Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Jeg føler at ho bare prater, prater, rydder, sorterer og prater om å rydde….. 🤠

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Millee89 skrev (1 time siden):

Jeg føler at ho bare prater, prater, rydder, sorterer og prater om å rydde….. 🤠

Hva vil du at hun skal gjøre da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millee89 skrev (4 timer siden):

Jeg føler at ho bare prater, prater, rydder, sorterer og prater om å rydde….. 🤠

For ikke å glemme den jævla kaffesupingen hennes. Spoler rett forbi, får helt spader… Er så tydelig at hun drøyer ut hver eneste jævla «historie» i det evige for å få mest mulig valuta!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (8 timer siden):

Hva vil du at hun skal gjøre da?

Godt sagt. Er mye klaging her , mye er tydelig feil uansett. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg007 skrev (8 timer siden):

For ikke å glemme den jævla kaffesupingen hennes. Spoler rett forbi, får helt spader… Er så tydelig at hun drøyer ut hver eneste jævla «historie» i det evige for å få mest mulig valuta!

Ikke følg henne. Livet er for kort.

  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (1 time siden):

Ikke følg henne. Livet er for kort.

Ja!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spent på hvordan kjæresten ser ut, tror han er en ordentlig kjekkas 😍😍 ble nesten litt forelsket av snappen hu la ut, der han holder i rattet 😭😭 ingenting e finere enn å se en fin mann med fine hender holde i rattet 😂 rar jeg, men ja det va fint 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (4 timer siden):

Litt spent på hvordan kjæresten ser ut, tror han er en ordentlig kjekkas 😍😍 ble nesten litt forelsket av snappen hu la ut, der han holder i rattet 😭😭 ingenting e finere enn å se en fin mann med fine hender holde i rattet 😂 rar jeg, men ja det va fint 

Han ser veldig kjekk ut ja 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viernes skrev (På 23.7.2024 den 13.47):

 

Jeg får ikke opp reklame hos henne og har aldri gjort det de gangene jeg kikker innom. Så jeg har trodd at hun ikke har kommet dit enda, men jobber seg mot det.

Noen som vet hva grunnen til at jeg ikke får opp reklamen hos henne kan være? Ser det jo hos andre. Ikke at jeg klager altså 🤭, er bare nysgjerrig. 

 

Jeg får ikke opp reklame fra noe på snap 🤷‍♂️ mens mannen får det opp hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig provoserende å se hvordan hun sløser med tiden og lar andre vente og vente helt uten at hun tar hensyn! Og da hun sa til taxisjåføren «men du får jo betalt, da går det fint!» - direkte uforskammet og kaste bort andres tid slik hun gjør igjen og igjen! Hva med å legge vekk telefonen når hun allerede er på overtid??

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaaaat 😭😭😭 voksen dame med alle de kafé koppene overalt? Nei og nei 😭 fy a meg, det va faktisk ekkelt å få med seg. Håper alle de koppene va fra den dagen og ikke en uke. Altså når du er 40 år og ikke klarer å vaske koppen din med engang eller rydde bort, nei vet du hva, da e du nok siste personen som trenger å gi oss råd 😂  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (6 timer siden):

Whaaaat 😭😭😭 voksen dame med alle de kafé koppene overalt? Nei og nei 😭 fy a meg, det va faktisk ekkelt å få med seg. Håper alle de koppene va fra den dagen og ikke en uke. Altså når du er 40 år og ikke klarer å vaske koppen din med engang eller rydde bort, nei vet du hva, da e du nok siste personen som trenger å gi oss råd 😂  

Som om alle vi andre sitter i plettfrie omgivelser hvor vi alltid vasker og rydder etter oss selv med én gang. Riiight.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tripptrapp1 skrev (28 minutter siden):

Som om alle vi andre sitter i plettfrie omgivelser hvor vi alltid vasker og rydder etter oss selv med én gang. Riiight.

Anser det som ganske vanlig, ja.

Ikke veldig vanskelig og rydde opp etter seg.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (6 timer siden):

Whaaaat 😭😭😭 voksen dame med alle de kafé koppene overalt? Nei og nei 😭 fy a meg, det va faktisk ekkelt å få med seg. Håper alle de koppene va fra den dagen og ikke en uke. Altså når du er 40 år og ikke klarer å vaske koppen din med engang eller rydde bort, nei vet du hva, da e du nok siste personen som trenger å gi oss råd 😂  

Er hun 40 år? Noen lærer jo aldri å rydde opp etter seg uansett alder. Men det gjelder ikke bare henne, synes hun stort sett driver med noe rydding og sjauing

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (31 minutter siden):

Som om alle vi andre sitter i plettfrie omgivelser hvor vi alltid vasker og rydder etter oss selv med én gang. Riiight.

Jeg gjorde det der når jeg var 11-12år når jeg ikke orket å vaske etter meg med engang. De koppene der er for flere dagen, det begynner å lukte med engang. Sikkert vanlig hos dere eller de fleste, men her må kjøkkenet være ryddig på kvelden eller at det ikke er matrester på tallerkener eller kafé i koppene. Men men e sikkert tydeligvis vanskelig for en 40 åring å vaske koppen etter seg eller sette i vaskemaskin

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Theocean skrev (2 minutter siden):

Er hun 40 år? Noen lærer jo aldri å rydde opp etter seg uansett alder. Men det gjelder ikke bare henne, synes hun stort sett driver med noe rydding og sjauing

Er a ikke 40 år? 😂 voksen dame er hun uansett. Ja sånn som hu flytter på dem sofaen 10 ganger om dagen, ikke rart hu glemmer bort vasken 😭

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (23 timer siden):

Litt spent på hvordan kjæresten ser ut, tror han er en ordentlig kjekkas 😍😍 ble nesten litt forelsket av snappen hu la ut, der han holder i rattet 😭😭 ingenting e finere enn å se en fin mann med fine hender holde i rattet 😂 rar jeg, men ja det va fint 

https://www.proff.no/relasjoner/kristin-elisabeth-linde-gjelsvik/høvik/1488711

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Consita skrev (3 timer siden):

Anser det som ganske vanlig, ja.

Ikke veldig vanskelig og rydde opp etter seg.

Bra for deg. På mitt kjøkken står det derimot ofte rot på disken. Spesielt hvis jeg holder på med noe viktigere og ikke prioriterer at det skal se ut som et kataloghjem til enhver tid. Men hver sin lyst. Tror neppe at jeg er hverken unik eller at det gjør meg til et dårligere menneske som ikke er skikket til «å gi råd til andre», som en bruker her vrengte utav seg. 
 

Kritiser bloggere for det som er verdt i kritisere de for. Å sitte og hakke på at det står oppvask på kjøkkenbenken og andre helt alminnelige ting (eventuelt at aldri står oppvask på kjøkkenbenken eller er rot i huset - for det skaper jo urealistiske forventninger buhu) syns i alle fall jeg at bare er flaut å se.

Endret av Tripptrapp1
Siste avsnitt
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er jo ikke spesielt god reklame når du har gitt ut ryddebok og du har kaffekopper stående over hele huset og hele tiden snakker om at du trenger å organisere og rydde hjemme for det er så mye rot.
Kanskje hun skulle ha prøvd å følge oppskriften på rydding i boka si selv. Jeg mister ihvertfall troen på boka hennes😅

  • Liker 18
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...