Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

MissHannigan skrev (På 28.7.2024 den 6.55):

Hun må jo få noen kroner for all snik reklamen? Hun poserer jo med masse nytt interiør, plakater, dekor, klær, morgenkåpe, kopper, servise, klær, sko. 🤷‍♀️ Ser jo at det er flere som spør henne hvor hun har kjøpt de forskjellige tingene.

Selvfølgelig er får hun betalt fra de hun har samarbeid med, men jeg siktet til betaling fra Snapchat. Og ja, hun merker reklamen sin dårlig mange ganger. Har jo nå sett her at hun har snapreklame, noe jeg av en eller annen grunn er skånet fra å se. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nonish91 skrev (20 timer siden):

Da får hun nok ikke tid til å prate 😂

Joda prater like mye når barnet er hjemme🙈 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (21 timer siden):

Barn på 4-5 år klarer vel ikke helt avgjøre slikt?!?😅 Du må gjerne kverulere tilbake til du blir både rosa og grønn selv ,jeg mener det jeg mener. Plager det deg? Hun elsker å rope ut at hun har barnefri for å så sitte timesvis prate om tull&tøys på snap, kjempe flott du er en av hennes fans , forstå at alle i denne tråden ikke helt er der... 😅

Tull og tøys for  deg ja .  Andre mene ikke samme .. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for bruker- og persondebatt.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor lenge hun kan tjene nok på dette. Jeg fulgte litt en stund, men da hun flytta stolen for andre gang og snakka om livets tørkestativ for tredje gang ble jeg akutt veldig lei og syns det blir repeterende.

  • Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (10 timer siden):

Jeg lurer på hvor lenge hun kan tjene nok på dette. Jeg fulgte litt en stund, men da hun flytta stolen for andre gang og snakka om livets tørkestativ for tredje gang ble jeg akutt veldig lei og syns det blir repeterende.

Tenk at det blant annet er sånne ting influenserne tjener (gode) penger på. Det er helt latterlig. Helt hinsides at det er sånn det er blitt. 

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RandiO skrev (12 timer siden):

Tenk at det blant annet er sånne ting influenserne tjener (gode) penger på. Det er helt latterlig. Helt hinsides at det er sånn det er blitt. 

Hva er det som gjør at så mange følger med da?

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Karmaisabitch said:

Hva er det som gjør at så mange følger med da?

Nysgjerrighet for min del (på de jeg titter innom).,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som stiller disse spørsmålene som Kristin trenger en evighet til å prate om? 😭😭😭 er det hennes hemmelige konto? 😂😂😂 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som skriver her hjelper henne i å tjene penger. 

Slutt å bry dere 😀

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

siesta skrev (24 minutter siden):

Dere som skriver her hjelper henne i å tjene penger. 

Slutt å bry dere 😀

Hva mener du? Jeg tenker motsatt. Er ikke på noen some steder og henger igjen på enkelte siden bloggeetiden deres. Derfor leser jeg her på kvinneguiden og kun her. Kristin var en sjelden og forfriskende blogger i sin tid da hun raste mot kroppspress og andre skadelige influensere, og nå har hun havnet i samme klisteret selv dessverre …. Pengene rår. 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin hyller alenetid uten barn og nå også den moderne familien. Det virker som om hun vil lage et community, akkurat som Belinda, der alle tenker og er som henne. Hun tenker ikke over at hun påvirker med sine ord, men kjører på om ulike tematikker som støtter eller forklarer hennes egne handlinger. Hun delte bare kommentarer fra de som støtter samlivsbrudd. Hun kan si hva hun vil, men ingen barn jeg kjenner ønsker at foreldrene går fra hverandre og blir en kasteball mellom to hjem, såfremt det ikke er vold og alvorlige konflikter i hjemmet. Barn og unge sliter enormt i dag, og jeg mener dette med mine, dine, våre barn kan være stressende for mange barn, i kombinasjon med sosiale medier. Mange barn får ikke den indre roen som de sårt behøver. 

Jeg og Kristin er så forskjellige at jeg må slutte å gå inn på hennes story. Hun oppleves som en trigger for meg. Mer egoistisk dame skal man lete lenge etter. Meg, meg, meg… Så prøver hun å fremstille seg som ekspert på flere områder? Hva skjer med dagens influencere? De har blitt sinnsyk farlige, og det burde vært noen klare retningslinjer i bransjen. Kristin har valgt seg ut noen temaer, der hun er sakens talsperson siden hun har stått i dem selv, men hun sitter ikke på fasiten! Alle situasjoner og individer er forskjellige. 

…og jo, jeg føler mange par i dag gir opp for lett. Litt motstand og utfordringer, så gidder man ikke mer. Dette ser vi også i dagens generasjon. Mine foreldre og besteforeldre har mye høyere resiliens enn mange av dagens unge voksne. Ekteskapet var ikke alltid perfekt, men de lovet å holde sammen i motgang og medgang. De tok et valg om å velge hverandre hver eneste dag. 

I dagens samfunn, så er det flere som forlover seg og gifter seg flere ganger. Det er et jag i samfunnet, der mange ikke er tilfreds der de er. Se bare på Nettenesta, som er forlovet for tredje gang etter kun ett år og aldri har følt slik som dette før (men det har hun sagt hver eneste gang), og nå må barna pendle mellom to land. 
 

Nei, jeg synes influencere i dag ikke er positive rollemodeller for barn og unge. Jeg er glad jeg snart er 40 år, fordi min sensitivitet hadde blitt trigget om jeg var 20 år i dag. 
 

 

  • Liker 19
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (1 time siden):

Kristin hyller alenetid uten barn og nå også den moderne familien. Det virker som om hun vil lage et community, akkurat som Belinda, der alle tenker og er som henne. Hun tenker ikke over at hun påvirker med sine ord, men kjører på om ulike tematikker som støtter eller forklarer hennes egne handlinger. Hun delte bare kommentarer fra de som støtter samlivsbrudd. Hun kan si hva hun vil, men ingen barn jeg kjenner ønsker at foreldrene går fra hverandre og blir en kasteball mellom to hjem, såfremt det ikke er vold og alvorlige konflikter i hjemmet. Barn og unge sliter enormt i dag, og jeg mener dette med mine, dine, våre barn kan være stressende for mange barn, i kombinasjon med sosiale medier. Mange barn får ikke den indre roen som de sårt behøver. 

Jeg og Kristin er så forskjellige at jeg må slutte å gå inn på hennes story. Hun oppleves som en trigger for meg. Mer egoistisk dame skal man lete lenge etter. Meg, meg, meg… Så prøver hun å fremstille seg som ekspert på flere områder? Hva skjer med dagens influencere? De har blitt sinnsyk farlige, og det burde vært noen klare retningslinjer i bransjen. Kristin har valgt seg ut noen temaer, der hun er sakens talsperson siden hun har stått i dem selv, men hun sitter ikke på fasiten! Alle situasjoner og individer er forskjellige. 

…og jo, jeg føler mange par i dag gir opp for lett. Litt motstand og utfordringer, så gidder man ikke mer. Dette ser vi også i dagens generasjon. Mine foreldre og besteforeldre har mye høyere resiliens enn mange av dagens unge voksne. Ekteskapet var ikke alltid perfekt, men de lovet å holde sammen i motgang og medgang. De tok et valg om å velge hverandre hver eneste dag. 

I dagens samfunn, så er det flere som forlover seg og gifter seg flere ganger. Det er et jag i samfunnet, der mange ikke er tilfreds der de er. Se bare på Nettenesta, som er forlovet for tredje gang etter kun ett år og aldri har følt slik som dette før (men det har hun sagt hver eneste gang), og nå må barna pendle mellom to land. 
 

Nei, jeg synes influencere i dag ikke er positive rollemodeller for barn og unge. Jeg er glad jeg snart er 40 år, fordi min sensitivitet hadde blitt trigget om jeg var 20 år i dag. 
 

 

Det er mye å ta henne på altså, men ikke dette syns jeg. Det ER bedre for barn å leve med to husstander hvor begge foreldrene er lykkelige og gjør det beste for barna sine, enn å leve under samme tak hvor konfliktnivået er skyhøyt! 
 

Jeg er evig takknemlig for at mamma og pappa gikk fra hverandre da jeg var liten. Enda jeg kan ikke påstå å huske noe dårlig stemning de i mellom for det. Jeg husker bare den gode stemningen de i mellom i alle årene jeg vokste opp, de var ordentlig gode venner. Og jeg var så heldig å få verdens beste bonuspappa og bonussøster, som jeg i dag ser på som ekte familie🧡

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Birdo said:

Det er mye å ta henne på altså, men ikke dette syns jeg. Det ER bedre for barn å leve med to husstander hvor begge foreldrene er lykkelige og gjør det beste for barna sine, enn å leve under samme tak hvor konfliktnivået er skyhøyt! 
 

Jeg er evig takknemlig for at mamma og pappa gikk fra hverandre da jeg var liten. Enda jeg kan ikke påstå å huske noe dårlig stemning de i mellom for det. Jeg husker bare den gode stemningen de i mellom i alle årene jeg vokste opp, de var ordentlig gode venner. Og jeg var så heldig å få verdens beste bonuspappa og bonussøster, som jeg i dag ser på som ekte familie🧡

Jeg skriver jo dersom det ikke er høyt konfliknivå og vold. 

Jeg deler ikke samme erfaring som deg.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (2 minutter siden):

Jeg skriver jo dersom det ikke er høyt konfliknivå og vold. 

Jeg deler ikke samme erfaring som deg.

Konfliktnivået vil jo på et tidspunkt bli høyt om man ikke liker den man bor med lengre. Sykt gammeldags tankegang å være sammen for barnas skyld - livet er for kort til å ikke være lykkelig!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje voksne par i dag går fra hverandre litt enklere fordi de har sett/følt på hvordan mange i den eldre generasjonen egentlig har hatt det i sine forhold?

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Marihone skrev (3 timer siden):

Kristin hyller alenetid uten barn og nå også den moderne familien. Det virker som om hun vil lage et community, akkurat som Belinda, der alle tenker og er som henne. Hun tenker ikke over at hun påvirker med sine ord, men kjører på om ulike tematikker som støtter eller forklarer hennes egne handlinger. Hun delte bare kommentarer fra de som støtter samlivsbrudd. Hun kan si hva hun vil, men ingen barn jeg kjenner ønsker at foreldrene går fra hverandre og blir en kasteball mellom to hjem, såfremt det ikke er vold og alvorlige konflikter i hjemmet. Barn og unge sliter enormt i dag, og jeg mener dette med mine, dine, våre barn kan være stressende for mange barn, i kombinasjon med sosiale medier. Mange barn får ikke den indre roen som de sårt behøver. 

Jeg og Kristin er så forskjellige at jeg må slutte å gå inn på hennes story. Hun oppleves som en trigger for meg. Mer egoistisk dame skal man lete lenge etter. Meg, meg, meg… Så prøver hun å fremstille seg som ekspert på flere områder? Hva skjer med dagens influencere? De har blitt sinnsyk farlige, og det burde vært noen klare retningslinjer i bransjen. Kristin har valgt seg ut noen temaer, der hun er sakens talsperson siden hun har stått i dem selv, men hun sitter ikke på fasiten! Alle situasjoner og individer er forskjellige. 

…og jo, jeg føler mange par i dag gir opp for lett. Litt motstand og utfordringer, så gidder man ikke mer. Dette ser vi også i dagens generasjon. Mine foreldre og besteforeldre har mye høyere resiliens enn mange av dagens unge voksne. Ekteskapet var ikke alltid perfekt, men de lovet å holde sammen i motgang og medgang. De tok et valg om å velge hverandre hver eneste dag. 

I dagens samfunn, så er det flere som forlover seg og gifter seg flere ganger. Det er et jag i samfunnet, der mange ikke er tilfreds der de er. Se bare på Nettenesta, som er forlovet for tredje gang etter kun ett år og aldri har følt slik som dette før (men det har hun sagt hver eneste gang), og nå må barna pendle mellom to land. 
 

Nei, jeg synes influencere i dag ikke er positive rollemodeller for barn og unge. Jeg er glad jeg snart er 40 år, fordi min sensitivitet hadde blitt trigget om jeg var 20 år i dag. 
 

 

Godt skrevet, veldig enig. 
Er lite motstand som skal til i dag før folk gir opp. Alle skal ha, men ingen vil ofre. 
 

Og dette med å være lykkelig til enhver tid. Hva er lykke? Å være konstant nyforelsket? Da blir man skuffet etterhvert. 
Etter 20 år sammen er ikke jeg og min mann forelsket lenger. Men vi kunne aldri levd uten hverandre! Vi har hatt nok av motgang, men vi har valgt hverandre hver dag likevel. 
Livet går opp og ned. 

Endret av Mekkapekka
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epleberte
Mekkapekka skrev (38 minutter siden):

Godt skrevet, veldig enig. 
Er lite motstand som skal til i dag før folk gir opp. Alle skal ha, men ingen vil ofre. 
 

Og dette med å være lykkelig til enhver tid. Hva er lykke? Å være konstant nyforelsket? Da blir man skuffet etterhvert. 
Etter 20 år sammen er ikke jeg og min mann forelsket lenger. Men vi kunne aldri levd uten hverandre! Vi har hatt nok av motgang, men vi har valgt hverandre hver dag likevel. 
Livet går opp og ned. 

Tenker du at mødre bør ut av jobb og tilbake til kjøkkenbenken også? Det var jo fordi kvinner ikke HADDE RÅD til å skille seg, og gå fra voldelige (det finnes flere typer vold enn fysisk vold) ektemenn at skilsmisseraten var så lav før. I tillegg til strengere (religiøs fundert) moral. De kristne verdiene som har rådet her til lands har jo hatt en kontrollerende funksjon som alle andre religioner. Det er enklere å styre et samfunn hvor strukturene er klare. De som ikke ønsker å føye seg, skammes. Slik du og din medsammensvorne i denne tråden gjør ift Kristin og alle andre som ikke holder sammen bare for å «holde ut». I tidligere tider  ble barn oppdratt av småsamfunn, litt likere de moderne familiene vi har nå. 

Endret av epleberte
rettet et ord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

epleberte skrev (2 minutter siden):

Tenker du at mødre bør ut av jobb og tilbake til kjøkkenbenken også? Det var jo fordi kvinner ikke HADDE RÅD til å skille seg, og gå fra voldelige (det finnes flere typer vold enn fysisk vold) ektemenn at skilsmisseraten var så lav før. I tillegg til strengere (religiøs fundert) moral. De kristne verdiene som har rådet her til lands har jo hatt en kontrollerende funksjon som alle andre religioner. Det er enklere å styre et samfunn hvor strukturene er klare. De som ikke ønsker å føye seg, skammes. Slik du og din medsammensvorne i denne tråden gjør ift Kristin og alle andre som ikke holder sammen bare for å «holde ut». I tidligere tider  ble barn oppdratt av småsamfunn, litt likere de moderne familiene vi har nå. 

Nå snakket jeg om vanlige forhold i 2024, ikke ørten år tilbake i tid slik du nevner. Selvfølgelig går man fra hverandre om det er vold eller alvorlig tillitsbrudd i bildet. Det skjønner vel alle med respekt for seg selv. 

Alle får mene sitt og leve sine liv slik de ønsker, jeg blander meg ikke. Er bare glad jeg slipper å være en del av den karusellen. Er i 30 årene selv, er verken kristen eller opptatt av «gamle verdier». 
Har også single venner som aldri klarer å slå seg til ro, fordi de alltid jager etter noe bedre, eller stiller for høye krav.
 

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekkapekka skrev (51 minutter siden):

Godt skrevet, veldig enig. 
Er lite motstand som skal til i dag før folk gir opp. Alle skal ha, men ingen vil ofre. 
 

Og dette med å være lykkelig til enhver tid. Hva er lykke? Å være konstant nyforelsket? Da blir man skuffet etterhvert. 
Etter 20 år sammen er ikke jeg og min mann forelsket lenger. Men vi kunne aldri levd uten hverandre! Vi har hatt nok av motgang, men vi har valgt hverandre hver dag likevel. 
Livet går opp og ned. 

Ingen som sier at man må være stormforelsket for å være lykkelig. Men å leve med et menneske man ikke liker, som kanskje har trådt over dine grenser som er tilfelle i disse menneskene sitt forhold, gjør deg ulykkelig. Man kan fint være lykkelig uten å finne ny partner også - eller man kan finne en partner som man passer bedre med, som er trygg og bra for deg. Jeg er heller ikke forelsket i mannen min hver dag, etter 17 år er det urealistisk å forvente - men vi er lykkelige sammen for det. Det betyr ikke at vi ikke har hatt nedturer eller kjempet for forholdet, for det har vi virkelig - men i bunn har det vært grunnlag for lykke med hverandre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...