Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er helt utrolig hvordan hun har blitt i det siste …Hun har endret seg enormt og har mistet all kredibilitet i hva hun skrek opp om tidligere. Hun har blitt sånn som alle de andre influenserne. Pengene rår også hos henne, selvsagt. Hun trenger tydeligvis de pengene da hun er i dyp gjeld. Det blir for dumt å være politisk korrekt innimellom når hun er en som gjør akkurat som de hun kritiserte tidligere … Gjør seg tynnere med filter/retusjering. Lange tynne ben med  enormt store sko …

Endret av Justlooking
Tillegg
  • Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun solgt sjelen sin til en refinansieringstjeneste, hvor de med mye gjeld egentlig bare flytter gjelden sin, kanskje med enda dyrere rente. Hvorfor tar ingen i media tak i henne og det hun holder på med? Hun har for alvor blitt Norges farligste forbilde…

• Liker 15
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemoor skrev (2 timer siden):

Nå har hun solgt sjelen sin til en refinansieringstjeneste, hvor de med mye gjeld egentlig bare flytter gjelden sin, kanskje med enda dyrere rente. Hvorfor tar ingen i media tak i henne og det hun holder på med? Hun har for alvor blitt Norges farligste forbilde…

Det er vel fordi de som betaler for tjenestene hennes ikke har satt seg nok inn i hennes historie. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemoor skrev (2 timer siden):

Media skriver desverre aldri om hva påvirkere egentlig holder på med. De har vel skrevet om konkurs og gjeldsproblematikk, men at hun fortsetter i samme sporet nevner de ikke -  og heller ikke at det ikke er økonomisk sans å spore der. 

Influencere er fredet i media desverre. Det eneste som skrives om dem er hentet direkte fra influencerkontoene deres, eller direkte sitert fra noe offerprat og bortforklaringer fra influenceren selv.  

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (På 12.12.2024 den 9.50):

Aner ikke . Men hadde ikke turd å hverken vipset eller bidratt der. 

Endret av Albilano
Skrivefeil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har hun lansert lysestaker printet med PLA.

Og jeg lurer på en ting. Hun gjør det veldig tydelig at disse lysestakene er utelukkende beregnet for LED-lys og ikke levende lys. Det står og at plastikken kan smelte ved bruk av levende lys. Men de selges ikke med LED-lys - det må kunden ha fra før eller kjøpe utenom.

Er dette vanlig? Altså å selge lysestaker som kan smelte?

Jeg synes det er ekstremt risikabelt nå å selge lysestaker som kan medføre såpass stor risiko om de brukes feil, selv om det er brukerfeil.

• Liker 16
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albilano skrev (2 timer siden):

Jeg tror ikke Kristin Gjelsvik er klar over hvor liten troverdighet hun har.. Nå foregår det to omtrent like spleiser. Hun og Mats Hansen er ansiktet utad/har startet hver sin spleis som skal hjelpe familier med dårlig med å lage en fin jul. I Mads Hansen sin spleis står det at mottaker av pengene er Rett fram opplevelser. I Kristin Gjelsvik sin spleis står det at Kristin Gjelsvik er mottaker av pengene.. Hvorfor skal pengene innom Kristin sin konto? Med hennes historikk er det ikke rart at Mads Hansen sin spleis genererer 10 ganger så mye givervilje.. Jeg hadde aldri turt å velge å la pengene mine gå innom KG sin Privatkonto på tur til et godt formål. Jeg sier ikke at det skjer noe ulovlig på veien, bare at jeg desverre ikke har tillit til henne. Om pengene hadde gått direkte til organisasjonen så ville saken vært helt totalt anderledes... Tror ikke hun skjønner det..

Spleisen hennes går til hjelpende hender organisasjon og    samarbeider tett med Ellen som er leder og som fordeler til familier .  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (1 time siden):

Spleisen hennes går til hjelpende hender organisasjon og    samarbeider tett med Ellen som er leder og som fordeler til familier .  

