Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for persondebatt og brukerdebatt.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sansa20 skrev (37 minutter siden):

Hvorfor være så ufin på nett ?

Definerer du dette som ufint er du jammen hårsår. Noen liker dattera og noen liker mora vet du. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lampefeber skrev (1 time siden):

Ja, men hun eksponerer han ikke. Det er jo en ting man kan rose henne for…. Og hadde jeg vært henne hadde jeg  blitt irritert på både far og farmor for eksponeringen. Nå når han er med farmor så vet vi hva ungen foretar seg til enhver tid  og jeg synes det er mangel på respekt å «boikotte» Kristin her  

Sånn ellers har hun endret seg veldig, og ikke til det bedre. 

Synes e bedre å eksponere enn å være på mobilen 24/7. fint for henne å ikke eksponere men å være på mobilen 24/7 er bedre ? 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristins story appellerer ikke til meg i hvert fall. Igjen spør jeg: Hva er budskapet og hvem appellerer hun til? Jeg blir ikke klok på det. 

Jeg er selv leken som person, men jeg føler ikke det er gøy å feste som småbarnsforeldre. Fra 18-26 år så var det gøy å være uansvarlig og leken, men nå som snart 40-åring har jeg lyst til å være hjemme med familien. De fleste av mine venner er hjemme i helgene, om de ikke er på hytta eller på familietur. Oss jentene er sammen 1-2 ganger i året på tur uten barn, men vi tar ikke helt av og skryter av barnefri i SoMe. Alkohol mistet jeg også lysten på etter flere år med amming. Jeg synes Kristin var litt kul tidligere, men nå synes jeg hun blir for umoden, falsk og barnslig for meg.

Endret av Marihone
la til ord
  • Liker 22
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (55 minutter siden):

Definerer du dette som ufint er du jammen hårsår. Noen liker dattera og noen liker mora vet du. 

Og @Sansa20 sin største heltinne er Kristin, og uansett hva Kristin gjør eller sier så er det ufint å kritisere det, for Kristin er perfekt 😛

• Liker 6
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (3 timer siden):

Hvorfor være så ufin på nett ?

Hvorfor er du selv så frekk og ufin mot alle her som er kritiske til KG?

Du gjøre alt for å ødelegge og skape dårlig stemning i tråden her.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kinder skrev (7 timer siden):

Jeg hisser meg ikke opp. Det må være lov å mene at den type innhold ikke er greit å dele på en bedriftkonto som når ut til så mange ulike følgere med ulike utfordringer i hverdagen, uten å bli anklaget for å hisse seg opp. 

Jeg jobber med mennesker som har sine utfordringer, og da er blant annet alkohol noe en del av dem sliter med. Derfor har jeg et annet perpektiv på å dele den type innhold enn deg, da særlig fordi Kristin i stor grad appellerer til sårbare grupper i samfunnet. Det har absolutt ingen betydning at hun ikke deler denne type innhold ofte. Skal hun dele denne type innhold, så hører det hjemme på hennes private konto, ikke på hennes offentlige bedriftskonto. Som influenser som prøver å nå ut til sårbare grupper, har hun faktisk et ekstra samfunnsansvar for hva hun velger å dele. 

Det handler ikke om at hun ikke oppførte seg fint, det hun viser er at fest og fyll = gøy, morsomt og kult. Og det er nettopp det som kan være farlig for enkelte. Om hun absolutt skulle vist noe fra denne festen på sin offentlige snap, så kunne hun tatt noen videoer der man så at hun hadde det gøy uten at det var fokus på alkohol og fyll. Altså på en slik måte at følgerne kunne tro at hun hadde det gøy uten alkohol på fest. Hadde egentlig aldri trodd at Nora Haukland skulle være et bedre forbilde enn Kristin på dette punktet. 

Og selvfølgelig har jeg ingenting i mot at folk oppfører seg slik som Kristin på fest, det er selvsagt lov å være på fylla. Problemet er altså at hun velger å dele det til følgerne sine. 

Enig i at den typen innhold ikke hører hjemme på en salgskanal. Jeg kikket på noen av snappene, hvis resten av innholdet var som det der synes jeg hun bør tenke seg om litt. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rivjernet skrev (8 timer siden):

Nå er det ikke slik at hun ruller i fyll dag ut og dag inn. Det er heller ikke spesielt ofte hun deler slikt innhold.

Det er SVÆRT OFTE alkohol i bildet, bokstavelig talt, på hennes kanal. Finnes til og med compilations av dette på tiktok… Skal faktisk veldig godt gjøres å ikke få akkurat det med deg, hvilken planet er du på?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (6 timer siden):

Hvorfor er du selv så frekk og ufin mot alle her som er kritiske til KG?

Du gjøre alt for å ødelegge og skape dårlig stemning i tråden her.

Okei 😃😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (6 timer siden):

Mitt spørsmål til deg er om DU har det bedre ved å være passiv aggressiv til de du diskuterer med. 
Når det gjelder Kristin, så har jeg vært en trofast følger av henne. Jeg har til og med forsvart både henne og mitt standpunkt om å følge i tidligere poster. 

For MEG ser det faktisk ut som Im hun er i ferd med å miste seg selv fullstendig. Og når man mister seg selv, er det lett å tråkke feil. 
Hun har HELE denne sommeren rantet om selvfølgeligheter. Selvfølgeligheter som er i ferd med å kjede både meg og andre. For jeg tror ikke jeg er unik i så henseende. 
Det er et evig gnål om: 

- Rydding

- ommøblering 

-kasting av søppel 

- eggerøre og frokost 

- dagens plukketallerken

- mårrarutinen med «livets mascara» etterfulgt av link til «livets produkter» Og de er ikke billige skal jeg si deg…

Ut på ettermiddagen er det økonomisnakk og lykkekrukke. Hvorpå hun snakker i det uendelige til sine nye følgere om lykkekrukken. På hennes lykkelapp er det gjerne skrevet noe sånn som: 

- Weekendtur med kjæresten (gjerne til et dyrt spahotell) 

- Vi har abortsnakk der ALT blottes ned til minste detalj….

- Steforeldres sjalusi på ny partners barn (snakk for deg selv Kristin) 

- Så kommer det noe om Palestina, vi må for all del ikke glemme Kristins store engasjement for Palestina, som om hun er den eneste som bryr seg….

Nå vil jeg tro at mange er på ferie, noen har forlatt kanalen og andre er på vei bort. Da MÅ man bjuda på med nytt grensesprengende innhold, så nå snakker vi om mødres SKAM ved å ta seg en fest🙈🙄 Som om Kristin på fylla gjør noe fra eller til med min skam. Jeg skammer meg forøvrig ikke de gangene jeg tar meg en fest. Kristin snakker på innpust og utpust med innhold som rett og slett er kjedelig og tomt. Sorry, men dama fremstår desperat. Og JA, hun begynner å bli et «forbilde» som er skadelig. Mest for seg selv, for integriteten og verdigheten er i ferd med å bli helt borte….

Jeg har glemt å ta med den skamløse kliningen med typen, som de som vil nå vet hvem er, på bakgrunn av luksustur til Hemsedal og «The Box»

Min mening, som jeg aldri trodde jeg noengang kom til å verken si eller skrive: Sophie Elise og Isabel Raad er MYE bedre forbilder enn det Kristin er blitt. De to sistnevnte har en klasse, som det ser ut som Kristin har mistet. Og det er trist, for ho hadde virkelig en stemme, år tilbake… 

Hei, og takk for spørsmålet. Svaret er ja, jeg syns det er på sin plass å stille spørsmål til de som spyr ut negativitet om denne influenserens måte å jobbe på. 
Og du, du lister opp så detaljert om hva hun poster så det er jo tydelig at du følger med på alt sammen. Hvorfor gjør du det? Du misliker det jo så sterkt! Hvorfor bruker du tid og energi på det?  Skal du advare andre så de ikke blir skadet av å se på innholdet? 
Hvorfor lar du det ikke bare være og ser på Sophie Elise og Isabel Raad istedet? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å følge med på Kristin er som å se på et togkræsj. Det er utrolig trist hvordan hun holder på. Og får ikke og snakke om hvor lite hun har samvær med sønnen sin. Tenkt hvor fine minner hun og sønnen kunne ha skapt denne helgen i det fine været. Utrolig trist.

• Liker 14
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karmaisabitch skrev (14 timer siden):

Det var da enda godt du fikk delt det. Har du det bedre med deg selv nå?

Ja

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (10 timer siden):

Kristins story appellerer ikke til meg i hvert fall. Igjen spør jeg: Hva er budskapet og hvem appellerer hun til? Jeg blir ikke klok på det. 

Jeg er selv leken som person, men jeg føler ikke det er gøy å feste som småbarnsforeldre. Fra 18-26 år så var det gøy å være uansvarlig og leken, men nå som snart 40-åring har jeg lyst til å være hjemme med familien. De fleste av mine venner er hjemme i helgene, om de ikke er på hytta eller på familietur. Oss jentene er sammen 1-2 ganger i året på tur uten barn, men vi tar ikke helt av og skryter av barnefri i SoMe. Alkohol mistet jeg også lysten på etter flere år med amming. Jeg synes Kristin var litt kul tidligere, men nå synes jeg hun blir for umoden, falsk og barnslig for meg.

Word

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (11 timer siden):

Hva er ditt budskap, lurer jeg litt på. Selv om du selv hverken drikker eller går ut mer enn 2 ganger i året og er fornøyd med det, så er det plenty med voksne som fortsatt går ut på byn også - Uten at noen av delene er «feil». Er man i en situasjon hvor man har barnet 50% av tiden, så står man da fritt til å gjøre hva man vil når man har barnefri? Eller hva tenker du?

Å lage lage kleine stories hvor man filmer seg selv mens man drikker og har det såååå fett, er ikke kult om man er 23 eller 40. Det blir dog mer cringe jo eldre man er.  

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unodostrez skrev (1 time siden):

Er det Isabel Raad som er inspo her? 

Bortsett fra at Raad ikke oppfører seg som en moralsk vokter. Ikke snakker nedsettende om folk hun er uenig med. Ikke er hun belærende heller. Jeg har aldri hørt at enslige mødre eller mødre i forhold har følt på skam for å ta seg db fest, så den var ny. Virker som Kristin desperat forsøker å lage sak ut av ingenting.

• Liker 16
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og avsporing.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forsvant det flere gode innlegg også gitt 🙂🙂🙂

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (På 20.7.2024 den 10.16):

Tror jeg også. Veldig gjenkjennbart med nebb og squad… Man kan si mye om Raad men drinker på Maldivene mens hun fjaser om gjøker er mye gøyere enn Kristin som suller rundt i en hage i Tønsbergske villastrøk.

Ja helt tydelig et forsøk på å gjøre det samme som Raad, hele opplegget inkl å kalle de som ser for «elsklinger» er ren kopi, men forstår de som prøver, Raad tjener 2 millioner pr mnd (1,5 på en dårlig mnd). Kristin fenger ikke meg og syns dette bare er pinlig å se, men smak og behag. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...