Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

baremeg007 skrev (16 timer siden):

Utrolig provoserende å se hvordan hun sløser med tiden og lar andre vente og vente helt uten at hun tar hensyn! Og da hun sa til taxisjåføren «men du får jo betalt, da går det fint!» - direkte uforskammet og kaste bort andres tid slik hun gjør igjen og igjen! Hva med å legge vekk telefonen når hun allerede er på overtid??

Dette har jeg ikke sett? Kan noen fortelle? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sparkel skrev (6 timer siden):

Men er jo ikke spesielt god reklame når du har gitt ut ryddebok og du har kaffekopper stående over hele huset og hele tiden snakker om at du trenger å organisere og rydde hjemme for det er så mye rot.
Kanskje hun skulle ha prøvd å følge oppskriften på rydding i boka si selv. Jeg mister ihvertfall troen på boka hennes😅

Trodde først du tullet om boken😭😭😭 men jepp stemmer! Søkte opp om hu virkelig har gitt en sånn bok 😭😭😭 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (7 timer siden):

Bra for deg. På mitt kjøkken står det derimot ofte rot på disken. Spesielt hvis jeg holder på med noe viktigere og ikke prioriterer at det skal se ut som et kataloghjem til enhver tid. Men hver sin lyst. Tror neppe at jeg er hverken unik eller at det gjør meg til et dårligere menneske som ikke er skikket til «å gi råd til andre», som en bruker her vrengte utav seg. 
 

Kritiser bloggere for det som er verdt i kritisere de for. Å sitte og hakke på at det står oppvask på kjøkkenbenken og andre helt alminnelige ting (eventuelt at aldri står oppvask på kjøkkenbenken eller er rot i huset - for det skaper jo urealistiske forventninger buhu) syns i alle fall jeg at bare er flaut å se.

Her står det også rot, både leker og klær. Prioriterer ungen min, det som er viktigst. Men er også viktig å få ryddet eller vasket etter ungen e lagt. Noen ganger trenger man absolutt å slappe av, også rydder man litt seinere. Men det å ha 10 kafé kopper over hele huset som e gammelt, ja nei vet ikke as da begynner man å lure. Synes det bare er ekkelt og kvalmt! Slenger ikke matrester i vasken heller til dagen etterpå, vi veit jo at det vil lukte og at det ikke er bra. Men bra vi e forskjellige der. 

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaste sten i glasshus…  Jeg regner med at vi alle har noen uvaner, eller? kg velger bare å vise det offentlig. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne soppkuren hun er så glad i og stadig snakker om, slike ting skal vel neppe brukes i et slikt omfang? Ser hun har en hel lineup av denne vagina/sopp-gel greia i badeskuffen…

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Piñero skrev (6 timer siden):

Dette har jeg ikke sett? Kan noen fortelle? 

Hun er kronisk forsinket til alt hun skal, og greit nok å slite med tidsberegning, det gjør jo noen - men saken er at hun stadig har ganske lange snapper mens dette pågår. Der annonserer hun at hun igjen er forsinket og at andre venter på henne, mens det hun bruker tiden på er å ta opp telefonen og bable om dette til snapchat mens hun bytter plagg flere ganger/føner håret/dusjer/shaver beina/sminker seg… you name it. Alt dette mens andre altså faktisk venter på henne; enten det er venner, duden eller sjåfører.

Da hun var på denne fylletokten sin i Tønsberg som hun «streamet» var hun for sen til taxien hvor man hørte sjåføren, i det hun omsider kom mot bilen, bemerke at han hadde ventet. Da svarte hun «men du får betalt?? Ja! Da går det fint! Nå er jeg her»…. Synes det er forferdelig respektløst! Når man er for sen og attpåtil er fullstendig klar over det, da prioriterer man ikke snapping, dilling og dalling - men hiver seg i skoene og går, rett og slett!

 

  • Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En dag er det nok noen som står henne nær som ikke gidder å vente lenger…..

