Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Sansa20 skrev (10 timer siden):

Denne siden  har slettet produktene

Hvorfor tror du de har slettet produktene? Kanskje for at de er en seriøs butikk som selger kvalitets produkter?

  • Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal Kristin og coachen dele tips til 100 stk på live. Jeg lurer på hvordan type coach dette er egentlig. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (På 7.9.2024 den 13.37):

Ser for meg en vase/blomsterpotte oppå et dyrt flygel f.eks… 😬

Haha, jeg tviler på at kundegruppen som handler dette rælet har flygel hjemme.. 😂😂

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spyflua skrev (2 timer siden):

Haha, jeg tviler på at kundegruppen som handler dette rælet har flygel hjemme.. 😂😂

Touché! 😂

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at hun ikke er venner med Belinda mer? Andre som hørte gjennom gårsdagens snapper om «hendelsen» i fjor?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paulinetta skrev (1 time siden):

Noe sier meg at hun ikke er venner med Belinda mer? Andre som hørte gjennom gårsdagens snapper om «hendelsen» i fjor?

BJ og KG følger hverandre ihvertfall på insta fortsatt :) Tror ikke folk helt forstår hvor sammen de var om dette prosjektet, det BJ gjorde galt, var å lansere det for tidlig før KG hadde "forklart konseptet, noe alle misforstod🥲" og med det, ble det et kaos.  

På de siste storyene tror jeg faktisk hun snakker om managementet sitt. Hun gikk ut/ble sparket av Max social rett denne hendelsen, og er nok bitter. Hun sier at hun følte seg "kneblet og ville bestemme sin historie og bedt om å ikke si det, men det", det høres ut som managerråd huh?.

 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauehode skrev (1 time siden):

BJ og KG følger hverandre ihvertfall på insta fortsatt :) Tror ikke folk helt forstår hvor sammen de var om dette prosjektet, det BJ gjorde galt, var å lansere det for tidlig før KG hadde "forklart konseptet, noe alle misforstod🥲" og med det, ble det et kaos.  

På de siste storyene tror jeg faktisk hun snakker om managementet sitt. Hun gikk ut/ble sparket av Max social rett denne hendelsen, og er nok bitter. Hun sier at hun følte seg "kneblet og ville bestemme sin historie og bedt om å ikke si det, men det", det høres ut som managerråd huh?.

 

Har hun innrømmet nå at hun ble sparket?

Hun sa vel det motsatte når hun byttet stilling. At alt var udramatisk og helt vanlig bytte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Click click... Hva er det som er helt jævlig så helt ubeskrivelig ille som har hendt med henne?🤔. Snakker bare rundt grøten 💵

 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke KG har fillers. Da ville hun sett jevnere ut i ansiktet. Ansiktet har blitt mer kantete siste årene, det er vanlig både med vekttap og alder. 
 

99% sikker på at hun har botox i pannen. Hun har nok tatt medium dose, for er fortsatt bevegelighet der. 
 

Det verste er thinspoen synes jeg!!! Den er åpenbar. Ja, og så de uberstøgge interiørproduktene… helledussen noen må gripe inn. 

  • Liker 12
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er jo snart konkurs igjen med tanke på alle utleggsforretningene hun har. Ironisk at hun prater om konkurs som «den gang da» når det fortsatt er høyst reelt 

  • Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (6 timer siden):

Mulig jeg er dum men hva betyr thinspoen 🙈

Du er ikke dum💗 Det kommer av thin inspiration. Det er en greie der man tar bilder (og legger de ut på sosiale medier) for å se tynnest mulig ut. Det er en slags strategisk bruk av bildevinkler. Veldig vanlig blant dem med anoreksi blant annet. 

Maaaange som driver med det, sjekk også ut Caroline Berg Eriksen og Ingeborg senneset. 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Djerv2020 skrev (18 timer siden):

Jeg tror ikke KG har fillers. Da ville hun sett jevnere ut i ansiktet. Ansiktet har blitt mer kantete siste årene, det er vanlig både med vekttap og alder. 
 

99% sikker på at hun har botox i pannen. Hun har nok tatt medium dose, for er fortsatt bevegelighet der. 
 

Det verste er thinspoen synes jeg!!! Den er åpenbar. Ja, og så de uberstøgge interiørproduktene… helledussen noen må gripe inn. 

Det siste der… «noen på gripe inn» fordi du ikke liker interiørproduktene hennes..?

Det blir for mye for meg også, men at «noen må gripe inn» fordi hun har en annen stil enn meg, syns jeg at er urimelig 😉

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (33 minutter siden):

Det siste der… «noen på gripe inn» fordi du ikke liker interiørproduktene hennes..?

Det blir for mye for meg også, men at «noen må gripe inn» fordi hun har en annen stil enn meg, syns jeg at er urimelig 😉

Det er vel mer en figure of speak enn noe annet. Jeg mener vel at venninnene hennes bør si noe. For etter min mening er det urstygt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og litt fordi noen burde si fra for å beskytte henne mot nok en konkurs, og nok en økonomisk fadese. Dette prosjektet er dømt til å mislykkes. Jeg mener; vaser til langt over 1000kr som ikke tåler vann?

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djerv2020 skrev (12 minutter siden):

Og litt fordi noen burde si fra for å beskytte henne mot nok en konkurs, og nok en økonomisk fadese. Dette prosjektet er dømt til å mislykkes. Jeg mener; vaser til langt over 1000kr som ikke tåler vann?

Det var noen lengre oppe i tråden som påsto at KG ikke er inne på eiersiden av bedriften. Jeg tar utgangspunkt i at det er sant. Har hun investert egne penger i dette i det hele tatt? For hvis hun bare er en vanlig lønnsmottaker i bedriften, så begrenser vel dette hvor stor økonomisk krise en eventuell flopp medfører?

Jeg så at hyggebryne (instagram) har tatt inn produktene fra d&d. I nettbutikken deres sto det mye nyttig info om produktene, bl.a om materialet. Der fremkommer det at de ikke holder vann og dermed ikke er egnet som blomstervase. Dette ble parert med at det var mye bedre for miljøet å bruke falske blomster uansett. Akkurat dét tror jeg at er en grov overforenkling av virkeligheten, men anyway. Det var flinke å bruke ordet «kan» i alle settinger, så da har de ryggen klar.


Produktene forsøkes hardt å selges inn som «miljøvennlige», men etter å ha lest om dem, så kan jeg ikke si at jeg fikk veldig lyst til å kjøpe de ut i fra miljøhensyn: De holder ikke vann, tåler ikke varme over femti grader eller oppvaskemaskin. De er biologisk nedbrytbare, men bare «under gitte industrielle forhold» - de bør sorteres som en «egen type plast for industriell kompostering» (hva nå det er). Må det spesialleveres et eller annet sted? Erfaring tilsier at hvis det krever for mye egeninnsats å sortere noe, så går det i restavfallet. Er usikker på holdbarheten.  Hvis jeg skulle kjøpt disse produktene måtte det i så fall være fordi jeg likte designet, og intet annet.
 

Sjekk: https://www.hyggebryne.no/manufacturers/dazzle-and-dawn

 

Hvis man genuint er opptatt av miljøet så tar man først og fremst vare på det man har. Hvis man må kjøpe noe, så velger man helst brukt og av en kvalitet som ideelt sett kan brukes til «alt» - f.eks holder vann, tåler varme, og kan brukes til mat uten begrensninger pga fare for bakterievekst. 

 

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...