Det var da enda godt å høre og meget  betryggende. Oppfordrer ALLE til å bidra!! Eh…

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Og jeg lurer på en ting. Hun gjør det veldig tydelig at disse lysestakene er utelukkende beregnet for LED-lys og ikke levende lys. Det står og at plastikken kan smelte ved bruk av levende lys. Men de selges ikke med LED-lys - det må kunden ha fra før eller kjøpe utenom.

Jeg synes det er ekstremt risikabelt nå å selge lysestaker som kan medføre såpass stor risiko om de brukes feil, selv om det er brukerfeil.

Det høres helt vanvittig ut. 
Husker jeg kjøpte lysestaker i tre for mange år siden - som man må passe på å slukke før de brenner ned. Men ikke lysestaker som kan smelte av varmen da eller?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Hun bryr seg ikke om det tydeligvis. Er ikke så farlig. Hun har jo ikke innboforsikring eller forsikring på huset sitt ifølge prospektet på huset. Tydelig viktigere å bruke penger på dyre klær og ostefat.

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kommenterer her inne. Har dere i det hele tatt nooooen som helst ide eller viten om hennes økonomi? Hun tjener FETT med penger fordi dere gir henne seer tall. Så dere er med på og sponse luxuslivet hennes. Dere har ingen peiling på hva dere prater om. Finn fakta heller 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heim123 skrev (14 minutter siden):

Dere som kommenterer her inne. Har dere i det hele tatt nooooen som helst ide eller viten om hennes økonomi? Hun tjener FETT med penger fordi dere gir henne seer tall. Så dere er med på og sponse luxuslivet hennes. Dere har ingen peiling på hva dere prater om. Finn fakta heller 

Hva er fakta da? Hvor mye tjener hun?

For hun klarer åpenbart ikke å betale for livsstilen.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heim123 skrev (17 minutter siden):

Har du peiling da?

Kan ikke du dele siden ingen her i tråden har peiling?

Jeg har aldri hørt henne dele hvor mye hun tjener på Snapchat eller hos andre samarbeidspartnere.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DaisyD skrev (1 time siden):

Det høres helt vanvittig ut. 
Husker jeg kjøpte lysestaker i tre for mange år siden - som man må passe på å slukke før de brenner ned. Men ikke lysestaker som kan smelte av varmen da eller?

Smelter sikkert av å stå i vinduskarmen også. Bra produkt da👌

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
heim123 skrev (24 minutter siden):

Hva er det du mener? Det står da side opp og side ned om hennes økonomi ? 

https://www.vg.no/rampelys/i/ldeqo/kristin-gjelsviks-selskap-styleconnection-begjaert-konkurs

https://e24.no/naeringsliv/i/0QXOmg/skatteetaten-har-saksoekt-kristin-gjelsvik-for-13-millioner

https://www.finansavisen.no/samfunn/2024/11/29/8212847/influenser-matte-selge-huset-etter-skattesjokk

• Liker 5
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heim123 skrev (25 minutter siden):

Man kan tjene mye penger, men det hjelper dessverre ikke dersom man har fryktelig mye gjeld og ikke kan betale verken renter eller avdrag, skylder Skatteetaten flere hundre tusener og Huset går på tvangssalg. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heim123 skrev (1 time siden):

Interessant. Hvis hun tjener så fett, hvorfor betaler hun ikke lovpålagg skatt? Hvorfor må hun selge huset? Du som tydeligvis kjenner henne har nok gode svar på dette?

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (4 timer siden):

Jeg bryr meg svært lite om interiør osv så ikke særlig opptatt av slikt ,men disse lysestakene skal de liksom være pene? Eller er det bare meg? Ser veldig billige/knalske ut,som en bunt med rognebær.. Minner litt om fargene/maten barna hadde på sitt leke kjøkken..

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...