Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Angel75 skrev (1 time siden):

Ernæring

Hva slags studie da, ala PT eller høyskole/universitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Paulinetta skrev (1 minutt siden):

Hva slags studie da, ala PT eller høyskole/universitet?

Det hørte jeg ikke etter, så det vet jeg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paulinetta skrev (3 timer siden):

Hva slags studie da, ala PT eller høyskole/universitet?

Tipper det ikke er noe langvarig..sikkert et brevkurs eller noe...😬

Endret av Moongirl
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettstudier. Fremsto mer som et kurs. Har neppe stor verdi sammenlignet med å ta en grad på en fysisk høyskole…

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar hun ikke bare en ordentlig utdanning? Hva skal hun leve av om 5-10 år? Hjemmeværende Bærumsfrue som er målet?

Endret av hippyskippy
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man i det hele tatt kalle seg student… tror elev er mer passende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paulinetta skrev (1 time siden):

Kan man i det hele tatt kalle seg student… tror elev er mer passende.

Når man er nettstudent? Selvsagt kan man det. Elev er man ut videregående. Fysj så nedlatende det er å se ned på en utdanningsmåte på den måten! Nettstudier er viktig fremover og er med på å utvikle arbeidsmarkedet og jobbmuligheter!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra at hun vil studere ernæring når kanalen hennes inneholder såpass fokus på mat ,helt  supert 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimbus skrev (På 6.8.2024 den 23.17):

Jeg fortsetter å kritisere… Jeg har forstått at plukket er selve middagen.  Men hvis det serveres som tv-snacks er det jo noe annet. Enig i at det er sunt. Det er vel derfor det vises fram. Personlig syns jeg barn bør bli presentert for vanlig mat som andre i familien spiser og unngå tilpasset mat. For meg blir dette en ny versjon av å vise fram  barnas fancy matpakker. 

Er helt geniale. Begynt med det selv. Jeg og barna har hver sin og koser oss med å smake på rå og kokte grønnsaker, frukter, hører på lyder "hvem smaker på flest?", masse ulikt, mange smaker og en genial måte å få alle næringsstoffene en trenger av karbohydrater, fett, proteiner og fiber. At hun legger ut bilde av den betyr ikke ene og alene at barnet sitter å spiser alene foran tven bare fordi hun ikke legger ut bilde av seg selv og barnet på sosiale medier. Vi ser en liten brøkdel av hverdagen, husk det. Det er ikke fancy, hun viser hvordan du enkelt kan tilby et godt måltid, som ikke er toro, i en "hektisk hverdag" som alle har for tida.

Og til de som mener hun "legge ut alt, hele tiden, hele dagen" Dersom det er tilfellet kan dere neppe selv være i jobb, ha barn, familie, venner, sosialt liv osv dersom dere kan bruke hele jævla dagen på BARE hennes snap. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må hun stå i bare bh og vise at joggebuksen er for stor for henne? Hvorfor har hun begynt å flashe kropp etter ny mann? Redd for å bli byttet ut når man nærmer seg 40?

  • Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lampefeber skrev (På 6.8.2024 den 22.00):

Det kan vel være at barnet har spist middag med mor, og at dette er en kosetallerken til f eks barne-tv. Den ungen som spiser dette blir nok ikke kresen - mye sunne grønnsaker og annet godt

Dette er ikke noe å kritisere. 
 

Men har du ikke fått med deg at når det gjelder kjente kvinner med god økonomi så skal alt kritiseres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rivjernet skrev (3 minutter siden):

Men har du ikke fått med deg at når det gjelder kjente kvinner med god økonomi så skal alt kritiseres?

Hvem har god økonomi? 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (Akkurat nå):

Hvem har god økonomi? 

I denne sammenhengen så er det Kristin Gjelsvik vi snakker om. På generell basis snakker vi om kvinner i offentligheten som stikker hodet frem på en eller annen måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rivjernet skrev (Akkurat nå):

I denne sammenhengen så er det Kristin Gjelsvik vi snakker om. På generell basis snakker vi om kvinner i offentligheten som stikker hodet frem på en eller annen måte. 

Da har du ikke fulgt så godt med for å si det sånn.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (Akkurat nå):

Da har du ikke fulgt så godt med for å si det sånn.

Så du mener hun har kjøpt huset hun bor i og har den livsstilen hun har uten god økonomi ? Da definerer vi god økonomi ulikt. Men ja, jeg har fått med meg at hun har hatt det vanskelig økonomisk tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (2 minutter siden):

Word😂

Ja, jeg ble litt forvirret her nå 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rivjernet skrev (1 minutt siden):

Så du mener hun har kjøpt huset hun bor i og har den livsstilen hun har uten god økonomi ? Da definerer vi god økonomi ulikt. Men ja, jeg har fått med meg at hun har hatt det vanskelig økonomisk tidligere.

Vel, ja. Kanskje lurt å oppdatere seg før man slenger ut at hun kritiseres fordi hun har god økonomi :)

  • Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...