Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Diverse skrev (1 time siden):

Det høres ut som oppskriften på dårlig stemning, bonusmor flytter inn og lager barnefri sone i barnas hjem. 

Det forholdet varer ikke lenge om mannen setter barna sine først. Dama elsker barnefri og har sønnen ofte mindre enn Dennis. Nå skal hun bli 50% "mor" til 3 små kids til?😂 Hun som elsker alenetid med kaffi koppen....Hun skulle nok ønsket han ikke hadde barn,men han har 3 stk. Lykke til sier jeg,hun "mor" til 4 50%? Katastrofe... Hun er kun opptatt av seg selv.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

**Marshmallow** skrev (1 time siden):

Det som mangler nå er at hun blir gravid .. i frykt for at han skal gå fra kaoset 😅

Han er sterilisert. Hun har delt det. Det passet fint sa hun for da slapp de mer "uhell" abort😬 Men det virket egentlig som det var mega sårt at hun ikke skulle få barn med livets mann egentlig. Hun er oppskriften på en bonusmor som kan bli sjalu på de barna han har, for hun må være i spotlight hele tiden.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med GjelDsvik? Har hun flyttet inn med ❤️drømmemannen❤️? Orker ikke klikke meg gjennom hundre meningsløse snapper.

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 minutter siden):

Hvordan går det med GjelDsvik? Har hun flyttet inn med ❤️drømmemannen❤️? Orker ikke klikke meg gjennom hundre meningsløse snapper.

Etter jul. Skal bare feire sin første og siste jul i huset hun har bodd i ca 7 mnd først😀

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 minutter siden):

Etter jul. Skal bare feire sin første og siste jul i huset hun har bodd i ca 7 mnd først😀

I drømmehuset hun skulle bli gammel i🫠

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (6 minutter siden):

Har hun skrevet det? 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (10 minutter siden):

Ja huset hun og sønnen klarte kjøpe sa hun😊 Imponerende av en 5 åring være med finansiere👏🏽 Nå var det vel også løgn som alt annet, huset har hun bodd i,men ikke betalt på lån og renter🙈 Skatteettaten har banket på døren...

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Røst (interiørbutikk i Bergen) forleden og oppdaget da at de solgte disse vasene/skålene til Kristin. Det som slo meg var at uavhengig om man liker designet eller ei, så var kvaliteten på finishen altså så elendig. De var hakkete øverst  og det var tydelig at det ikke var meningen. Det gjaldt ikke alle, men si at syv av ti var «skadet». Nå vet ikke jeg om dette var skjedd under produksjon, transport eller noe annet, men det så ut som ræva kvalitet. 
Jeg fikk følelsen av å se et glass med skår i. Nå skal man heldigvis ikke legge munnen inntil en slik skål/vase, men likevel. Det så rett og slett ikke bra ut! 
Jeg personlig liker farger i interiøret og «gøye» ting, men dette appellerte virkelig ikke. 

• Liker 8
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (19 minutter siden):

Har hun skrevet det? 🤣

Det var noe i den duren. Stabilt sted å bo for henne og sønnen. Bla bla bla. Såååå stolt over å ha klart det. Bla bla bla.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (14 minutter siden):

Ja huset hun og sønnen klarte kjøpe sa hun😊 Imponerende av en 5 åring være med finansiere👏🏽 Nå var det vel også løgn som alt annet, huset har hun bodd i,men ikke betalt på lån og renter🙈 Skatteettaten har banket på døren...

Stemmer hun sa det, at hun og F hadde kjøpt det sammen🤣 Lurer på om F også har gjeld og problemer med Skatteetaten også🤣

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuppa skrev (11 minutter siden):

I følge skattelistene hadde Kristin en inntekt på 60 563 kr i 2023? Dette skjønner jeg ingenting av.

https://www.vg.no/rampelys/i/73yq5V/sophie-elise-over-fire-millioner-ned-i-inntekt

Det er nok fordi hun har masse fradrag. Inntektstallet som viser i skattelistene er inntekt - fradrag. Og med tanke på hvor mye gjeld hun har hatt så er det nok mye rentefradrag inne i bildet.

Enda bedre er det om du ser på summen for hva hun skulle betale i skatt. Det er mistenkelig tett opp mot de utleggene hun har hatt. Dette kan indikere at hun ikke bare betaler for lite skatt igjennom året - men at hun faktisk ikke betaler inn skatt i det hele tatt. Og det er faktisk enda verre.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 time siden):

Han er sterilisert. Hun har delt det. Det passet fint sa hun for da slapp de mer "uhell" abort😬 Men det virket egentlig som det var mega sårt at hun ikke skulle få barn med livets mann egentlig. Hun er oppskriften på en bonusmor som kan bli sjalu på de barna han har, for hun må være i spotlight hele tiden.

Det var bra for han 🙈😅

jeg lurer på om hun har malt en annen virkelighet for han ? Derfor så sur når media skriver om at hun blir saksøkt osv.. de rundt han må hvertfall begynne å stille spørsmål på hva han involverer 3 barn i..

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (23 minutter siden):

Det er nok fordi hun har masse fradrag. Inntektstallet som viser i skattelistene er inntekt - fradrag. Og med tanke på hvor mye gjeld hun har hatt så er det nok mye rentefradrag inne i bildet.

Enda bedre er det om du ser på summen for hva hun skulle betale i skatt. Det er mistenkelig tett opp mot de utleggene hun har hatt. Dette kan indikere at hun ikke bare betaler for lite skatt igjennom året - men at hun faktisk ikke betaler inn skatt i det hele tatt. Og det er faktisk enda verre.

Enig, hvis det er tilfelle så er det enda verre… Samtidig går hun ut mot norske myndigheter som hun mener ikke gjør nok for de som har det vanskelig i verden i dag. Veldig bra at hun setter fokus på dette, men jeg lurer på om Kristin forstår hvor pengene til støtte kommer fra. Det er jo ikke sånn at penger er bare å hente når man trenger det slik barna mine trodde når de var små, det avhenger jo at vi betaler inn skatt. Hadde alle gjort som Kristin hadde vi jo ikke hatt penger til å støtte der det trengs i verden. Litt mer ydmykhet hadde gjort seg tenker jeg. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (29 minutter siden):

Aha takk for oppklaring :) Visste ikke at skattelistene ikke medberegnet fradrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuppa skrev (3 minutter siden):

Aha takk for oppklaring :) Visste ikke at skattelistene ikke medberegnet fradrag.

Mange som ikke er klar over eller tenker over det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hudorm1 skrev (2 timer siden):

Det går fint, er en måte å uttrykke seg på. 

Ingen av oss vet om det hun syk. 

Hva mener du no her ? litt uklart hva du egentlig skriver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (På 31.10.2024 den 5.53):

Å selge med tap under ett år gir jo skattefradrag, og det trenger nok Kristin i 2024 👍🏼 

Det stemmer+ hun kan trekke fra endel av utgiftene ved salg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (41 minutter siden):

Det var bra for han 🙈😅

jeg lurer på om hun har malt en annen virkelighet for han ? Derfor så sur når media skriver om at hun blir saksøkt osv.. de rundt han må hvertfall begynne å stille spørsmål på hva han involverer 3 barn i..

Kanskje han også er opptatt av fasade,at de er like. Hva vet vi🤷 Men når det er 4 nokså små barn involvert kan jo dette bli et sirkus når de snart skal flytte sammen😬 Hun går jo fra 200kvm+ alene nesten til å dele en mindre bolig med totalt 6 mennesker,hun som elsker ordet meg..meg..mitt..mitt.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TrixieLeeMiller skrev (9 timer siden):

Jeg var på Røst (interiørbutikk i Bergen) forleden og oppdaget da at de solgte disse vasene/skålene til Kristin. Det som slo meg var at uavhengig om man liker designet eller ei, så var kvaliteten på finishen altså så elendig. De var hakkete øverst  og det var tydelig at det ikke var meningen. Det gjaldt ikke alle, men si at syv av ti var «skadet». Nå vet ikke jeg om dette var skjedd under produksjon, transport eller noe annet, men det så ut som ræva kvalitet. 
Jeg fikk følelsen av å se et glass med skår i. Nå skal man heldigvis ikke legge munnen inntil en slik skål/vase, men likevel. Det så rett og slett ikke bra ut! 
Jeg personlig liker farger i interiøret og «gøye» ting, men dette appellerte virkelig ikke. 

Ingen burde kjøpe dette. Som det meste hun setter igang med tipper jeg det er hastig og ment for rask inntjening, uten tanke på kvalitet eller miljø. Hun forsøker å grønnvaske det, og selge det som noe bærekraftig. Prisen hun tar er jo horribel! Ren svindel-
Du kan google litt om dette. Det er forholdsvis nytt, så regler er ikke på plass ennå, men EU har skjønt såpass at det ikke er fritatt for skatt, da det har gjennomgått mange kjemiske prosesser. Men de som smir nå kan nok unngå ytterligere regelverk, som jeg tror kommer. Men hun selger det ikke som chips-skåler osv altså? For det tror jeg ikke er lov. burde ikke være det hvertfall. 

https://www.cytron.io/tutorial/why-does-pla-filament-get-brittle?srsltid=AfmBOoo9GbvZorZr3Sa8TSCjS0LyEVxy0Sm0bPhMbghV3j8iOxyFbq1K

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...