Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke bergenser men har bodd i Bergen i mange år og er vant til at  bergensere kan være litt høylytte, men Kristin snakker så høyt, hardt, fort og stresser og kaver ofte på snappene sine, så jeg blir anspent av å se de og går fort ut igjen🙈

Hvis du leser dette Kristin, så må du roe ned og slappe av i måten du formidler på.

Jeg er sikkert ikke den eneste som mener dette 😉

Endret av Tough cookie
  • Liker 6
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for latterliggjøring. 
 

Sol, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Tough cookie said:

Jeg er ikke bergenser men har bodd i Bergen i mange år og er vant til at  bergensere kan være litt høylytte, men Kristin snakker så høyt, hardt, fort og stresser og kaver ofte på snappene sine, så jeg blir anspent av å se de og går fort ut igjen🙈

Hvis du leser dette Kristin, så må du roe ned og slappe av i måten du formidler på.

Jeg er sikkert ikke den eneste som mener dette 😉

 

Hva med å finne noe annet å bruke tiden på? 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenzen skrev (1 time siden):

Ser ut som hun har lagt inn silikoni brystene. 🫣

Det er nok bare push-up bh.

Endret av Tough cookie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (7 timer siden):

Jeg er ikke bergenser men har bodd i Bergen i mange år og er vant til at  bergensere kan være litt høylytte, men Kristin snakker så høyt, hardt, fort og stresser og kaver ofte på snappene sine, så jeg blir anspent av å se de og går fort ut igjen🙈

Hvis du leser dette Kristin, så må du roe ned og slappe av i måten du formidler på.

Jeg er sikkert ikke den eneste som mener dette 😉

Jeg ER bergenser og er helt enig. Det er 50% av grunnen til at jeg ikke følger henne 😅 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet jo i hvert fall alle hvem nye kjæresten er, så hvorfor skjule han i SoMe? Hun har jo dette nye interiørselskapet med kjæresten i følge Proff.no. Jeg vet ikke helt om navnet slår an her til lands, men lykke til. Å blande business med pleasure fraråder jeg egentlig på det sterkeste. 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så var det den blokkfløyta igjen 🤡

Det finnes ikke noe verre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (22 timer siden):

Selv om du ikke synes dem er fine , så trenger man ikke å rakke ned på andres utseende. Diskusjonsforum ja, men er lov å tenke litt.  

Vil man ikke ha svar så spørr man ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (1 time siden):

Vil man ikke ha svar så spørr man ikke.

..

Endret av Sansa20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en snutt på at hun filmer når hun kjører. Ho lager ett stort nummer ut av at mobilen henger fast, men ærlig talt, er ikke det litt over grensen alikevel? 
Man er jo opptatt av andre ting enn å kjøre bil når man filmer på den måten?

Men det er kanskje bare meg?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shadee skrev (16 minutter siden):

Så en snutt på at hun filmer når hun kjører. Ho lager ett stort nummer ut av at mobilen henger fast, men ærlig talt, er ikke det litt over grensen alikevel? 
Man er jo opptatt av andre ting enn å kjøre bil når man filmer på den måten?

Men det er kanskje bare meg?

Det hjelper ikke at mobilen er festet så lenge hun betjener den. Så da dokumenterer hun eget lovbrudd.

Ikke første influenseren som gjør den tabben.

Blir oppgitt når jeg tenker på hvor mange ulykker det har vært langs veiene i sommer. Ikke sikkert at mobil er skyld i disse men det er ganske åpenbart en stor faktor i mange av de.

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har hun relansert interiørkontoen(eller hva det var?) sin til «dazzleanddawn.no» . Tar en CBE og drar med seg følgerne fra gamle opplegget til det nye uten forvarsel, og unnskylder seg i kommentarfelt med at hun «ikke har energi til tre kontoer». Ja ja, utrolig hvor mye bizzniz konkursfrøkner kan opprette sånn helt uten videre. Verden vil bedras. 

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snublefot62 skrev (På 17.8.2024 den 17.45):

Det hjelper ikke at mobilen er festet så lenge hun betjener den. Så da dokumenterer hun eget lovbrudd.

Ikke første influenseren som gjør den tabben.

Blir oppgitt når jeg tenker på hvor mange ulykker det har vært langs veiene i sommer. Ikke sikkert at mobil er skyld i disse men det er ganske åpenbart en stor faktor i mange av de.

Tror ikke hun betjener den, den filmer hele veien og hun klipper til. Det sagt, så var det mye direkte blikk i kamera, så jeg er ikke overbevist om hvor trygt det er..

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (19 minutter siden):

Tror ikke hun betjener den, den filmer hele veien og hun klipper til. Det sagt, så var det mye direkte blikk i kamera, så jeg er ikke overbevist om hvor trygt det er..

Det vil nok gå under betjening da det tar fokus bort fra kjøringen.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (11 timer siden):

Det er jo hans firma, han eier 70% av aksjene. Det er jo Geir som har startet interiørbrand ikke Kristin. 

Jeg tror det kommer kaffekrus, fat, pledd og putetrekk.

Så hvorfor sier hun at det er hennes firma??? 😂 hun har jo pratet en del om den? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...