Klump Skrevet 27. desember 2024 #9381 Del Skrevet 27. desember 2024 Det er ikke meningen å stille spørsmålstegn ved denne historien for det er ingenting som tilsier at den ikke skal være sann. Likevel så må jeg få stille spørsmål ved om disse menneskene er dømt. Hvor er dommen i så fall? En så grov overgrepssak kommer frem i media om den har vært i rettsapparatet. Jeg synes ikke man skal spekulere noe mer i dette før man har begge sider og det foreligger dom. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 27. desember 2024 #9382 Del Skrevet 27. desember 2024 Klump skrev (1 time siden): Det er ikke meningen å stille spørsmålstegn ved denne historien for det er ingenting som tilsier at den ikke skal være sann. Likevel så må jeg få stille spørsmål ved om disse menneskene er dømt. Hvor er dommen i så fall? En så grov overgrepssak kommer frem i media om den har vært i rettsapparatet. Jeg synes ikke man skal spekulere noe mer i dette før man har begge sider og det foreligger dom. Det er uhyre vanskelig få dømt overgripere uten fysiske bevis som spytt,hår,sæd+. Vi vet jo ikke om dette er foreldre eller annen nær slekt,venner av familien +. Tror ikke vi skal spekulere i det i denne Kristin tråden, men heller K sin rolle oppi dette her... Jeg har aldri hørt om psykologer som gir en inluenser grønt lys fortelle i åpen kanal om en av sine pasienter. Kristin leker jo psykologspesialist selv her,blir for dumt. Møtt jenta en gang, ringt psykologen hennes før jul da å spurt? Henger ikke helt på greip... 19 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. desember 2024 #9383 Del Skrevet 27. desember 2024 merry skrev (3 timer siden): Jeg tror KG gjør dette med de beste intensjoner, absolutt ikke pga penger. Men håper hun vet hva hun åpner for og har tatt på seg med å gjøre dette, det er et enormt ansvar. Jeg mener også helt klart at pengene burde gå til en organisasjon som jobber med overgrep ikke til privat forbruk Hvorfor tror du ikke hun gjør det for å tjene penger? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 27. desember 2024 #9384 Del Skrevet 27. desember 2024 Snublefot62 skrev (17 minutter siden): Hvorfor tror du ikke hun gjør det for å tjene penger? Les H sin Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 27. desember 2024 #9385 Del Skrevet 27. desember 2024 Jenta sliter med tillnytningstraumer og fikk knekken da Kristin dro og føler seg lost uten henne. 😳 Disse sårbare menneskene føler et sterkt bånd så fort noen viser de bryr seg og sier de er glad i dem. De blir raskt avhengig av mennesker, da det midlertidig leger sår de hadde i barndommen. Men relasjonen blir ofte usunn pga. manglende grenser. Jeg håper for guds skyld Kristin tar vare på sin nye venninne - langsiktig. 17 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. desember 2024 #9386 Del Skrevet 27. desember 2024 Sansa20 skrev (42 minutter siden): Les H sin Instagram. Hva står det der som gir inntrykk av at Kristin ikke gjør dette for penger? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 27. desember 2024 #9387 Del Skrevet 27. desember 2024 (endret) Marihone skrev (45 minutter siden): Jenta sliter med tillnytningstraumer og fikk knekken da Kristin dro og føler seg lost uten henne. 😳 Disse sårbare menneskene føler et sterkt bånd så fort noen viser de bryr seg og sier de er glad i dem. De blir raskt avhengig av mennesker, da det midlertidig leger sår de hadde i barndommen. Men relasjonen blir ofte usunn pga. manglende grenser. Jeg håper for guds skyld Kristin tar vare på sin nye venninne - langsiktig. Nettopp. Som jeg skrev det er et enormt ansvar ta på seg slike vennskap, jeg har selv ønsket sterkt hjelpe svært sårbare mennesker oppigjennom livet,men pga egne barn og eget liv måttet si pass, så man skal kjenne seg selv godt å vite sine begrensninger. Det er ikke for alle. Mennesker med enorme traumer trenger å bli sett og hørt når de trenger det, og egentlig 24/7 trygghet.. Nå har jo jenta personale men allikevel hun omtaler jo Kristin som en søster allerede.... Endret 27. desember 2024 av M.H85 8 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 27. desember 2024 #9388 Del Skrevet 27. desember 2024 Snublefot62 skrev (12 minutter siden): Hva står det der som gir inntrykk av at Kristin ikke gjør dette for penger? Hun sier selv at dette gjøres på ingentings måte at noen av dem gjør dette for penger. Gå inn selv å lese mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 27. desember 2024 #9389 Del Skrevet 27. desember 2024 M.H85 skrev (2 timer siden): Det er uhyre vanskelig få dømt overgripere uten fysiske bevis som spytt,hår,sæd+. Vi vet jo ikke om dette er foreldre eller annen nær slekt,venner av familien +. Tror ikke vi skal spekulere i det i denne Kristin tråden, men heller K sin rolle oppi dette her... Jeg har aldri hørt om psykologer som gir en inluenser grønt lys fortelle i åpen kanal om en av sine pasienter. Kristin leker jo psykologspesialist selv her,blir for dumt. Møtt jenta en gang, ringt psykologen hennes før jul da å spurt? Henger ikke helt på greip... Det må jo være jenta selv som har snakket med psykologen sin og sagt til Kristin at psykologen har sagt at det kan være lurt å dele 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 27. desember 2024 #9390 Del Skrevet 27. desember 2024 Klump skrev (4 minutter siden): Det må jo være jenta selv som har snakket med psykologen sin og sagt til Kristin at psykologen har sagt at det kan være lurt å dele Hvor lurt er det egentlig dele på en slik måte til en av Norges største influensere ..Det spørs helt hvor bearbeidet traumene dine er mener jeg. Men greit nok,det er hennes historie. Allikevel noe rart av en psykolog anbefale det,men for all del jeg er ingen psykolog selv.... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 27. desember 2024 #9391 Del Skrevet 27. desember 2024 M.H85 skrev (6 minutter siden): Hvor lurt er det egentlig dele på en slik måte til en av Norges største influensere ..Det spørs helt hvor bearbeidet traumene dine er mener jeg. Men greit nok,det er hennes historie. Allikevel noe rart av en psykolog anbefale det,men for all del jeg er ingen psykolog selv.... Absolutt helt enig. Jeg personlig tror ikke dette er spesielt lurt. Svært sårbar historie å dele offentlig. Mye oppmerksomhet det ikke er sikkert at hun er forberedt på. Kan være vanskelig å takle når man ikke er rustet for det psykisk. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 27. desember 2024 #9392 Del Skrevet 27. desember 2024 Klump skrev (25 minutter siden): Absolutt helt enig. Jeg personlig tror ikke dette er spesielt lurt. Svært sårbar historie å dele offentlig. Mye oppmerksomhet det ikke er sikkert at hun er forberedt på. Kan være vanskelig å takle når man ikke er rustet for det psykisk. Helt sant. Traumer som ikke er bearbeidet, en psyke som går opp og ned ,samt alt det medfører kan fort føre til anger,bitterhet, sorg og voldsomme følelser der man gjerne angrer på ting man delte. Oppmerksomhet kan være en opptur også, det å bli sett...,men når Oppmerksomheten stilner og det blir "hverdag" igjen kan det ha motsatt effekt og bli svært vanskelig. La oss satse på hun har et godt nettverk rundt seg... 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoor Skrevet 27. desember 2024 #9393 Del Skrevet 27. desember 2024 Jeg vet bare ikke helt. Alt Kristin har gjort til nå viser seg jo handler om penger eller oppmerksomhet, og jeg klarer bare ikke kjøpe engasjementet. Grunnen? Jo, at hun f.eks. fronter disse «venninne-turene» som noe hun gjør av veldedighet mens hun egentlig får betalt. Hun nevner også ordet penger når hun snakker om Palestina-frontingen, at hun visstnok har tapt penger. Vi må bare ikke glemme at for influensere er engasjement eller oppmerksomhet - penger! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 27. desember 2024 #9394 Del Skrevet 27. desember 2024 M.H85 skrev (5 timer siden): Det er uhyre vanskelig få dømt overgripere uten fysiske bevis som spytt,hår,sæd+. Vi vet jo ikke om dette er foreldre eller annen nær slekt,venner av familien +. Tror ikke vi skal spekulere i det i denne Kristin tråden, men heller K sin rolle oppi dette her... Jeg har aldri hørt om psykologer som gir en inluenser grønt lys fortelle i åpen kanal om en av sine pasienter. Kristin leker jo psykologspesialist selv her,blir for dumt. Møtt jenta en gang, ringt psykologen hennes før jul da å spurt? Henger ikke helt på greip... Hovedpersonen H skriver selv på sin IG at det er bevist at hun har vært utsatt for overgrep fra hun var 2 dager gammel. Om det er bevis nok i rettssytemet kom ikke frem av det jeg har sett. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 27. desember 2024 #9395 Del Skrevet 27. desember 2024 Så grusom en historie! Synes dette er på kanten av hva som er lurt av Kristin å dele. Men om det kan hjelpe noen.. har lest meg opp på Heddas historie, men jeg klarer ikke å forstå hvordan ingen stoppet dette! Hvor var moren hennes da hun var en baby? Hvordan kan en mor unnlate å beskytte babyen og barnet sitt? Er noen i denne saken dømt? Skjønner at hun ikke kan dele alt, men sitter bare igjen med så mange spørsmål. Håper denne relasjonen blir utelukkende positiv for Hedda. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 27. desember 2024 #9396 Del Skrevet 27. desember 2024 Sansa20 skrev (5 timer siden): Hun sier selv at dette gjøres på ingentings måte at noen av dem gjør dette for penger. Gå inn selv å lese mer. Selvfølgelig sier hun ikke at dette gjøres for penger🙄 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 27. desember 2024 #9397 Del Skrevet 27. desember 2024 hvaduikkeser skrev (31 minutter siden): Selvfølgelig sier hun ikke at dette gjøres for penger🙄 Du vet at her er det slik at det Kristin sier alltid er sant- uten unntak!😏 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 27. desember 2024 #9398 Del Skrevet 27. desember 2024 Xmasclovn skrev (1 minutt siden): Du vet at her er det slik at det Kristin sier alltid er sant- uten unntak!😏 Dette var det H som sa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 27. desember 2024 #9399 Del Skrevet 27. desember 2024 Sansa20 skrev (19 minutter siden): Dette var det H som sa Poteto potato 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. desember 2024 #9400 Del Skrevet 27. desember 2024 Sansa20 skrev (47 minutter siden): Dette var det H som sa Og dette er problemet i et nøtteskall. De fleste med litt kritisk blikk forstår at H og Kristin allerede har et unormalt tett bånd på unormalt kort tid. H har åpenbart sine grunner til dette, og det er lett å konkludere med at Kristin utnytter dette og har sin egen agenda. Kristin er på ingen måte kompetent til å håndtere denne relasjonen eller til å fronte den. Eller, som hun nå gjør, fungerer som rådgiver og nærmest en terapeut både for H og for følgerne. Dette er farlig. Og det er ikke første gang Kristin gjør dette. Så når H sier at dette er noe Kristin gjør for å være snill med henne uten tanker på egen vinning så forstår jeg hvor det kommer fra, men hun er sannsynligvis ikke i stand til å vurdere akkurat det objektivt. Hun vil fronte saken sin. Kristin vil tjene penger. Og ved å fronte saken til H vil Kristin tjene penger. Og at enkelte faller for dette, og spesielt kanskje H, er ekstremt problematisk med influensere som Kristin. Når skal folk forstå dette? 15 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå