Tough cookie Skrevet 25. november 2024 #8981 Skrevet 25. november 2024 Jeg blir så lei av disse svulstige begrepene som både Kristin Gjelsvik og andre influensere bruker; magisk, fantastisk, episk, livets mann, livets venner, livets julebord, eventyrlig, awesome o.l 🤢 25 11
M.H85 Skrevet 25. november 2024 #8982 Skrevet 25. november 2024 (endret) Tough cookie skrev (2 timer siden): Jeg blir så lei av disse svulstige begrepene som både Kristin Gjelsvik og andre influensere bruker; magisk, fantastisk, episk, livets mann, livets venner, livets julebord, eventyrlig, awesome o.l 🤢 Det heter overfladiske mennesker... Har en bekjent... Fått barn og det er deling på insta av "livets første snø" "livets første pepperkake" "livets første bursdag". Narsissistisk. Me,me,me..look at me.... Og ikke minst verdens beste pappa,kjæreste,samboer livets klippe og mann😍😍😍 ( han som sendte en annen bekjent en flørtete melding nylig😬) De lever i en boble. Helt til korthuset ramler.... En annen ting som jeg tenker kan være sårt for disse ensomme menneskene hun inviterer på julaften som virkelig er så ensomme at de feirer hos en ukjent ( kristin) ... Mens hun promoterer dette står hun på en annen side å skryter,viser frem sin STORE venninne krets med livets beste magiske fantastiske venner. Med andre ord hun er såååå langt fra dem hun inviterer som det er mulig å komme. Hva med litt ydmykhet? Istedenfor å vise den enorme kontraster mellom henne og disse ensomme sjelene hun inviterer til jul???? Mens hun sprader rundt i sin nesten 5000 dyre julekjole. Hva med en second hand kjole,hva med å vise at du kan se smashing ut i en kjole til 299 fra Lindex også? Jeg har følt meg ikke bare ensom,men liten også hvis jeg var i en slik situasjon å måtte feire med en ukjent person, hadde følt meg bedre om vedkommende var mer jordnær,hadde en lindex kjole på seg samt ikke var så opptatt av dyre eksklusivitet ,det hadde gjort jeg følte meg dum å tenkt jøss...er slik man må kle seg for å være god nok, jøss jeg har kun 1 venn,ikke 20 magiske venninner... Hadde følt meg malplassert i et selskap med henne. Altså hun er så dobbelt moralsk og gir faktisk sårbare mennesker både skam og nedvergelse!!!😡 Endret 25. november 2024 av M.H85 16 2 20
Bjerka Skrevet 25. november 2024 #8983 Skrevet 25. november 2024 M.H85 skrev (7 minutter siden): Det heter overfladiske mennesker... Har en bekjent... Fått barn og det er deling på insta av "livets første snø" "livets første pepperkake" "livets første bursdag". Narsissistisk. Me,me,me..look at me.... Og ikke minst verdens beste pappa,kjæreste,samboer livets klippe og mann😍😍😍 ( han som sendte en annen bekjent en flørtete melding nylig😬) De lever i en boble. Helt til korthuset ramler.... 👍🏻👍🏻👍🏻 "Livets første juleantrekk, livets første julepølse, livets første juletrefest, livets første møte med nissen"... ja nå kommer det til å ta av på Insta 😂 Det er innmari krampeaktig. 8 2
M.H85 Skrevet 25. november 2024 #8984 Skrevet 25. november 2024 Bjerka skrev (12 minutter siden): 👍🏻👍🏻👍🏻 "Livets første juleantrekk, livets første julepølse, livets første juletrefest, livets første møte med nissen"... ja nå kommer det til å ta av på Insta 😂 Det er innmari krampeaktig. Og ikke minst den nærmest euforiske gleden når hun lager denne sunne maten av nærmest bare cottage cheese og spinat😨 Hun glefser det i si som om det er verdens deiligte sjokoladekake. Noe sykt rundt henne og mat.... Hun snakker som det er en slags orgasme følelse hver gang hun trykker inn sine grønsak rundstykker eller disse cottage cheese pizzaen hennes bestende av grønsaker. Det er noe sykelig over det. Og ikke minst gjør hun det for å være tynn, og det der skravle om at hun er så sunn bare er bullshit. Her teller hun nok hver eneste kalori. Har knapt sett henne lage noe normal mat, til og vaflene har spinat i seg. 15 7