Hun tror at hun er så viktig at alle venter på henne. 
Det er hun ikke.
Og det er veldig dårlige manarerer å la folk vente til stadighet. 
Tragisk dame. Hun får nok snart igjen,,

  • Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i alt utenom at det er feil å la en taxisjåfør vente. For hans del er det vel det samme om han kjører eller står i ro, jo mer tid hun bruker, jo mer får han betalt? Faktisk sparer han drivstoff på å stå i ro 😇

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Paulinetta said:

Jeg er enig i alt utenom at det er feil å la en taxisjåfør vente. For hans del er det vel det samme om han kjører eller står i ro, jo mer tid hun bruker, jo mer får han betalt? Faktisk sparer han drivstoff på å stå i ro 😇

Han kan jo ha en bestilling for neste tur?

  • Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (Akkurat nå):

Han kan jo ha en bestilling for neste tur?

Nå har ikke jeg erfaring fra bransjen, men noe sier meg at turene ikke legges opp så tett, mye kan skje i trafikken. Det sitter noen på en sentral og organiserer, i større selskap. Og hovedmålet er å tjene mest mulig penger, ikke å komme seg raskest mulig videre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkel skrev (På 26.7.2024 den 16.04):

Men er jo ikke spesielt god reklame når du har gitt ut ryddebok og du har kaffekopper stående over hele huset og hele tiden snakker om at du trenger å organisere og rydde hjemme for det er så mye rot.
Kanskje hun skulle ha prøvd å følge oppskriften på rydding i boka si selv. Jeg mister ihvertfall troen på boka hennes😅

Det er vel det samme som at hun gir økonomiske råd, men selv har økonomisk rot. Egenopplevd i hvert fall da! Det kan ingen ta fra henne :P

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paulinetta skrev (4 timer siden):

Jeg er enig i alt utenom at det er feil å la en taxisjåfør vente. For hans del er det vel det samme om han kjører eller står i ro, jo mer tid hun bruker, jo mer får han betalt? Faktisk sparer han drivstoff på å stå i ro 😇

Det vil være mer lønnsomt for han å kjøre de og så kjøre neste tur osv, enn å stå og vente på tomgang på at hun fjaser.

  • Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taksameteret går langt raskere når bilen er i drift, enn ved ventetakst. I tillegg har man noe som heter påslag ved hver tur, så det lønner seg å ha bilen i gang, samt flest mulig turer i løpet av et skift. Å bli sittende å vente på treige passasjerer er derfor fryktelig frustrerende for sjåføren. Og det hjalp sikkert ikke at Kristin ikke hadde vett nok til å be om unnskyldning heller…
Tønsberg er heller ingen stor by, så jeg antar at folk venter på ledig taxi i rushen. 
 

Jeg merker meg alltid hvordan menneskene rundt meg behandler folk i servicenæringen. Er de respektløse mot de som jobber for at andre skal ha en enklere hverdag, så er ikke det mennesker jeg vil bruke tid på. Å svare en taxisjåfør at «du får jo betalt», når du kommer for sent, er selve definisjonen av respektløst. Og det skinner i gjennom at det skorter på allmennkunnskap i tillegg. Og dette deler hun med hele verden. Flaut…

  • Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Felis skrev (6 timer siden):

Taksameteret går langt raskere når bilen er i drift, enn ved ventetakst. I tillegg har man noe som heter påslag ved hver tur, så det lønner seg å ha bilen i gang, samt flest mulig turer i løpet av et skift. Å bli sittende å vente på treige passasjerer er derfor fryktelig frustrerende for sjåføren. Og det hjalp sikkert ikke at Kristin ikke hadde vett nok til å be om unnskyldning heller…
Tønsberg er heller ingen stor by, så jeg antar at folk venter på ledig taxi i rushen. 
 

