siden): Enig. I et hvilket som helst boligmarked er det selvfølgelig en enorm risiko å kjøpe en TREDJE bolig før man har solgt de TO man allerede har. Det finnes faktisk ingen måte å forklare valgene hennes på en logisk måte som vanlige mennesker kjenner seg igjen i. Å «satse på at det ordner seg» er ikke en strategi man bør velge når det gjelder økonomi. Og alt dette sett i lys av historien med kaos i økonomien tyder på at hun absolutt ikke bør gi noen økonomiske råd. Bedre hun holder seg til rydd og flytt eller hva hun driver med om dagen. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 20 timer siden #9535 Del Skrevet 20 timer siden ¤flicka¤ skrev (1 time siden): Enig. I et hvilket som helst boligmarked er det selvfølgelig en enorm risiko å kjøpe en TREDJE bolig før man har solgt de TO man allerede har. Det finnes faktisk ingen måte å forklare valgene hennes på en logisk måte som vanlige mennesker kjenner seg igjen i. Å «satse på at det ordner seg» er ikke en strategi man bør velge når det gjelder økonomi. Og i tillegg skaffe seg en bolig som er dyrere enn de aller fleste har råd til - og da tenker jeg på de aller fleste som har trygg, stabil inntekt. Hennes inntekt kan jo stupe kjapt - den er en døgnflue, avhengig av at masse folk sluker hennes innholdsløse snapper… Om hun hadde kjøpt en gjennomsnittsbolig og levd økonomisk edruelig hadde hun ikke havnet i uføret - og heller ikke støtt fra seg en god del av sine tidligere følgere… 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooli Skrevet 15 timer siden #9536 Del Skrevet 15 timer siden «Mastersuite i toppetasjen». Jada….🙄 Soverom i tredje etasjen. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 15 timer siden #9537 Del Skrevet 15 timer siden Zooli skrev (8 minutter siden): «Mastersuite i toppetasjen». Jada….🙄 Soverom i tredje etasjen. HAHA! Minner meg om "Høy på pæra" og Hyacinth Bucket "Bouquet". 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 15 timer siden #9538 Del Skrevet 15 timer siden Doris Becker skrev (4 minutter siden): HAHA! Minner meg om "Høy på pæra" og Hyacinth Bucket "Bouquet". 🤣🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 14 timer siden #9539 Del Skrevet 14 timer siden Zooli skrev (1 time siden): «Mastersuite i toppetasjen». Jada….🙄 Soverom i tredje etasjen. Og ikke måte på hvor mye de skulle trykke inn i den lille loftstua. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 12 timer siden #9540 Del Skrevet 12 timer siden Xmasclovn skrev (1 time siden): Og ikke måte på hvor mye de skulle trykke inn i den lille loftstua. Og det er ikke en gang deres «foreverhome». De skal bo der en 2 års tid. Hvorfor gidde? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå