Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Snublefot62 skrev (17 minutter siden):

30% eierskap ja.

Dette tallet  er i seg selv litt avslørende. Det utgjør 10k av aksjekapitalen. Og det betyr at vedtektene kan endres mot hennes vilje. Endring av vedtekter krever 2/3 av stemmene på generalforsamlingen og det tilsvarer 66%. Styreleder har 70%.

Så Kristin står svakt i selskapet. Styreleder/daglig leder kan beslutte å legge ned selskapet mot Kristins vilje. Eller bestemme mye annet.

Så hvis forholdet tar slutt, så bor hun i hans hus, har stor gjeld, et selskap som går kraftig  i minus og en sønn som må flytte nok en gang.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sååå mye som godeste mor`go hjerta bjudar på med sexy undertøy blir det jo ikke slutt med livets mann! Tenk å tenke at det skal mer til for å bygge et godt samliv sammen en sexy lingerie og nyvokset mus. 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (1 time siden):

Så hvis forholdet tar slutt, så bor hun i hans hus, har stor gjeld, et selskap som går kraftig  i minus og en sønn som må flytte nok en gang.

Livets hus.

Livets mann.

Livets bedrift.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (34 minutter siden):

Livets hus.

Livets mann.

Livets bedrift.

Fint å være optimist. Men med barn bør man være realist. Sikre en trygg hverdag. Rampenisse er sikkert moro det, men hadde jeg vært henne ville jeg logget av og fokusert på sønnen og det nye livet med ny familie. Mye forandring på kort tid for et lite barn. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er barnet der alle dagene i des da? Rampenissen er ført og fremst content for snap. Ikke for eget barn. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klementine skrev (29 minutter siden):

Men er barnet der alle dagene i des da? Rampenissen er ført og fremst content for snap. Ikke for eget barn. 

Barnet er med. Skummet gjennom artikkelen, og barnet ble nevnt flere ganger. Hvor lite han forsto da han var tre år, men hvor gøy det er nå. 

Googlet nå og fant sitat:

"Gjelsvik forteller at sønnen Falk (5) synes rampenissen er veldig gøyal.

– Det er stor ståhei og kjempestas hver morgen!"

Hun benytter så visst eget barn som content. Utleverer også barnet når hun snakker om samlivsbruddet og far til barnet. Eksponering av barn er mye mye mer enn bare bilder. En hverdag som preges så mye av mors jobb, som foregår i hjemmet, der hun selger eget liv påvirker privatlivet til alle som bor i husstanden. De er med i et slags reality-show.

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (20 timer siden):

VG i dag: Gjelsvik bruker 15 timer i uka på rampenissen og mister søvn av opplegget. Det er en halv arbeidsuke for oss andre. Hun mister ikke søvnen av å ha skatteetaten pesende i nakken og den skakkjørte økonomien sin, men rampenissen…

Jeg synes mediene bør skrive om viktige ting som mine 15 timer med rampenissen. Og ikke om Gaza. Og i samme slengen så er det viktig at dere skriver om min sønn som jeg selvfølgelig skjermer 100% (ja bortsett fra når jeg snakker til VG om ham).

• Liker 15
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (5 timer siden):

Det første firmaet var vel et AS. Der brøyt hun flere regler og fikk kritikk av bobestyrer etter at det gikk konkurs. Det var blant annet blanding mellom hennes økonomi og firmaets, og ingen oversikt.

Etter det startet hun ENK, for hun skulle ikke ha AS igjen. Ulempen med dette er at ENK er det samme som personen, enkeltpersonsforetak. I praksis betyr det at økonomien til firmaet og personen er den samme. Også ansvaret. Så når firmaet skylder penger (skatt?) så skylder Kristin personlig disse pengene. Vi ser jo hvordan det har gått...

Jeg heier på folk som vil starte egne bedrifter og drive bedrift. Men når hun ikke vet hva hun driver med bør hun få hjelp. Noe hun har nå. Hun er hverken styreleder eller daglig leder i nytt selskap, og eier "bare" 30%. Da har jeg større tro på at de formelle tingene blir gjort korrekt (eller i det hele tatt).

Ok. Jeg har ikke satt meg inn i noe,da vet du mye mer😊 Uansett alltid noe nytt....tenker lite bare kjører på.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (4 timer siden):

Sååå mye som godeste mor`go hjerta bjudar på med sexy undertøy blir det jo ikke slutt med livets mann! Tenk å tenke at det skal mer til for å bygge et godt samliv sammen en sexy lingerie og nyvokset mus. 

😂😂 Ja, det er mye snakk om sexy undertøy ofte ,og hun deler offentlig hver gang hun har vokset ja 🐭...

Kommer nok hverken langt med blonder eller vokset 🐭 for å bygge et godt solid forhold med 4 barn under samme tak både av utfordringer og hva det innebærer å faktisk spleise en så stor gjeng sammen, men det tenker ikke Kristin på vet du. Ganske snodig flytte rett inn til en mann og 3  bonus barn uten å ha testet det mer!?! De har jo aldri vært på ferie sammen, hun er minimalt med hans barn,  med untak av taco kveld nå og da ,  og så har det vel vært 1 hyttetur med alle barna og da måtte hun jo ut for å få litt snappe pause mens mannen tok alle barna! ( hun dele jo alt), såååå det lukter katastrofe lang vei.😅

Kristin ELSKER kaffekoppen i senga uten barn i ro og fred. Plutselig skal hun bo sammen med 4 barn med både plutselig omgangssyke , sjalusi kanskje mellom barn ,myyyye mindre egentid og ikke minst mindre skjermtid for henne der hun kan sitte i ro å fred med mobilen i godstolen eller drive SPA nights med plantene sine. Gir det forholdet kort tid før hun flytter igjen... 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albilano skrev (2 timer siden):

Jeg synes mediene bør skrive om viktige ting som mine 15 timer med rampenissen. Og ikke om Gaza. Og i samme slengen så er det viktig at dere skriver om min sønn som jeg selvfølgelig skjermer 100% (ja bortsett fra når jeg snakker til VG om ham).

Gaza who? Gaza er ikke viktig når hun kan få litt positiv PR. Hadde VG skrevet om økonomien hennes, ja da husker vi plutselig Gaza.

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor hun deler med oss at hun vokser underlivet sitt, samtidig som hun sa i en snap da hun var på vei til voksing tidligere i høst, at det er viktig å "være naturlig", men selvfølgelig er det opp til hver enkelt å gjøre som man vil.🤔

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (7 minutter siden):

Jeg forstår ikke hvorfor hun deler med oss at hun vokser underlivet sitt, samtidig som hun sa i en snap da hun var på vei til voksing tidligere i høst, at det er viktig å "være naturlig", men selvfølgelig er det opp til hver enkelt å gjøre som man vil.🤔

Jeg kaller det for en influensers hellige treenighet.

Ærlighet, åpenhet og dobbeltmoral. Og størst av dem er engasjement.

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelinn skrev (20 timer siden):

Trengte en pust i bakken etter en uke med mye jobb. Altså.. 

Ja lurer på hvor mye pust i bakken hun trenger etter hun blir 50% 4 barns "mor"...Full krise nok.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter hun og blåser opp en hel pose med ballonger for å fylle dusjen eller kanskje hele badet(?) med som en rampenissestrek. Det er bare gått ni dager, og allerede er hele dette dazzle & dawn prosjektet hennes blitt til en vits. Plastikk-perler i hele badekaret, som hun bare skulle kaste i støvsugeren, flere ruller med innpakningspapir og nå titalls plastikk-ballonger bare på tull. Tror hun folk er dumme og kjøper produktene hennes fordi hun er så klimaengasjert!? Gi meg en spybøtte. Måtte faktisk blokkere hele dama nå, kjenner jeg koker over… det som gjør meg forbanna er hykleriet og dobbeltmoralen, alt for å tjene penger.

• Liker 13
  • Nyttig 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (På 6.12.2024 den 12.58):

Hvorfor flytter ikke dem inn i kristin sitt hus om hennes er større? 
Skjønner ikke helt hvordan hun skal klare å være bonusmamma til 3 og mamma til 1 unge. Jeg har 3 små selv og det er HEFTIG!
Men en ting skal hun ha, og det er at hun ikke eksponerer barna. Det er bra. 

Ja, hun er veldig bevisst på å ikke eksponere barna. Og hittil i livet har vel Kristin vært veldig tålmodig i forhold også. Hun og Dennis hadde vel over 10 år sammen. De får vel noen uker alene også når begge har barna halve tiden. Kan godt hende dette går bra også. Grunnen til at Kristin flytter inn til han er vel at han har tre barn.

Endret av Sefanja
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med å «Make SoMe great again»

UNFOLLOW Kristin og andre hverdagsinfluensere som tjener utrolige summer på at vi glor på de vaske stue og brette klær. 
Nok er nok!

Endret av SeBraHaHa
  • Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...