Vintermåne Skrevet 4. oktober #8561 Del Skrevet 4. oktober nøtta skrev (3 timer siden): Sammensetning, kombinasjon og styling. Du legger ikke godviljen til når du aktivt leter etter det negative fremfor det positive. Og i tillegg må skrive nedlatende på nett. Forstår at det provoserer at noen tjener gode penger og er godt likt, men du blir ikke bedre likt eller rikere i livet av å rakke ned på andre. Et godt, og velmenende råd til deg og alle andre som bruker all sin tid på å sjikanere andre, fremfor å jobbe med seg selv. God helg! Når jeg aktivt leter etter det negative? Det gjør jeg absolutt ikke - og det var ikke meningen å være nedlatende heller, jeg var/er oppriktig nysgjerrig på hvordan dette kan inspirere ….. for, som jeg skreiv, jeg skjønner at andre ting kan inspirere - men dette skjønner jeg ikke….. også er jeg absolutt ikke provosert av at noen tjener gode penger (dog skal jeg innrømme at influencer «lønn» provoserer meg generelt- men ikke på mine egne vegne, men på helsefagarbeidere/ bhg ansatte/ butikkansatte etc sine vegne) jeg har heller ikke som mål å bli bedre likt eller rikere, og jeg sjikanerer ingen ‼️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 4. oktober #8562 Del Skrevet 4. oktober Admdir skrev (7 timer siden): Hvis man har interesse for klær er det jo inspirerende. Jeg er over gjennomsnittet interessert i klær og styling, men det er ingenting ved KG som sier fashionista. Hun er ikke en fashion influencer. Antrekkene hun setter sammen er standard, ofte er de ikke særlig bra komponert engang. Dessuten virker det til at hun filmer de på en måte som får de lange tynne beina hennes til å se enda lengre og enda tynnere ut. Samme med poseringene. Hvis hun ikke pleier å gå rundt på tå da. Hva vet jeg. Slikt har jeg ikke sansen for. Thinspo, tipper jeg at en god del vil kalle det for. Forresten er det ikke å se en mager influenser kle på seg som er inspirerende for en som er interessert i klær. Det er antrekket, stilen. Det der get dresses with me-pisset er bare en «morsom» og «kreativ» vri på OOTD som samtlige influensere ser ut til å ha hevet seg på. Og muligens også en deilig mulighet til å vise frem litt mer av seg selv enn de kunne gjort dersom de kun postet OOTD. 27 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 4. oktober #8563 Del Skrevet 4. oktober Tripptrapp1 skrev (3 timer siden): Jeg er over gjennomsnittet interessert i klær og styling, men det er ingenting ved KG som sier fashionista. Hun er ikke en fashion influencer. Antrekkene hun setter sammen er standard, ofte er de ikke særlig bra komponert engang. Dessuten virker det til at hun filmer de på en måte som får de lange tynne beina hennes til å se enda lengre og enda tynnere ut. Samme med poseringene. Hvis hun ikke pleier å gå rundt på tå da. Hva vet jeg. Slikt har jeg ikke sansen for. Thinspo, tipper jeg at en god del vil kalle det for. Forresten er det ikke å se en mager influenser kle på seg som er inspirerende for en som er interessert i klær. Det er antrekket, stilen. Det der get dresses with me-pisset er bare en «morsom» og «kreativ» vri på OOTD som samtlige influensere ser ut til å ha hevet seg på. Og muligens også en deilig mulighet til å vise frem litt mer av seg selv enn de kunne gjort dersom de kun postet OOTD. Hun er tynn , hvorfor setter hun kamera vinkelen slik at man ser enda tynnere å lengre ut🤔 Hun som hater kropppress. Ironisk. 25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 5. oktober #8564 Del Skrevet 5. oktober Screenshots fra Instagram. Her har vist Kristin slettet en uønsket kommentar på sitt siste innlegg på Instagram. Bilde nr 2 med alle kommentarer. Ikke gøy med ærlige kommentarer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 6. oktober #8565 Del Skrevet 6. oktober Sassya skrev (17 timer siden): Screenshots fra Instagram. Her har vist Kristin slettet en uønsket kommentar på sitt siste innlegg på Instagram. Bilde nr 2 med alle kommentarer. Ikke gøy med ærlige kommentarer. Undrer meg mest over det å sitte i ferien på en hytte med masse kids og venner, og da forsvinne inn på soverommet for å snakke om muskel knuter og livmoren🙈 Viktig prioritering med huset fullt av folk. 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 6. oktober #8566 Del Skrevet 6. oktober Sassya skrev (17 timer siden): Screenshots fra Instagram. Her har vist Kristin slettet en uønsket kommentar på sitt siste innlegg på Instagram. Bilde nr 2 med alle kommentarer. Ikke gøy med ærlige kommentarer. Hva med alkoholreklamen her? Regner med at forbrukerrådet (?) kommer på banen nå 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 8. oktober #8567 Del Skrevet 8. oktober Mange som sier hun bør vente litt, ikke selge huset sitt, tenke seg godt om, tenke på konsekvenser ved et evnt brudd osv - og hun bare «vi må bare hoppe i det, vi må tørre å ta sjanser for å utvikle oss, hvis man ikke bare gjør ting så stopper alt opp osv osv» i neste sving- snakker om hvor fælt det var å selge hus med stort tap- det kunne vært unngått, hun burde aldri signert kontrakten og kjøpt det huset ……. Da gjorde hun vel AKKURAT det hun fremsnakker- hun hoppa i det - lot livet skje osv - og det endte IKKE bra…. Det er jo greit å skape trygghet og ta gjennomtenkte valg - evnt velge å ikke gjøre ting- særlig mtp barn og fremtidig økonomi, man MÅ jo ikke ta drastiske valg bare for å føle at man lever liksom 😵💫 og hun skal liksom være «økonomi ekspert» og gi råd osv 😬😬 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 8. oktober #8568 Del Skrevet 8. oktober Vintermåne skrev (På 4.10.2024 den 10.07): Inspirerende å se HVORDAN noen kler på seg? Skulle tro at de fleste kan å kle på seg, men kanskje følgerne hennes trenger repetisjon? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 8. oktober #8569 Del Skrevet 8. oktober Komisk😅 Her har hun snakket på inn og utpust om dette fantastiske huset som hun har kjempet såååå hardt for🤔 Nå planlegger hun muligens selge igjen,flytte inn til kjæresten. Er ikke så viktig med tap på hussalg evt, for det har hun opplevd før. Altså hvor lenge har hun bodd i det huset. 6 mnd?! Snakk om å være crazy impulsiv.. 29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 9. oktober #8570 Del Skrevet 9. oktober Flere som reagerer på at hun nærmest virker manisk mye av tiden? 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 9. oktober #8571 Del Skrevet 9. oktober (endret) Det triste er jo at sønnen får nok et bosted og nabolag å forholde seg til, for ikke å snakke om nye "samboere". KG forteller stadig om hvordan han leker med de andre barna i nabolaget. Hvis livets hus må selges pga økonomi så har hun jo ikke så mye valg, men av det vi får se i SOME så kan man ikke la være å tenke at det kunne vært unngått med andre prioriteringer. Endret 9. oktober av Korpsnerden Trykkleif 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GreenHarmony Skrevet 9. oktober #8572 Del Skrevet 9. oktober Er det ikke litt rart at hjemmesiden til D&D fortsatt ikke er aktiv, begynner å bli en stund siden lansering... Er det bare Hygge som har dem for salg? Rar markedsføring og prioritering. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 9. oktober #8573 Del Skrevet 9. oktober GreenHarmony skrev (3 minutter siden): Er det ikke litt rart at hjemmesiden til D&D fortsatt ikke er aktiv, begynner å bli en stund siden lansering... Er det bare Hygge som har dem for salg? Rar markedsføring og prioritering. Things with a story har fått de opp på hjemmesiden igjen 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 9. oktober #8574 Del Skrevet 9. oktober Det er noe som skurrer veldig ved at Kristin har bygget drømmehuset, og etter ca et halvt år vurderer å selge det for å flytte sammen med kjæresten - uten å leie det ut en periode og ha det litt på vent. Det er nok mye som skjer i kulissene her. Og ja, det er også rart at nettsiden til D&D ikke er oppe og går enda. 37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. oktober #8575 Del Skrevet 9. oktober Er nok ikke gull alt som dazzler nei😅 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 9. oktober #8576 Del Skrevet 9. oktober Variert skydekke skrev (6 timer siden): Det er noe som skurrer veldig ved at Kristin har bygget drømmehuset, og etter ca et halvt år vurderer å selge det for å flytte sammen med kjæresten - uten å leie det ut en periode og ha det litt på vent. Det er nok mye som skjer i kulissene her. Og ja, det er også rart at nettsiden til D&D ikke er oppe og går enda. Høres mer ut som det er mer å flytte sammen av økonomiske årsaker enn kjærleik. Det er ikke normalt å bo 6 mnd i drømmehuset for å så bang selge det å flytte inn med en mann og hans 3 barn. Da må det være en annen årsak som spiller stor rolle her. 28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 9. oktober #8577 Del Skrevet 9. oktober Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 9. oktober #8578 Del Skrevet 9. oktober M.H85 skrev (1 time siden): Høres mer ut som det er mer å flytte sammen av økonomiske årsaker enn kjærleik. Det er ikke normalt å bo 6 mnd i drømmehuset for å så bang selge det å flytte inn med en mann og hans 3 barn. Da må det være en annen årsak som spiller stor rolle her. Du har nok rett! 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 9. oktober #8579 Del Skrevet 9. oktober Prater om aborten hun tok i januar i fjor. Var hun ikke da sammen med denne mannen eller var det før det? Uansett, 100 prosent for selvbestemt abort, er ikke det, men er det nødvendig å greie ut om en abort når det er flere barn, noen attpåtil rimelig store så de kan få det med seg, om det så var med nåværende mann. Det kan jo være disse barna og andre involverte ikke har behov for å vite det eller at det blir brettet ut til Gud og hvermann… 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 10. oktober #8580 Del Skrevet 10. oktober Hun er jo økonomisk tilbakestående. Burde nesten hatt verge. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå