Sassya Skrevet 22. juli #8141 Del Skrevet 22. juli (endret) Tripptrapp1 skrev (10 timer siden): Nå forsvant det flere gode innlegg også gitt 🙂🙂🙂 Sånn er det når moralens vokter er på plass😇🤡 Endret 22. juli av Sassya 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 22. juli #8142 Del Skrevet 22. juli Jeg orker ikke se snapper fra Kristin. Det er så tydelig at hun haaaaler ut antall snaps ut av alt hun vil "fortelle" kun for å tjene mest mulig/ha flest antall snaps. Det gjør sikkert alle snappere, men det er ingen det er så tydelig hos som hos KG. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 22. juli #8143 Del Skrevet 22. juli (endret) Det er unektelig merkelig at Kristin skal "lære" de som følger henne om økonomi når hun tydelig har økonomiske utfordringer selv. Endret 22. juli av Snoker45 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 22. juli #8144 Del Skrevet 22. juli Tripptrapp1 skrev (12 timer siden): Nå forsvant det flere gode innlegg også gitt 🙂🙂🙂 Sånn går det når reglene ikke følges 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 22. juli #8145 Del Skrevet 22. juli Snoker45 skrev (1 time siden): Det er unektelig merkelig at Kristin skal "lære" de som følger henne om økonomi når hun tydelig har økonomiske utfordringer selv. Kanskje hun tipser om hvordan hun kom seg ut av økonomitrøbbelet sitt? Hun har jo erfaringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. juli #8146 Del Skrevet 22. juli Karmaisabitch skrev (3 minutter siden): Kanskje hun tipser om hvordan hun kom seg ut av økonomitrøbbelet sitt? Hun har jo erfaringen. Nei? Hun går jo stadig i samme feilen igjen og igjen? Senest i år? Hvordan skal man lære av noen som aldri lærer selv? 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 22. juli #8147 Del Skrevet 22. juli (endret) Snublefot62 skrev (2 minutter siden): Nei? Hun går jo stadig i samme feilen igjen og igjen? Senest i år? Hvordan skal man lære av noen som aldri lærer selv? Aha, trodde hun hadde kontroll nå. Har hun ikke kjøpt seg nytt hus alene etter hun ble kvitt huset de bygde i Stavanger? Endret 22. juli av Karmaisabitch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julia Piñero Skrevet 22. juli #8148 Del Skrevet 22. juli Den dama er blitt tacky og vulgær 12 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 22. juli #8149 Del Skrevet 22. juli Tripptrapp1 skrev (16 timer siden): Nå forsvant det flere gode innlegg også gitt 🙂🙂🙂 Typisk det når radarparet entrer tråden. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda202 Skrevet 22. juli #8150 Del Skrevet 22. juli Hadde vært artig om alle hadde boikotta snap kun en dag for å se hvor desperate de blir 😂😅 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 22. juli #8151 Del Skrevet 22. juli Tråden er ryddet for persondebatt, krenkelser og svar til dette. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 22. juli #8152 Del Skrevet 22. juli I tillegg til det jeg skrev over så har jeg noen momenter til: Alkoholforbruk: Påvirkerne har et alkoholforbruk som er under enhver kritikk. Er alkoholen sponset? Får de betalt for dette? Kosmetiske operasjone: Dette er tydeligvis også en ting som florerer blant påvirkere .... vi må tydeligvis passe oss for å ikke se naturlige ut ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 22. juli #8153 Del Skrevet 22. juli Malmfrid skrev (37 minutter siden): I tillegg til det jeg skrev over så har jeg noen momenter til: Alkoholforbruk: Påvirkerne har et alkoholforbruk som er under enhver kritikk. Er alkoholen sponset? Får de betalt for dette? Kosmetiske operasjone: Dette er tydeligvis også en ting som florerer blant påvirkere .... vi må tydeligvis passe oss for å ikke se naturlige ut ... Hva skrev du over? Her har noen vært på ferde og renset hele bordet igjen, som du ser. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 22. juli #8154 Del Skrevet 22. juli Tripptrapp1 skrev (50 minutter siden): Hva skrev du over? Her har noen vært på ferde og renset hele bordet igjen, som du ser. Nei, hjelpe meg ... hvorfor har de slettet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julia Piñero Skrevet 23. juli #8155 Del Skrevet 23. juli Nå er det snakk om å dra på ny festival i Selfjord 😂 Fylla fylla fylla 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 23. juli #8156 Del Skrevet 23. juli Korpsnerden skrev (På 22.7.2024 den 6.31): Jeg orker ikke se snapper fra Kristin. Det er så tydelig at hun haaaaler ut antall snaps ut av alt hun vil "fortelle" kun for å tjene mest mulig/ha flest antall snaps. Det gjør sikkert alle snappere, men det er ingen det er så tydelig hos som hos KG. Men tjener hun på snap da? Hun har jo ikke reklamer mellom snappene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 23. juli #8157 Del Skrevet 23. juli Viernes skrev (19 minutter siden): Men tjener hun på snap da? Hun har jo ikke reklamer mellom snappene sine. Aner ikke, for jeg har avfølget henne, men det må i alle fall være målet hennes. Ellers kaster hun bort veldig mye tid på snap.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
distrea Skrevet 23. juli #8158 Del Skrevet 23. juli Viernes skrev (30 minutter siden): Men tjener hun på snap da? Hun har jo ikke reklamer mellom snappene sine. Å joda, reklame hver 30 sek ish. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 23. juli #8159 Del Skrevet 23. juli 36 minutter siden, Viernes said: Men tjener hun på snap da? Hun har jo ikke reklamer mellom snappene sine. Hos meg er det masse reklame. Det kommer hele tiden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 23. juli #8160 Del Skrevet 23. juli distrea skrev (11 minutter siden): Å joda, reklame hver 30 sek ish. Marihone skrev (6 minutter siden): Hos meg er det masse reklame. Det kommer hele tiden. Jeg får ikke opp reklame hos henne og har aldri gjort det de gangene jeg kikker innom. Så jeg har trodd at hun ikke har kommet dit enda, men jobber seg mot det. Noen som vet hva grunnen til at jeg ikke får opp reklamen hos henne kan være? Ser det jo hos andre. Ikke at jeg klager altså 🤭, er bare nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå