Doris Becker Skrevet 9. desember 2024 #9161 Del Skrevet 9. desember 2024 Sefanja skrev (14 minutter siden): Ja, hun er veldig bevisst på å ikke eksponere barna. Og hittil i livet har vel Kristin vært veldig tålmodig i forhold også. Hun og Dennis hadde vel over 10 år sammen. De får vel noen uker alene også når begge har barna halve tiden. Kan godt hende dette går bra også. Grunnen til at Kristin flytter inn til han er vel at han har tre barn. Jeg synes det virker som om grunnen er at hun og sønnen ikke har noe sted og bo... Masse gjeld, hus som må selges grunnet skattekrav, ingen bein å stå på, og det etter snart 15 år som reality- og influenser kjendis, der livet utleveres døgnet rundt. Hun eksponerer sitt barn masse gjennom seg selv. Skyver sønnen foran seg når hun får kritikk blant annet, og både navngir og benytter han som content. 18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 9. desember 2024 #9162 Del Skrevet 9. desember 2024 Hønemoor skrev (7 timer siden): Nå sitter hun og blåser opp en hel pose med ballonger for å fylle dusjen eller kanskje hele badet(?) med som en rampenissestrek. Det er bare gått ni dager, og allerede er hele dette dazzle & dawn prosjektet hennes blitt til en vits. Plastikk-perler i hele badekaret, som hun bare skulle kaste i støvsugeren, flere ruller med innpakningspapir og nå titalls plastikk-ballonger bare på tull. Tror hun folk er dumme og kjøper produktene hennes fordi hun er så klimaengasjert!? Gi meg en spybøtte. Måtte faktisk blokkere hele dama nå, kjenner jeg koker over… det som gjør meg forbanna er hykleriet og dobbeltmoralen, alt for å tjene penger. Hvorfor blande rampenisse og nettbutikken ? Er mange fine produkter å kjøpe 😉👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 9. desember 2024 #9163 Del Skrevet 9. desember 2024 Sefanja skrev (7 timer siden): Ja, hun er veldig bevisst på å ikke eksponere barna. Og hittil i livet har vel Kristin vært veldig tålmodig i forhold også. Hun og Dennis hadde vel over 10 år sammen. De får vel noen uker alene også når begge har barna halve tiden. Kan godt hende dette går bra også. Grunnen til at Kristin flytter inn til han er vel at han har tre barn. Fordi huset hennes er nok for dyrt vil jeg anta,skattetaten banket jo på døren... Han har nok mye mindre lån på ditt, er jo et hus han har eid i mange år med sin ekskone. Så tipper økonomi er grunnen. 50% er allikevel mye ha 4 små barn. Hun bruker jo enormt med tid på seg selv og mobilen. Dessuten kommer barna først, plutselig må han ha 3 barn ekstra en stund...følge opp her og der. Hun vil jo egentlig være alene med denne livets mann på livets date eller livets hytte😆 Hører du hun noem ganger sier hun gleder seg bli bonus mamma? Nope. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 9. desember 2024 #9164 Del Skrevet 9. desember 2024 Beste blir denne mastersuite etasjen der "alle" barna ikke har tilgang, og som på toppen av det hele skal males i samme farge som hennes nåværende soverom. Ideen er vel den at følgerne skal glemme at hun har byttet hjem. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 9. desember 2024 #9165 Del Skrevet 9. desember 2024 M.H85 skrev (5 minutter siden): Fordi huset hennes er nok for dyrt vil jeg anta,skattetaten banket jo på døren... Han har nok mye mindre lån på ditt, er jo et hus han har eid i mange år med sin ekskone. Så tipper økonomi er grunnen. 50% er allikevel mye ha 4 små barn. Hun bruker jo enormt med tid på seg selv og mobilen. Dessuten kommer barna først, plutselig må han ha 3 barn ekstra en stund...følge opp her og der. Hun vil jo egentlig være alene med denne livets mann på livets date eller livets hytte😆 Hører du hun noem ganger sier hun gleder seg bli bonus mamma? Nope. Etter å ha sjekket skattelister har du nok rett i at økonomien spiller en rolle. Trodde hun hadde mye høyere inntekt enn 60 k. Hennes støtte til Gaza er det som er mest provoserende for meg. Hun sa også hun stemte SV så det er vel ikke mer å forvente. Klimamessig er hun heller ikke troverdig. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 9. desember 2024 #9166 Del Skrevet 9. desember 2024 Klementine skrev (8 minutter siden): Beste blir denne mastersuite etasjen der "alle" barna ikke har tilgang, og som på toppen av det hele skal males i samme farge som hennes nåværende soverom. Ideen er vel den at følgerne skal glemme at hun har byttet hjem. Hun har for store forhåpninger med denne mastersuiten og alenetid med 4 barn i hus. Tenker hun og den vokste musa hennes får mer bruk for masturbation enn mastersuite fremover. Det lukter frustrert dame på flere områder. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 9. desember 2024 #9167 Del Skrevet 9. desember 2024 QueenQ skrev (1 time siden): Hun har for store forhåpninger med denne mastersuiten og alenetid med 4 barn i hus. Tenker hun og den vokste musa hennes får mer bruk for masturbation enn mastersuite fremover. Det lukter frustrert dame på flere områder. Mastersuiten? Ikke fått med meg. Skal hun bygge på et eget "alene" rom i et allerede ikke stort hus til 4 barn? Hun er utrolig.... 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mabell Skrevet 9. desember 2024 #9168 Del Skrevet 9. desember 2024 Skjønner godt at KG vil gjøre litt endringer i huset. Men så er det jo dette med måtehold. Hva med å flytte inn stille og rolig, bruke tid på å finne ut av den nye familiesituasjonen og så eventuelt gjøre noen enkle grep for å få sitt preg på huset etterhvert. Har en følelse av at hun aldri finner roen og aldri blir fornøyd der hun bor. Før det ble kjent at hennes hus skulle selges, så sa hun at det huset hun bodde i og det huset som mannen bodde i, ikke skulle bli noe felles hjem for de. De ville heller finne noe nytt sammen. Er dette enda en mellomstasjon? Jeg personlig hadde hatt noia om jeg hadde sagt så mange ting offentlig før det var bestemt. Synsing og idemyldring om privatlivet sitt for tusenvis av mennesker. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 9. desember 2024 #9169 Del Skrevet 9. desember 2024 M.H85 skrev (1 time siden): Mastersuiten? Ikke fått med meg. Skal hun bygge på et eget "alene" rom i et allerede ikke stort hus til 4 barn? Hun er utrolig.... Hun skal gjøre øverste etasje (av 3?) til voksenetasje, noe lignende som hun har i sitt hus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 9. desember 2024 #9170 Del Skrevet 9. desember 2024 + pusse opp badet, så det blir skikkelig spa. Huset hun skal flytte inn i er nok ikke mer enn godt nok, så da må en stæsje. Ekke blakk hu vettu. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 9. desember 2024 #9171 Del Skrevet 9. desember 2024 Sansa20 skrev (4 timer siden): Hvorfor blande rampenisse og nettbutikken ? Er mange fine produkter å kjøpe 😉👌 Uansett hva KG hadde solgt så ville du sagt det er fine produkter 😛 10 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 9. desember 2024 #9172 Del Skrevet 9. desember 2024 Sansa20 skrev (8 timer siden): Hvorfor blande rampenisse og nettbutikken ? Er mange fine produkter å kjøpe 😉👌 Har du bestilt noe enda? Kan du legge ut bilde? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 10. desember 2024 #9173 Del Skrevet 10. desember 2024 Sassya skrev (10 timer siden): Har du bestilt noe enda? Kan du legge ut bilde? Er bare å klikke seg inn på nettsiden. Har bestilt skåler osv, fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 10. desember 2024 #9174 Del Skrevet 10. desember 2024 Sansa20 skrev (44 minutter siden): Er bare å klikke seg inn på nettsiden. Har bestilt skåler osv, fornøyd. Kan du ta et bilde av ei skål så en ser overflaten og legge ut her? Bruker du de til matvarer eller lignende? 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 10. desember 2024 #9175 Del Skrevet 10. desember 2024 Snublefot62 skrev (23 minutter siden): Kan du ta et bilde av ei skål så en ser overflaten og legge ut her? Bruker du de til matvarer eller lignende? Etter å ha lest om alle kjemiske prosesser PLA har vært gjennom, ville jeg absolutt ikke benyttet det til mat... Det er heller ikke spesielt holdbart, noe ordentlig miljøsvineri. Som alternativ til plast når det gjelder helt nødvendige ting, kan det sikkert spare miljøet. Men ikke ræl som lages i en garasje for å få rask inntjening. Jeg tror det vil komme forbud mot dette på sikt. Men de som smir nå, vil selvsagt tjene på det, kyniske og grådige som der . https://www.wevolver.com/article/is-pla-food-safe . In its purest form, PLA is food safe. However, if you are 3D printing with colored PLA filament, you should know that the additives used to dye the material may not be food safe. 2. Another element that can affect PLA’s food safety is the 3D printing process itself. In many cases, the metal hotend of the 3D printer is made from a non-food-grade material. That metal is also continually coming into contact with the filament as it is extruded, which can lead to potentially dangerous contaminating traces in your 3D printed part. 3. Something else to be aware of is the fact that bacteria and germs can get stuck in and grow in 3D printed parts. While they may look solid, FDM 3D printed parts have tiny pores in them that can trap moisture and provide a breeding ground for bacteria. If you do use a fresh 3D printed part to serve a snack or beverage, the pores can trap tiny particles of food, which can lead to potentially harmful bacteria growth. In terms of cleaning, it is difficult if not impossible to ensure that a PLA part has been properly sanitized for food contact once it has already come into contact with food. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøytral-80 Skrevet 10. desember 2024 #9176 Del Skrevet 10. desember 2024 Så på IG i går kveld at noen hadde skrevet en kritisk kommentar til miljøsvineriet rundt årets rampenisse streker. Sånn mtp at Kristin skryter over å ha startet en bærekraftig bedrift. Kommentaren er nå slettet. Altså, kan det stemme at Gjelsvik sletter kritiske kommentarer? Noe hun i årevis kritiserte andre influencere for å gjøre? Fy f* for en dobbeltmoral! 28 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 10. desember 2024 #9177 Del Skrevet 10. desember 2024 Nøytral-80 skrev (1 minutt siden): Så på IG i går kveld at noen hadde skrevet en kritisk kommentar til miljøsvineriet rundt årets rampenisse streker. Sånn mtp at Kristin skryter over å ha startet en bærekraftig bedrift. Kommentaren er nå slettet. Altså, kan det stemme at Gjelsvik sletter kritiske kommentarer? Noe hun i årevis kritiserte andre influencere for å gjøre? Fy f* for en dobbeltmoral! Overrasker meg ikke om hun gjør det. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoor Skrevet 10. desember 2024 #9178 Del Skrevet 10. desember 2024 Nøytral-80 skrev (24 minutter siden): Så på IG i går kveld at noen hadde skrevet en kritisk kommentar til miljøsvineriet rundt årets rampenisse streker. Sånn mtp at Kristin skryter over å ha startet en bærekraftig bedrift. Kommentaren er nå slettet. Altså, kan det stemme at Gjelsvik sletter kritiske kommentarer? Noe hun i årevis kritiserte andre influencere for å gjøre? Fy f* for en dobbeltmoral! Det var jeg som skrev kommentaren. Tenkte hun kunne høre det direkte og, siden jeg hadde kommentert det her inne. Ikke bare slettet hun kommentaren min, men hun blokkerte meg også… traff vel et ømt punkt 31 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 10. desember 2024 #9179 Del Skrevet 10. desember 2024 Hønemoor skrev (7 minutter siden): Det var jeg som skrev kommentaren. Tenkte hun kunne høre det direkte og, siden jeg hadde kommentert det her inne. Ikke bare slettet hun kommentaren min, men hun blokkerte meg også… traff vel et ømt punkt Hva fikk du deg til å skrive ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøytral-80 Skrevet 10. desember 2024 #9180 Del Skrevet 10. desember 2024 Hønemoor skrev (3 minutter siden): Det var jeg som skrev kommentaren. Tenkte hun kunne høre det direkte og, siden jeg hadde kommentert det her inne. Ikke bare slettet hun kommentaren min, men hun blokkerte meg også… traff vel et ømt punkt Du tuller ikke? Hun gjorde akkurat det hun HØYLYTT har kritisert andre for? Håper hun konfronteres offentlig. 9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå