Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Birdo skrev (1 minutt siden):

Ingen som sier at man må være stormforelsket for å være lykkelig. Men å leve med et menneske man ikke liker, som kanskje har trådt over dine grenser som er tilfelle i disse menneskene sitt forhold, gjør deg ulykkelig. Man kan fint være lykkelig uten å finne ny partner også - eller man kan finne en partner som man passer bedre med, som er trygg og bra for deg. Jeg er heller ikke forelsket i mannen min hver dag, etter 17 år er det urealistisk å forvente - men vi er lykkelige sammen for det. Det betyr ikke at vi ikke har hatt nedturer eller kjempet for forholdet, for det har vi virkelig - men i bunn har det vært grunnlag for lykke med hverandre. 

Enig i det. Man bør like personen man er sammen med! Har man kjempet og prøvd og det likevel ikke går, da er det ikke mer å gjøre. 
Jeg mener likevel det er mange som ikke gidder å kjempe for forholdet når det er «tørke». Da blir det gjerne gjort dårlige valg som er vanskelig å tilgi og som fører til brudd. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mekkapekka skrev (32 minutter siden):

Enig i det. Man bør like personen man er sammen med! Har man kjempet og prøvd og det likevel ikke går, da er det ikke mer å gjøre. 
Jeg mener likevel det er mange som ikke gidder å kjempe for forholdet når det er «tørke». Da blir det gjerne gjort dårlige valg som er vanskelig å tilgi og som fører til brudd. 

Hvordan vet du at de ikke kjemper?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (7 minutter siden):

Hvordan vet du at de ikke kjemper?

Av de jeg kjenner til så vet jeg. To mennesker møtes, får barn ganske kjapt.  Går fra hverandre før barnet er 3 år. Familielivet var visst litt krevende. Kan naturligvis ikke svare for alle andre. 

Nå melder jeg meg ut av videre diskusjon rundt dette. 
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert mye bedre for barna når mor og far splittes, der far får ny kjæreste hver tredje måned eller mor får ny kjæreste hver tredje måned. Eller kanskje bedre at disse barna får nytt rom hos Kristin og om en måned så blir det slutt igjen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg provoseres faktisk litt av hvordan hun sitter der så «sukkersøt» og snakker med en litt annen stemme om virkelig vanskelige temaer. Som om hun har svaret. Her snakker hun om tidligere tiders mødre som ikke kunne gå, samtidig som hun her, velter seg i luksus. Det ER mange par i dag OGSÅ som ikke kan splitte opp forholdet, nettopp pga økonomi. Også er det rart at hun legger frem screenshots av de som utelukkende er enige med henne. Igjen en ensidig monolog fra Klara, aka Kristin. Eller nå, Norges farligste forbilde. 

  • Liker 23
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig greia med de plukketallerknene? Er ikke meningen at barn skal lære seg å spise vanlig middagsmat sammen med familien. Ikke sitte for seg selv og plukke i seg matbiter. Merkelig opplegg og oppskrift på å bli sær og vanskelig i matveien. 

  • Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lampefeber
Nimbus skrev (26 minutter siden):

Hva er egentlig greia med de plukketallerknene? Er ikke meningen at barn skal lære seg å spise vanlig middagsmat sammen med familien. Ikke sitte for seg selv og plukke i seg matbiter. Merkelig opplegg og oppskrift på å bli sær og vanskelig i matveien. 

Det kan vel være at barnet har spist middag med mor, og at dette er en kosetallerken til f eks barne-tv. Den ungen som spiser dette blir nok ikke kresen - mye sunne grønnsaker og annet godt

Dette er ikke noe å kritisere. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pus123 skrev (23 minutter siden):

Noen som har screenshot av oppskrift på bananpannekakene med chiafrø?

Tok bare et raskt googlesøk 😊

Skjermbilde 2024-08-06 kl. 22.14.23.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lampefeber skrev (1 time siden):

Det kan vel være at barnet har spist middag med mor, og at dette er en kosetallerken til f eks barne-tv. Den ungen som spiser dette blir nok ikke kresen - mye sunne grønnsaker og annet godt

Dette er ikke noe å kritisere. 
 

Jeg fortsetter å kritisere… Jeg har forstått at plukket er selve middagen.  Men hvis det serveres som tv-snacks er det jo noe annet. Enig i at det er sunt. Det er vel derfor det vises fram. Personlig syns jeg barn bør bli presentert for vanlig mat som andre i familien spiser og unngå tilpasset mat. For meg blir dette en ny versjon av å vise fram  barnas fancy matpakker. 

  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (På 6.8.2024 den 19.59):

Jeg provoseres faktisk litt av hvordan hun sitter der så «sukkersøt» og snakker med en litt annen stemme om virkelig vanskelige temaer. Som om hun har svaret. Her snakker hun om tidligere tiders mødre som ikke kunne gå, samtidig som hun her, velter seg i luksus. Det ER mange par i dag OGSÅ som ikke kan splitte opp forholdet, nettopp pga økonomi. Også er det rart at hun legger frem screenshots av de som utelukkende er enige med henne. Igjen en ensidig monolog fra Klara, aka Kristin. Eller nå, Norges farligste forbilde. 

Den der litt andre stemmen hun bruker av og til…… huff sier jeg bare🤢

  • Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (9 timer siden):

Den der litt andre stemmen hun bruker av og til…… huff sier jeg bare🤢

Er jo einsteina, tror hu er så smart og kan alt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (8 timer siden):

Er jo einsteina, tror hu er så smart og kan alt. 

Hun er bergenser. Say no more. Og det kommer fra en som er fra bergen selv! 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 
 

Sol, admin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymis1236 skrev (1 time siden):

Hva skal hun studere?

Neppe økonomi 😛

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skrottefar skrev (2 timer siden):

Neppe økonomi 😛

Burde vel studert det for å lære seg litt!🤪

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymis1236 skrev (4 timer siden):

Hva skal hun studere?

Ernæring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (15 minutter siden):

Ernæring

Burde nok heller vært økonomi ja.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (På 27.7.2024 den 23.05):

Det vil være mer lønnsomt for han å kjøre de og så kjøre neste tur osv, enn å stå og vente på tomgang på at hun fjaser.

Leker du «Finn fem feil»? Det er ikke alt su trenger å krangle om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...