Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Marihone skrev (7 minutter siden):

En vase til 1300 kr som ser ut som steiner som er limt sammen? Ok. 

Og ikke holder vann 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (1 time siden):

En vase til 1300 kr som ser ut som steiner som er limt sammen? Ok. 

Og det er den minste av dem. Den største koster svimlende 1700 kr. Det samme gjør den største blomsterpotten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variert skydekke skrev (4 minutter siden):

Og det er den minste av dem. Den største koster svimlende 1700 kr. Det samme gjør den største blomsterpotten. 

Men kjøper folk dette?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (5 timer siden):

Det som er gøy her er at PLA alene ikke er vanntett. Og hun selger dette som vaser til over 1000 kr - som ikke holder vann.

Det er gøy det!

I tillegg skriver hun at det er nedbrytbart. Og det stemmer. Så med rett temperatur kombinert med vann og tid så vil faktisk vasen løse seg opp.

Genialt.

Bra at du opplyser om slikt. Jeg likte faktisk den ene vasen, men er fullstendig uaktuelt å kjøpe en vase som ikke kan brukes. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmfrid skrev (18 minutter siden):

Men kjøper folk dette?

All fornuft sier nei. Jeg kan virkelig ikke skjønne at dette skal slå an og tror det er en dårlig forretningsidé som bare vil sette Kristin i flere økonomiske problemer. Antakelig vil det selge litt i starten, men når folk får mer innblikk i materialet, så tror jeg det er over og ut. Jeg ville aldri kjøpt interiør i dette materialet selv om det var vanntett, fordi det rett og slett ser billig ut. Hvis man zoomer inn på enkelte av bildene på Insta, så ser man hvor mye struktur det er i materialet der det i utgangspunktet bør være glatt. Jeg har også sett mye 3D-print irl og ser det derfor veldig kjapt på bildene. De som ikke er vandt med dette vil kanskje ikke se det på bilder, men vil bli desto mer skuffet når de mottar produktet i posten. Salgsbildene viser selvsagt ikke strukturen i materialet i det hele tatt. Jeg tror ikke det er slik at Kristin er nyskapende som tenker at 3D-printet interiør i plast er kult, jeg tror rett og slett ingen andre har tenkt tanken fordi det ikke er estetisk pent å se på. Jeg kjenner flere som 3D-printer mange forskjellig og spennende ting, men de gjør det kun for gøy og har det ikke stående fremme. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Variert skydekke skrev (Akkurat nå):

All fornuft sier nei. Jeg kan virkelig ikke skjønne at dette skal slå an og tror det er en dårlig forretningsidé som bare vil sette Kristin i flere økonomiske problemer. Antakelig vil det selge litt i starten, men når folk får mer innblikk i materialet, så tror jeg det er over og ut. Jeg ville aldri kjøpt interiør i dette materialet selv om det var vanntett, fordi det rett og slett ser billig ut. Hvis man zoomer inn på enkelte av bildene på Insta, så ser man hvor mye struktur det er i materialet der det i utgangspunktet bør være glatt. Jeg har også sett mye 3D-print irl og ser det derfor veldig kjapt på bildene. De som ikke er vandt med dette vil kanskje ikke se det på bilder, men vil bli desto mer skuffet når de mottar produktet i posten. Salgsbildene viser selvsagt ikke strukturen i materialet i det hele tatt. Jeg tror ikke det er slik at Kristin er nyskapende som tenker at 3D-printet interiør i plast er kult, jeg tror rett og slett ingen andre har tenkt tanken fordi det ikke er estetisk pent å se på. Jeg kjenner flere som 3D-printer mange forskjellig og spennende ting, men de gjør det kun for gøy og har det ikke stående fremme. 

For den prisen kan man kjøpe designartikler av god kvalitet. Folk vil la seg lure - merkelig nok. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmfrid skrev (1 time siden):

For den prisen kan man kjøpe designartikler av god kvalitet. Folk vil la seg lure - merkelig nok. 

Det er som med venninnen Belinda Jakobsen som selger kopper, puter og fandens oldemor til overpris. At folk lar seg lure!

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variert skydekke skrev (På 7.9.2024 den 12.24):

For de som er interessert i interiørmerket Dazzle & Dawn, så kan visst noen av produktene forhåndsbestilles her: https://www.twas.no/collections/dazzle-dawn?srsltid=AfmBOoo4l7w2W0-debEBJEx5q3MwI6o971qOKXJHZ94P9stkFc_ly8yO

Materialet de er laget av er i utgangspunktet billig, og dersom man kjenner noen med en 3D-printer, kan man fort få tak i tilsvarende produkter langt billigere. Lurer på om Kristin har tenkt på det? 

Denne siden  har slettet produktene

Endret av Sansa20
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (Akkurat nå):

Denne siden er fake 

Hvordan vet du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (4 timer siden):

Hvordan vet du det?

Produktene på nettsiden er fjernet hvertfall

 

Sansa20 skrev (4 timer siden):

Denne siden er fake 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (2 timer siden):

Produktene på nettsiden er fjernet hvertfall

 

 

Det betyr jo ikke at siden er fake…. :murvegg:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sansa20 skrev (3 timer siden):

Produktene på nettsiden er fjernet hvertfall

 

 

Den siden er ikke fake. Det er en veldig populær og oppegående butikk i Stavanger. Fikk selv den mailen at de skulle selge Gjelsvik sine produkter. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (8 timer siden):

Denne siden  har slettet produktene

Så produktene har ligget der tidligere til salgs? 
Det er ikke bare det at de ikke har lagt ut produktene ennå? 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Screenshot_20240909_081944_YahooMail.thumb.jpg.cdd88b43af229549ac9c5ae3e77ee189.jpg

Jobbermedbarn skrev (30 minutter siden):

Så produktene har ligget der tidligere til salgs? 
Det er ikke bare det at de ikke har lagt ut produktene ennå? 

Nei, de lå der med pris og bilder. Fikk mail om det og nå er det borte.

Endret av Angel75
La inn bilde
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner jeg får skikkelig dejavu til et visst kursopplegg….

Der og ble noe lagt ut for tidlig. Så kom kritikken. Og så forsvant kurset. Og så kom forsvaret.

Sist var det Belinda s la ut kurset før det var «ferdig». Denne gang var det en svindelside.

Merkelig at Kristin selv aldri blir ansvarliggjort…

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Things with at story (TWAS) er IKKE en svindelside. Det er fra en kjent interiørbutikk i Stavanger. Har vært i den fysiske butikken flere ganger. 

Kanskje de bare har tatt bort produktene fra siden da det begynner å komme opplysninger at bollene og vasene ikke egner seg for matoppbevaring eller å holde på vann..

  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauehode skrev (4 minutter siden):

Things with at story (TWAS) er IKKE en svindelside. Det er fra en kjent interiørbutikk i Stavanger. Har vært i den fysiske butikken flere ganger. 

Kanskje de bare har tatt bort produktene fra siden da det begynner å komme opplysninger at bollene og vasene ikke egner seg for matoppbevaring eller å holde på vann..

Dette er åpenbart den enkleste og mest sannsynlige.

Men det betyr jo at Kristin har gjort dårlig forarbeid og det kan vi ikke ha noe av..

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (10 timer siden):

Denne siden  har slettet produktene

Jøss, se det! De har slettet dem fra forsiden også, hvor det ble reklamert for nye produkter. Nettsiden/butikken er seriøs og reell. Enten må de ha blitt gjort oppmerksom på bruksområdene til materialet, eller så kan det hende at varene ikke var klare for salg enda allikevel, av en eller annen grunn. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...