Jeg merker meg alltid hvordan menneskene rundt meg behandler folk i servicenæringen. Er de respektløse mot de som jobber for at andre skal ha en enklere hverdag, så er ikke det mennesker jeg vil bruke tid på. Å svare en taxisjåfør at «du får jo betalt», når du kommer for sent, er selve definisjonen av respektløst. Og det skinner i gjennom at det skorter på allmennkunnskap i tillegg. Og dette deler hun med hele verden. Flaut…

Enig. Lite sjarmerende. Jeg ville beklaget meg, sagt grunnen (som garantert ville vært noe annet enn å ordne håret.. jeg er aldri sen hvis ikke en krise skjer). Jeg ville nok også tipsa en del for å kompensere.

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viernes skrev (På 23.7.2024 den 13.00):

Men tjener hun på snap da? Hun har jo ikke reklamer mellom snappene sine. 

Hun må jo få noen kroner for all snik reklamen? Hun poserer jo med masse nytt interiør, plakater, dekor, klær, morgenkåpe, kopper, servise, klær, sko. 🤷‍♀️ Ser jo at det er flere som spør henne hvor hun har kjøpt de forskjellige tingene.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lampefeber

Jeg håper det ikke skjer igjen verken for henne ellet barnets del, men hun må da før eller siden gå på en økonomisk smell med dette levesettet. 

Endret av Lampefeber
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lampefeber skrev (18 minutter siden):

Jeg håper det ikke skjer både for henne og  barnets del, men hun må da før eller siden gå på en økonomisk smell med dette levesettet. 

Som i utlegg i boligen tenker du på?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg007 skrev (På 27.7.2024 den 2.16):

Hun er kronisk forsinket til alt hun skal, og greit nok å slite med tidsberegning, det gjør jo noen - men saken er at hun stadig har ganske lange snapper mens dette pågår. Der annonserer hun at hun igjen er forsinket og at andre venter på henne, mens det hun bruker tiden på er å ta opp telefonen og bable om dette til snapchat mens hun bytter plagg flere ganger/føner håret/dusjer/shaver beina/sminker seg… you name it. Alt dette mens andre altså faktisk venter på henne; enten det er venner, duden eller sjåfører.

Da hun var på denne fylletokten sin i Tønsberg som hun «streamet» var hun for sen til taxien hvor man hørte sjåføren, i det hun omsider kom mot bilen, bemerke at han hadde ventet. Da svarte hun «men du får betalt?? Ja! Da går det fint! Nå er jeg her»…. Synes det er forferdelig respektløst! Når man er for sen og attpåtil er fullstendig klar over det, da prioriterer man ikke snapping, dilling og dalling - men hiver seg i skoene og går, rett og slett!

 

Seriøst??? Den dama mangler totalt klasse og manerer. Så respektløs. Hun har mistet det fullstendig….. 

Savner den gamle Kristin. Hvem er det hun er? Kjenner henne ikke igjen

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Piñero skrev (46 minutter siden):

Seriøst??? Den dama mangler totalt klasse og manerer. Så respektløs. Hun har mistet det fullstendig….. 

Savner den gamle Kristin. Hvem er det hun er? Kjenner henne ikke igjen

Hun trenger penger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (På 26.7.2024 den 22.34):

Her står det også rot, både leker og klær. Prioriterer ungen min, det som er viktigst. Men er også viktig å få ryddet eller vasket etter ungen e lagt. Noen ganger trenger man absolutt å slappe av, også rydder man litt seinere. Men det å ha 10 kafé kopper over hele huset som e gammelt, ja nei vet ikke as da begynner man å lure. Synes det bare er ekkelt og kvalmt! Slenger ikke matrester i vasken heller til dagen etterpå, vi veit jo at det vil lukte og at det ikke er bra. Men bra vi e forskjellige der. 

Hun har jo knapt barnet denne sommeren,ser barnet skal rett fra 2 ukers sommerferie til sin far🙈 Jeg hadde slitt med å være så mye borte fra et relativt lite barnehage barn så tid til å rydde har hun virkelig🙈 Hun rydder og sorterer på snap konstant, alltid noe å rydde fordi hun roter nok like fort.

 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...