M.H85 Skrevet 25. november 2024 #8985 Skrevet 25. november 2024 Bjerka skrev (20 minutter siden): 👍🏻👍🏻👍🏻 "Livets første juleantrekk, livets første julepølse, livets første juletrefest, livets første møte med nissen"... ja nå kommer det til å ta av på Insta 😂 Det er innmari krampeaktig. Ja mens den lille 1 åringen sitter å smiler tilgjort på akebrettet i sin vinterdress til 2000 kr bare for at mamma skal få bilde sitt😅 5 4
Bjerka Skrevet 25. november 2024 #8986 Skrevet 25. november 2024 M.H85 skrev (16 minutter siden): Og ikke minst den nærmest euforiske gleden når hun lager denne sunne maten av nærmest bare cottage cheese og spinat😨 Hun glefser det i si som om det er verdens deiligte sjokoladekake. Noe sykt rundt henne og mat.... Hun snakker som det er en slags orgasme følelse hver gang hun trykker inn sine grønsak rundstykker eller disse cottage cheese pizzaen hennes bestende av grønsaker. Det er noe sykelig over det. Og ikke minst gjør hun det for å være tynn, og det der skravle om at hun er så sunn bare er bullshit. Her teller hun nok hver eneste kalori. Har knapt sett henne lage noe normal mat, til og vaflene har spinat i seg. Helt klart 😂 Cottage cheese og spinat, jeg hadde blitt sulten igjen etter ti minutter. Vi får håpe at hun gir sønnen som er i vekst mer kaloririk skikkelig mat. Men selv tror jeg hun spiser mest spinat og ruccola ja 🙈 5 5
Moongirl Skrevet 25. november 2024 #8987 Skrevet 25. november 2024 Håper hennes nye familie også liker plukketallerkener.... 3 7
M.H85 Skrevet 25. november 2024 #8988 Skrevet 25. november 2024 Bjerka skrev (1 time siden): Helt klart 😂 Cottage cheese og spinat, jeg hadde blitt sulten igjen etter ti minutter. Vi får håpe at hun gir sønnen som er i vekst mer kaloririk skikkelig mat. Men selv tror jeg hun spiser mest spinat og ruccola ja 🙈 Derfor hun er så tynn,spiser kun kaninfôr🙈 Tja sønnen får sjelden noe, det går i sunne is hun lager selv og grønsaks vafler🙈 Ikke noe lørdags godis der nok. Ja jeg hadde blitt syk,tynn og ulykkelig av det kostholdet...huff. Men hun gafler det i seg, virker alltid som hun er hunger sulten,ikke så rart når hun spiser sånn.. 2 3
Ane Rikke Skrevet 25. november 2024 #8989 Skrevet 25. november 2024 M.H85 skrev (22 timer siden): Her ser du samme. Se føttene🙈 enorme. Strukket ut hele bilde.. Hahahaha, det er det dårligste redigerte bildet jeg noensinne har sett. Tror hun seerne er stokk idioter? (Og hvorfor er livets kjole bare en jakke?) 16 7
Kønn Skrevet 25. november 2024 #8990 Skrevet 25. november 2024 Ane Rikke skrev (44 minutter siden): Hahahaha, det er det dårligste redigerte bildet jeg noensinne har sett. Tror hun seerne er stokk idioter? (Og hvorfor er livets kjole bare en jakke?) Er mest imponert over at det finnes så kule damesko i størrelse elefant😅 5 3
Sassya Skrevet 25. november 2024 #8991 Skrevet 25. november 2024 Jeg gleder meg til hun skal lage livets plukketallerken til 4 barn samtidig. Det kommer til å bli en ny hverdag for Kristin. Lurer hvordan hun skal få tid til å sitte i sengen i flere timer å drikke kaffe og snappe da. 9 3
M.H85 Skrevet 25. november 2024 #8992 Skrevet 25. november 2024 Sassya skrev (1 time siden): Jeg gleder meg til hun skal lage livets plukketallerken til 4 barn samtidig. Det kommer til å bli en ny hverdag for Kristin. Lurer hvordan hun skal få tid til å sitte i sengen i flere timer å drikke kaffe og snappe da. Og om 4 barn vil ha plukke tallerken🤔 Eller om sønnen må ha,mens de andre får noe så farlig som en god gamneldags toast....,og hvordan hun vil takle den sjalusien som kan komme...og om livets magiske mann er enig i dette... Lukter mye utfordringer med dette samlivet🙈 2 4
Kønn Skrevet 25. november 2024 #8993 Skrevet 25. november 2024 Sassya skrev (1 time siden): Jeg gleder meg til hun skal lage livets plukketallerken til 4 barn samtidig. Det kommer til å bli en ny hverdag for Kristin. Lurer hvordan hun skal få tid til å sitte i sengen i flere timer å drikke kaffe og snappe da. Blir nok episk og 10 av 10 det med livets mann🙈 5 4
nøtta Skrevet 26. november 2024 #8994 Skrevet 26. november 2024 Vintermåne skrev (På 25.11.2024 den 8.23): LIVETS kjole, LIVETS kveld, LIVETS kjæreste LIVETS kjole som hun «elsker så hardt 😭» altså - HERREGUD!!! Man kan virkelig ikke elske en kjole så hardt at man må slenge på «hylgråte» emojier - når man er rundt 40 år 🤡🤡 det er jo helt idiotisk! Å legge til en hetsende mobbeemoji er så mye bedre, tenker du? Å være lykkelig er en kunst, og misunnelse er livets mørke side. Ville byttet side om jeg var deg, det er mye bedre å være på den andre siden🌞🌞🌞 6
Snublefot62 Skrevet 26. november 2024 #8995 Skrevet 26. november 2024 nøtta skrev (4 minutter siden): Å legge til en hetsende mobbeemoji er så mye bedre, tenker du? Å være lykkelig er en kunst, og misunnelse er livets mørke side. Ville byttet side om jeg var deg, det er mye bedre å være på den andre siden🌞🌞🌞 Å være lykkelig er en kunst og noe jeg unner alle. Å være avhengig av bekreftelse fra andre for å være lykkelig er kjipt. Lite å være misunnelig på. 12 7
nøtta Skrevet 26. november 2024 #8996 Skrevet 26. november 2024 Snublefot62 skrev (5 minutter siden): Å være lykkelig er en kunst og noe jeg unner alle. Å være avhengig av bekreftelse fra andre for å være lykkelig er kjipt. Lite å være misunnelig på. Veldig enig. Men i den kommentaren jeg siterte var det et menneske som hetsen Kristin for å sette pris på en kjole. Er noe med å kaste stein i glasshus, det var mitt poeng. Og å skrive usaklige, teite ting som "for gammel for" burde alle "voksne", eller i det minste oppegående folk, holde seg for god for. 6 3
Snublefot62 Skrevet 26. november 2024 #8997 Skrevet 26. november 2024 nøtta skrev (2 minutter siden): Veldig enig. Men i den kommentaren jeg siterte var det et menneske som hetsen Kristin for å sette pris på en kjole. Er noe med å kaste stein i glasshus, det var mitt poeng. Og å skrive usaklige, teite ting som "for gammel for" burde alle "voksne", eller i det minste oppegående folk, holde seg for god for. Nei, vedkommende hetset ikke Kristin fordi hun satte pris på en kjole. Vedkommende kritiserte Kristin for å bruke et ekstremt svulstig språk om noe relativt enkelt og normalt - åpenbart for å få bekreftelse fra andre eller tydeliggjøre det for andre at man er fornøyd. Flott om Kristin er fornøyd med kjolen. Ingen bryr seg. Egentlig. 17 1
Sansa20 Skrevet 26. november 2024 #8998 Skrevet 26. november 2024 Snublefot62 skrev (11 minutter siden): Nei, vedkommende hetset ikke Kristin fordi hun satte pris på en kjole. Vedkommende kritiserte Kristin for å bruke et ekstremt svulstig språk om noe relativt enkelt og normalt - åpenbart for å få bekreftelse fra andre eller tydeliggjøre det for andre at man er fornøyd. Flott om Kristin er fornøyd med kjolen. Ingen bryr seg. Egentlig. Hvorfor ikke godta at alle er forskjellige ? 4
Sansa20 Skrevet 26. november 2024 #8999 Skrevet 26. november 2024 nøtta skrev (30 minutter siden): Å legge til en hetsende mobbeemoji er så mye bedre, tenker du? Å være lykkelig er en kunst, og misunnelse er livets mørke side. Ville byttet side om jeg var deg, det er mye bedre å være på den andre siden🌞🌞🌞 Enig 1
Gjest MissHannigan Skrevet 26. november 2024 #9000 Skrevet 26. november 2024 Må være vanskelig å være i denne bransjen når man nærmer seg 40. Det er lettere å fronte den naturlige skjønnheten, når man er i 20 tidlig 30 årene 😉 Det er jo noe med denne midtlivskrisen. Livets krise.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå