Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, Sansa20 said:

Du har  veldig tydelig ikke fulgt med.    

Du følte deg truffet av den slutt å følg greia, eller? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har «farget» håret? Det er jo bare litt lysere? 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nesten ikke forskjell på håret. Men hva i alle dager skjer med øyenbryna? :overrasket: 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bør ikke klikke meg inn på Kristin. For et slitsom dame. Hun er jo så gira, høyt oppe, prater fort og hyppig og skravler om alt mulig. Mulig dialekten gjør det litt ekstra vondt i ørene mine, men kjenner kun en fra Bergen så har ikke mye å sammenligne med. Digger seg selv gjør hun også. Jeg hadde aldri orket å være sammen med en slik dame. Hun er jo en duracell kanin på speed. Mannen må være meget tålmodig.

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun ble kjempe fin på håret. Hun ble virker fresh. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tenker på med håret er at det regnes som reklame hver gang hun viser det. Forbrukertilsynet sier: "Dersom noen av produktene eller tjenestene omtales eller er godt synlig i et innlegg, kan dette ha markedsføringsverdi for annonsøren bak produktet eller tjenesten. Innlegget vil i slike tilfeller være reklame for annonsøren, og må derfor tydelig fremstå som reklame" så da blir det mye umerket reklame gitt. Det samme går for det nye interiørmerket hennes. Hvis hele stuen hennes har møbler fra hennes merke skal jo dette merkes hver gang. Dette er Kristin klar over og driter i det, men jeg håper hun forbedret seg på det området, eller at det blir en bot etterhvert. 

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stolsokk skrev (6 minutter siden):

Det jeg tenker på med håret er at det regnes som reklame hver gang hun viser det. Forbrukertilsynet sier: "Dersom noen av produktene eller tjenestene omtales eller er godt synlig i et innlegg, kan dette ha markedsføringsverdi for annonsøren bak produktet eller tjenesten. Innlegget vil i slike tilfeller være reklame for annonsøren, og må derfor tydelig fremstå som reklame" så da blir det mye umerket reklame gitt. Det samme går for det nye interiørmerket hennes. Hvis hele stuen hennes har møbler fra hennes merke skal jo dette merkes hver gang. Dette er Kristin klar over og driter i det, men jeg håper hun forbedret seg på det området, eller at det blir en bot etterhvert. 

Ikke sant! Hun har sponsa sengegavl og kjøkken og mere til så hun må egentlig merke alt. Alltid. Det driter hun i. Alltid🤬

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (På 16.8.2024 den 1.09):

Ser jo nesten ut som sønnen har tegnet de på 🙈

Screenshots fra snap.

Screenshot_20240815_004630_Snapchat.jpg

😂😂😂 slutt a! Takk! Trengte en god latter 🫡🫡💐💐

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (På 22.8.2024 den 23.32):

😂😂😂 slutt a! Takk! Trengte en god latter 🫡🫡💐💐

Oj?! Har hun gjort noe med leppene sine også?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (11 timer siden):

Oj?! Har hun gjort noe med leppene sine også?

Ser veldig sånn ut, ja

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke en av Kristins kjepphester vært å omtale influencer kolleger som bruker fillers/botox da?

Hun kommer aldri til å prøve dette selv da, men at hun tar andre dyre hudpleiebehandlinger som dermapen, laser osv skjer nok.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (2 timer siden):

Har ikke en av Kristins kjepphester vært å omtale influencer kolleger som bruker fillers/botox da?

Hun kommer aldri til å prøve dette selv da, men at hun tar andre dyre hudpleiebehandlinger som dermapen, laser osv skjer nok.

 

En annen kjepphest var thinspo/kameravinkling . Og vi ser jo hvordan det gikk.

Men det ser ikke ut til at hun har tatt fillers nei.

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøtta skrev (På 14.8.2024 den 6.23):

Er helt geniale. Begynt med det selv. Jeg og barna har hver sin og koser oss med å smake på rå og kokte grønnsaker, frukter, hører på lyder "hvem smaker på flest?", masse ulikt, mange smaker og en genial måte å få alle næringsstoffene en trenger av karbohydrater, fett, proteiner og fiber. At hun legger ut bilde av den betyr ikke ene og alene at barnet sitter å spiser alene foran tven bare fordi hun ikke legger ut bilde av seg selv og barnet på sosiale medier. Vi ser en liten brøkdel av hverdagen, husk det. Det er ikke fancy, hun viser hvordan du enkelt kan tilby et godt måltid, som ikke er toro, i en "hektisk hverdag" som alle har for tida.

Og til de som mener hun "legge ut alt, hele tiden, hele dagen" Dersom det er tilfellet kan dere neppe selv være i jobb, ha barn, familie, venner, sosialt liv osv dersom dere kan bruke hele jævla dagen på BARE hennes snap. 

Dette er noe av det dummeste jeg har lest på lenge! Du og barna har en "konkurranse" om hvem som smaker på flest grønnsaker og hvilke lyder de lager... Så du fremstiller altså grønnsaker som noe skummelt som barna må lokkes til å smake på. Hvorfor har du ikke innført frukt og grønnsaker som en naturlig del av kostholdet fra barna var små? Det burde ikke være noe man skal hente inspirasjon fra en influenser og narre barna til å like. 

Vi har seks barn og alle har fått både frukt og grønnsaker som en naturlig del av den daglige kosten fra de er helt små. Ingen av de har sett på grønnsaker som noe eksotisk eller skummelt. Hver kveld blir det satt frem oppskåret frukt og/eller grønnsaker, uten at vi fokuserer på det og kaller det for fancy plukketallerkner.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emballasjen til det nye selskapet, mildt sagt «inspirert» av gulvteppet, eller? 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 
 

Sol, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (12 timer siden):

Dette er noe av det dummeste jeg har lest på lenge! Du og barna har en "konkurranse" om hvem som smaker på flest grønnsaker og hvilke lyder de lager... Så du fremstiller altså grønnsaker som noe skummelt som barna må lokkes til å smake på. Hvorfor har du ikke innført frukt og grønnsaker som en naturlig del av kostholdet fra barna var små? Det burde ikke være noe man skal hente inspirasjon fra en influenser og narre barna til å like. 

Vi har seks barn og alle har fått både frukt og grønnsaker som en naturlig del av den daglige kosten fra de er helt små. Ingen av de har sett på grønnsaker som noe eksotisk eller skummelt. Hver kveld blir det satt frem oppskåret frukt og/eller grønnsaker, uten at vi fokuserer på det og kaller det for fancy plukketallerkner.

Det jeg skriver tolker du på din måte, og du går inn for å tolke negativt.  Til å ha seks barn skriver du veldig ufint. Håper du oppdrar barna dine bedre enn du fremstiller seg selv på nett. Slutt å døm, vær raus. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Paulinetta skrev (5 timer siden):

Emballasjen til det nye selskapet, mildt sagt «inspirert» av gulvteppet, eller? 

Tenkte det samme🫣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vasene hennes var grusomme. Hennes stil er også langt fra min egen, så ingen kjøp her. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (6 timer siden):

De vasene hennes var grusomme. Hennes stil er også langt fra min egen, så ingen kjøp her. 

Dette var noe av det mest grusomme jeg har sett. Dette kan umulig selge.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (7 minutter siden):

Dette var noe av det mest grusomme jeg har sett. Dette kan umulig selge.

Måtte sjekke eg og. Grøss. Er det marked for sånne ting i vårt lille trauste land, mon tro?De lave såg ut som hundeskåler. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...